بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

داستان های اینستاگرام: چه هستند و چگونه می توان فرد را مانند یک حرفه ای ساخت

این روزها ، رسانه های اجتماعی کاملاً مستند هستند.

به کجا می روید ، چه می خورید و می نوشید ، چه کسی را می بینید و چه چیزی به یادماندنی است: اینها علوفه معمولی داستانهای اینستاگرام هستند – نگاهی اجمالی به طول چند ثانیه از زندگی مردم ، فقط 24 ساعت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. >

Click here to access a month's worth of Instagram tips & free templates.

در زیر ، ما راهنمای شما را ایجاد کرده ایم تا یاد بگیرید داستان های اینستاگرام چیست ، چگونه آنها را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید و چگونه مطمئن شوید که این داستان ها دقیقاً همان چیزی است که مخاطب شما می خواهد ببیند.

موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

بیایید شروع کنیم.

استوری اینستاگرام شما به طور جداگانه از عکس ها و فیلم های موجود در گالری کاشی کاری شده پروفایل اینستاگرام شما منتشر می شود. و اگرچه ممکن است اصول به اشتراک گذاری آنها را بدانید ، اما ابزارهای پنهانی در برنامه وجود دارد که می تواند عکس ها و فیلم هایی را که به داستان خود اضافه می کنید خلاقیت و جذابیت بیشتری داشته باشد.

داستان های اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

Stories Instagram به شما امکان می دهد فیلم ها و تصاویر کوتاه را در “Story” موقت به اشتراک بگذارید. می توانید به هر Story برچسب ، مهر زمان و ابله اضافه کنید و فیلترها و جلوه های خاصی را اعمال کنید. اگر حساب شما عمومی است ، Story شما برای همه قابل مشاهده است ، اما اگر حساب شما خصوصی باشد ، Story شما فقط برای کسانی که شما را دنبال می کنند قابل مشاهده است.

بینندگان این امکان را دارند که مستقیماً از طریق پیام مستقیم (DM) به استوری شما پاسخ دهند ، اما شما همچنین می توانید پاسخها را در تنظیمات برنامه خود غیرفعال کنید .

همچنین با باز کردن استوری و کشیدن انگشت روی صفحه ، می توانید ببینید چه کسی آن را مشاهده کرده است.

چرا باید از Instagram Stories استفاده کنید؟

داستان های اینستاگرام می توانند تعداد زیادی جذابیت و ارزش را به دنبال داشته باشند – خواه یک داستان را از یک حساب تجاری یا نمایه شخصی خود به اشتراک بگذارید.

در مجموع 500 میلیون کاربر اینستاگرام شروع به اشتراک گذاری مطالب ناپدید شده در Instagram Stories ، افزایش زمان صرف شده در برنامه هر روز به به طور متوسط ​​30 دقیقه .

علاوه بر این ، بسیاری از مارک ها قبلاً در انتشار مطالب در این سیستم عامل موفقیت آمیز بوده اند. داستان های اینستاگرام به رشد مارک هایی مانند Bombas ، دم سرد آفتاب پرست ، و Doritos . آیا ناشران در تلاشند آگاهی از برند را افزایش دهند ، به بازدید از ویدئوها یا خبرنامه های خارج از اینستاگرام بپردازند یا پست های حمایت شده را به اشتراک بگذارند Instagram Stories به آنها امکان می دهد محتوای ناپدید کننده سرگرم کننده ای را منتشر کنند که صدا و شخصیت نام تجاری را القا می کند بدون اینکه زیاد کاربر عادی را اشغال کند دامنه توجه رو به کاهش است .

به همین دلیل استوری های اینستاگرام بسیار کوتاه هستند و به همین دلیل فقط مدت کوتاهی در سیستم عامل دوام می آورند.

همانطور که استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت قبل از ناپدید شدن طول می کشند ، عکس ها و فیلم ها برای مشاهده و پخش کاربران محدودیت زمانی دارند.

به عنوان یک قاعده پتو ، ویدیوهای منفردی که به استوری اینستاگرام خود اضافه می کنید هرکدام حداکثر زمان رول 15 ثانیه دارند. به عنوان مثال اگر ویدیویی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، بدون در نظر گرفتن مدت زمان اصلی فیلم ، حداکثر 15 ثانیه پخش می شود و سپس پایان می یابد.

با وجود محدودیت 15 ثانیه در زمان اجرا برای Instagram Stories ، روش هایی برای پخش فیلم های طولانی تر در Story شما وجود دارد. به طور خاص ، می توانید ویدئویی طولانی تر از 15 ثانیه به قسمت های 15 ثانیه ای تقسیم کنید و هر بخش را به Story Instagram خود اضافه کنید تا آنها یکی پس از دیگری پخش شوند. در اینجا برخی از برنامه های تلفن همراه وجود دارد که می تواند به شما در تحقق آن کمک کند:

نحوه مشاهده داستان های اینستاگرام

وقتی در برنامه تلفن همراه اینستاگرام هستید ، Instagram Stories در بالای صفحه شما ظاهر می شود. از آنجا که آنها اغلب اولین محتوایی هستند که کاربران هنگام باز کردن اینستاگرام می بینند ، این Stories می توانند جذابیت زیادی پیدا کنند و به شما کمک کنند گالری عکس های منظم اینستاگرام خود را برای کاربران بیشتری تبلیغ کنید.

بیایید به چگونگی مشاهده Stories اینستاگرام بپردازیم.

1 Instagram را باز کرده و به صفحه اصلی بروید.

برای شروع مشاهده Instagram Stories ، برنامه تلفن همراه اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد صفحه اصلی در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. Instagram Stories برای مشاهده در سایت دسک تاپ در دسترس نیست.

پس از رفتن به صفحه اصلی اینستاگرام ، یک سری آیکون های دایره ای شکل در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که هر یک نشان دهنده داستانهای فعال ارسال شده توسط کاربرانی است که دنبال می کنید. این نمادها در یک مربع قرمز در تصویر زیر برجسته شده اند. همانطور که مشاهده می کنید ، داستان شخصی شما برای مشاهده (و افزودن به) در انتهای سمت چپ داستانهایی که دنبال می کنید در دسترس است.

Instagram Stories carousel in the Instagram app's home page

2. برای مشاهده داستان آن کاربر ، روی یک نماد دایره ای ضربه بزنید.

هر نماد دایره ای که در بالای صفحه اصلی خود می بینید ، یک دایره شیب دار در اطراف خود دارد که نشان می دهد کاربر اخیراً یک داستان ارسال کرده است. برای گسترش داستان کاربر ، روی آن ضربه بزنید – این یک عکس یا یک ویدیو خواهد بود ، و هنگامی که روی Story ضربه بزنید دومی به طور خودکار پخش می شود.

3 برای حرکت بین عکسها و فیلمهای یک Story ضربه بزنید.

یک استوری اینستاگرام می تواند شامل تعداد زیادی عکس و فیلم جداگانه باشد که به ترتیب زمان ارسال کاربر توسط آنها است. اولین محتوایی که مشاهده خواهید کرد آخرین مطلب است. روی صفحه دستگاه همراه خود ضربه بزنید تا بر روی عکس یا ویدیوی بعدی که کاربر در Story خود ارسال کرده است بریده شود.

4 برای حرکت از یک استوری اینستاگرام به مطلب دیگر ، انگشت خود را با انگشت بکشید.

با کشیدن انگشت به چپ و راست هنگام مشاهده استوری اینستاگرام ، به شما امکان می دهد بین داستان های کاربران مختلف جابجا شوید. وقتی پس از تبدیل شدن به یک کاربر اینستاگرام برای اولین بار یک Instagram Story را باز می کنید ، منوی زیر را مشاهده خواهید کرد:

Black menu of finger motions for watching Instagram Stories on a mobile device

از تصویر صفحه بالا به عنوان مرجع برای مشاهده Instagram Stories از حساب هایی که دنبال می کنید استفاده کنید.

5. برای مشاهده خصوصی داستانها از یک بیننده Story Instagram استفاده کنید.

آیا می دانید بدون مشاهده کاربر ، می توانید از یک ابزار شخص ثالث برای مشاهده Stories استفاده کنید؟ یک بیننده استوری اینستاگرام به شما امکان می دهد Stories را به صورت ناشناس تماشا کنید. اگر فریلنسرهایی را پیش بینی می کنید و نمی خواهید ابتدا شما را ببینند ، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. برخی از بینندگان Story به شما امکان می دهند نسخه های Stories را به صورت خودکار ذخیره کنید ، در حالی که دیگران گزینه ای پولی را ارائه می دهند تا بتوانید به صورت خودکار نسخه های Stories جدید را ذخیره کنید.

بینندگان استوری اینستاگرام در وب در دسترس هستند. نیازی به بارگیری برنامه ندارید. می توانید هر نام کاربری را جستجو کنید ، و نسخه هایی از داستان های ارسال شده از آن نام کاربری ظاهر می شود. آنچه در نمایشگر اینستاگرام اینگرامر به نظر می رسد در اینجا است:

Instagram Story viewer example

ابزارهای دیگری که می توانید استفاده کنید عبارتند از:

برای شروع ارسال آماده هستید؟ بیایید به چگونگی ایجاد داستان های اینستاگرام به صورت گام به گام بپردازیم.

شما می توانید Instagram Stories موفقی نیز بسازید – اما به چندین هک و نکته دیگر برای ایجاد شبیه به اشتراک گذاری مارک های بزرگ و تأثیرگذارهای Stories نیاز دارد. (برخی از داستانهای محبوب اینستاگرام من توسط سرآشپز Chloe Coscarelli ، بازیگر مشغول فیلیپس ، مارک تشک کاسپر و برنامه طراحی داخلی هاچ – و فراموش نکنید که HubSpot داستانهای نیز هست.)

اما ابتدا ، بیایید اصول نحوه به اشتراک گذاری استوری اینستاگرام را مرور کنیم.

1 برنامه Instagram را باز کرده و روی عکس نمایه خود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

برای شروع ارسال داستان ، برنامه Instagram را باز کنید و روی تصویر نمایه خود در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید. همچنین می توانید انگشت خود را به سمت راست بکشید یا علامت بعلاوه در بالا سمت راست را کلیک کنید.

Options to open up the Instagram Story creator on the Instagram feed page

اگر روی علامت بعلاوه کلیک کنید ، به طور خودکار از شما خواسته می شود به جای Story یک پست ایجاد کنید. برای رفتن به خالق Story ، Story را در پایین سمت راست انتخاب کنید.

story-creator-instagram-1

2. فیلتر و حالت ضبط تصویر را انتخاب کنید.

هنگامی که شروع به ایجاد Story خود کردید ، می توانید با کشیدن انگشت به راست و چپ روی چرخ فلک فیلتر در پایین صفحه ، فیلتر را انتخاب کنید.

Filter options within Instagram Stories کنار از یک فیلتر ، می توانید هنگام گرفتن عکس یا حالت ضبط را انتخاب کنید فیلمبرداری مستقیم از برنامه. گزینه ها در سمت چپ صفحه ظاهر می شوند.

Image and video capture options in Instagram Stories چند گزینه برای انتخاب دارید:

عادی

عادی به معنای عدم انتخاب گزینه است. این به معنای چیزی است که می گوید: با یک بار ضربه زدن روی دکمه دوربین ، یک عکس ضبط می شود و با پایین نگه داشتن یک فیلم ضبط می شود. طول داستانهای اینستاگرام می تواند 15 ثانیه باشد ، بنابراین اگر می خواهید ویدیویی طولانی تر به اشتراک بگذارید ، در 15 ثانیه فیلم برداری کنید یا از ابزاری برای تقسیم کلیپ طولانی تر به قسمت های 15 ثانیه ای استفاده کنید.

ایجاد کنید

حالت ایجاد ، شما را به صفحه ای هدایت می کند که می توانید از ابتدا یک داستان ایجاد کنید. در این صفحه می توانید برچسب ها را انتخاب کنید ، Gif ها قرار دهید و متن بنویسید.

بومرنگ

فیلم های حالت بومرنگ دارای طول GIF تا سه ثانیه هستند.

چیدمان

حالت چیدمان شما را به صفحه ای با چهار ربع می رساند که در آن می توانید چهار عکس مختلف بگیرید. می توانید سبک شبکه را تغییر دهید.

چند ضبط

حالت چند ضبط به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را به طور متوالی و بدون نیاز به بارگذاری جداگانه در Story خود ضبط کنید.

Photobooth

حالت Photobooth به شما امکان می دهد چهار عکس بگیرید که سپس به ترتیب متوالی در Story شما ظاهر می شوند. در این فاصله یک فلاش وجود دارد که به عکس های گرفته شده در یک عکس واقعی کمک می کند.

بدون دست

اگر می خواهید دوربین خود را برای فیلمبرداری از یک ویدیو برای خود تنظیم کنید ، از حالت هندزفری استفاده کنید. قبل از شروع ضبط حتماً آن را در جایی ثابت ثابت کنید. در عرض یک دقیقه بیشتر درباره این ویژگی صحبت خواهیم کرد.

سطح

گزینه سطح یک شبکه را روی دوربین شما قرار می دهد تا بتوانید اشیا را به طور مستقیم تراز کنید تا مستقیم باشند. می توانید این گزینه را با سایر حالت های ضبط تصویر مانند چند ضبط و عکسبرداری ترکیب کنید.

3 با استفاده از دوربین عکس یا فیلم بگیرید.

اکنون که فیلتر و حالت ضبط تصویر خود را انتخاب کرده اید ، زمان آن رسیده که در واقع فیلمبرداری و ایجاد محتوا را شروع کنید. برای فیلمبرداری از یک ویدیو ، دکمه را پایین نگه دارید و برای گرفتن تصویر یک بار ضربه بزنید.

اگر فیلتر را دوست ندارید ، می توانید آن را تغییر دهید. همچنین می توانید برچسب ، متن و نقاشی اضافه کنید.

4 پس از ویرایش عکس یا فیلم خود ، روی “داستان شما” ضربه بزنید.

همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد “بارگیری” از بالا عکس یا فیلم ویرایش شده خود را در گالری خود ذخیره کنید.

Finished Instagram Story

دانستن نحوه ارسال پست در استوری اینستاگرام خود یک چیز است ، اما دانستن ارسال چه چیز دیگری است … خوب ، داستان. برای مشاغلی که می خواهند داستان خود را در اینستاگرام تعریف کنند ، مهم است که بدانند پیروان ایده آل شما چه کسانی هستند و چه کسانی علاقه دارند در اینستاگرام ببینند. به یاد داشته باشید ، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در این کار چیزی را آموزش دهید یا تبلیغ کنید.

در زیر ، ما چند ایده برای استفاده از Instagram Stories برای جذب فالوور و ایجاد مشتری ایجاد می کنیم.

1 فیلم ارسال شده از یک رویداد اداری.

گاهی اوقات ، بهترین کاری که یک کسب و کار در اینستاگرام می تواند انجام دهد این است که تا حد ممکن انسانی باشد. یک راه برای انجام این کار ارسال یک فیلم کوتاه از عملکرد شرکت است. اعم از مهمانی تعطیلات اداری یا ضیافت اعطای جایزه ، ارسال تصاویر آن به استوری شما برای پیروان شما سرگرمی آسان و لحظه ای است. این محتوا همچنین به مردم نشان می دهد که شما در بازار خود صدایی مرتبط و دوستانه هستید.

2. اخبار فوری درباره صنعت خود ارسال کنید.

همانطور که ممکن است در وبلاگ شرکت خود داشته باشید ، می توانید از Instagram Story خود برای گزارش آخرین اتفاقات صنعت خود استفاده کنید. با یک کار طراحی مناسب ، می توانید وقفه های کوچک خبری را – که ارزش یک مقاله را ندارند – به یک داستان در حساب اینستاگرام خود تبدیل کنید.

این باعث می شود کاربران برای آگاهی از روند بازار به شما بازگردند. همانطور که در استوری اینستاگرام توسط HubSpot در زیر نشان داده شده است ، حتی می توانید از کاربران نظر خود را بپرسید. ما توضیح خواهیم داد که چگونه “برچسب های” اینستاگرام فقط در یک دقیقه به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.

Instagram Story example sharing news

3 محصول خود را به نمایش بگذارید.

ممکن است محصول شما ساده ترین یا جنسی ترین محصول از نظر شخص ساده لوح نباشد. خوب ، استوری اینستاگرام شما قالب مناسبی برای نشان دادن نحوه استفاده از آن محصول به مشتریان بالقوه است. یک ویدیوی طولانی ارسال کنید ، به کلیپ های 15 ثانیه ای تقسیم شده است که به کاربران نشان می دهد محصول یا خدمات شما چه کاری انجام می دهد و چگونه به مشتریان شما کمک می کند.

به عنوان مثال اگر نرم افزار می فروشید ، می توانید با استفاده از یک ابزار ضبط مانند Loom ، که به مردم نشان می دهد چگونه وارد سیستم شوند ، از داشبورد نرم افزار استفاده کنند و به توابع مختلف موجود در محصول بپردازند.

فقط یادتان باشد قبل از بارگذاری ویدیوی خود در استوری اینستاگرام ، ابعاد آن را اصلاح کنید. بخاطر داشته باشید ، ابعاد تصویر Instagram Stories 1920px بالا و 1080px عرض با نسبت ابعاد 9:16 .

4 یک رویداد شرکت را تبلیغ کنید.

آیا سازمان شما هر سال یک کنفرانس تجاری برگزار می کند یا در یک کنفرانس بزرگ شرکت می کند؟ با استفاده از استوری اینستاگرام خود این رویداد را تبلیغ کنید و به دنبال کنندگان خود بگویید که آنجا شما را جستجو کنند. با یک طراح گرافیک کار کنید یا خودتان کارهای هنری انجام دهید تا یک بروشور رویداد را با تمام اطلاعاتی که برای یافتن شما لازم است نشان دهید.

بیشتر این موارد را می توانید مستقیماً در اینستاگرام انجام دهید. به عنوان مثال ، از گزینه های متن بومی در Story خود برای افزودن استفاده کنید:

  • نام رویداد.
  • محلی که رویداد در آن واقع شده است.
  • تاریخ هایی که در آن شرکت خواهید کرد.
  • شماره غرفه شما.
  • هشتگ رسمی رویداد.

5. پیش نمایش یکی از پست ها یا فیلم های وبلاگ شرکت خود.

پست های وبلاگ و فیلم های YouTube شما به هرگونه مواجهه با آنها احتیاج دارند. حتی اگر رسانه های اجتماعی منبع اصلی بازدید وبلاگ شما نباشد ، Instagram Story شما می تواند به خوانندگان کمک کند برای اولین بار آن پست یا فیلم را کشف کنند و بعداً آن را پیدا کنند.

در تصویر زیر ، Google Pixel از Instagram Story خود برای پیش نمایش فیلم منتشر شده درباره مشتری استفاده کننده از دستگاه استفاده کرد. وقتی تا انتهای داستان را لمس می کنید ، Google از شما می خواهد انگشت خود را به سمت بالا بکشید و در آنجا شما را به ویدیوی کامل در YouTube پیوند می دهد.

Instagram Story example sharing a new YouTube video

6. از شرکت های دیگری که شما را دنبال می کنند یا با شما کار می کنند نام ببرید.

هرچه دنبال کنندگان اینستاگرام شما رشد می کنند ، در نهایت حساب های تجاری دیگری را که می خواهند شما را نیز دنبال کنند ، انتخاب می کنید. این که این حساب ها شرکای تجاری شما هستند یا به سادگی طرفداران شما هستند ، در استوری اینستاگرام خود به آنها فریاد بزنید. این یک روش منفعل اما موثر برای پرورش روابط شما با کاربران است که بیشترین اهمیت را برای رشد تجارت شما دارند. ما در راهنمای زیر نحوه پیوند دادن به سایر حساب ها را در Story Instagram توضیح خواهیم داد.

حالا که اصول را می دانید ، بیایید نکات و هک هایی را برای تولید داستان های Instagram با کیفیت بالا و قابل کلیک بررسی کنیم.

ترفندها و هک های استوری اینستاگرام

1 از برچسب استفاده کنید.

هنگامی که یک عکس یا فیلم عالی را ثبت کردید ، وقت آن است که با چند برچسب سرگرم کننده آن را جاز کنید. You can access these by clicking “Create,” then tapping the smiling sticker icon in the upper right-hand corner of your screen once you’ve captured a photo or video.

Here are some best practices after you choose a sticker.

Change the size of your stickers.

You can pinch the sticker once you’ve added it to your Story to increase or decrease its size. You can also tap and drag it around the frame to change its position.

Resized sticker in Instagram Story

Check stickers every day for new and unique ones.

Instagram releases unique Story stickers often — whether it’s for a weekday, a holiday, or a season. Check this section every day for new and timely stickers to add to your Story.

Seasonal sticker in Instagram Stories

Add location, hashtag, poll, and selfie stickers.

Boost engagement on your Instagram Story by opening it up to other people doing the same things you are. Open up the stickers section, and tap any of these buttons to customize your Story:

Sticker options in Instagram Stories

Location Stickers

Start typing in your location, and you’ll be able to pull in a geographically-specific sticker to show where you are. When people view your Story, they’ll be able to tap the location sticker and see other photos and Stories happening around the same place.

Instagram Stories posted with the location Atlanta Botanical Garden

Hashtag Stickers

Same concept here: If you add this sticker and type in a hashtag, your Story will appear in searches for that hashtag, and viewers will be able to click it and see who else is using it.

Hashtag sticker in Instagram Stories

Poll Stickers

You can add a two-option poll to your Instagram Story, and you can even customize the possible answers so they’re more unique than “Yes” or “No.” Use a poll sticker to gauge if people are really engaging with your content.

Poll stickers in Instagram Stories

Selfie Stickers

Open up the Stickers menu, and tap on the camera icon.

Selfie sticker in Instagram StoriesThen, take a selfie — or take a picture of anyone else’s face (that will work too). Then, you can use that face to decorate your Instagram Story. Somewhat creepy, but very memorable and funny, too.

2. Record a hands-free Instagram video.

If you’re a frequent video-recorder on Instagram, you know you need to hold your thumb against the record button for as long as you’re recording. This can make it tedious when attempting dynamic and interesting videos that require more hand mobility.

But did you know you can record these videos “hands-free“?

Hands-free mode in Instagram StoriesThe hands-free video feature can be found in the list of image capture options, as shown above. Simply tap the record button once to start the video, and again to stop it after you’ve gotten the footage you want.

3 Let viewers share your Stories.

Increase engagement and views of your Instagram Story by letting viewers share them with their friends — as direct messages (DMs).

To do so, navigate to your app’s settings, then to Privacy, then tap Story.

Instagram Story settings inside the Instagram appToggle on “Allow Sharing as Message” so viewers can DM your Story to friends to increase your audience reach. Voila!

Instagram Story sharing settings

4 Use the pen.

Use the pen to add embellishment, symbols, or more text to your Story. If you tap the pen icon in the upper right-hand corner of your screen once you’ve captured a photo or video, you’ll open up your options.

From there, you can adjust the thickness of your pen stroke or change the color you’re writing with.

I like using the highlighter pen to add emphasis to words — or even to highlight my photo or video.

Highlighter tool inside Instagram Stories

5. Add a background color.

If you want to share a Story with a background color — like the images I’ve shared above — you can actually select it from the color palette.

Take a picture (it doesn’t have to be a picture of anything in particular), and then tap the pen icon to open up the color palette.

Instagram Stories pen tool with a color menu at the bottomYou can choose one of the colors from the three available menus, or if you want a specific shade of one of those colors, you can open up the full color spectrum by pressing and holding one of the colors.

Choosing a color using the Instagram Story color pickerThen, scribble anywhere on the screen, and hold your finger down until you get the background color you want to appear.

Adding a background color to an Instagram story - scribbling first

Adding a background color to an Instagram story - pressing down until it fillsIf you want to get really crazy, you could use the eraser tool (the fourth option) to create new words or shapes from the background, too.

Green background added to Instagram Story of a plant

6. Mention another Instagram account in your Story.

Sometimes, it’s just not enough to send an Instagram Story to a particular person — you need to give them a shoutout in the photo or video itself. In these cases, Instagram allows you to tag up to 10 specific handles directly in your Story’s photo or video.

To mention an Instagram account in your Story, shoot a photo or video and then tap the square “A” icon in the upper righthand corner of the screen. Enter the account you’d like to tag, starting with the “@” symbol and the account’s first letter. Scroll through the suggested accounts that appear below your cursor until you find the account you have in mind, and tap it. See what these options look like below.

Tagging another account in Instagram StoriesOnce you post this Story, the person or account you’ve tagged in the photo or video will receive a notification of your shoutout, regardless of whether or not you send the Story to them.

7. Make your text funkier.

The text on Instagram Stories is pretty basic — jazz it up with these tricks.

Customize your colors.

If you’re unsatisfied with the color palette Instagram offers, create your own from one of the colors in the photo or video you’ve captured.

Open up the text icon, and tap the eyedropper icon in the lower left-hand corner of your screen.

Use the dropper to sample a color from somewhere in the image you’ve captured, and use it when typing out text or using the pen tool.

Using the color picker tool inside Instagram Stories

Add a drop shadow to your Story’s text.

If you want to add some extra drama to your text, add highlighting or shadowing by retyping or rewriting your text in a different color. I recommend choosing black or white to add emphasis to a bright color you’ve picked. Then, move the text above or underneath the brighter text to add some drama to your words.

Turn your text into a rainbow.

This one’s tricky, but you can actually turn your text into a gradient rainbow.

Tap the text icon, and type out your message to add to your Story. Then, highlight your text.

This is where it gets tricky: Turn your phone to the side so you can hold one finger down on the right side of your text, and with another finger, tap on a color and hold until the color wheel pops up.

Then, slowly drag both fingers across both the text and the color wheel from right to left to create rainbow text. Go slowly, letter by letter until you’ve created a rainbow. (This one took me several tries before I nailed it, and I succeeded using both thumbs to highlight the text and the color wheel.)

Gradually add text to a Story.

Sometimes, you might want to add text or stickers to an image to build on it — perhaps to promote a content offer or event, or to encourage viewers to swipe up to read a link you’ve shared (this is only available to verified accounts).

Start editing the photo you want to share, post it, and save it to your camera roll. Then, swipe up on your screen to add the screenshot to the next installment of your Story — adding new text or stickers on top of the first photo. Keep doing this for as long as you want the Story to last. Just make sure to keep taking screenshots of your latest photo so you can add to it.

8. See who has viewed your Instagram Story.

Snapchat users have always been able to see which of their friends have viewed their snapped Stories over the 24-hour period that the Story is visible. Well, Instagram Stories can do the same thing — in exactly the same way.

To see who has viewed your Instagram Story, navigate to the homepage of Instagram on your phone and click on the circular icon denoting your Story. See what this looks like in the screenshot below.

Click on your Profile icon to view your own Instagram Story

Click on “Your Story” from the Instagram home screen and swipe up from the bottom of your open Story. This will pull up a list of all the accounts that have viewed this content.

Seeing who’s viewed your Story might be an ego boost to personal Instagrammers, but business users can learn a lot about what their followers are interested in this way. By looking at which users view which Stories, you can figure out which types of photos and videos you should keep posting.

9. Center your text and stickers.

When you’re moving around text and stickers on your Story, you’ll see blue lines appear vertically or horizontally in the frame. These are guiding lines you can use to make sure you’re keeping everything centered.

Aligning elements in Instagram Stories

Don’t put your text too high or too low on the screen.

That said, make sure you don’t add anything to your Story too high or too low in the frame — or it will be cut off when viewers scroll through your Story, when Instagram adds things like your name and how long ago your Story was posted that could block out your carefully-crafted text.

10. Add music to a Story (or mute it).

This one’s easy: Turn on music using your phone’s native streaming app, and record a video Story. Once you get ready to edit and share, make sure the sound icon isn’t muted so your viewers can jam with you.

Alternatively, if you’d rather your video be muted, tap the sound icon so a slash appears over it.

Muting sound in Instagram Stories

11 Upload Instagram Stories from your phone’s camera roll.

Great Instagram Stories aren’t just created through the Instagram app. You can also upload photos and videos from your mobile device’s native camera roll.

To upload a photo or video for use as an Instagram Story, open your Instagram Story’s camera lens and tap the little square icon on the bottom lefthand corner. See what this looks like below.

Opening up your phone gallery from Instagram StoriesTapping the icon shown above will call up your phone’s native media gallery, where you can select any photo or video to publish as an Instagram Story. It’s that easy.

Post Instagram Stories to Grow Your Adience

We hope these tips help you post killer Instagram Stories your audience won’t be able to stop following. There are lots of hidden ways to take your Stories to the next level — some we may not even have covered here. Our best advice? Keep clicking around and see what you can do with the latest updates from the app. Happy ‘gramming!

Editor’s note: This post was originally published in November 2017 and has been updated for comprehensiveness.

30 days of instagram

{{slideInCta(’66eb2ee3-eee1-45d2-a3da-dcb159a50837′)

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *