بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

داستانهای اینستاگرام: اینکه چه چیزی هستند و چگونه می توان فرد را مانند یک حرفه ای ساخت

این روزها ، رسانه های اجتماعی کاملاً مستند هستند.

کجا می روید ، آنچه می خورید و می نوشید ، چه کسی را می بینید و چه چیزی به یادماندنی است: اینها علوفه معمولی داستانهای اینستاگرام هستند – نگاهی اجمالی به طول چند ثانیه از زندگی مردم ، که فقط 24 ساعت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود. >

Click here to access a month's worth of Instagram tips & free templates.

در زیر ، ما راهنمای شما را ایجاد کرده ایم تا یاد بگیرید داستان های اینستاگرام چیست ، چگونه آنها را با پیروان خود به اشتراک بگذارید و چگونه مطمئن شوید که این داستان ها دقیقاً همان چیزی است که مخاطب شما می خواهد ببیند.

موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

بیایید شروع کنیم.

استوری اینستاگرام شما جدا از عکس ها و فیلم هایی که در گالری کاشی کاری شده پروفایل اینستاگرام شما یافت می شود ، منتشر می شود. و اگرچه ممکن است اصول به اشتراک گذاری آنها را بدانید ، اما ابزارهای پنهانی در برنامه وجود دارد که می تواند عکس ها و فیلم هایی را که به داستان خود اضافه می کنید خلاقیت و جذابیت بیشتری داشته باشد.

داستان های اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

Stories Instagram به شما امکان می دهد فیلم ها و تصاویر کوتاه را در “Story” موقت به اشتراک بگذارید. می توانید به هر Story برچسب ، مهر زمان و ابله اضافه کنید و فیلترها و جلوه های خاصی را اعمال کنید. اگر حساب شما عمومی است ، Story شما برای همه قابل مشاهده است ، اما اگر حساب شما خصوصی باشد ، Story شما فقط برای کسانی که شما را دنبال می کنند قابل مشاهده است.

بینندگان این امکان را دارند که مستقیماً از طریق پیام مستقیم (DM) به استوری شما پاسخ دهند ، اما شما همچنین می توانید پاسخها را در تنظیمات برنامه خود غیرفعال کنید .

همچنین با باز کردن استوری و کشیدن انگشت روی صفحه ، می توانید ببینید چه کسی آن را مشاهده کرده است.

چرا باید از Instagram Stories استفاده کنید؟

Instagram Stories می تواند هزاران جذابیت و ارزش را به دنبال داشته باشد – خواه یک داستان را از یک حساب تجاری یا نمایه شخصی خود به اشتراک بگذارید.

در مجموع 500 میلیون کاربر اینستاگرام شروع به اشتراک گذاری مطالب ناپدید شده در داستان های اینستاگرام ، افزایش زمان صرف شده در برنامه هر روز به به طور متوسط ​​30 دقیقه .

علاوه بر این ، بسیاری از مارک ها قبلاً در انتشار مطالب در این سیستم عامل موفقیت آمیز بوده اند. داستان های اینستاگرام به رشد مارک هایی مانند Bombas ، دم سرد آفتاب پرست ، و Doritos . آیا ناشران در تلاشند تا آگاهی از برند را افزایش دهند ، ترافیک ویدیوها یا خبرنامه های خارج از اینستاگرام را افزایش دهند یا پست های حمایت شده را به اشتراک بگذارند ، Instagram Stories به آنها امکان می دهد محتوای ناپدید کننده سرگرم کننده ای را منتشر کنند که صدا و شخصیت نام تجاری را القا می کند بدون اینکه زیاد کاربر عادی را اشغال کند دامنه توجه رو به کاهش است .

به همین دلیل استوری های اینستاگرام بسیار کوتاه هستند و به همین دلیل فقط مدت کوتاهی در سیستم عامل دوام می آورند.

همانطور که استوری های اینستاگرام فقط 24 ساعت قبل از ناپدید شدن طول می کشند ، عکس ها و فیلم ها برای مشاهده و پخش کاربران محدودیت زمانی دارند.

به عنوان یک قاعده پتو ، ویدیوهای منفردی که به استوری اینستاگرام خود اضافه می کنید هرکدام حداکثر زمان رول 15 ثانیه دارند. به عنوان مثال اگر ویدیویی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، بدون در نظر گرفتن مدت زمان اصلی فیلم ، حداکثر 15 ثانیه پخش می شود و سپس پایان می یابد.

با وجود محدودیت 15 ثانیه در زمان اجرا برای Instagram Stories ، روش هایی برای پخش فیلم های طولانی تر در Story شما وجود دارد. به طور خاص ، می توانید ویدئویی با طول بیشتر از 15 ثانیه به قسمت های 15 ثانیه ای تقسیم کرده و هر بخش را به Story Instagram خود اضافه کنید تا آنها یکی پس از دیگری پخش شوند. در اینجا برخی از برنامه های تلفن همراه وجود دارد که می تواند به شما در تحقق آن کمک کند:

نحوه مشاهده داستان های اینستاگرام

وقتی در برنامه تلفن همراه اینستاگرام هستید ، Instagram Stories در بالای صفحه شما ظاهر می شود. از آنجا که آنها اغلب اولین محتوایی هستند که کاربران هنگام باز کردن اینستاگرام می بینند ، این Stories می توانند جذابیت زیادی پیدا کنند و به شما کمک کنند گالری عکس های منظم اینستاگرام خود را برای کاربران بیشتری تبلیغ کنید.

بیایید به چگونگی مشاهده Stories اینستاگرام بپردازیم.

1 Instagram را باز کرده و به صفحه اصلی بروید.

برای شروع مشاهده Instagram Stories ، برنامه تلفن همراه اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد صفحه اصلی در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید. Instagram Stories برای مشاهده در سایت دسک تاپ در دسترس نیست.

پس از رفتن به صفحه اصلی اینستاگرام ، یک سری آیکون های دایره ای شکل در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که هر یک نشان دهنده داستانهای فعال ارسال شده توسط کاربرانی است که دنبال می کنید. این نمادها در یک مربع قرمز در تصویر زیر برجسته شده اند. همانطور که مشاهده می کنید ، داستان شخصی شما برای مشاهده (و افزودن به) در انتهای سمت چپ داستانهایی که دنبال می کنید در دسترس است.

Instagram Stories carousel in the Instagram app's home page

2. برای مشاهده داستان آن کاربر ، روی یک نماد دایره ای ضربه بزنید.

هر نماد دایره ای که در بالای صفحه اصلی خود می بینید ، یک دایره شیب دار در اطراف خود دارد که نشان می دهد کاربر اخیراً یک داستان ارسال کرده است. برای گسترش داستان کاربر ، روی آن ضربه بزنید – این یک عکس یا یک ویدیو خواهد بود و وقتی روی Story ضربه بزنید دومی به طور خودکار پخش می شود.

3 برای حرکت بین عکسها و فیلمهای یک Story ضربه بزنید.

یک استوری اینستاگرام می تواند شامل تعداد زیادی عکس و فیلم مجزا باشد که به ترتیب زمان ارسال کاربر توسط آن ها تنظیم شده است. اولین محتوایی که مشاهده خواهید کرد آخرین مطلب است. روی صفحه دستگاه همراه خود ضربه بزنید تا بر روی عکس یا ویدیوی بعدی که کاربر در Story خود ارسال کرده است بریده شود.

4 برای حرکت از یک استوری اینستاگرام به مطلب دیگر ، انگشت خود را با انگشت بکشید.

با کشیدن انگشت به چپ و راست هنگام مشاهده یک استوری اینستاگرام ، به شما امکان می دهد بین داستان های کاربران مختلف جابجا شوید. وقتی پس از تبدیل شدن به یک کاربر اینستاگرام برای اولین بار یک Instagram Story را باز می کنید ، منوی زیر را مشاهده خواهید کرد:

Black menu of finger motions for watching Instagram Stories on a mobile device

از تصویر صفحه بالا به عنوان مرجع برای مشاهده Instagram Stories از حساب هایی که دنبال می کنید استفاده کنید.

5. برای مشاهده خصوصی داستانها از یک بیننده Story Instagram استفاده کنید.

آیا می دانید بدون مشاهده کاربر ، می توانید از یک ابزار شخص ثالث برای مشاهده Stories استفاده کنید؟ یک بیننده استوری اینستاگرام به شما اجازه می دهد داستانها را به صورت ناشناس تماشا کنید. اگر فریلنسرهایی را پیش بینی می کنید و نمی خواهید آنها ابتدا شما را ببینند ، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. برخی از بینندگان Story به شما امکان می دهند نسخه های Stories را به صورت خودکار ذخیره کنید ، در حالی که دیگران گزینه ای پولی را ارائه می دهند تا بتوانید به صورت خودکار نسخه های Stories جدید را ذخیره کنید.

بینندگان استوری اینستاگرام در وب در دسترس هستند. نیازی به بارگیری برنامه ندارید. می توانید هر نام کاربری را جستجو کنید ، و نسخه هایی از داستان های ارسال شده از آن نام کاربری ظاهر می شود. آنچه در نمایشگر اینستاگرام اینگرامر به نظر می رسد در اینجا است:

Instagram Story viewer example

ابزارهای دیگری که می توانید استفاده کنید عبارتند از:

برای شروع ارسال آماده هستید؟ بیایید به چگونگی ایجاد داستان های اینستاگرام به صورت گام به گام بپردازیم.

شما می توانید Instagram Stories موفقی نیز بسازید – اما به چندین هک و نکته دیگر برای ایجاد شبیه به اشتراک گذاری مارک های بزرگ و تأثیرگذارهای Stories نیاز دارد. (برخی از داستانهای محبوب اینستاگرام من توسط سرآشپز Chloe Coscarelli ، بازیگر مشغول فیلیپس ، مارک تشک کاسپر ، و برنامه طراحی داخلی هاچ – و فراموش نکنید که HubSpot داستانهای نیز هست.)

اما ابتدا ، بیایید اصول نحوه به اشتراک گذاشتن استوری اینستاگرام را مرور کنیم.

1 برنامه Instagram را باز کرده و روی عکس نمایه خود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

برای شروع ارسال داستان ، برنامه Instagram را باز کنید و روی تصویر نمایه خود در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید. همچنین می توانید انگشت خود را به سمت راست بکشید یا علامت بعلاوه در بالا سمت راست را کلیک کنید.

Options to open up the Instagram Story creator on the Instagram feed page

اگر روی علامت بعلاوه کلیک کنید ، به طور خودکار از شما خواسته می شود به جای Story یک پست ایجاد کنید. برای رفتن به خالق Story ، Story را در پایین سمت راست انتخاب کنید.

story-creator-instagram-1

2. فیلتر و حالت ضبط تصویر را انتخاب کنید.

هنگامی که شروع به ایجاد Story خود کردید ، می توانید با کشیدن انگشت به راست و چپ روی چرخ فلک فیلتر در پایین صفحه ، فیلتر را انتخاب کنید.

Filter options within Instagram Stories کنار از یک فیلتر ، می توانید هنگام گرفتن عکس یا حالت ضبط را انتخاب کنید فیلمبرداری مستقیم از برنامه. گزینه ها در سمت چپ صفحه ظاهر می شوند.

Image and video capture options in Instagram Stories چند گزینه برای انتخاب دارید:

عادی

عادی به معنای عدم انتخاب گزینه است. این به معنای چیزی است که در آن می گوید: با یک بار ضربه زدن روی دکمه دوربین ، یک عکس ضبط می شود و با پایین نگه داشتن یک فیلم ضبط می شود. طول داستان های اینستاگرام می تواند 15 ثانیه باشد ، بنابراین اگر می خواهید ویدیویی طولانی تر به اشتراک بگذارید ، در 15 ثانیه فیلم بگیرید یا از ابزاری برای تقسیم کلیپ طولانی تر به قسمت های 15 ثانیه استفاده کنید.

ایجاد کنید

حالت ایجاد ، شما را به صفحه ای هدایت می کند که می توانید از ابتدا یک داستان ایجاد کنید. در این صفحه می توانید برچسب ها را انتخاب کنید ، Gif ها قرار دهید و متن بنویسید.

بومرنگ

فیلم های حالت بومرنگ دارای طول GIF تا سه ثانیه هستند.

چیدمان

حالت چیدمان شما را به صفحه ای با چهار ربع می رساند که در آن می توانید چهار عکس مختلف بگیرید. می توانید سبک شبکه را تغییر دهید.

چند ضبط

حالت چند ضبط به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را به طور متوالی و بدون نیاز به بارگذاری جداگانه در Story خود ضبط کنید.

Photobooth

حالت Photobooth به شما امکان می دهد چهار عکس بگیرید که سپس به ترتیب متوالی در Story شما ظاهر می شوند. در این فاصله یک فلاش وجود دارد که به عکس های گرفته شده در یک عکس واقعی کمک می کند.

بدون دست

اگر می خواهید دوربین خود را برای فیلمبرداری از یک ویدیو برای خود تنظیم کنید ، از حالت هندزفری استفاده کنید. قبل از شروع ضبط حتماً آن را در جایی ثابت ثابت کنید. در عرض یک دقیقه بیشتر درباره این ویژگی صحبت خواهیم کرد.

سطح

گزینه سطح یک شبکه را روی دوربین شما قرار می دهد تا بتوانید اشیا را به طور مستقیم تراز کنید تا مستقیم باشند. می توانید این گزینه را با سایر حالت های ضبط تصویر مانند چند ضبط و عکسبرداری ترکیب کنید.

3 با استفاده از دوربین عکس یا فیلم بگیرید.

اکنون که فیلتر و حالت ضبط تصویر خود را انتخاب کرده اید ، زمان آن رسیده که در واقع فیلمبرداری و ایجاد محتوا را شروع کنید. برای فیلمبرداری از یک ویدیو ، دکمه را پایین نگه دارید و برای گرفتن تصویر یکبار ضربه بزنید.

اگر فیلتر را دوست ندارید ، می توانید آن را تغییر دهید. همچنین می توانید برچسب ، متن و نقاشی اضافه کنید.

4 پس از ویرایش عکس یا فیلم خود ، روی “داستان شما” ضربه بزنید.

همچنین می توانید با ضربه زدن روی نماد “بارگیری” از بالا عکس یا فیلم ویرایش شده خود را در گالری خود ذخیره کنید.

Finished Instagram Story

دانستن نحوه ارسال پست در استوری اینستاگرام خود یک چیز است ، اما دانستن ارسال چه چیز دیگری است … خوب ، داستان. برای مشاغلی که می خواهند داستان خود را در اینستاگرام تعریف کنند ، مهم است که بدانند پیروان ایده آل شما چه کسانی هستند و چه کسانی علاقه دارند در اینستاگرام ببینند. به یاد داشته باشید ، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در این کار چیزی را آموزش دهید یا تبلیغ کنید.

در زیر ، ما چند ایده برای استفاده از Instagram Stories برای جذب فالوور و ایجاد مشتری ایجاد می کنیم.

1 فیلم ارسال شده از یک رویداد اداری.

گاهی اوقات ، بهترین کاری که یک کسب و کار در اینستاگرام می تواند انجام دهد این است که تا حد ممکن انسانی باشد. یک راه برای انجام این کار ارسال یک فیلم کوتاه از عملکرد شرکت است. اعم از مهمانی تعطیلات اداری یا ضیافت اعطای جوایز ، ارسال تصاویر آن به استوری شما برای پیروان شما سرگرمی آسان و لحظه ای است. این محتوا همچنین به مردم نشان می دهد که شما در بازار خود صدایی مرتبط و دوستانه هستید.

2. اخبار فوری درباره صنعت خود ارسال کنید.

همانطور که ممکن است در وبلاگ شرکت خود داشته باشید ، می توانید از Instagram Story خود برای گزارش آخرین اتفاقات صنعت خود استفاده کنید. با یک کار طراحی مناسب ، می توانید وقفه های کوچک خبری را – که شایسته یک مقاله کامل نیستند – به یک داستان در حساب اینستاگرام خود تبدیل کنید.

این باعث می شود کاربران برای آگاهی از روند بازار به شما بازگردند. همانطور که در استوری اینستاگرام توسط HubSpot در زیر نشان داده شده است ، حتی می توانید از کاربران نظر خود را بپرسید. ما توضیح خواهیم داد که چگونه “برچسب های” اینستاگرام فقط در یک دقیقه به شما کمک می کنند.

Instagram Story example sharing news

3 محصول خود را به نمایش بگذارید.

ممکن است محصول شما ساده ترین یا جنسی ترین محصول از نظر شخص ساده لوح نباشد. خوب ، استوری اینستاگرام شما قالب مناسبی برای نشان دادن نحوه استفاده از آن محصول به مشتریان بالقوه است. یک ویدیوی طولانی ، تقسیم بندی شده در کلیپ های 15 ثانیه ای ارسال کنید که به کاربران نشان می دهد محصول یا خدمات شما چه کاری انجام می دهد و چگونه به مشتریان شما کمک می کند.

به عنوان مثال اگر نرم افزار می فروشید ، می توانید با استفاده از یک ابزار ضبط مانند Loom ، که به مردم نشان می دهد چگونه وارد سیستم شوند ، از داشبورد نرم افزار استفاده کنند و به توابع مختلف موجود در محصول بپردازند.

فقط یادتان باشد قبل از بارگذاری ویدیوی خود در استوری اینستاگرام ، ابعاد آن را اصلاح کنید. بخاطر داشته باشید ، ابعاد تصویر Instagram Stories دارای 1920 پیکسل بالا و 1080 پیکسل عرض با نسبت ابعاد 9:16 .

4 یک رویداد شرکت را تبلیغ کنید.

آیا سازمان شما هر سال یک کنفرانس تجاری برگزار می کند یا در یک کنفرانس بزرگ شرکت می کند؟ با استفاده از استوری اینستاگرام خود این رویداد را تبلیغ کنید و به دنبال کنندگان خود بگویید که آنجا شما را جستجو کنند. با یک طراح گرافیک کار کنید یا خودتان کارهای هنری انجام دهید تا یک بروشور رویداد را با تمام اطلاعاتی که برای یافتن شما لازم است نشان دهید.

بیشتر این موارد را می توانید مستقیماً در اینستاگرام انجام دهید. برای مثال ، از گزینه های متن محلی در Story خود برای افزودن استفاده کنید:

  • نام این رویداد است.
  • محلی که رویداد در آن واقع شده است.
  • تاریخ هایی که در آن شرکت خواهید کرد.
  • شماره غرفه شما.
  • هشتگ رسمی رویداد.

5. پیش نمایش یکی از پست ها یا فیلم های وبلاگ شرکت خود.

پست های وبلاگ و فیلم های YouTube شما به هرگونه مواجهه با آنها احتیاج دارند. حتی اگر رسانه های اجتماعی منبع اصلی بازدید وبلاگ شما نباشد ، Instagram Story شما می تواند به خوانندگان کمک کند برای اولین بار آن پست یا فیلم را کشف کنند و بعداً آن را پیدا کنند.

در تصویر زیر ، Google Pixel از Instagram Story خود برای پیش نمایش ویدیویی که درباره مشتری استفاده شده از دستگاه منتشر کرده استفاده کرد. وقتی تا انتهای داستان را لمس می کنید ، Google از شما می خواهد انگشت خود را به سمت بالا بکشید و در آنجا شما را به ویدیوی کامل در YouTube پیوند می دهد.

Instagram Story example sharing a new YouTube video

6. از شرکتهای دیگری که از شما پیروی می کنند یا با شما کار می کنند نام ببرید.

هرچه دنبال کنندگان اینستاگرام شما رشد می کنند ، در نهایت حساب های تجاری دیگری را که می خواهند شما را نیز دنبال کنند ، انتخاب می کنید. این که این حساب ها شرکای تجاری شما هستند یا به سادگی طرفداران شما هستند ، در استوری اینستاگرام خود به آنها فریاد بزنید. این یک روش منفعل اما موثر برای پرورش روابط شما با کاربران است که بیشترین اهمیت را برای رشد تجارت شما دارند. ما در راهنمای زیر نحوه پیوند دادن به سایر حساب ها را در یک داستان اینستاگرام توضیح خواهیم داد.

حالا که اصول را می دانید ، بیایید نکات و هک هایی را برای تولید داستان های Instagram با کیفیت بالا و قابل کلیک بررسی کنیم.

ترفندها و هک های استوری اینستاگرام

1 از برچسب استفاده کنید.

هنگامی که یک عکس یا فیلم عالی را ثبت کردید ، وقت آن است که با چند برچسب سرگرم کننده آن را جاز کنید. با کلیک روی “ایجاد” ، می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، سپس پس از ثبت عکس یا فیلم ، روی نماد برچسب خندان در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

بعد از انتخاب برچسب بهترین روشها در اینجا وجود دارد.

اندازه برچسب های خود را تغییر دهید.

برای افزایش یا کاهش اندازه آن ، می توانید برچسب را وقتی به Story خود اضافه کردید ، نیشگون بگیرید. همچنین می توانید آن را به دور قاب ضربه زده و بکشید تا موقعیت آن تغییر کند.

Resized sticker in Instagram Story

هر روز برچسب ها را از نظر موارد جدید و منحصر به فرد بررسی کنید.

اینستاگرام اغلب استیکرهای Story منحصر به فرد را منتشر می کند – چه برای یک روز هفته ، چه برای تعطیلات و چه برای یک فصل. هر روز این بخش را بررسی کنید تا برچسب های جدید و به موقع اضافه شود تا به Story خود اضافه کنید.

Seasonal sticker in Instagram Stories

برچسب های مکان ، هشتگ ، نظرسنجی و سلفی را اضافه کنید.

با گشودن تعامل در استوری اینستاگرام خود ، مشارکت در آن را برای سایر افراد انجام دهید که همان کارهای شما را انجام می دهند. قسمت برچسب ها را باز کنید و روی هر یک از این دکمه ها ضربه بزنید تا داستان خود را سفارشی کنید:

Sticker options in Instagram Stories

برچسب های مکان

تایپ کردن مکان خود را شروع کنید ، شما می توانید یک برچسب مخصوص جغرافیایی را برای نشان دادن مکان خود بکشید. وقتی افراد داستان شما را مشاهده می کنند ، می توانند بر روی برچسب مکان ضربه بزنند و عکس ها و داستان های دیگری را که در همان مکان اتفاق می افتد مشاهده کنند.

Instagram Stories posted with the location Atlanta Botanical Garden

تابلوهای هشتگ

همان مفهوم اینجا: اگر این برچسب را اضافه کنید و هشتگ را تایپ کنید ، Story شما در جستجوی آن هشتگ ظاهر می شود و بینندگان می توانند روی آن کلیک کنند و ببینند چه کسی از آن استفاده می کند.

Hashtag sticker in Instagram Stories

برچسب های نظرسنجی

شما می توانید یک نظرسنجی دو گزینه ای به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، و حتی می توانید پاسخ های احتمالی را سفارشی کنید تا از “بله” یا “خیر” منحصر به فرد باشند. اگر افراد واقعاً با محتوای شما درگیر هستند از برچسب نظرسنجی استفاده کنید.

Poll stickers in Instagram Stories

برچسب های سلفی

منوی برچسب ها را باز کنید و روی نماد دوربین ضربه بزنید.

Selfie sticker in Instagram Stories سپس ، یک سلفی بگیرید – یا از چهره شخص دیگری عکس بگیرید (این نیز کار خواهد کرد). سپس ، می توانید از آن صورت برای تزئین استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. تا حدودی ترسناک ، اما بسیار به یاد ماندنی و خنده دار نیز.

2. یک فیلم بدون دست در اینستاگرام ضبط کنید.

اگر در اینستاگرام ضبط کننده فیلم مکرر هستید ، می دانید که باید انگشت شست خود را تا زمانی که ضبط می کنید در برابر دکمه ضبط نگه دارید. این می تواند هنگام تلاش برای فیلم های پویا و جالب که به تحرک بیشتر دست نیاز دارند ، خسته کننده باشد.

اما آیا می دانید می توانید این فیلم ها را “ بدون هندزفری” ضبط کنید؟

Hands-free mode in Instagram Stories ویژگی فیلم برداری هندزفری را می توان در لیست گزینه های ثبت تصویر مشاهده کرد ، همانطور که نشان داده شده است در بالا. برای شروع فیلم کافیست یک بار روی دکمه ضبط ضربه بزنید و بعد از اینکه فیلم مورد نظر خود را دریافت کردید ، دوباره متوقف شوید.

3 به بینندگان اجازه دهید داستانهای شما را به اشتراک بگذارند.

با اجازه دادن به بینندگان برای نمایش اشتراک آنها با دوستان خود – به عنوان پیام مستقیم (DM) ، میزان جذابیت و بازدیدهای Instagram Story خود را افزایش دهید.

برای این کار ، به تنظیمات برنامه خود بروید ، سپس به حریم خصوصی بروید ، سپس روی داستان ضربه بزنید.

Instagram Story settings inside the Instagram app “اجازه اشتراک گذاری به عنوان پیام” را روشن کنید تا بینندگان c DM Story خود را برای دوستان خود افزایش دهید تا مخاطبان خود را افزایش دهید. Voila!

Instagram Story sharing settings

4 از قلم استفاده کنید.

از قلم برای افزودن تزئینات ، نمادها یا متن بیشتر به Story خود استفاده کنید. اگر پس از گرفتن عکس یا فیلم ، روی نماد قلم در گوشه سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید ، گزینه های خود را باز خواهید کرد.

از آنجا می توانید ضخامت ضربه قلم خود را تنظیم کنید یا رنگی را که با آن می نویسید تغییر دهید.

من دوست دارم از قلم برجسته برای تأکید بر کلمات استفاده کنم – یا حتی برای برجسته کردن عکس یا فیلم من.

Highlighter tool inside Instagram Stories

5. یک رنگ زمینه اضافه کنید.

اگر می خواهید یک داستان با رنگ زمینه به اشتراک بگذارید – مانند تصاویری که در بالا به اشتراک گذاشته ام – در واقع می توانید آن را از پالت رنگ انتخاب کنید.

عکس بگیرید (لزوماً نباید تصویر خاصی باشد) و سپس روی نماد قلم ضربه بزنید تا پالت رنگ باز شود.

Instagram Stories pen tool with a color menu at the bottom می توانید یکی از این موارد را انتخاب کنید رنگ از سه منوی موجود ، یا اگر سایه خاصی از یکی از آن رنگ ها را می خواهید ، می توانید با فشار دادن و نگه داشتن یکی از رنگ ها ، طیف رنگی کامل را باز کنید.

Choosing a color using the Instagram Story color picker سپس ، هرجایی از صفحه را خط بزنید و انگشت خود را پایین نگه دارید تا رنگ پس زمینه ای را که می خواهید نشان داده شود.

Adding a background color to an Instagram story - scribbling first

Adding a background color to an Instagram story - pressing down until it fills اگر می خواهید واقعا دیوانه شوید ، می توانید از ابزار پاک کن استفاده کنید (گزینه چهارم) برای ایجاد کلمات یا اشکال جدید از پس زمینه نیز.

Green background added to Instagram Story of a plant

6. در استوری خود از یک حساب دیگر اینستاگرام نام ببرید.

گاهی اوقات ، ارسال یک استوری اینستاگرام برای یک شخص خاص فقط کافی نیست – شما باید در عکس یا فیلم خود به او فریاد بزنید. در این موارد ، اینستاگرام به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 دسته خاص را مستقیماً در عکس یا فیلم استوری خود برچسب گذاری کنید.

برای ذکر یک حساب اینستاگرام در Story خود ، یک عکس یا فیلم بگیرید و سپس روی نماد مربع “A” در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. با نماد “@” و حرف اول حساب ، حسابی را که می خواهید برچسب گذاری کنید وارد کنید. حسابهای پیشنهادی را که در زیر مکان نما نشان داده می شوند پیمایش کنید تا زمانی که حسابی را در ذهن خود پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. در زیر ببینید که این گزینه ها به چه شکل هستند.

Tagging another account in Instagram Stories هنگامی که این داستان را ارسال می کنید ، شخص یا حسابی که در عکس یا فیلم برچسب گذاری کرده اید ، اعلان فریاد شما را دریافت خواهد کرد ، صرف نظر از اینکه داستان را برای او ارسال کنید یا نه.

7. متن خود را جالبتر جلوه دهید.

متن موجود در Stories Instagram بسیار ابتدایی است – با این ترفندها آن را جاز کنید.

رنگهای خود را سفارشی کنید.

اگر از پالت رنگی که اینستاگرام ارائه می دهد راضی نیستید ، یکی از رنگهای موجود در عکس یا ویدیویی را که گرفته اید ، رنگ خود را ایجاد کنید.

نماد متن را باز کنید و روی نماد قطره چکان در گوشه سمت چپ پایین صفحه خود ضربه بزنید.

با استفاده از قطره چکان ، رنگی را از جایی در تصویری که گرفته اید ، نمونه برداری کنید و هنگام تایپ متن یا استفاده از ابزار قلم ، از آن استفاده کنید.

Using the color picker tool inside Instagram Stories

یک سایه قطره به متن داستان خود اضافه کنید.

اگر می خواهید درام اضافی به متن خود اضافه کنید ، با تایپ مجدد یا بازنویسی متن خود با رنگ دیگر ، هایلایت یا سایه را اضافه کنید. من توصیه می کنم سیاه یا سفید را انتخاب کنید تا بر رنگ روشن که انتخاب کرده اید تأکید کنید. سپس ، متن را در بالا یا زیر متن روشن تر حرکت دهید تا درام به کلمات خود اضافه کنید.

متن خود را به رنگین کمان تبدیل کنید.

این یکی از روی حیله و تزویر است ، اما شما در واقع می توانید متن خود را به یک رنگین کمان شیب دار تبدیل کنید.

روی نماد متن ضربه بزنید و پیام خود را تایپ کنید تا به Story خود اضافه کنید. سپس ، متن خود را برجسته کنید.

در اینجا مشکل ایجاد می شود: تلفن خود را به پهلو برگردانید تا بتوانید یک انگشت را در سمت راست متن خود پایین نگه دارید و با انگشت دیگر روی رنگی ضربه بزنید و آن را نگه دارید تا چرخ رنگ بالا بیاید.

سپس ، به آرامی هر دو انگشت خود را روی متن و چرخ رنگ از راست به چپ بکشید تا متن رنگین کمان ایجاد شود. به آرامی ، نامه به نامه بروید تا اینکه رنگین کمان ایجاد کنید. (این یکی قبل از اینکه میخ بزنم چندین بار تلاش کرد و من موفق شدم از هر دو انگشت شست برای برجسته کردن متن و چرخ رنگ استفاده کنم).

به تدریج متن را به یک داستان اضافه کنید.

گاهی اوقات ، ممکن است بخواهید متن یا برچسب ها را برای ایجاد تصویر به آن اضافه کنید – شاید برای تبلیغ یک پیشنهاد یا رویداد محتوا ، یا تشویق بینندگان برای کشیدن انگشت به بالا برای خواندن پیوندی که شما به اشتراک گذاشته اید (این فقط در دسترس است به حساب های تأیید شده).

ویرایش عکسی را که می خواهید به اشتراک بگذارید شروع کنید ، آن را ارسال کنید و آن را در دوربین خود ذخیره کنید. سپس ، صفحه خود را به سمت بالا بکشید تا عکس صفحه را به قسمت بعدی Story خود اضافه کنید – متن یا برچسب های جدید را در بالای عکس اول اضافه کنید. این کار را تا زمانی که می خواهید داستان دوام داشته باشد ادامه دهید. فقط مطمئن شوید که از آخرین عکس خود عکس صفحه گرفته اید و می توانید به آن اضافه کنید.

8. ببینید چه کسی استوری اینستاگرام شما را مشاهده کرده است.

کاربران اسنپ چت همیشه قادر بوده اند ببینند کدام یک از دوستانشان در طول 24 ساعت که این داستان قابل مشاهده است ، داستانهای ناگهانی خود را مشاهده کرده اند. خوب ، Instagram Stories می تواند همان کار را انجام دهد – دقیقاً به همان شیوه.

برای دیدن اینکه چه کسی استوری اینستاگرام شما را مشاهده کرده است ، به صفحه اصلی اینستاگرام در تلفن خود بروید و بر روی نماد دایره ای حاوی استوری خود کلیک کنید. در تصویر زیر ببینید به چه صورت است.
Click on your Profile icon to view your own Instagram Story

از صفحه اصلی اینستاگرام روی “Your Story” کلیک کنید و از پایین استوری باز خود را به سمت بالا بکشید . با این کار لیستی از همه حساب هایی که این محتوا را مشاهده کرده اند ، کشیده می شود.

دیدن اینکه چه کسی استوری شما را مشاهده کرده است ممکن است باعث تقویت منیت اینستاگرامرهای شخصی شود ، اما کاربران تجاری می توانند چیزهای زیادی را در مورد علاقه پیروان خود به این روش بیاموزند. با مشاهده اینکه کدام یک از کاربران کدام استوری ها را مشاهده می کنند ، می توانید بفهمید که کدام نوع عکس و فیلم را باید مرتباً ارسال کنید.

9. متن و برچسب های خود را در مرکز قرار دهید.

وقتی در حال چرخاندن متن و برچسب های Story خود هستید ، خواهید دید که خطوط آبی به صورت عمودی یا افقی در کادر ظاهر می شوند. اینها خطوط راهنمایی هستند که می توانید برای اطمینان از اینکه همه چیز را در مرکز خود نگه دارید ، استفاده کنید

Aligning elements in Instagram Stories

متن خود را خیلی زیاد یا کم روی صفحه قرار ندهید.

با این اوصاف ، اطمینان حاصل کنید که چیزی به داستان خود خیلی زیاد یا کم در قاب اضافه نکنید – یا وقتی بینندگان در استوری شما پیمایش می کنند ، وقتی اینستاگرام مواردی مانند نام شما را اضافه می کند ، قطع می شود داستان شما ارسال شده است که می تواند متن دقیق ساخته شده شما را مسدود کند.

10. موسیقی را به یک داستان اضافه کنید (یا آن را بی صدا کنید).

این کار آسان است: با استفاده از برنامه پخش بومی تلفن خود ، موسیقی را روشن کنید و یک داستان ویدیویی ضبط کنید. پس از آماده شدن برای ویرایش و به اشتراک گذاری ، مطمئن شوید که نماد صدا خاموش نباشد تا بینندگان شما بتوانند با شما گیر بیاورند.

همچنین ، اگر ترجیح می دهید ویدیوی شما بی صدا شود ، روی نماد صدا ضربه بزنید تا بریده بریده بریده شود.

Muting sound in Instagram Stories

11 Upload Instagram Stories from your phone’s camera roll.

Great Instagram Stories aren’t just created through the Instagram app. You can also upload photos and videos from your mobile device’s native camera roll.

To upload a photo or video for use as an Instagram Story, open your Instagram Story’s camera lens and tap the little square icon on the bottom lefthand corner. See what this looks like below.

Opening up your phone gallery from Instagram StoriesTapping the icon shown above will call up your phone’s native media gallery, where you can select any photo or video to publish as an Instagram Story. It’s that easy.

Post Instagram Stories to Grow Your Adience

We hope these tips help you post killer Instagram Stories your audience won’t be able to stop following. There are lots of hidden ways to take your Stories to the next level — some we may not even have covered here. Our best advice? Keep clicking around and see what you can do with the latest updates from the app. Happy ‘gramming!

Editor’s note: This post was originally published in November 2017 and has been updated for comprehensiveness.

30 days of instagram

{{slideInCta(’66eb2ee3-eee1-45d2-a3da-dcb159a50837′)

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *