وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

حفظ حریم خصوصی خوب برای سازمان شما چگونه است؟

سلب مسئولیت : این پست وبلاگ توصیه قانونی برای شرکت شما نیست که از آن در رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها مانند GDPR استفاده کند. درعوض ، اطلاعات پیش زمینه ای را برای کمک به شما در درک بهتر شیوه های حفظ حریم خصوصی داده ها فراهم می کند. این اطلاعات حقوقی همان مشاوره حقوقی نیست ، جایی که وکیل قانون را در مورد شرایط خاص شما اعمال می کند ، بنابراین ما اصرار داریم که در صورت تمایل به تفسیر این اطلاعات یا صحت آن ، با وکیل مشورت کنید.

به طور خلاصه ، شما ممکن است به عنوان مشاوره حقوقی ، یا به عنوان یک توصیه از درک حقوقی خاص به این امر اعتماد نکنید.

GDPR یک کاتالیزور تغییرات واقعی را در سال 2018 القا کرد-که منجر به دائمی تغییر چشم انداز حریم خصوصی داده ها

شرکت ها را مجبور کرد که واقعاً داده ها و مسئولیت های حریم خصوصی خود را بررسی کنند – و الزامات نقشه برداری و حسابداری شیوه های داده خود را افزایش داده و فرآیندهایی را برای مدیریت داده ها و ذخیره سازگار آنها ایجاد کنند.

COVID-19 مجموعه جدیدی از خطرات را در رابطه با حریم خصوصی داده ها ایجاد کرده است که شرکت ها در حال حاضر با آن روبرو هستند.

→ Download Now: Free Marketing Plan Template

هر دو رویداد مهم باعث می شود تا یک پیام قوی به شرکت ها داده شود که حریم خصوصی و حفاظت از داده ها باید از مسئولیت اصلی شرکت ها باشد. این تغییرات بر گفتگوهای سراسر جهان با مناطق مختلف که GDPR را به عنوان استاندارد خود به منظور ترسیم برنامه مطابقت داخلی تحت تأثیر قرار داده اند ، تأثیر گذاشته است.

حفظ حریم خصوصی داده ها یا به ویژه اعمال اصول حفظ حریم خصوصی در داده ها ، اغلب به عنوان یک مانع بزرگ برای عبور از یک سازمان تلقی می شود. شرکت ها باید فرآیندها را به عنوان بخشی از فرهنگ خود در نظر بگیرند و مایل به چرخش باشند تا بتوانند با تغییرات نظارتی و پیشرفت های تکنولوژیکی سازگار شوند.

فرآیندهای سیستماتیک با استفاده از ابزارهایی که برای القای رعایت قوانین طراحی شده اند می تواند شما را برای موفقیت آماده سازد و همچنین ادامه آموزش داخلی می تواند به پذیرش داخلی کمک کند و اطمینان حاصل شود که حریم خصوصی بر عهده همه است.

در HubSpot ، اطمینان حاصل می کنیم که حریم خصوصی داده ها در ذهن ما قرار دارد و در عمل و محصولات ما نهفته است. احترام به حریم خصوصی افرادی که از محصولات ما استفاده می کنند برای مسئولیت شرکتی و مدل کسب و کار داخلی ما بسیار مهم است. ما به طور مداوم روش هایی را برای بهبود فرایندها برای ایجاد اعتماد در کاربران خود و ایجاد ابزارهایی برای سازگاری کاربران با سازمان های خود ، شناسایی می کنیم.

در زیر چند نمونه از نحوه دستیابی به حریم خصوصی خوب در یک سازمان آورده شده است.

بهترین شیوه های حفظ حریم خصوصی داده ها

مدیریت برنامه حریم خصوصی

برای موفقیت در عرصه حفظ حریم خصوصی نیاز به ایجاد یک تیم داخلی قوی دارید ، جبهه ای متحد که همچنان حفظ حریم خصوصی داده ها و رعایت GDPR را در اولویت قرار می دهد. همکاری نزدیک در یک برنامه حریم خصوصی استراتژیک که مسئولیت های حریم خصوصی شما را به طور خلاصه بیان می کند ، برای دیدن سازگاری مقیاس تجارت شما مهم است.

آگاهی از نحوه انجام م processesثر فرآیندها در رابطه با فعالیت های آنلاین خود ، شناسایی خطرات ، مدیریت انطباق کوکی ها برای محصولات وب و برنامه شما ؛ ایجاد افشاگری های خاص در مورد درمان داده ها ؛ ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان درباره حقوق موجود در خط مشی رازداری ، همه اقدامات خوبی است که هر سازمانی به آن نیاز دارد.

جزئیات و انواع اعلان های مورد نیاز همراه با محدوده حقوقی که باید طبق قوانین قابل اجرا به بازدیدکنندگان ارائه دهید بستگی به مناطقی دارد که بازدیدکنندگان شما در آن ساکن هستند و این به شما بستگی دارد که این موارد را رفع ابهام کرده و در پاسخ به آنها شیوه های خوبی را القا کنید.

محدوده قوانین مربوط به حریم خصوصی داخلی و خارجی که ممکن است یک شرکت موظف به رعایت آن باشد ممکن است متفاوت از محدوده قابل اعمال برای دیگری باشد ، زیرا رویکرد “یک اندازه برای همه مناسب نیست” در مورد حریم خصوصی داده ها وجود ندارد.

وجود تیمی برای رسیدگی به معانی این سازمان و رعایت تعهدات مربوط به رعایت آنها می تواند به شما کمک کند تا تعهد خود را به حفظ حریم خصوصی در این زمینه برای کاربران خود اعلام کنید.

استفاده از ابزارها و روشهای انطباق را به عنوان بخشی از فرهنگ شرکت خود در نظر بگیرید

حفظ حریم خصوصی داده ها مسئولیت یک فرد نیست.

با قرار دادن آن در فرهنگ شرکت شما ، می تواند باعث شود که همه کارکنان در حفظ امنیت داده های شرکت سرمایه گذاری کرده و ریسک را کاهش دهند.

ایجاد آموزش مداوم و اعلام تغییرات مهم قانونی برای به روز نگه داشتن کارکنان برای موفقیت برنامه حفظ حریم خصوصی شما ضروری است. متهم کردن تیم حفظ حریم خصوصی شما با نظارت مداوم بر نحوه تأثیر تغییرات بر روی فرایندها و اجرای تغییرات مورد نیاز ، تضمین می کند که شما با قوانین در حال تحول و قبل از هرگونه تغییر در مسئولیت ها به روز هستید.

آیا می دانستید که حملات ransomware اغلب در نتیجه یک رمز عبور به خطر افتاده است؟ دو برابر کردن گذرواژه ها اساسی ترین راه برای اجرای یک برنامه حفظ حریم خصوصی خوب در سازمان شما است.

شناسایی خطرات در این زمینه کلیدی است و رفع شکاف هایی که به نظر می رسد می تواند نبردی مداوم باشد.

به عنوان مثال ، داشتن حسابهای غیرفعال در شبکه شما از طرف کارمند سابق می تواند خطایی باشد که بازیگران بد می توانند از آن استفاده کنند. ایده خوبی است که سازمان شما روی نرم افزارهای رمز عبور سرمایه گذاری کند تا به اجرای احراز هویت چند عاملی کمک کند و امنیت بیشتری را به سیستم هایی که برای کاهش خطر در این زمینه استفاده می کنید اضافه کند.

استفاده از ابزارهایی که با رعایت الزامات ساخته شده اند می تواند بسیاری از این فرایندهای مورد نیاز برای تأثیر بر مدیریت برنامه شما را خودکار کند. این ابزارها می توانند فرایندهای جمع آوری اطلاعات شما را کنترل کرده و به شما امکان دهند تغییرات را در پاسخ اعمال کنید.

ادغام سیستم های شخص ثالث در این نظارت به شما امکان می دهد کنترل های حریم خصوصی خود را در اکوسیستم فروشنده گسترش دهید. خودکار کردن فرآیندهای شما در رابطه با درخواستهای دسترسی به موضوع به شما امکان می دهد در یک بازه زمانی قانونی موثر باشید و برای شخصی پاسخ دهید و مسئولیتهای خود را هنگام مشاهده 360 درجه ای از نقاط داده های موضوع داده انجام دهید.

نه تنها این ، بلکه شما آماده پاسخگویی به هرگونه درخواست از سوی نهاد نظارتی در صورت نیاز به اطلاعات از شما در یک منبع تجمیع شده ، خواهید بود که به طور م withinثر در بازه زمانی مطابقت داشته باشید.

حریم خصوصی هنوز پابرجا نیست – با قوانین و فن آوری در حال پیشرفت همگام شوید

در اتحادیه اروپا ، بسیاری از مصرف کنندگان به طور فعال از حقوق حفاظت از داده های خود که تحت GDPR و مقررات حریم خصوصی الکترونیکی به آنها داده شده است استفاده می کنند.

در ایالات متحده و خارج از آن ، مصرف کنندگان در حال حاضر انتظارات بیشتری در مورد حریم خصوصی آنلاین دارند و استانداردهای GDPR را در پیش گرفته اند. امروزه بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان آشکارا نگران نحوه مدیریت داده های شخصی خود توسط شرکت ها هستند. CPRA (تصویب CCPA) که به تازگی تصویب شده است ، قوانین حفظ حریم خصوصی در واشنگتن و ویرجینیا راه اندازی شده و همچنین قوانین مشابهی در سطح جهانی در کشورهایی مانند برزیل ، هند و چین به تصویب رسیده است که نشان می دهد چگونه قلمروها برای حفظ حریم خصوصی داده ها در حال حرکت هستند. سطح محلی.

برخی از آخرین تحولات حقوقی مهم که شرکت ها باید در مورد آنها بدانند عبارتند از:

    • شروط قراردادی استاندارد (SCCs)- کمیسیون اروپا در 4 ژوئن 2021 شروط تجدید نظر شده قراردادی را برای نقل و انتقالات بین المللی تصویب کرد. نسخه بازنگری شده جایگزین موارد قبلی می شود GDPR و در نظر گرفته شده است برای انتقال داده های مرزی خارج از اروپا ، از جمله ایالات متحده استفاده شود. اگرچه این موارد در سه ماه تاریخ لازم الاجرا دارد ، اما مشاغل تحت کنترل SCC های موجود 18 ماه فرصت دارند تا وارد SCC های جدید شوند یا وسایل قانونی دیگری برای انتقال داده پیدا کنند.
  • قانون حفظ حریم خصوصی کلرادو – این قانون در 8 ژوئن 2021 قانونگذار ایالت را تصویب کرد. این سومین ایالت ایالات متحده خواهد بود – پس از کالیفرنیا و ویرجینیا – با قانونی که از ساکنان خود در مورد اطلاعات شخصی آنها حمایت می کند.
  • قانون امنیت اطلاعات چین (“DSL”)- این قانون از 1 سپتامبر 2021 اعمال می شود. بسیاری از مراحل رعایت عملی هنوز باید در هفته ها و ماه های آینده منتشر شود ، اما سازمان ها می توانند تا پیش از به پیش نویس اقدامات تکیه کنند.

اطلاع از اینکه این پیشرفتهای حقوقی برای شما چه معنایی دارد و در رابطه با داده های خود در پاسخ باید چه کار کنید ، به عهده شما است. ممکن است برای رعایت موارد لازم و کار با تیم های خود برای اطمینان از رسیدگی به مسائل مربوط به حریم خصوصی ، نیاز به تنظیمات داخلی داشته باشید.

برای برآوردن تغییرات در سطوح محلی و جهانی ، بررسی دقیق آنچه بر عهده شما است ، با تعدیل فرایندهای داخلی یا سیستماتیک ، باید انجام شود. اطمینان از این که فرآیندهای شما برای هر دو قابل انعطاف است و داشتن ظرفیت مقیاس با کسب و کار شما با چنین پیشرفت هایی به همان اندازه مهم است.

اندیشه های نهایی

با دیجیتالی شدن دائمی عملیات ما ، ایجاد یک شرکت خصوصی با طراحی باید اولویت اصلی باشد. پیاده سازی یک رویکرد جامع و هماهنگ برای حفظ حریم خصوصی داده ها می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد ، اما تعیین آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در کلیه فعالیتهای تجاری که توسط رهبری هدایت می شود ، برای سازمانهای آینده نگر ضروری است.

سازمان ها باید خطرات معتبری را که فراتر از عدم انطباق با بی شمار قوانین و مقررات مربوط به حریم خصوصی داده ها است درک کرده و آماده کنند. قرار گرفتن در معرض تغییرات نظارتی در قوانین حریم خصوصی جهانی ، به روز نگه داشتن تصمیمات اجرایی و بهبود مداوم برنامه های حفظ حریم خصوصی می تواند به ایجاد اولین فرهنگ حفظ حریم خصوصی کمک کند که شما را برای موفقیت در آینده آماده می کند.

شما باید برخی از این سالات متفکرانه را از خود بپرسید تا ببینید آیا روش های حفظ حریم خصوصی شما در حال حاضر مطابق استاندارد است. متأسفانه ، پیامدهای عدم پیشرفت در امور مهربان نیست ، اما اثربخشی در این زمینه به شما در بهبود بلند مدت تصویر برند شما به عنوان یک سازمان مورد اعتماد و اولین حریم خصوصی پاداش می دهد.

Marketing Plan Template

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *