وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

حریم خصوصی خوب برای سازمان شما چگونه به نظر می رسد؟

سلب مسئولیت : این پست وبلاگ برای شرکت شما در رعایت قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها مانند GDPR توصیه قانونی نیست. درعوض ، اطلاعات پیش زمینه ای را برای کمک به شما در درک بهتر شیوه های حفظ حریم خصوصی داده ها فراهم می کند. این اطلاعات حقوقی همان مشاوره حقوقی نیست ، جایی که وکیل قانون را در مورد شرایط خاص شما اعمال می کند ، بنابراین ما اصرار داریم که در صورت تمایل به تفسیر این اطلاعات یا صحت آن ، با وکیل مشورت کنید.

به طور خلاصه ، شما ممکن است به عنوان مشاوره حقوقی ، یا به عنوان یک توصیه از درک حقوقی خاص به این امر اعتماد نکنید.

GDPR یک کاتالیزور تغییرات واقعی را در سال 2018 القا کرد-در نتیجه دائمی تغییر چشم انداز حریم خصوصی داده ها.

این شرکت ها را مجبور کرد تا واقعاً مسئولیت حریم خصوصی و داده های خود را به حساب آورند – و الزامات نقشه برداری و حسابداری برای روش های داده خود و ایجاد فرایندهایی برای مدیریت داده ها و ذخیره سازگاری آنها را دو برابر کاهش دهند.

COVID-19 همچنین مجموعه جدیدی از خطرات را در رابطه با حریم خصوصی داده ها ارائه داده است که شرکت ها در حال حاضر با آن روبرو هستند.

→ Download Now: Free Marketing Plan Template

هر دو رویداد مهم باعث می شود تا یک پیام قوی به شرکت ها داده شود که حریم خصوصی و حفاظت از داده ها باید از مسئولیت اصلی شرکت ها باشد. این تغییرات به منظور ترسیم یک برنامه انطباق داخلی ، مکالمات در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است ، زیرا مناطق مختلفی GDPR را به عنوان استاندارد خود تصویب می کنند.

حفظ حریم خصوصی داده ها یا به ویژه اعمال اصول حفظ حریم خصوصی بر داده ها ، اغلب به عنوان یک مانع بزرگ برای عبور از یک سازمان تلقی می شود. شرکت ها باید فرایندها را به عنوان بخشی از فرهنگ خود درج کنند و برای انطباق با تغییرات نظارتی و پیشرفت های فناوری مایل به ایجاد محوری باشند.

فرآیندهای سیستماتیک با استفاده از ابزارهایی که برای القای رعایت طراحی شده اند می تواند شما را برای موفقیت آماده سازد و همچنین ادامه آموزش داخلی می تواند به پذیرش داخلی کمک کند و اطمینان حاصل شود که حفظ حریم خصوصی بر عهده همه است.

در HubSpot ، ما اطمینان حاصل می کنیم که حریم خصوصی داده ها در سرلوحه کار ما و محصولات ما قرار دارد. احترام به حریم خصوصی افرادی که از محصولات ما استفاده می کنند برای مسئولیت شرکتی و مدل کسب و کار داخلی ما بسیار مهم است. ما به طور مداوم روش هایی را برای بهبود فرایندها برای ایجاد اعتماد در کاربران خود و ایجاد ابزارهایی برای سازگاری کاربران با سازمان های خود ، شناسایی می کنیم.

در زیر چند نمونه از چگونگی دستیابی به حریم خصوصی خوب در یک سازمان آورده شده است.

بهترین روش های حفظ حریم خصوصی داده ها

مدیریت برنامه حریم خصوصی

آماده سازی خود برای موفقیت در عرصه حفظ حریم خصوصی نیاز به ایجاد یک تیم داخلی قوی دارد ، جبهه ای متحد که همچنان حفظ حریم خصوصی داده ها و انطباق با GDPR را در اولویت خود قرار دهد. همکاری نزدیک در یک برنامه حریم خصوصی استراتژیک که مسئولیت های حریم خصوصی شما را به طور خلاصه بیان می کند ، برای دیدن سازگاری مقیاس تجاری شما مهم است.

آگاهی از نحوه انجام م processesثر فرآیندها در رابطه با فعالیت های آنلاین خود ، شناسایی خطرات ، مدیریت انطباق کوکی ها برای محصولات وب و برنامه شما ؛ ایجاد افشاگری های خاص در مورد درمان داده ها ؛ ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان در مورد حقوق موجود در سیاست حفظ حریم خصوصی ، همه موارد خوبی است که هر سازمانی به آن نیاز دارد.

جزئیات و انواع اعلامیه های مورد نیاز همراه با دامنه حقوقی که شما باید طبق قوانین موجود به بازدید کنندگان ارائه دهید بستگی به مناطقی دارد که بازدیدکنندگان شما در آن زندگی می کنند و این شما هستید که می توانید از این موارد تخریب کرده و روشهای خوب را در پاسخ به آنها القا کنید.

محدوده قانون حریم خصوصی داخلی و خارجی که ممکن است یک شرکت ملزم به رعایت آن باشد ممکن است متفاوت از دامنه قابل اجرا برای شرکت دیگر باشد ، زیرا رویکرد “یک اندازه متناسب با همه” برای حریم خصوصی داده وجود ندارد.

وجود تیمی برای رسیدگی به معانی این سازمان و رعایت تعهدات مربوط به رعایت آنها می تواند به شما کمک کند تا تعهد خود را به حفظ حریم خصوصی در این زمینه برای کاربران خود اعلام کنید.

استفاده از ابزارها و شیوه های انطباق را به عنوان بخشی از فرهنگ شرکت خود اتخاذ کنید

حفظ حریم خصوصی داده ها مسئولیت یک شخص نیست.

با قرار دادن آن در فرهنگ شرکت شما ، می تواند به همه کارکنان این احساس را بدهد که برای ایمن نگه داشتن داده های شرکت سرمایه گذاری کرده و ریسک را کاهش می دهند.

ایجاد موفقیت آمیز در برنامه حفظ حریم خصوصی شما ایجاد آموزش مداوم و انتقال تغییرات مهم نظارتی برای به روز نگه داشتن کارکنان ضروری است. متهم کردن تیم حفظ حریم خصوصی با نظارت مستمر بر نحوه تأثیر تغییرات بر روی فرایندها و اجرای تغییرات مورد نیاز ، تضمین می کند که با قوانین در حال تحول و قبل از هرگونه تغییر در مسئولیت ها به روز باشید.

آیا می دانستید که حملات ransomware اغلب در نتیجه یک رمز عبور به خطر افتاده است؟ دو برابر کردن رمزهای عبور اساسی ترین راه برای اجرای یک برنامه حریم خصوصی خوب در سازمان شما است.

شناسایی خطرات در این زمینه کلیدی است و رفع شکاف هایی که به نظر می رسد می تواند نبردی مداوم باشد.

به عنوان مثال ، داشتن حساب های غیرفعال در شبکه شما از طرف کارمند سابق می تواند خطایی باشد که بازیگران بد می توانند از آن استفاده کنند. ایده خوبی است که سازمان شما برای کمک به پیاده سازی احراز هویت چند عاملی و افزودن امنیت بیشتر به سیستم هایی که برای کاهش خطر در این زمینه استفاده می کنید ، روی نرم افزار pass-key سرمایه گذاری کنید.

استفاده از ابزاری که با رعایت انطباق ساخته شده اند می توانند بسیاری از این فرایندها را که برای تأثیر در مدیریت برنامه شما لازم است به طور خودکار انجام دهند. این ابزارها می توانند فرآیندهای جمع آوری داده های شما را زیر نظر داشته باشند و به شما امکان می دهند تغییرات را در پاسخ پیاده سازی کنید.

ادغام سیستم های شخص ثالث در این نظارت به شما امکان می دهد کنترل های حریم خصوصی خود را در اکوسیستم فروشنده گسترش دهید. خودکارسازی فرآیندهای شما در رابطه با درخواست های دسترسی به موضوع به شما امکان می دهد تا در بازه زمانی قانونی م effectiveثر بوده و در صورت مشاهده 360 نقطه ای از نقاط داده موضوع شخص داده ، پاسخ هایی را برای فرد ایجاد کرده و مسئولیت های خود را انجام دهید.

نه تنها این ، بلکه در صورت نیاز به اطلاعاتی از شما که در یک منبع ادغام شده است و به شما امکان می دهد تا در بازه زمانی مقرر به طور موثر عمل کنید ، آماده پاسخگویی به هر درخواست از یک تنظیم کننده خواهید بود.

حریم خصوصی هنوز ثابت نمی ماند – با قوانین و فناوری در حال تحول قدم بردارید

در اتحادیه اروپا ، بسیاری از مصرف کنندگان به طور فعال از حقوق حفاظت از داده های خود که تحت GDPR و مقررات حفظ حریم خصوصی الکترونیکی به آنها داده شده است استفاده می کنند.

در ایالات متحده و فراتر از آن ، مصرف کنندگان اکنون انتظارات بیشتری در مورد حریم خصوصی آنلاین دارند و شروع به اتخاذ استانداردهای GDPR می کنند. هم اکنون بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان نگران این هستند که چگونه اطلاعات شخصی آنها توسط شرکت ها اداره می شود. CPRA (اصلاح CCPA) که به تازگی تصویب شده است ، قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی در واشنگتن و ویرجینیا و همچنین قوانینی مشابه که در سطح جهانی در کشورهایی مانند برزیل ، هند و چین اجرا می شود ، گواه این است که چگونه مناطق برای حفظ حریم خصوصی داده ها حرکت می کنند سطح محلی.

برخی از آخرین تحولات حقوقی مهم که شرکت ها باید در مورد آنها بدانند عبارتند از:

    • شروط قراردادی استاندارد (SCCs)- کمیسیون اروپا بندهای قراردادی استاندارد تجدید نظر شده برای نقل و انتقالات بین المللی را در 4 ژوئن 2021 تصویب کرد. نسخه بازنگری شده جایگزین موارد قبلی می شود GDPR و در نظر گرفته شده است برای انتقال داده های مرزی خارج از اروپا ، از جمله ایالات متحده استفاده شود. اگرچه این سه ماه تاریخ موثری دارند ، اما مشاغل تحت مدیریت SCC موجود 18 ماه فرصت دارند تا وارد SCC های جدید شوند یا روش قانونی دیگری برای انتقال داده ها پیدا کنند.
  • قانون حریم خصوصی کلرادو – این قانون در 8 ژوئن 2021 قانونگذار ایالت را تصویب کرد. این سومین ایالت آمریکا است – پس از کالیفرنیا و ویرجینیا – با قانونی که از ساکنان خود در مورد اطلاعات شخصی آنها حمایت می کند.
  • قانون امنیت داده چین (“DSL”) – این قانون از اول سپتامبر 2021 اجرا می شود. بسیاری از مراحل انطباق عملی طی هفته ها و ماه های آینده هنوز منتشر نشده است ، اما سازمان ها می توانند تا زمانی که انجام دهند به پیش نویس اقدامات اعتماد کنند.

اطلاع از اینکه این پیشرفتهای حقوقی چه معنایی برای شما دارد و در مورد داده های خود در پاسخ باید چه کار کنید ، به عهده شما است. ممکن است برای رعایت شرایط و همکاری با تیم های خود برای اطمینان از رسیدگی به مسائل مربوط به حریم خصوصی ، نیاز به تنظیمات داخلی داشته باشید.

بررسی دقیق آنچه بر عهده شماست ، با تنظیم فرآیندهای داخلی یا سیستماتیک ، باید انجام شود تا تغییرات در سطح محلی و جهانی برآورده شود. اطمینان از انعطاف پذیری فرایندهای شما برای هر دو و داشتن توانایی مقیاس گذاری با تجارت خود با چنین پیشرفت هایی از اهمیت یکسانی برخوردار است.

اندیشه های نهایی

با افزایش دیجیتالی شدن فعالیت های ما ، ایجاد یک شرکت طراحی شده توسط حریم خصوصی باید یک اولویت اصلی باشد. پیاده سازی یک رویکرد جامع و هماهنگ برای حفظ حریم خصوصی داده ها می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد ، اما تعیین آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در کلیه فعالیتهای تجاری که توسط رهبری هدایت می شود ، برای سازمانهای آینده نگر ضروری است.

سازمانها باید خطرات معتبری را که فراتر از عدم رعایت بی شمار قوانین و مقررات حریم خصوصی داده هاست ، درک کرده و آماده کنند. قرار گرفتن در معرض تغییرات نظارتی در قوانین حریم خصوصی جهانی ، به روز نگه داشتن تصمیمات اجرایی و بهبود مداوم برنامه های حفظ حریم خصوصی می تواند به ایجاد اولین فرهنگ حفظ حریم خصوصی کمک کند که شما را برای موفقیت در آینده آماده می کند.

شما باید برخی از این سوالات متفکرانه را از خود بپرسید تا ببینید آیا روش های حفظ حریم خصوصی شما در حال حاضر مطابق استاندارد است. متأسفانه ، عواقب عدم پیشرفت در امور مورد لطف نیستند ، اما اثر بخشی در این زمینه به شما کمک می کند تا در بلند مدت تصویر برند خود را به عنوان یک سازمان مورد اعتماد و اولین حریم خصوصی بهبود ببخشید.

Marketing Plan Template

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *