بازاریابی یکپارچه, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام؟ کدام یک از سیستم عامل ها باید باشید

هنگامی که شروع به اجرای استراتژی شبکه های اجتماعی برای تجارت خود می کنید ، یکی از اولین س questionsالاتی که از خود می پرسید این س –ال است – آیا تجارت من باید در توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام؟

این سه سایت رسانه های اجتماعی فرصت های قابل توجهی برای اتصال و تعامل با شبکه ، افزایش آگاهی از نام تجاری و هدایت بازدید به سایت شما فراهم می کنند. اما همچنین از نظر هدف فوق العاده متفاوت هستند.

در نهایت ، هدف فیس بوک این است که افراد را با شبکه های شخصی خود از جمله دوستان و خانواده متصل کند. مردم از Facebook برای به اشتراک گذاشتن عکس ها ، فیلم ها و به روزرسانی های کلی زندگی خود استفاده می کنند.

→ Free Download: Social Media Calendar Template [Access Now]

از سوی دیگر ، از Twitter برای به اشتراک گذاشتن ایده ها ، اطلاعات در زمان واقعی و اخبار پرطرفدار استفاده می شود. گرچه ممکن است افراد برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده از توییتر نیز استفاده کنند ، اما عمدتا از آن برای هدفی بزرگتر استفاده می کنند – برای اتصال به دنیای وسیع و کشف اتفاقات (با 140 حرف یا کمتر).

اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم استفاده می شود. مردم عمدتا از این برنامه برای ارسال “حلقه برجسته” خود و دنبال کردن دوستان و همچنین تأثیرگذارها استفاده می کنند. به این ترتیب کاربران به بخشی از جامعه رسانه های اجتماعی تبدیل می شوند.

البته ، این هنوز این سال را ایجاد می کند – کسب و کار شما در این همه کجا قرار می گیرد؟ برای بررسی مزایا و معایب توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام ، ما تفکیک جامع سه سیستم عامل را ایجاد کرده ایم.

به خواندن ادامه دهید تا دریابید کدام پلتفرم سرمایه گذاری تجاری بهتری برای شرکت شما است.

و اینستاگرام چطور؟

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل کاربران اینستاگرام

بیایید با نگاهی به توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل کاربران اینستاگرام شروع کنیم.

توییتر در برابر فیس بوک در مقابل جمعیت دموگرافیک اینستاگرام

برای شروع ، بیایید جمعیت احتمالی را که کسب و کار شما می تواند در هر پلتفرم به دست آورد ، در نظر بگیریم.

در اینجا چند واقعیت سریع و آموزنده آورده شده است:

اطلاعات جمعیتی توییتر:

حقایق جمعیتی فیس بوک:

حقایق جمعیتی اینستاگرام:

توییتر در برابر فیس بوک در مقابل نامزدی اینستاگرام

به همان اندازه مهم است که کیفیت را بر کمیت تعیین کنید – مخاطبین هر سایت چقدر در پلتفرم می مانند؟ یا ، به جای آن ، چند دقیقه در روز برای هر کدام وقت می گذارند؟

حقایق مربوط به تعامل توییتر:

حقایق نامزدی در فیس بوک:

اطلاعات مربوط به مشارکت در اینستاگرام:

با توجه به تمام آمارهای فوق ، فارغ از اینکه چه تعداد دنبال کننده دارید ، اگر بتوانید مخاطبان خود را با محتوای مناسب جذب کنید ، احتمالاً بهترین نرخ تعامل را در فیس بوک خواهید داشت . در اینجا چند تحقیق توسط Statista برای اثبات آن آورده شده است. این نگاهی است به محبوب ترین برنامه های شبکه های اجتماعی تلفن همراه در ایالات متحده ، از سپتامبر 2019 ، بر اساس تعامل کاربران (در دقیقه/ ماه). فیس بوک به میزان قابل توجهی برنده می شود.

twitter vs facebook vs instagram engagement

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل استفاده از اینستاگرام

در هنگام انتخاب بستر مناسب برای استفاده از مشاغل خود ، نکاتی را باید در نظر بگیرید:

  • ممکن است با کمتر از 140 حرف برای انتقال پیام برند خود ، توییتر را به عنوان “زمین آسانسور” تجارت خود تصور کنید. می خواهید چه چیزی را سریع و مختصر به مخاطبان خود برسانید؟
  • فیس بوک فرصت شما برای تعامل بیشتر با مخاطبان است. شما می توانید صفحات کاملی از کسب و کار ایجاد کنید ، فیلم ها و تصاویر را به اشتراک بگذارید ، و همچنین به انگیزه بیشتر برای تعامل با نام تجاری خود بپردازید (با 10 درصد تخفیف اگر صفحه کسب و کار شما “را دوست دارند”).
  • با اینستاگرام ، می توانید یک انجمن تعاملی ایجاد کنید. این بستری است که در آن کاربران بیشتر درگیر می شوند. مردم به اینستاگرام می روند و انتظار دارند اینفلوئنسرها را ببینند و مارک هایی را که دوست دارند دنبال کنند.

Copy of Copy of LinkedIn - Blue - Simple - 1104 x 736

Twitter Ads vs Facebook vs Instagram Ads

به طور کلی ، تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام به شما امکان می دهد تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، آنها ابزارهای تبلیغاتی مشابهی را ارائه می دهند. علاوه بر این ، تبلیغات فیس بوک با برخی از ابزارهای هدفمند چشمگیر همراه است ، بنابراین شما می توانید حقوق ، رفتار خرید ، سرگرمی ها ، انجمن های فیس بوک و موارد دیگر را کاهش دهید.

رابط تبلیغات فیس بوک برای کاربر نسبتاً آسان و بصری است. تبلیغات فیس بوک نیز می تواند نسبتاً ارزان باشد – در حقیقت ، فیس بوک اشاره می کند که “برخی روزانه بیشتر از هزینه های تبلیغاتی خود صرف قهوه می کنند”. اگرچه این به مبارزاتی که در حال اجرا هستید بستگی دارد ، شما اغلب می توانید بودجه ای در حدود 2 تا 3 دلار در روز تعیین کنید.

توییتر همچنین قابلیت های هدف یابی را ارائه می دهد ، از جمله رفتار خرید ، زبان ، علاقه و پیروان. با این حال ، تبلیغات توییتر به طور معمول گرانتر از فیس بوک.

هرچند ممکن است ارزش پول اضافی را داشته باشد- نرخ تعامل برای تبلیغات توییتر می تواند تا 1-3٪ باشد ، بسیار بالاتر از میانگین CTR فیس بوک 0.119٪.

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل اینستاگرام برای تجارت

در نهایت ، اگر مطمئن نیستید کدام یک برای برند شما بهتر کار می کند ، بهتر است مدتی توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام را امتحان کنید. با گذشت زمان ، بینش های ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد پست های شما در این سایت ها به دست خواهید آورد و به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را به یکی دیگر اختصاص دهید. از آنجا که استفاده از آنها رایگان است ، تلاش اولیه برای هر سه مورد ضرری ندارد.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در فوریه 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

social media content calendar

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *