بازاریابی یکپارچه, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام؟ باید روی کدام پلتفرم باشید

هنگامی که شروع به اجرای استراتژی رسانه های اجتماعی برای تجارت خود می کنید ، یکی از اولین سوالاتی که از خود می پرسید این است – آیا کسب و کار من در توییتر ، فیس بوک یا اینستاگرام؟

این سه سایت رسانه های اجتماعی فرصت های قابل توجهی برای ارتباط و تعامل با یک شبکه ، افزایش آگاهی از نام تجاری و افزایش ترافیک به سایت شما ارائه می دهند. اما از نظر هدف نیز بسیار متفاوت هستند.

در نهایت ، هدف فیس بوک این است که افراد را با شبکه های شخصی خود از جمله دوستان و خانواده متصل کند. مردم از فیس بوک برای به اشتراک گذاشتن عکس ها ، فیلم ها و به روز رسانی کلی زندگی خود استفاده می کنند.

→ Free Download: Social Media Calendar Template [Access Now]

از سوی دیگر ، توییتر برای به اشتراک گذاشتن ایده ها ، اطلاعات زمان واقعی و اخبار پرطرفدار استفاده می شود. در حالی که افراد ممکن است از توییتر برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خود استفاده کنند ، اما عمدتا از آن برای اهداف بزرگتری استفاده می کنند – برای ارتباط با جهان گسترده تر و کشف آنچه در حال رخ دادن است (با 140 نویسه یا کمتر).

از Instagram برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها استفاده می شود. مردم عمدتا از این برنامه برای ارسال “حلقه برجسته” خود و دنبال کردن دوستان و همچنین تأثیرگذاران استفاده می کنند. به این ترتیب کاربران بخشی از جامعه رسانه های اجتماعی می شوند.

البته ، این هنوز این سال را ایجاد می کند – کسب و کار شما در این همه جا کجا قرار می گیرد؟ برای بررسی جوانب مثبت و منفی توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام ، ما یک تجزیه و تحلیل جامع از سه سیستم عامل ایجاد کرده ایم.

به خواندن ادامه دهید تا دریابید کدام پلتفرم سرمایه گذاری تجاری بهتری برای شرکت شما است.

و در مورد اینستاگرام چطور؟

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل کاربران اینستاگرام

بیایید با نگاهی به توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل کاربران اینستاگرام شروع کنیم.

توییتر در برابر فیس بوک در برابر جمعیت شناسی اینستاگرام

برای شروع ، بیایید جمعیت احتمالی را که کسب و کار شما می تواند در هر پلتفرم به دست آورد ، در نظر بگیریم.

در اینجا برخی از حقایق سریع و آموزنده آمده است:

اطلاعات جمعیتی توییتر:

حقایق جمعیتی فیس بوک:

حقایق جمعیتی اینستاگرام:

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل مشارکت اینستاگرام

به همان اندازه مهم است که کیفیت را بر کمیت تعیین کنید – مخاطبین هر سایت چقدر در پلتفرم می مانند؟ یا ، متناوباً ، چند دقیقه در روز برای هر دقیقه صرف می کنند؟

حقایق مربوط به مشارکت توییتر:

حقایق مربوط به مشارکت فیس بوک:

اطلاعات مربوط به مشارکت در اینستاگرام:

با در نظر گرفتن همه آمارهای فوق ، صرف نظر از تعداد فالوورهای شما ، اگر می توانید مخاطبان خود را با محتوای مناسب جلب کنید ، به احتمال زیاد بهترین نرخ تعامل را در فیس بوک خواهید داشت . در اینجا برخی از تحقیقات Statista برای اثبات آن وجود دارد. این نگاهی است به محبوب ترین برنامه های شبکه های اجتماعی تلفن همراه در ایالات متحده ، از سپتامبر 2019 ، بر اساس تعامل کاربران (در دقیقه/ ماه). فیس بوک به میزان قابل توجهی برنده می شود.

twitter vs facebook vs instagram engagement

توییتر در مقابل استفاده از فیس بوک در برابر Instagram

در هنگام انتخاب بستر مناسب برای استفاده از مشاغل خود ، نکاتی را باید در نظر بگیرید:

  • با کمتر از 140 نویسه برای انتقال پیام مارک شما ، ممکن است توییتر را به عنوان “زمینه آسانسور” کسب و کار خود در نظر بگیرید. می خواهید چه چیزی را سریع و مختصر به مخاطبان خود برسانید؟
  • فیس بوک فرصتی برای تعامل بیشتر با مخاطبان است. شما می توانید صفحات تجاری کامل ایجاد کنید ، فیلم ها و تصاویر را به اشتراک بگذارید و مشتریان بیشتری را برای مشارکت با نام تجاری خود تشویق کنید (با ارائه 10 off تخفیف در صورت لایک کردن صفحه کسب و کار شما ، برای مثال).
  • با Instagram ، می توانید یک جامعه تعاملی ایجاد کنید. این پلتفرمی است که احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران با آن درگیر شوند. مردم به اینستاگرام می روند و انتظار دارند اینفلوئنسرها را ببینند و مارک های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

Copy of Copy of LinkedIn - Blue - Simple - 1104 x 736

تبلیغات توییتر در مقابل تبلیغات فیس بوک در مقابل اینستاگرام

به طور کلی ، تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام به شما امکان می دهد تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید. از آنجا که اینستاگرام متعلق به فیس بوک است ، آنها ابزارهای تبلیغاتی مشابهی را ارائه می دهند. علاوه بر این ، تبلیغات فیس بوک دارای برخی از ابزارهای هدف گیری چشمگیر ، بنابراین شما می توانید حقوق ، رفتار خرید ، سرگرمی ها ، انجمن های فیس بوک و موارد دیگر را محدود کنید.

رابط تبلیغات فیس بوک برای کاربر نسبتاً آسان و بصری است. تبلیغات فیس بوک نیز می تواند نسبتاً ارزان باشد – در واقع ، Facebook وی خاطرنشان می کند: “برخی از مردم روزانه بیشتر از قهوه برای کمپین های تبلیغاتی خود هزینه می کنند”. در حالی که بستگی به کمپینی دارد که اجرا می کنید ، اغلب می توانید بودجه ای بین 2 تا 3 دلار در روز تعیین کنید.

توییتر همچنین قابلیت های هدف گذاری را ارائه می دهد ، از جمله رفتار خرید ، زبان ، علاقه و پیروان. با این حال ، تبلیغات توییتر معمولاً گرانتر از فیس بوک.

هرچند ممکن است ارزش پول اضافی را داشته باشد- نرخ تعامل برای تبلیغات توییتر می تواند تا 1-3 باشد ، بسیار بالاتر از میانگین CTR فیس بوک 0.119..

توییتر در مقابل فیس بوک در مقابل اینستاگرام برای کسب و کار

در نهایت ، اگر مطمئن نیستید کدامیک برای نام تجاری شما بهتر کار می کند ، بهتر است مدتی توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام را امتحان کنید. با گذشت زمان ، بینش های ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد پست های شما در این سایت ها به دست خواهید آورد و به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را به یکی دیگر اختصاص دهید. از آنجا که استفاده از آنها رایگان است ، در ابتدا امتحان هر سه مورد ضرری ندارد.

توجه ویراستار: این پست در اصل در فوریه 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

social media content calendar

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *