نسل سرب, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

تولید سرب: راهنمای مبتدی برای ایجاد کسب و کار ، راه ورود را هدایت می کند

بیایید مرحله را آماده کنیم: من در حال جستجوی بهترین توده ناپاک اسپاگتی و کوفته ای هستم که تا به حال دیده ام. درست همانطور که من چنگال خود را در ماکارونی می پیچانم ، یک کوفته ی دهان آور را نیزه می کنم و برای اولین لقمه خوش طعم خود وارد می شوم … تلفن زنگ می خورد. “آیا می توانم با لیندسی کا-جادوگر کم حرف بزنم؟” از طرف دیگر از بازاریاب تلفنی می پرسد. “این یک پیام مهم در مورد ترجیحات فر شما است.”

این وقفه ناامیدکننده به همین دلیل است که ما در اینجا در مورد تولید سرب ورودی بحث می کنیم – راه حلی که می تواند کسب و کار یا سازمان شما را از تماس گیرنده مزاحم و مخرب سرماخوردگی که در شب اسپاگتی خراب می شود نجات دهد.

Download Now: Lead Generation Best Practices Guide

بیایید با تعریف سرب شروع کنیم ، و سپس به این می پردازیم که تولید سرب آنلاین چیست ، چرا شما به سرب نیاز دارید نسل ، نحوه واجد شرایط بودن فرد به عنوان سرپرست ، نحوه برچسب زدن به انواع سرنخ-مانند فروش واجد شرایط ، نحوه ایجاد سرنخ و چرا تولید سرب ورودی بسیار م simplyثرتر از خرید سرنخ است.

سرب چیست؟

سرنخ هر شخصی است که به نوعی ، شکل یا شکل به محصول یا خدمات شرکت علاقه نشان دهد.

مشتریان معمولاً از یک کسب و کار یا سازمان پس از برقراری ارتباط (با ارسال اطلاعات شخصی برای پیشنهاد ، آزمایش یا اشتراک) … به جای دریافت یک تماس سرد تصادفی از شخصی که اطلاعات تماس خود را خریداری کرده است ، می شنوند. .

فرض کنید شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مراقبت از اتومبیل خود یک نظرسنجی آنلاین انجام می دهید. یک روز یا بیشتر ، ایمیلی از شرکت خودروسازی دریافت می کنید که نظرسنجی را در مورد نحوه کمک آنها به شما در مراقبت از خودرو شما انجام می دهد. این فرایند بسیار کمتر مزاحم خواهد بود تا اگر آنها بدون هیچ اطلاعی از شما بخواهند شما را اصلاً صدا بزنند ، درست است؟ رهبر بودن اینگونه است.

و از منظر کسب و کار ، اطلاعاتی که شرکت خودرو در مورد شما از پاسخ های نظرسنجی شما جمع آوری می کند به آنها کمک می کند تا ارتباط اولیه را برای رفع مشکلات موجود شما شخصی سازی کنند – و نکنند زمان تلف کردن سرنخ هایی که نیستند اصلاً به خدمات خودرو علاقه مند است.

مشتریان بخشی از چرخه زندگی گسترده تری هستند که مصرف کنندگان هنگام انتقال از بازدید کننده به مشتری . همه سرنخ ها برابر نیستند (و نه واجد شرایط یکسان ). انواع مختلفی از سرنخ ها بر اساس نحوه واجد شرایط بودن آنها و چگونگی چرخه زندگی آنها وجود دارد.

رهبری واجد شرایط بازاریابی (MQL)

بازاریابی واجد شرایط بازاریابی تماس هایی هستند که با تلاش های تیم بازاریابی خود درگیر هستید اما آماده دریافت تماس فروش نیستید. نمونه ای از MQL ، مخاطبی است که فرم پیشنهاد را پر می کند (مانند سناریو فرایند تولید سرور ما در زیر ) .

فروش واجد شرایط فروش (SQL)

سرنخ فروش واجد شرایط تماس هایی هستند که اقداماتی را انجام داده اند که به صراحت آنها را نشان می دهد علاقه به مشتری پرداخته شدن نمونه ای از SQL مخاطبی است که برای پرسیدن س aboutالی در مورد محصول یا خدمات شما ، فرم را پر می کند.

Lead Qualified Product (PQL)

سرنخ های واجد شرایط محصول مخاطبی هستند که از محصول شما استفاده کرده و اقداماتی را انجام داده اند که نشان دهنده علاقه به مشتری پرداخت شدن است به PQL ها معمولاً برای شرکت هایی وجود دارد که محصول آزمایشی یا نسخه رایگان یا محدود محصول خود را ارائه می دهند (مانند HubSpot!) با گزینه های ارتقاء ، جایی که تیم فروش شما وارد آن می شود. نمونه PQL مشتری است که از نسخه رایگان شما استفاده می کند اما از ویژگی هایی استفاده می کند که فقط با پرداخت در دسترس هستند.

سرپرست واجد شرایط خدمات

سرنخ های واجد شرایط خدمات مخاطبین یا مشتریانی هستند که به آنها اشاره کرده اند تیم خدمات شما علاقه مند هستند که مشتری پولی شوند. نمونه ای از سرنخ های واجد شرایط خدمات ، مشتری است که به نماینده خدمات مشتری خود می گوید که می خواهد اشتراک محصول خود را ارتقا دهد. در این زمان ، نماینده خدمات مشتری این مشتری را به تیم فروشنده یا نماینده مناسب ارتقا می دهد.

این تولیدکنندگان سرب تنها چند نمونه از استراتژی های تولید سرب هستند که می توانید برای جذب مشتریان احتمالی و هدایت آنها به سمت پیشنهادات خود استفاده کنید. (ما درباره بعداً استراتژی های دیگر صحبت می کنیم.)

هرگاه کسی در خارج از دنیای بازاریابی از من می پرسد چه کار می کنم ، نمی توانم به سادگی بگویم ، “من محتوا را برای سرب تولید می کنم.” این امر کاملاً از دست آنها بر می آمد و من واقعاً گیج می شدم.

در عوض ، من می گویم: “من روی یافتن راههای منحصر به فرد برای جذب افراد به کسب و کارم کار می کنم. من می خواهم به آنها چیزهای کافی ارائه دهم تا آنها به طور طبیعی به شرکت من علاقه مند شوند ، بنابراین آنها در نهایت با نام تجاری آنقدر گرم می شوند که بخواهند تا از ما بشنوی! “

این امر معمولاً بهتر جواب می دهد ، و دقیقاً همان چیزی است که تولیدکنندگان اصلی آن هستند: این راهی است که مشتریان احتمالی را در کسب و کار شما گرم می کند و آنها را در مسیر خرید نهایی قرار می دهد.

چرا به تولید سرب نیاز دارید؟

وقتی یک غریبه با نشان دادن علاقه ارگانیک به کسب و کار شما با شما رابطه برقرار می کند ، انتقال از غریبه به مشتری بسیار طبیعی تر است.

در نسل سرب می افتد در مرحله دوم از روش بازاریابی ورودی . این اتفاق می افتد پس از شما مخاطبی را جذب کرده اید و آماده هستید این بازدیدکنندگان را برای تیم فروش خود به سرنخ تبدیل کنید (یعنی sales سرنخ های واجد شرایط ).

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، ایجاد سرنخ یک نقطه اساسی در سفر افراد برای تبدیل شدن به یک مشتری خوشحال است.

lead generation inbound marketing methodology

فرآیند تولید سرب

در حال حاضر که ما درک می کنیم سرب متناسب نسل به روش بازاریابی ورودی ، بیایید مراحل فرآیند تولید سرب را طی کنیم.

  1. ابتدا ، یک بازدید کننده کسب و کار شما را از طریق یکی از کانال های بازاریابی شما ، مانند وب سایت ، وبلاگ یا صفحه رسانه های اجتماعی شما کشف می کند.
  2. آن بازدیدکننده سپس روی فراخوان به عمل (CTA)-تصویر ، دکمه یا پیامی که بازدیدکنندگان وب سایت را تشویق می کند تا اقدامی انجام دهند.
  3. این CTA بازدیدکنندگان شما را به صفحه فرود ، که یک صفحه وب است که برای گرفتن اطلاعات سرب در ازای یک پیشنهاد طراحی شده است.

    توجه : پیشنهاد محتوا یا چیزی با ارزش است که در صفحه فرود” ارائه “می شود ، مانند کتاب الکترونیکی ، دوره یا الگو. این پیشنهاد باید برای بازدیدکننده آنقدر ارزش داشته باشد که اطلاعات شخصی خود را در ازای دسترسی به آن ارائه دهد.)

  4. هنگامی که در صفحه فرود قرار می گیرید ، بازدیدکننده شما در ازای پیشنهاد ، فرم را پر می کند. ( فرم ها معمولاً در صفحات فرود میزبانی می شوند ، اگرچه از نظر فنی می توانند در هرجایی از سایت شما جاسازی شوند.) Voila! شما سرپرست جدیدی دارید. یعنی تا زمانی که بهترین شیوه ها برای جذب سرب .

ببینید چگونه همه چیز با هم هماهنگ است؟

برای جمع بندی: بازدیدکنندگان روی CTA کلیک می کنند که آنها را به صفحه فرود می برد و در آنجا یک فرم را پر می کند برای دریافت پیشنهاد ، در این مرحله آنها

می شوند

با راه، شما باید بررسی کنید از ابزار تولید رایگان سرب . این به شما کمک می کند تا مستقیماً فرم های جذب سرور را در وب سایت خود ایجاد کنید. بعلاوه ، راه اندازی آن بسیار آسان است.

بازاریابی تولید سرب

هنگامی که همه این عناصر را کنار هم قرار دادید ، می توانید از کانال های مختلف تبلیغاتی خود برای هدایت ترافیک به صفحه فرود خود برای شروع ایجاد سرنخ استفاده کنید.

اما برای تبلیغ صفحه فرود خود از چه کانالهایی باید استفاده کنید؟ بیایید در مورد سرآمد تولید سرب-بازاریابی ژنرال سرب صحبت کنیم.

اگر یک یادگیرنده بصری هستید ، این نمودار جریان از کانال های بازاریابی تبلیغاتی به سمت سرنخ تولید شده را نشان می دهد.

lead generation marketing flow chart diagram

حتی می توانید از کانال های بیشتری برای جلب رضایت بازدیدکنندگان استفاده کنید. بیایید به این موارد عمیق تر بپردازیم و در مورد چند مورد دیگر صحبت کنیم.

محتوا

محتوا راهی عالی برای راهنمایی کاربران به صفحه فرود است. به طور معمول ، شما محتوایی را ایجاد می کنید که اطلاعات مفید و رایگان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید. شما می توانید CTA ها را در هر جایی از محتوای خود-بصورت خطی ، پایین پست ، در قهرمان یا حتی در پانل جانبی قرار دهید. هرچه بازدیدکننده از محتوای شما لذت بیشتری ببرد ، بیشتر احتمال دارد که روی دعوت به اقدام شما کلیک کرده و وارد صفحه فرود شما شود.

منبع ویژه

ایمیل

ایمیل مکانی عالی برای دسترسی به افرادی است که از قبل نام تجاری و محصول یا خدمات شما را می شناسند. بسیار آسان تر است که از آنها بخواهید اقدامی انجام دهند زیرا قبلاً در لیست شما مشترک شده اند. ایمیل ها معمولاً کمی شلوغ هستند ، بنابراین از CTA هایی که دارای کپی قانع کننده و طراحی چشم نواز هستند استفاده کنید تا توجه مشترکان را جلب کنید.

منبع ویژه

تبلیغات و هدف گیری مجدد

تنها هدف یک تبلیغ این است که مردم را وادار به انجام کاری کند. در غیر این صورت ، چرا پول را خرج می کنید؟ اگر می خواهید مردم تبدیل شوند ، مطمئن شوید که صفحه فرود و پیشنهاد شما دقیقاً با آنچه در تبلیغ وعده داده شده است مطابقت دارد و اقدامی که می خواهید کاربران انجام دهند کاملاً واضح است.

وبلاگ

نکته فوق العاده در مورد استفاده از پست های وبلاگ برای تبلیغ یک پیشنهاد این است که می توانید کل قطعه را برای هدف نهایی تنظیم کنید. بنابراین ، اگر پیشنهاد شما یک ویدئوی آموزشی در مورد راه اندازی کنسول جستجوی Google است ، می توانید یک پست وبلاگ در مورد نحوه انتخاب معیارهای بازاریابی خود بنویسید … که باعث می شود CTA شما بسیار مرتبط و کلیک آسان باشد.

برای مرور سریع ویدیو در مورد نکات تخصصی ایجاد سرنخ در وبلاگ HubSpot ، راهنمای ویدیوی ما را بررسی کنید.

منبع ویژه

رسانه های اجتماعی

بسترهای رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که دنبال کنندگان خود را برای اقدام آسان راهنمایی کنید ، از گزینه کشیدن انگشت به بالا در استوری های اینستاگرام گرفته تا پیوندهای بیوگرافی فیس بوک تا URL های کمی در توییتر. همچنین می توانید پیشنهادات خود را در پست های اجتماعی خود تبلیغ کنید و فراخوان اقدام را در زیرنویس خود قرار دهید. در این پست درباره کمپین های رسانه های اجتماعی بیشتر بیاموزید.

آزمایشات محصول

با ارائه آزمایشات مربوط به محصول یا خدمات خود می توانید بسیاری از موانع فروش را برطرف کنید. هنگامی که یک مشتری از محصول شما استفاده می کند ، می توانید آنها را با پیشنهادات یا منابع اضافی ترغیب کنید تا آنها را به خرید تشویق کند. یک روش خوب دیگر این است که نام تجاری خود را در نسخه های رایگان خود قرار دهید تا بتوانید سایر مشتریان بالقوه را نیز جذب کنید.

بازاریابی ارجاعی

بازاریابی ارجاعی یا دهان به دهان برای تولید سرب به روش دیگری مفید است. یعنی ، مارک شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد ، که به نوبه خود شانس تولید شما را افزایش می دهد منجر بیشتر.

از هر کانالی که برای ایجاد سرنخ استفاده می کنید ، می خواهید کاربران را به صفحه فرود خود هدایت کنید. تا زمانی که یک صفحه فرود که تبدیل می شود ایجاد کنید ، بقیه به خودی خود رسیدگی می کنند.

چرا فقط خرید سرنخ ندارید؟

بازاریابان و فروشندگان می خواهند قیف فروش خود را پر کنند – و می خواهند آن را سریع پر کنند. وارد کنید: وسوسه خرید سرنخ.

خرید سرنخ ها ، برخلاف تولید ارگانیک آنها ، بسیار آسانتر است و با وجود گرانتر بودن ، زمان و تلاش بسیار کمتری را می طلبد. اما ، به هر حال ممکن است هزینه تبلیغات را بپردازید … بنابراین ، چرا فقط سرنخ خریداری نکنید؟

اول از همه ، هرگونه راهنمای خریداری شده در واقع شما را نمی شناسد. به طور معمول ، آنها هنگام ثبت نام برای چیزی در سایت دیگری “شرکت” کرده اند و در واقع از دریافت هیچ چیزی از شرکت شما.

خودداری کرده اند.

بنابراین پیام هایی که برای آنها ارسال می کنید پیام های ناخواسته هستند و ارسال پیام های ناخواسته مزاحم است. (آن تماس مخرب را به یاد بیاورید وقتی سعی کردم اسپاگتی ام را بخورم؟ این احساسی است که مردم هنگام دریافت ایمیل ها و پیام های دیگر از افرادی که از آنها درخواست شنیدن آنها را نداشتند دریافت می کنند.)

اگر مشتری احتمالی هرگز به وب سایت شما نیامده و علاقه ای به محصولات یا خدمات شما نشان داده است ، در این صورت شما آنها را … ساده و ساده قطع می کنید.

اگر آنها هرگز برای دریافت پیام های خاص از طرف شما تصمیم نگرفته اند ، احتمال زیادی وجود دارد که پیام های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند ، که برای شما بسیار خطرناک است. این نه تنها به فیلتر کردن ایمیل های شما آموزش می دهد ، بلکه به ارائه دهنده ایمیل آنها نشان می دهد که کدام ایمیل ها را فیلتر کند.

هنگامی که افراد کافی پیام های شما را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کردند ، وارد “لیست سیاه” می شوید که سپس با سایر ارائه دهندگان ایمیل به اشتراک گذاشته می شود. وقتی وارد لیست سیاه شدید ، خارج شدن از آن واقعاً بسیار سخت است. علاوه بر این ، تحویل ایمیل و اعتبار IP احتمالاً آسیب می بیند.

همیشه ، همیشه همیشه تولید سرنخ به صورت ارگانیک بهتر از خرید آنها است. این وبلاگ را بخوانید پست کنید تا یاد بگیرید چگونه به جای خرید یک لیست ایمیل انتخابی انتخاب کنید.

نحوه واجد شرایط بودن سرپرست

همانطور که در قسمت اول به آن پرداختیم ، سرپرست شخصی است که به محصول یا خدمات شرکت شما علاقه نشان داده است. اکنون ، بیایید در مورد راه هایی که شخص می تواند واقعاً این علاقه را نشان دهد صحبت کنیم.

اساساً ، رهبری فروش از طریق جمع آوری اطلاعات ایجاد می شود. این جمع آوری اطلاعات می تواند در نتیجه علاقه جویان کار به یک موقعیت با تکمیل یک درخواست ، خریدار اطلاعات تماس در ازای کوپن یا شخصی که یک فرم را برای بارگیری مطالب آموزشی .

سنجش میزان علاقه سرب

در زیر تنها تعدادی از روش های متعددی وجود دارد که به کمک آن می توانید فردی را به عنوان رهبر واجد شرایط معرفی کنید. هر یک از این مثالها نشان می دهد که میزان اطلاعات جمع آوری شده برای تعیین صلاحیت رهبری و همچنین میزان علاقه آنها می تواند متفاوت باشد.

بیایید هر سناریو را ارزیابی کنیم:

  • درخواست شغل: فردی که فرم درخواست را پر می کند ، مایل است اطلاعات شخصی زیادی را به اشتراک بگذارد زیرا می خواهد برای یک موقعیت در نظر گرفته شود. پر کردن آن درخواست نشان دهنده علاقه واقعی آنها به این شغل است ، بنابراین فرد را به عنوان رهبر تیم استخدام شرکت – نه تیم های بازاریابی یا فروش ، واجد شرایط می داند.
  • کوپن: بر خلاف برنامه شغلی ، احتمالاً در مورد شخصی که به یکی از کوپن های آنلاین شما برخورد کرده است اطلاعات کمی دارید. اما اگر آنها کوپن را به اندازه کافی ارزشمند بدانند ، ممکن است مایل باشند نام و آدرس ایمیل خود را در ازای آن ارائه دهند. اگرچه این اطلاعات زیاد نیست ، اما برای یک کسب و کار کافی است بدانید که شخصی به شرکت آنها علاقه دارد.
  • محتوا: در حالی که بارگیری یک کوپن نشان می دهد که شخص مستقیماً به محصول یا خدمات شما علاقه مند است ، محتوا (مانند کتاب الکترونیکی آموزشی یا وبینار) اینطور نیست. بنابراین ، برای درک واقعی ماهیت علاقه فرد به کسب و کار شما ، احتمالاً باید اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید تا مشخص شود آیا شخص به محصول یا خدمات شما علاقه دارد یا خیر.

این سه مثال کلی ، تفاوت تولید سرب را از شرکت به شرکت دیگر و از فردی به فرد دیگر نشان می دهد. شما باید اطلاعات کافی را جمع آوری کنید تا بتوانید بفهمید که آیا کسی علاقه واقعی و معتبری به محصول یا خدمات شما دارد- میزان اطلاعات اطلاعات کافی بسته به کسب و کار شما متفاوت است.

بیایید به عنوان مثال به Episerver نگاه کنیم. آنها از گزارش های محتوای وب برای تولید سرب استفاده می کنند و شش قطعه اطلاعات را از سرنخ های آینده جمع آوری می کنند.

example lead generation form from episerver

Episerver یک مثال عالی برای آنچه باید در فرم gen lead درخواست شود ارائه می دهد:

  • نام کامل: اساسی ترین اطلاعات مورد نیاز برای شخصی سازی ارتباط شما با هر سرنخ.
  • ایمیل: این به عنوان یک شناسه منحصر به فرد عمل می کند و نحوه تماس شما با سرپرست شما است.
  • شرکت: این به شما این امکان را می دهد تا درباره صنعت و شرکت سرب و نحوه بهره مندی سرب از محصول یا خدمات شما (عمدتا برای B2B) تحقیق کنید.
  • نقش: درک نقش افراد به شما کمک می کند نحوه ارتباط با آنها را درک کنید. هر یک از ذینفعان نام تجاری دیدگاه و دیدگاه متفاوتی در مورد پیشنهاد شما خواهند داشت (عمدتا برای B2B).
  • کشور: اطلاعات مکان می تواند به شما کمک کند مخاطبین خود را بر اساس منطقه و منطقه زمانی تقسیم بندی کنید و بسته به سرویس شما به شما در تعیین رتبه برتر کمک می کند.
  • وضعیت: هرچه اطلاعات بیشتری را بدون قربانی شدن به دست آورید ، بهتر است. دانستن وضعیت مشتریان شما می تواند به شما در صلاحیت بیشتر آنها کمک کند.

اگر می خواهید نکات سطح متوسط ​​بیشتری در مورد جمع آوری اطلاعات و آنچه باید در فرم های gen lead خود بیاموزید ، پست ما را در مورد آن اینجا بخوانید .

امتیاز دهی پیشتاز

نمره دهی سرنخ راهی برای تعیین صلاحیت کمی سرنخ ها است. با استفاده از این تکنیک ، به سرنشینان مقدار عددی (یا امتیاز) تعلق می گیرد تا تعیین شود که در مقیاس “علاقه مند” تا “آماده برای فروش” در چه سطحی قرار می گیرند. معیارهای این اقدامات کاملاً به شما بستگی دارد ، اما باید در بخش بازاریابی و فروش شما یکنواخت باشد تا همه در مقیاس یکسان کار کنند.

نمره امتیاز می تواند بر اساس اقدامات انجام شده ، اطلاعات ارائه شده ، میزان تعامل آنها با نام تجاری شما یا سایر معیارهایی باشد که تیم فروش شما تعیین می کند . به عنوان مثال ، اگر فردی به طور مرتب با شما در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کند یا اطلاعات جمعیت شناختی وی با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد ، ممکن است امتیاز بیشتری کسب کنید.

با وام گرفتن از مثالهای بالا ، ممکن است در صورت استفاده از یکی از کوپن های شما ، امتیاز بالاتری به رهبران بدهید – اقدامی که نشان می دهد این شخص به محصول شما علاقه مند است.

هرچه امتیاز امتیاز بالاتر باشد ، آنها به رهبری واجد شرایط فروش (SQL) نزدیک می شوند ، که تنها یک قدم تا مشتری شدن فاصله دارد. نمره و معیار چیزی است که ممکن است لازم باشد در طول راه آن را اصلاح کنید تا فرمول مناسب را بیابید ، اما با انجام این کار ، نسل اصلی خود را به نسل مشتری تبدیل خواهید کرد.

استراتژی های تولید سرب

تولید سرنخ آنلاین شامل طیف وسیعی از تاکتیک ها ، کمپین ها و استراتژی ها است که بستگی به بستری دارد که در آن می خواهید سرنخ ها را به دست آورید. ما در مورد بهترین شیوه های جذب سرب به محض داشتن یک بازدید کننده در سایت خود صحبت کردیم … اما چگونه می توانید آنها را در وهله اول بدست آورید؟

بیایید به استراتژی های تولید سرب برای چند سیستم عامل محبوب بپردازیم.

تولید سرب فیس بوک

فیس بوک از بدو تأسیس روشی برای تولید سرب بوده است. در ابتدا ، شرکت ها می توانند از پیوندهای خروجی در پست های خود و اطلاعات موجود در بیوگرافی خود برای جذب افراد ناشناس به وب سایت های خود استفاده کنند. با این حال ، وقتی تبلیغات فیس بوک در سال 2007 راه اندازی شد ، و الگوریتم آن شروع به طرفداری از حساب هایی کرد که از تبلیغات پولی استفاده می کردند ، تغییر عمده ای در نحوه استفاده مشاغل از این پلتفرم برای جذب مشتریان ایجاد شد. فیس بوک تبلیغات اصلی را ایجاد کرد برای این منظور. فیس بوک همچنین دارای قابلیتی است که به شما امکان می دهد یک دکمه فراخوان برای اقدام را در بالای صفحه قرار دهید صفحه فیس بوک شما ، به شما کمک می کند دنبال کنندگان فیس بوک را مستقیماً به وب سایت خود ارسال کنید.

دریافت برخی نکات مربوط به تولید سرب برای فیس بوک .

منبع ویژه

تولید سرب توییتر

توییتر دارای Twitter Gen Gen Cards است که به شما امکان می دهد مستقیماً در داخل سرنخ ایجاد کنید یک توییت بدون نیاز به ترک سایت. نام یک کاربر ، آدرس ایمیل و نام کاربری توییتر به طور خودکار به کارت کشیده می شود و تنها کاری که باید انجام دهد این است که روی “ارسال” کلیک کنید تا به عنوان رهبر تبدیل شود. ( راهنمایی برای کاربران HubSpot: شما می توانید کارت های سرپرست Twitter را به فرم های HubSpot خود متصل کنید. نحوه انجام این کار را در اینجا بیاموزید ).

برخی نکات مربوط به تولید سرب را برای Twitter بیاموزید.

منبع ویژه

تولید سرب LinkedIn

LinkedIn از همان روزهای اولیه سهم خود را در فضای تبلیغات افزایش داده است. هنگامی که صحبت از تولید سرب می شود ، LinkedIn فرم های Gen Lead را ایجاد می کند ، که هنگام کلیک بر روی CTA ، داده های نمایه کاربران را به صورت خودکار پر می کند ، و این باعث می شود که اطلاعات را به راحتی ذخیره کنید.

راهنمایی هایی از تجربه ما با استفاده از تبلیغات LinkedIn دریافت کنید.

تولید سرب PPC

وقتی می گوییم پرداخت به ازای کلیک (PPC) ، به تبلیغات در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) اشاره می کنیم. Google 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می دهد ، که املاک و مستغلات اصلی را در پی دارد برای هر گونه تبلیغات ، به ویژه lead gen. اثربخشی کمپین PPC شما بستگی زیادی به جریان کاربر بدون درز ، و همچنین بودجه ، کلمات کلیدی هدف و چند عامل دیگر دارد.

درباره نحوه تنظیم تبلیغات PPC موفق بیشتر بدانید.

تولید سرب B2B

B2B یک مدل تجاری خاص است که برای رهبری نسل نیاز به رویکرد خاصی دارد. SmartInsights دریافت که ارجاعات منبع اصلی برای جذب مشتریان تجاری است. ناگفته نماند ، اثربخشی بر اساس کانال متفاوت است.

تکنیک های تولید سرنخ B2B را برای هر کانال بیاموزید.

Tips for Lead Generation Campaigns

In any given lead generation campaign, there can be a lot of moving parts. It can be difficult to tell which parts of your campaign are working and which need some fine-tuning. What exactly goes into a best-in-class lead generation engine? Here are a few tips when building lead gen campaigns.

Use the right lead generation tools.

As you saw in our data, the most successful marketing teams use a formal system to organize and store their leads. That’s where lead generation tools and lead generation software come into play.

How much do you know about the people visiting your website? Do you know their names or their email addresses? How about which pages they visited, how they’re navigating around, and what they do before and after filling out a lead conversion form?

If you don’t know the answers to these questions, chances are you’re having a hard time connecting with the people who are visiting your site. These are questions you should be able to answer — and you can with the right lead generation tools.

There are a few different tools and templates out there that’ll help you create different lead gen assets to use on your site:

  • CTA Templates: 50+ free, customizable call-to-action (CTA) templates in PowerPoint that you can use to create clickable CTA buttons to use on your blog, landing pages, and elsewhere on your site.
  • Lead Generation Software Tools: This free tool from HubSpot includes lead capture and contact insights features, which will scrape any pre-existing forms you have on your website and add those contacts to your existing contact database. It also lets you create pop-ups, hello bars, or slide-ins — called “lead flows” — that’ll help you turn website visitors into leads immediately.

slide-in-example-1

Example of a slide-in lead flow.

  • Visitor Tracking: Hotjar has a heatmap tool — a virtual tool which creates a color-coded representation of how a user navigates your site — that helps you understand what users want, care about, and do on your site. It records visitors and tells you where they spend the most time on your site. You can use it to gather information on your lead generation forms, feedback forms and surveys, and more.
  • Form-Scraping Tool: A form scraping tool that collects submissions on your website’s existing forms helps you automatically consolidate all your leads into your contact database, regardless of which form visitors submitted on your website. HubSpot customers can create and embed forms using HubSpot, which automatically populate into your CMS. Non-HubSpot customers can use a form creation tool like Contact Form 7, JetPack, or Google Forms, and then use HubSpot’s free collected forms feature to automatically capture form submissions and input them to a contact database.

Create amazing offers for all different stages of the buying cycle.

Not all of your site visitors are ready to talk to your sales team or see a demo of your product. Someone at the beginning of the buyer’s journey might be interested in an informational piece like an ebook or a guide, whereas someone who’s more familiar with your company and near the bottom of the journey might be more interested in a free trial or demo.

Make sure you’re creating offers for each phase and offering CTAs for these offers throughout your site.

Yes, it takes time to create valuable content that teaches and nurtures your leads down the funnel, but if you don’t offer anything for visitors who aren’t ready to buy, then they may never come back to your website. From checklists to templates to free tools, here are 23 ideas for lead generation content to get you started.

If you want to take personalization a step further — which will help boost your conversion rate — try using smart CTAs. Smart CTAs detect where a person is in the buyer’s journey, whether they’re a new visitor, a lead, or a customer, and display CTAs accordingly. Personalized CTAs convert a whopping 202% better than basic calls-to-action.

Keep your messaging consistent and deliver on your promise.

The highest-converting lead gen campaigns are the ones that deliver on what they promise and create a seamless transition from ad copy and design to the deliverable itself. Make sure that you’re presenting a consistent message throughout the process and providing value to everyone that engages with your lead capture.

The aspects of your lead gen campaign should mirror everything else on your website, on your blog, and within the product that you will eventually try to sell. If not, you’ll have a difficult time getting your lead to the next lifecycle stage. Your campaign should be about more than just obtaining an email address — it should be about developing a new customer.

Link your CTA to a dedicated landing page.

This may seem obvious to you, but you’d be surprised how many marketers don’t create dedicated landing pages for their offers. CTAs are meant to send visitors to a landing page where they can receive a specific offer.

Don’t use CTAs to drive people to your homepage, for instance. Even if your CTA is about your brand or product (and perhaps not an offer like a download), you should still be sending them to a targeted landing page that’s relevant to what they are looking for and includes an opt-in form. If you have the opportunity to use a CTA, send them to a page that will convert them into a lead.

If you want to learn more about how to build and promote high-converting landing pages, then download our ebook on optimizing landing pages for conversions.

Get your sales team involved.

Remember when we talked about lead scoring? Well, it isn’t exactly doable without your sales team’s input. How will you know what qualifies a lead for sales without knowing if your defined SQLs are successfully sold? Your marketing and sales teams need to be aligned on the definitions and the process of moving a lead from MQL to SQL to opportunity before you even begin to capture leads.

Also, be open to evolving your relationship with sales and how you guide leads along your funnel. Your definitions will likely need to be refined over time; just make sure to keep everyone involved up-to-date.

Use social media strategically.

While marketers typically think of social media as best for top-of-the-funnel marketing, it can still be a helpful and low-cost source for lead generation as shared in the lead gen strategies above. The key is using social media strategically for lead generation.

Start by adding links directly to the landing pages of high-performing offers within your Facebook, Twitter, LinkedIn, and other social media posts. Tell visitors that you’re sending them to a landing page. That way, you’re setting expectations. Here’s an example from one of our Twitter posts:

example of a lead generation linked offer on TwitterImage Source

You can also do a lead generation analysis of your blog to figure out which posts generate the most leads, and then make a point of regularly linking social media posts to them.

Another way to generate leads from social media is to run a contest. Contests are fun and engaging for your followers, and they can also teach you a ton about your audience. It’s a win-win. Read our step-by-step guide for growing your email list using social media contests, which covers everything from choosing a platform, to picking a winner, all the way to analyzing your results.

Remain flexible and constantly iterate.

Your lead generation strategy needs to be as dynamic as the people you’re targeting. Trends change, behaviors shift, opinions morph … so should your lead gen marketing. Use A/B split testing to see what CTAs perform best, which landing pages convert better, and which copy captures your target audience. Experiment with layout changes, design, UX, content, and advertising channels until you find what works.

Lead Generation Trends & Benchmarks

So … you’re getting web traffic and generating leads. But how are you doing compared to other companies in your industry? Read on to discover what other marketers are doing with lead generation in 2021, along with important stats to consider.

Lead generation is the top marketing priority.

HubSpot State of Marketing Report 2021 found that marketers report that their top marketing priorities for the next 12 months is generating more leads. Converting these leads to customers is another top priority, according to SmartInsights.

graph displaying lead generation as marketers top priority in 2021

Image Source

Marketers are making use of digital automation tools for lead generation.

Digital lead generation spend is expected to reach 3.2 billion by the end of 2021. Forbes predicts that automation will play a large part in this increase, as automation will become a large part of lead generation strategies, specifically when it comes to streamlining the lead qualification and predictive scoring. If you’re looking to automate your processes, discover high-quality lead generation tools in this blog post.

Most B2B leads come from referrals.

B2B marketers say that 65% of their leads come from referrals, 38% from email, and 33% come from Search Engine Optimization (SEO).

graph displaying most marketing leads come from referrals in 2021

Image Source

If you’re interested in getting in on this trend, it’s worth considering revamping your referral strategy and helping existing customers bring you new leads.

Content marketing helps drive leads.

Marketers also report that content marketing has helped themsuccessfully generate demand and leadsover the past 12 months. To get in on this trend, readthis helpful blog poston creating content for different stages of the buyer’s journey.

Grow Better with Lead Generation

There you have it, folks. Now that you know more about how to generate leads for your business, we recommend you try HubSpot’s free lead generation tool. Use it to add simple conversion assets to your site (or scrape your existing forms) to help you learn more about your site visitors and what content prompts them to convert.

The basics we’ve gone over in this blog post are just the beginning. Keep creating great offers, CTAs, landing pages, and forms — and promote them in multi-channel environments. Be in close touch with your sales team to make sure you’re handing off high-quality leads on a regular basis. Last but not least, never stop testing. The more you tweak and test every step of your inbound lead generation process, the more you’ll improve lead quality and increase revenue.

New Call-to-action

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *