اتوماسیون بازاریابی, اتوماسیون ورود اطلاعات, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

توضیحات مربوط به اتوماسیون گردش کار و 6 بهترین نرم افزار گردش کار برای سال 2021

ورود اطلاعات به صورت دستی ممکن است یکی از خسته کننده ترین و ناکارآمدترین کارها در دنیای شرکت ها باشد. نه تنها شما را به خواب می برد ، بلکه زمان و منابع گرانبهایی را هدر می دهد و بهره وری شما را به مقدار کمی کاهش می دهد.

خوشبختانه ، فناوری ای وجود دارد که می تواند این وظایف بیهوش کننده را به صورت خودکار انجام دهد ، خطاهای انسانی را از بین ببرد و به شما این امکان را بدهد که روی کاری که واقعاً اهمیت دارد تمرکز کنید-خودکارسازی جریان کار.

Get Started with HubSpot's Email Marketing Software for Free

با استفاده از فرآیندهای خودکار که وظایف دستی را انجام می دهند ، اتوماسیون گردش کار می تواند به کسب و کار شما در صرفه جویی در وقت و هزینه ، کاهش خطاها و افزایش بهره وری کمک کند.

اتوماسیون گردش کار چگونه کار می کند؟

اتوماسیون گردش کار معمولاً برای شروع یک کار دیگر به مجموعه ای از دستورات if/then متکی است. سپس بسته به اقدامی که توسط رهبر ، کارمند یا ذینفعان دیگر انجام شده است ، منشعب می شود.

بیایید یک نمونه کار را برای تبدیل یک فرم ارسال به یک فرصت معامله بررسی کنیم.

  • یک بازدید کننده وب سایت یک فرم ارسال می کند.
  • اقدام بطور خودکار بازدیدکننده را در یک کمپین قطره ای ثبت نام می کند. این یک معامله جدید ایجاد می کند و وضعیت را روی “جدید”
  • قرار می دهد

  • اولین ایمیل کمپین قطره ای به درخواست رهبر برای ارسال جلسه ارسال می شود.
  • سرپرست برنامه زمانبندی جلسه را کلیک کرده و یک قرار ملاقات ایجاد می کند.
  • یک ایمیل تشکر به سرپرست ارسال می شود که تاریخ و زمان را تأیید می کند.
  • CRM یک کار جدید ایجاد می کند و آن را به نمایندگی فروش واگذار می کند.
  • سپس نماینده فروش شخصاً تماس می گیرد و جریان کار خودکار را خاتمه می دهد.

در اینجا نحوه گردش کار از ابتدا تا انتها نشان داده شده است.

Workflow automation example in HubSpot منبع تصویر

تقریباً هر بخش در کسب و کار شما می تواند از اتوماسیون گردش کار بهره مند شود. بازاریابی ، منابع انسانی یا امور مالی ، این فناوری می تواند به شما کمک کند هوشمندانه کار کنید ، نه سخت تر.

در زیر ، برخی از مشهورترین نمونه های اتوماسیون گردش کار را پوشش می دهیم.

اتوماسیون گردش کار تقریباً در هر تیم و در هر سناریوی تجاری قابل استفاده است. در حالی که بیشتر مربوط به بازاریابی و فروش است ، می توان از آن در خدمات به مشتریان ، عملیات ، منابع انسانی و امور مالی نیز استفاده کرد.

اتوماسیون گردش کار بازاریابی

Marketing workflow automation example in HubSpot

منبع تصویر

برخی از کارهای تکراری در بازاریابی ، مانند ارسال ایمیل و ارسال به روزرسانی در رسانه های اجتماعی ، می توانند با اتوماسیون گردش کار خودکار شوند. با بازاریابی نرم افزار اتوماسیون ، می توانید کل برنامه خود را برنامه ریزی کنید تقویم رسانه های اجتماعی و تنظیم گردش کارهایی که انواع خاصی از مشتریان را با پیشنهادات ایمیل پرورش می دهد.

گردش کار خودکار در بازاریابی شامل موارد زیر است:

  • عضویت کاربر در یک کمپین قطره ای هنگامی که منبعی را از وب سایت شما بارگیری می کند
  • استقبال کاربر از شرکت پس از خرید محصول
  • یادآوری کاربر پس از افزودن موارد مختلف به سبد خرید
  • زمان بندی پست های رسانه های اجتماعی در چندین سیستم عامل
  • توزیع وظایف بازاریابی در بین اعضای تیم

خواندن اضافی

اتوماسیون گردش کار فروش

Sales workflow automation example in HubSpot

منبع تصویر

اتوماسیون گردش کار فروش ، وظایف خسته کننده مدیریت سرپرستی و آینده نگر را ساده می کند ، به طوری که نمایندگان می توانند بر فروش تمرکز کنند ، نه وارد کردن داده ها. علاوه بر گرفتن سرنخ به صورت خودکار از طریق خط لوله بر اساس اقدامات آنها ، یک گردش کار فروش خودکار می تواند مشتریان احتمالی را در کمپین های قطره ای ثبت کرده و با پیش رفتن معامله مراحل معامله را به روز کند.

کارهای خودکار در فروش عبارتند از:

  • قرار دادن هر سرنخ در مرحله ای متفاوت از خط لوله هنگامی که آنها اقدام خاصی را انجام می دهند
  • انتقال سرنخ به خارج از خط لوله در صورت قطع پاسخ به ایمیل
  • ارسال ایمیل معرفی از نماینده فروش به سرپرست پس از بارگیری کتاب الکترونیکی
  • به روزرسانی مرحله معامله هنگامی که سرپرست قرار یا جلسه ای را تعیین کرد
  • ایجاد وظایف برای نمایندگان فروش پس از تعیین جلسه توسط رهبر

خواندن اضافی

اتوماسیون گردش کار خدمات مشتری

Customer service workflow automation example in HubSpot

منبع تصویر

اتوماسیون گردش کار در خدمات مشتری فوق العاده مفید است. گذشته از راه اندازی نظرسنجی ها ، اتوماسیون گردش کار می تواند با ارسال یک سری ایمیل یا ایجاد وظایف ، بلیط ها ، موارد و سوالات متداول را برطرف کند.

وظایف خودکار در خدمات مشتری شامل موارد زیر است:

  • ایجاد بلیط جدید در سیستم هنگامی که شخصی از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل تماس می گیرد
  • پیوستن به مشتریان با یک سری ایمیل مفید
  • ارسال نظرسنجی های NPS® و ثبت نام آنها در کمپین های مختلف ایمیل بسته به رتبه آنها
  • تعیین بلیط برچسب اولویت بسته به لحن پیام یا ایمیل
  • حل و بایگانی بلیط ها پس از دستیابی به قطعنامه

خواندن اضافی

اتوماسیون گردش کار عملیات

Operations workflow automation example in HubSpot

منبع تصویر

عملیات نیروی حیاتی هر سازمانی است و همچنین می تواند به صورت خودکار برای کاهش موارد ورود داده به صورت دستی انجام شود.

وظایف خودکار در عملیات شامل موارد زیر است:

  • حذف موارد تکراری پس از تشخیص آنها یا ادغام دو ویژگی در صورت یکسان
  • مدیریت مجوزهای تیم برای اعضای جدید تیم
  • ایجاد اولویت برای فرایندهای مختلف کسب و کار
  • گردآوری خودکار گزارشها در پایان هر فصل
  • ایجاد وظایف در ابزارهای شخص ثالث مانند Asana ، Slack یا Zoom

خواندن اضافی

اتوماسیون گردش کار منابع انسانی

به جای این که مجبور باشید همه اطلاعات شخصی افراد جدید خود را استخراج کنید – مانند آدرس ها ، شماره های تأمین اجتماعی و سایر اطلاعات کارکنان را در سیستم حقوق و دستمزد و بیمه – نرم افزار اتوماسیون منابع انسانی می تواند در عرض چند دقیقه این کار را برای شما انجام دهد.

وظایف خودکار در منابع انسانی عبارتند از:

  • حذف نامزدها از پایگاه داده در صورت عدم فعالیت برای مدتی
  • ارسال ایمیل به نامزدهایی که به دور نهایی نرسیده اند
  • فیلتر کردن نامزدها با کلمات کلیدی خاص در سابقه شغلی آنها
  • ارسال W2 به کارکنان فعلی
  • جمع آوری بازخورد کارکنان پس از مدتی حضور در شرکت

اتوماسیون گردش کار امور مالی

با ایجاد فرم ، طراحی گردش کار و پیگیری فرایندها ، نرم افزار اتوماسیون فرایندهای مالی می تواند همه درخواست های سفر ، بازپرداخت و تأیید بودجه شما را ساده کند.

وظایف خودکار در امور مالی عبارتند از:

  • انجام مراحل تأیید هزینه از ابتدا تا انتها
  • مدیریت تأییدیه فروشنده و قرارداد
  • اختصاص اولویت ها به ACH و درخواست های مخابراتی
  • مدیریت هزینه های سفر بسته به موقعیت و فعالیت
  • تصویب بودجه بر اساس مجموعه پارامترهای از پیش تعیین شده

اکنون که همه چیز را در مورد استفاده از گردش کار خودکار می دانید ، بیایید نگاهی به ابزارهای برتر که می توانید استفاده کنید بیندازیم.

بهترین نرم افزار اتوماسیون گردش کار در سال 2021

1. HubSpot : بهترین نرم افزار اتوماسیون گردش کار همه کاره

Workflow automation software: HubSpot

منبع تصویر

نرم افزار بازاریابی ، فروش ، خدمات و عملیات HubSpot بر روی یک پلتفرم واحد عمل می کند و آن را به یکی از بهترین انتخابها برای اتوماسیون گردش کار همه کاره تبدیل می کند. همه چیز به هم پیوند خورده است و به شما امکان می دهد همه فرایندهای تیم خود را تراز کنید و اصطکاک را از کار به کار دیگر کاهش دهید.

شما به راحتی می توانید سرنخ هایی را از بازاریابی به فروش برسانید ، بلیط خدمات را با سابقه تماس موجود متصل کرده و داده های مشتری را پاک کنید-همه در یک بستر کاربر پسند.

بهترین برای : HubSpot برای مشاغل در حال رشد که هنوز خودکارسازی گردش کار را امتحان نکرده اند و برای مشاغل سازمانی با فرایندهای ثابت بسیار توصیه می شود. می توانید با یک اشتراک Starter شروع کنید ، سپس به منظور نیاز به قابلیت های بیشتر ارتقا دهید. به ویژه برای بخشهای بازاریابی ، فروش ، خدمات و عملیات توصیه می شود.

قیمت گذاری برای مرکز بازاریابی: رایگان ؛ 50 دلار در ماه (شروع کننده) ؛ 890 دلار در ماه (حرفه ای) ؛ 3200 دلار در ماه (سازمانی)

قیمت گذاری مرکز فروش: رایگان؛ 50 دلار در ماه (شروع کننده) ؛ 500 دلار در ماه (حرفه ای) ؛ 1200 دلار در ماه (سازمانی)

قیمت گذاری مرکز خدمات: رایگان؛ 50 دلار در ماه (شروع کننده) ؛ 400 دلار در ماه (حرفه ای) ؛ 1200 دلار در ماه (سازمانی)

قیمت گذاری مرکز عملیات: رایگان ؛ 50 دلار در ماه (شروع کننده) ؛ 800 دلار در ماه (حرفه ای)

2. Nintex : بهترین نرم افزار اتوماسیون گردش کار Enterprise

Workflow automation software: Nintex با بیش از 3 میلیون برنامه گردش کار در حال حاضر بر روی پلتفرم خود ، Nintex به بیش از 8000 مشتری سازمانی در مدیریت ، خودکارسازی کمک می کند ، و بدون نیاز به تجربه برنامه نویسی ، فرآیندهای تجاری خود را بهینه کنند.

با ارائه بسیاری از ابزارهای اتوماسیون گردش کار – مانند نگاشت فرایند ، گردش کار پیشرفته و هوش فرایند – کسب و کار شما قادر است هر یک از فرآیندهای شما را ترسیم کند ، آنها را اجرا کرده و بر عملکرد آنها نظارت کند.

بهترین برای : Nintex برای مشاغل سازمانی با فرایندهای ثابت بسیار توصیه می شود. این یک نرم افزار قوی است که یک ابزار طراحی گردش کار کاربر پسند را با یکپارچه سازی قدرتمند که هر یک از برنامه های شما را متصل می کند ، جفت می کند. به ویژه برای بخش های IT ، حقوق ، منابع انسانی و امور مالی توصیه می شود.

قیمت گذاری : 910 دلار در ماه (استاندارد) ؛ 1400 دلار در ماه (سازمانی)

3. Kissflow : بهترین نرم افزار اتوماسیون گردش کار دوستانه مبتدی

Workflow automation software: Kissflow

با اعتماد بیش از 10 هزار شرکت ، از جمله دومینو ، میشلن و پپسی ، Kissflow یک نرم افزار اتوماسیون گردش کار همه کاره را ارائه می دهد که به کسب و کار شما اجازه می دهد گردش کار ایجاد کند که وظایف خود را در منابع انسانی ، فروش ، امور مالی ، مدیریت ، بازاریابی ، و بخشهای خرید.

با بیش از 50 برنامه مدیریت فرآیند کسب و کار از پیش نصب شده-مانند افزایش هزینه ها و سفارشات فروش ، شرایط و محرک ها ، و داشبورد گزارش برای گردش کار شما-Kissflow می تواند تقریباً همه فرایندهای تجاری شما را ساده کند.

بهترین برای : Kissflow برای شرکت های کوچکی که به تازگی شروع به آزمایش اتوماسیون گردش کار کرده اند بسیار توصیه می شود. سادگی و کاربرپسندی این ابزار ، شروع خودکار کردن فرآیندها را آسان تر می کند. به ویژه برای بخشهای تدارکات ، منابع انسانی و امور مالی توصیه می شود.

قیمت گذاری : 200 دلار در ماه (پایه) ؛ 495 دلار در ماه (پیشرفته) ؛ 1،900 دلار در ماه (بارگیری کامل)

4. یکپارچه سازی : بهترین نرم افزار اتوماسیون گردش کار روزانه

Workflow automation software: Integrify

Integrify یک نرم افزار اتوماسیون گردش کار است که به شما امکان می دهد گردش کار را در یک سازنده کشیدن و رها کردن ایجاد کرده و جریانهای موازی یا متوالی را اجرا کنید. با توانایی همکاری در کارها و درخواست ها ، آزمایش فرایندهای خود و تنظیم یادآوری ، می توانید به راحتی فرآیندهای تجاری خود را ساده کرده و کارهای دستی را خودکار کنید.

Integrify همچنین نمونه های گردش کار و پایگاه دانش کاربر ، یک API باز مبتنی بر استراحت را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد با پایگاه داده های خارجی ادغام شده و امکان وارد کردن و صادر کردن داده ها از Excel و حتی PDF ها را داشته باشید.

بهترین برای : Integrify برای مشاغل کوچک و متوسط ​​که به دنبال خودکارسازی کارهای روزمره هستند بسیار توصیه می شود. کشیدن و رها کردن “Process Builder” آن را آسان و آسان برای انجام یک روند از ابتدا تا انتها. به ویژه برای ادارات اداری توصیه می شود.

قیمت : قیمت در صورت درخواست

5. Zapier : بهترین نرم افزار اتوماسیون گردش کار برای اتصال برنامه ها

Workflow automation software: Zapier

با قابلیت اتصال و به اشتراک گذاری داده ها با بیش از 1000 برنامه وب ، مانند Facebook ، QuickBooks و Google Drive ، Zapier می تواند تقریباً هر نوع فرایند تجاری را خودکار کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک گردش کار در ویرایشگر آنها ایجاد کنید ، برنامه هایی را که می خواهید در گردش کار خود قرار دهید انتخاب کنید و آن را طراحی کنید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید تمام پیوست های خود را در Dropbox ذخیره کنید ، می توانید یک گردش کار طراحی کنید که به طور خودکار هر پیوست از صندوق ورودی Gmail شما را به Dropbox کپی کرده و سپس یک پیام Slack در مورد بارگیری برای شما ارسال کند.

بهترین برای : Zapier بسیار توصیه می شود برای مشاغل آزاد و مشاغل کوچک و متوسط ​​که از ابزارهای متنوعی استفاده می کنند که با یکدیگر صحبت نمی کنند. به عنوان مثال ، اگر از MailChimp برای ارسال ایمیل و Typeform برای جمع آوری سرنخ استفاده می کنید ، می توانید این دو ابزار را با استفاده از Zapier متصل کنید. به ویژه برای بخشهای بازاریابی و خدمات توصیه می شود.

قیمت گذاری : رایگان ؛ 19.99 دلار در ماه (استارت) ؛ 49 دلار در ماه (حرفه ای)

6. Flokzu : بهترین نرم افزار اتوماسیون گردش کار مدیریت پروژه

Workflow automation software: Flokzu

بدون نوشتن کد ، Flokzu به شما امکان می دهد وظایف ، مهلت ها ، قوانین تجاری و اعلان ها را ایجاد کنید. نرم افزار آنها همچنین کارهای معلق را به صندوق ورودی تکالیف پروژه شما ارسال می کند و با تکمیل هر مرحله از گردش کار ، به طور خودکار هر کار جدید را به کاربر یا نقش اختصاص می دهد.

علاوه بر این ، Flozku یک داشبورد گزارش ارائه می دهد که فرآیندهای تجاری شما را نمایش می دهد.

عملکرد و معیارها ، مانند میزان کارهای تاخیری که در حال حاضر وجود دارد ، وظایف اختصاص داده شده به هر کاربر و نقش ، وظایف تکمیل شده و زمان انجام هر کار ، که به شما داده های لازم را برای اصلاح و بهینه سازی گردش کار آینده شما می دهد.

بهترین برای : Flokzu به شدت برای تیم هایی توصیه می شود که می خواهند مدیریت زمان و گردش کار خود را بهینه کنند. یکی از ویژگیهای کلیدی این ابزار این است که کاربران وظایف معلق را در صندوق ورودی خود دریافت می کنند ، که آن را به یک ابزار مدیریت پروژه عالی تبدیل می کند. برای هر تیمی توصیه می شود.

قیمت گذاری : رایگان ؛ 19.99 دلار در ماه (استارت) ؛ 49 دلار در ماه (حرفه ای)

اتوماسیون گردش کار به پیشرفت شما کمک می کند

اتوماسیون گردش کار برای مشاغلی که مایل به افزایش و رشد هستند بدون اینکه اجازه دهند چیزی از بین برود ، بسیار مهم است. با اجازه دادن به فناوری برای تکمیل کارهای دستی ، می توانید کسب و کار خود را بدون هیچ گونه درد رو به رشدی م effectivelyثر توسعه دهید.

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در ژانویه 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

email marketing free

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *