سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

تعریف SEO در 100 کلمه یا کمتر [س FAالات متداول]

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار ساده به نظر می رسد. چند کلمه کلیدی انتخاب می کنید و voilà را انتخاب می کنید! صفحه شما برای سئو بهینه شده است ، درست است؟

هنوز نه.

بسیاری از مردم اصول اولیه SEO را می دانند ، اما در دهه گذشته موارد زیادی تغییر کرده است.

سئوی جستجوگرایانه ای که امروزه می شناسیم و دوستش داریم همان سئوی قبلی نیست که 10 سال پیش می شناختیم و دوستش داشتیم (یا از آن متنفر بودیم). و به همین دلیل سئو موضوعی است که بازاریابان باید به تعریف و تعریف جدید خود ادامه دهند. در اینجا یک تعریف مختصر با زیر 100 کلمه آورده شده است:

Download Now: State of Marketing Report [2021 Version]

سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است – که در همان حد ثابت مانده است. این به تکنیک هایی گفته می شود که به وب سایت شما کمک می کنند تا در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری داشته باشد. این باعث می شود وب سایت شما بیشتر در معرض دید افرادی قرار گیرد که به دنبال راه حل هایی هستند که نام تجاری ، محصول یا خدمات شما می تواند از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo! و Bing ارائه دهد.

آنچه ثابت نمانده است ، تکنیک هایی است که برای بهبود رتبه بندی خود استفاده می کنیم. این ارتباطی با الگوریتم های جستجو دارد که این شرکت ها دائماً تغییر می کنند.

در اینجا چند س frequال متداول دیگر در مورد این عمل مهم امروز آورده شده است.
خوانایی

نگاه عمیق تر: هر چند روش های مختلفی برای بهبود SEO صفحات سایت شما وجود دارد. موتورهای جستجو به دنبال عناصری از جمله برچسب های عنوان ، کلمات کلیدی ، برچسب های تصویر ، ساختار پیوند داخلی و پیوندهای ورودی هستند (همچنین به عنوان لینک برگشت شناخته می شوند). و این فقط به نام چند است.

مشتریان HubSpot: می توانید پنل SEO را در حساب HubSpot خود بررسی کنید تا ببینید چقدر برای آن موارد بهینه شده اید.

موتورهای جستجو همچنین ساختار و طراحی سایت ، رفتار بازدید کننده و سایر عوامل خارجی و خارج از سایت را بررسی می کنند تا تعیین کنند سایت شما باید در SERP های خود از چه رتبه بالایی برخوردار باشد.

نگاه عمیق تر: در SEO امروزی ، نمی توانید به سادگی تعداد کلمات کلیدی را برای دستیابی به افرادی که بدنبال شما هستند جستجو کنید. در حقیقت ، این در واقع به SEO وب سایت شما آسیب می رساند زیرا موتورهای جستجو آن را به عنوان پر کردن کلمات کلیدی تشخیص می دهند – یا عمل شامل کلمات کلیدی به طور خاص برای رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی ، به جای پاسخ دادن به سوال یک شخص.

امروزه ، شما باید از کلمات کلیدی خود در محتوای خود به گونه ای استفاده کنید که احساس غیر طبیعی یا اجباری نداشته باشد. عدد جادویی وجود ندارد – همه اینها به طول کلمه کلیدی و مقاله شما بستگی دارد – اما اگر احساس می کنید مجبورش می کنید ، بهتر است آن را نادیده بگیرید و به طور طبیعی به نوشتن ادامه دهید.
خوانایی

نگاه عمیق تر: قبل از ایجاد صفحه سایت یا پست وبلاگ جدید ، احتمالاً به این فکر خواهید کرد که چگونه کلمات کلیدی خود را در پست خود بگنجانید. مشکلی نیست ، اما نباید فقط تمرکز شما باشد – یا حتی تمرکز اصلی شما. هر زمان که محتوا ایجاد می کنید ، تمرکز شما باید بر روی قصد مخاطبان باشد ، نه این که چند بار بتوانید یک کلمه کلیدی (اعم از دم بلند یا دم کوتاه) را در محتوای خود قرار دهید.

برای ارضای اهداف و رتبه بندی بلندمدت ، استراتژی بازاریابی SEO خود را در حدود مباحث ، نه کلمات کلیدی . اگر این کار را انجام دهید ، به هر حال می توانید به طور طبیعی برای کلمات کلیدی مهم بهینه سازی کنید. درک مخاطب مورد نظر خود (یا اشخاص خریدار) و علایق آنها برای جذب بازدید کنندگان مرتبط به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو کلیدی است.
خوانایی

نگاه عمیق تر: یکی از بزرگترین تغییرات در دهه اخیر نحوه شکل گیری سایر رفتارهای کاربر به SERP هایی است که کاربر در موتورهای جستجو مشاهده می کند. و امروز ، رسانه های اجتماعی می توانند تأثیر زیادی در روند روند ترافیک ارگانیک شما داشته باشند. حتی همین چند سال پیش ، تفاوتی ایجاد نکرد که چه کسی محتوای شما را از طریق جستجوی اجتماعی پیدا می کند. اما اکنون SEO توییت ها ، بازتوییت ها ، نویسندگی Google+ و سایر علائم اجتماعی را در نظر می گیرد.

جستجوی اجتماعی همچنین اولویت بندی محتوا و افرادی است که با شما مرتبط هستند. این می تواند از طریق یک دوست فیس بوک ، دنبال کننده توییتر یا اتصال از طریق یک شبکه اجتماعی دیگر باشد. حتی گاهی جستجوی اجتماعی محتوایی را که توسط تأثیرگذار به اشتراک گذاشته شده است در اولویت قرار می دهد. جستجوی اجتماعی می فهمد که شما ممکن است به محتوایی علاقه مند باشید که شبکه شما برای به اشتراک گذاشتن آن مهم است و بنابراین اغلب در سایت شما ظاهر می شود.

این بدان معناست که وقتی به استراتژی SEO خود فکر می کنید ، باید در مورد چگونگی قرارگیری استراتژی رسانه اجتماعی خود در معما نیز فکر کنید.
خوانایی

نگاه عمیق تر: بهینه سازی موتور جستجو را به عنوان “بهینه سازی تجربه جستجو” در نظر بگیرید. فقط یافتن وب سایت شما برای کاربران مهم نیست – مهم این است که آنها در وب سایت شما بمانند ، با محتوای شما تعامل داشته باشند و بعداً بازگردند. ترافیک مستقیم فقط از نظر Google “اقتدار صفحه” شما را افزایش نمی دهد. این فرصت های بیشتری ایجاد می کند تا کسی را که برای اولین بار شما را به صورت ارگانیک کشف کرده به مشتری تبدیل کند.

SEO در واقع این نکته را در نظر می گیرد که آیا بازدیدکنندگان شما در وب سایت شما می مانند یا با محتوای دیگر درگیر می شوند یا نه. اگر برای کلمه کلیدی رتبه خوبی داشته باشید و بازدید کننده ای را که مرتبط نیست ، جذب کنید ، در واقع به وب سایت شما کمک نمی کند.

در مورد بازدیدکنندگان و محتوایی که آنها به دنبال آن هستند بیش از تعداد افرادی که می توانید به وب سایت خود جذب کنید ، فکر کنید.
خوانایی

نگاه عمیق تر: در گذشته ، موفقیت SEO در این مورد ارزیابی می شد که شما در صفحه اول Google در رتبه بالایی قرار گرفته اید یا نه. اما حتی اگر یک ترم هم رتبه خوبی داشته باشید ، آیا این به معنای واقعاً دیدن نتایج است؟

نه همیشه ممکن است برای اصطلاحاتی که برای کسب و کار شما ایده آل نیستند ، رتبه خوبی داشته باشید. بنابراین در موتورهای جستجو بالا ظاهر می شوید ، تعداد زیادی بازدیدکننده داشته اید ، اما بازدیدکنندگان وب سایت شما متوجه می شوند شرکت شما آن چیزی نیست که آنها به دنبال آن بودند. شما مشتری ها را از این ترافیک تبدیل نمی کنید و رتبه بندی بالای این کلمه کلیدی اساساً بی نتیجه است.

همچنین ، برای موفقیت لازم نیست حتما در سه شکاف برتر باشید. در حقیقت ، اگر در صفحات بعدی رتبه خوبی داشته باشید ، ممکن است همچنان یک نرخ کلیک بالا ، اگرچه بازدید کمتری دارد. این خبر خوبی برای بازاریابانی است که به نظر نمی رسد می توانند صفحات را به آن شکاف های برتر یا صفحه دوم بیاورند.

ما قبلاً آن را گفتیم و دوباره تکرار خواهیم کرد: میزان بازدید از صفحه شما از میزان صلاحیت آن ترافیک اهمیت کمتری دارد.
خوانایی

نگاه عمیق تر: هزینه SEO می تواند به معنای یکی از دو چیز باشد: سرمایه گذاری در استراتژی جستجوی ارگانیک شما ، یا مبلغی که برای خدمات بازاریابی موتور جستجو (SEM) پرداخت می کنید مانند Google AdWords. اگر برای کمک به شما در بهینه سازی محتوای وب خود ، هزینه یک ابزار ، مشاور یا آژانس بازاریابی را پرداخت می کنید ، با توجه به عمق خدماتی که دریافت می کنید ، صورتحساب شما بسیار متفاوت است.

بله ، 10،000 دلار ترسناک به نظر می رسد ، اما 40٪ مشاغل امروز در واقع کمتر از 1000 دلار در ماه برای سئو هزینه می کنند.

نگاه عمیق تر: شما می توانید با ثبت نام برای یک حساب رایگان در Google AdWords هزینه بالاترین رتبه بندی را در Google SERPs پرداخت کنید. سپس کلمات کلیدی مختلفی را که می خواهید در آنها رتبه بندی کنید ، انتخاب خواهید کرد و هر بار که کاربر روی نتیجه شما کلیک می کند ، به Google پرداخت می کنید. این کار بازاریابی موتور جستجوگر PPC نامیده می شود و از لحاظ ظاهری تبلیغات شما تفاوت محسوسی با نتایج ارگانیک زیر آنها خواهد داشت.

متوسط ​​هزینه یک کمپین جستجوی پولی در Google می تواند کمتر از 1 دلار برای هر کلیک باشد ، اما طبیعتاً هرچه کلمه کلیدی محبوب تر باشد ، ممکن است هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید.

این همان چیزی است که 10 سال پیش بود – دسته ای از تاکتیک ها که اگر آنها را به کار بگیرید ، به شما کمک می کند رتبه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید. فقط تاکتیکی که اکنون استفاده می کنیم تغییر کرده است. اگر به تازگی در سئو جستجو کرده اید و یا می خواهید یک دوره جدید را تازه کنید ، ممکن است به آموزش سئو .

این ما هستیم که باید در بالای روندهای سریع در حال تغییر باقی بمانیم و به یاد داشته باشیم که در نهایت ، هدف موتورهای جستجو ارائه بهترین تجربه ممکن به کاربر نهایی آنها – جستجوگران است. اگر این هدف را با استراتژی SEO خود در ذهن داشته باشید ، متوجه خواهید شد که انتخاب های شما نتیجه خوبی خواهد داشت ، حتی اگر در مورد هر یک از تفاوت های خاص الگوریتم های موتور جستجو کاملاً به روز نباشید.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *