پرسونای خریدار, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

تعریف شخص خریدار [در زیر 100 کلمه]

اخیراً ، Lululemon برنامه خود را “مانند جدید” اعلام کرد ، ابتکاری با هدف جمع آوری تجهیزات Lululemon با لباس ملایم و احیای لباس برای فروش مجدد در فروشگاه فروش مجدد آنلاین Lululemon:

lululemon buyer persona-min

در نگاه اول ، این حرکت ممکن است کمی تصادفی از برند پوشاک ورزشی به نظر برسد – اما وقتی شخص خریدار را در نظر بگیرید ، بسیار منطقی تر است.

به احتمال زیاد ، Lululemon شخص خریدار خود را فردی معرفی کرده است که دارای سبک زندگی فعال است و از بیرون رفتن لذت می برد. شخص خریدار لوولمون فقط یک علاقه یا ارزش ندارد. او بسیاری دارد و من مایلم شرط ببندم که مارک مشخص کرده است که شخصیت خریدار آنها به طبیعت و اهمیت پایداری اهمیت می دهد.

به همین دلیل است که شخصیت های خریدار اهمیت دارند: آنها به شما کمک می کنند تا به طور واقعی و شخصی برای مصرف کنندگان خود جذاب باشید ، دسترسی خود را گسترش دهید و حامیان نام تجاری مادام العمر را ایجاد کنید.

در اینجا ، بیایید به آنچه شخصیت خریدار است بپردازیم.

Download Our Free Buyer Persona Guide + Templates 

پرسونای خریدار چیست؟

A دارند شخصیت خریدار نمایشی نیمه تخیلی از مشتری ایده آل شما بر اساس تحقیقات بازار و داده های واقعی درباره مشتریان فعلی شما است.

هنگام ایجاد شخصیت (های) خریدار خود ، شامل مشخصات فردی ، الگوهای رفتاری ، انگیزه ها و اهداف مشتری شوید. هرچه جزئیات بیشتر باشد ، بهتر است.

buyer personas

Make My Persona Tool را برای ایجاد امتحان کنید خود شما

شخصیت های خریدار ساختار و بینش فوق العاده ای را برای شرکت شما ارائه می دهند.

یک شخص خریدار دقیق به شما کمک می کند تا زمان خود را در کجا متمرکز کنید ، توسعه محصول را راهنمایی کنید و امکان همسویی در سراسر سازمان را فراهم می کند. در نتیجه ، شما قادر خواهید بود با ارزش ترین بازدیدکنندگان ، مشتریان و مشتریان را به کسب و کار خود جذب کنید.

آیا آماده اید این تعریف را عملی کنید؟ با نحوه ایجاد یک شخصیت خریدار دقیق برای کسب و کار خود بیاموزید.

Blog - Buyer Persona Template [Updated]

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *