وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

تبلیغات YouTube برای مبتدیان: نحوه راه اندازی و بهینه سازی کمپین تبلیغاتی ویدیویی YouTube

شما ماه ها صرف کامل کردن فیلمنامه ، داستان نویسی ، یافتن تعبیر مناسب ، تصویربرداری و ویرایش کرده اید. نتیجه نهایی؟ یک فیلم تجاری یا مارک تجاری پرفروش.

با تمام این مدت زمان صرف شده ، نمی توانید فقط در جاسازی ویدئو در یک صفحه اصلی یا به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی و امید به تماشای کسی بسنده کنید. اجرای مجموعه ای از تبلیغات یوتیوب یکی از راه هایی است که می توانید مطمئن شوید مخاطبان بیشتری محتوای ویدئویی را که تولید کرده اید پیدا می کنند. و با فرمت های جدید و قابلیت ردیابی ، می توانید از این اطلاعات برای گزارش ROI آن استفاده کنید.

Download Now: Free Ad Campaign Planning Kit

در این پست ، همه آنچه را که باید درباره تبلیغات YouTube بدانید و نحوه موفقیت آمیز تبلیغات را به عنوان بخشی از بازاریابی YouTube . بیایید شروع کنیم.

موارد جدید در تبلیغات YouTube

تبلیغات در YouTube با اجرای PPC یا کمپین پرداخت رسانه های اجتماعی . محدودیت های خلاقانه خاصی و گزینه های زیادی برای این پلتفرم وجود دارد ، و شما قبل از اینکه پروژه ویدیویی بعدی خود را برای استفاده بیشتر از امکانات پولی استفاده کنید ، به دانش اولیه احتیاج دارید.

در سال های اخیر ، Google مجموعه ای از تغییرات را اعمال کرده است که تبلیغات YouTube را به سرمایه گذاری بسیار ارزشمندی تبدیل کرده است. بیایید نگاهی بیندازیم.

هدف گیری بر اساس سابقه جستجوی کاربران

چند سال پیش ، Google اعلام کرد که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد بینندگان بیشتری را در YouTube – به ویژه در دستگاه های تلفن همراه ، که 50 views بازدیدهای YouTube در آنها انجام می شود – جلب کنند. در میان تغییراتی که اعمال شد ، احتمالاً بزرگترین اعلام این بود که تبلیغ کنندگان قادر خواهند بود بر اساس سابقه جستجوی Google ، بینندگان را مورد هدف قرار دهند ، علاوه بر رفتارهای مشاهده ای که YouTube قبلاً مورد هدف قرار داده بود.

بازاریابان می توانند تبلیغات را برای افرادی که اخیراً محصول یا خدمات خاصی را جستجو کرده اند ، هدف قرار دهند. اگر محتوای تبلیغات ویدئویی با جستجویی که بیننده در مورد آن تحقیق کرده است ارتباط تنگاتنگی داشته باشد ، احتمال دارد که کل آگهی را مشاهده کرده یا بر روی آگهی وب سایت کلیک کند.

تبلیغات صوتی

صدا اخیراً رشد کرده است-نیازی نیست بیشتر از پادکست و برنامه جدید رسانه های اجتماعی Clubhouse . برای پیگیری تغییرات ، Google اکنون به تبلیغ کنندگان YouTube اجازه می دهد تبلیغات فقط صوتی ایجاد کنند. در حالی که ما توصیه می کنیم ابتدا با یک تبلیغ ویدیویی شروع کنید ، بعداً می توانید پس از تکمیل صدای نام تجاری و آموختید که مخاطبان شما بیشتر دوست دارند با چه کسی ارتباط برقرار کنند.

مدلهای نسبت داده ارتقا یافته

Google همچنین ارتقا داده مدل انتساب داده های YouTube را می توانید نحوه تعامل کاربران با تبلیغات شما را بهتر اندازه گیری کنید. همچنین می توانید هزینه هر تبدیل را تعیین کنید و عملکرد تبلیغات YouTube خود را در کنار گزارشهای مربوط به اسناد تبلیغات جستجو و خرید مشاهده کنید.

هدف گذاری کلمات کلیدی در YouTube نسبت به جستجوی سنتی Google نسبتاً ارزان تر است ، جایی که میانگین هزینه هر کلیک برآورد بین 1-2 دلار است.

در حالی که محتواهای عالی پیدا می شوند ، مهم است که در جلب توجه مشتریان و آموزش افرادی که با نام تجاری شما آشنا نیستند ، پیشگام باشید. تبلیغات YouTube به شما این امکان را می دهد. این یک روش مقرون به صرفه است که مخاطبان خود را با محتوای جذاب تر-ویدئو یا صدا هدف قرار دهید.

انواع تبلیغات ویدیویی YouTube

چندین نوع اصلی از تبلیغات ویدیویی وجود دارد که می توانید در آنها سرمایه گذاری کنید. Google در اینجا فرمت های اساسی را شرح می دهد. در زیر ، به جزئیات بیشتری می پردازیم.

1. تبلیغات کشف ویدیو

کشف ویدئو تبلیغات YouTube در صفحه اصلی YouTube ، صفحات نتایج جستجو و به عنوان ویدئوهای مرتبط در صفحات تماشای ویدیوی YouTube نمایش داده می شود.

این آگهی پس از انجام جستجوی YouTube ظاهر شد:

YouTube discovery ads example یکبار کاربر روی تبلیغات کلیک می کند ، صفحه ویدیوی مقصد دارای نقطه ای در ستون سمت راست است که در آن a آگهی نمایش بنر همراه ظاهر می شود.

2. تبلیغات در جریان TrueView (تبلیغات قابل رد شدن)

تبلیغات TrueView نوع استاندارد تبلیغات ویدیویی در YouTube است. تبلیغ کنندگان فقط وقتی تبلیغات TrueView را می پردازند که بینندگان آگهی خود را تماشا کرده یا با آن تعامل داشته باشند (به عنوان مثال ، با کلیک بر روی فراخوان اقدام) ، و ویدیوها را می توان به راحتی برای به اشتراک گذاشتن محتواهای مختلف سفارشی کرد.

آگهی دهندگان فقط زمانی پرداخت می کنند که کاربر آگهی را به مدت حداقل 30 ثانیه یا تا پایان ویدیو تماشا کند یا بیننده اقدامی انجام دهد ، مانند کلیک بر روی یک فراخوان برای اقدام. یوتیوب نیاز به تبلیغات TrueView قابل رد شدن بین 12 ثانیه تا 6 دقیقه دارد.

تبلیغات TrueView در جریان قبل از تماشای ویدئوی انتخاب شده در YouTube پخش می شود. گاهی اوقات بینندگان این امکان را دارند که پس از تماشای آگهی به مدت پنج ثانیه از آن صرف نظر کنند. همچنین می توانید آنها را وادار به پخش در هر نقطه در شبکه نمایش Google (GDN) – یا سایتهایی که فضای تبلیغات ویدیویی Google خریداری کرده اید ، کنید.

تبلیغات در جریان به بازاریابان اجازه می دهد تبلیغات ویدیویی با CTA های مختلف و متن همپوشانی را سفارشی کنند ، همانطور که در مثال آگهی در جریان قابل رد شدن در زیر از Grammarly برجسته شده است.

YouTube TrueView in-stream ads example توجه داشته باشید که CTA دیگری از Grammarly در بالای ستون های ویدئویی پیشنهاد شده در سمت راست وجود دارد.

ویدئوهای TrueView می توانند شامل شوند

کمپین های ویدئویی TrueView می تواند شامل افراد ، گفتگو و موسیقی باشد که با اجازه بازیابی شده است-یا بدون حق امتیاز در نظر گرفته می شود. با این حال ، بهتر است یک تبلیغ تبلیغاتی استاندارد اجرا نکنید. از آنجا که می توان از این ویدئوها صرف نظر کرد ، باید به مخاطبان خود دلیلی بدهید تا همچنان تماشا کنند و از نظر تاریخی ، plug های محصول نماهایی را که انتظار دارید دریافت نمی کنند.

در عوض ، داستانی را با مدت زمانی که در این ویدئو دارید بیان کنید. مردم عاشق دیدن نمونه های موردی از کسانی هستند که با مبارزه ای روبرو شده اند که می توانند با آن همدلی کنند. این منبع سرگرمی است که باعث می شود نام تجاری شما به یاد ماندنی شود و کمتر از آن وسوسه شوید.

با تبلیغات TrueView ، تبلیغ کنندگان می توانند اطلاعات زیادی در مورد عملکرد تبلیغات خود برای اهداف بهینه سازی و آزمایش به دست آورند.

با استفاده از حساب Google Ads خود ، مدیران حساب YouTube می توانند اطلاعات مربوط به بازدیدهای کامل یک آگهی ، نمای جزئی ، اشتراک کانال ، نرخ کلیک در CTA ها ، بازدیدهایی را که کاربر از محتوا به اشتراک می گذارد و نماهای دیگر محتوای مارک که می تواند جمع آوری کند ، جمع آوری کنند. به شخصی که در ابتدا در حال مشاهده یک تبلیغ ویدیویی است ، نسبت داده شود.

این اقدامات به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا ارزش کامل هزینه تبلیغات ویدیویی خود و محل تخصیص بودجه برای افزایش نتایج را بهتر درک کنند.

3. تبلیغات در جریان غیرقابل رد شدن

تبلیغات غیرقابل رد می توانند قبل ، در اواسط پخش یا بعد از ویدیوی اصلی پخش شوند. مدت زمان آنها می تواند 15 تا 20 ثانیه باشد. در اینجا مثالی آورده شده است:

YouTube non-skippable in-stream ads example تبلیغات ویدئویی میان رول بدون قابل رد شدن در میانه یک ویدیوی YouTube ظاهر می شود 10 دقیقه یا بیشتر. در دسکتاپ ، بینندگان شمارش معکوس پنج ثانیه ای را مشاهده می کنند و در برنامه ، نشانگرهای زرد رنگی را که تبلیغات در آن قرار می گیرند ، مشاهده می کنند.

ویدیوهای غیرقابل رد شدن می توانند شامل شوند

تبلیغات غیر قابل رد شدن به اندازه تبلیغات TrueView در محتوای اختصاصی خود به شما آزادی می دهند. می توانید افراد ، گفتگو ، صدا و عناصر بیشتری را که به نظر شما نشان دهنده مارک شما در 15 تا 20 ثانیه است ، قرار دهید.

از آنجا که تبلیغات غیرقابل رد نمی توانند نادیده گرفته شوند ، این ویدیوها به بهترین شکل با یک فراخوان برای اقدام (CTA) ایجاد می شوند تا بتوانید توجه مورد نظر بیننده را بهینه کنید. به عبارت دیگر ، بینندگان را تشویق کنید تا روی تبلیغ شما کلیک کرده و در عوض چیزی دریافت کنند. شاید شما محصول جدیدی را منتشر کرده اید یا در حال تبلیغ رویدادی مهم در این فصل هستید-از تبلیغات غیرقابل رد استفاده کنید تا آن کلیک ها را دریافت کنید.

به خاطر داشته باشید که YouTube فضای ویدیویی غیرقابل عبور را به صورت پرداخت به ازای کلیک (PPC) می فروشد. کلیک را ارزشمند کنید.

4. ضربه گیر

ضربه گیرها کوتاهترین نوع تبلیغات ویدیویی YouTube در دسترس شما هستند. با صرف شش ثانیه در هر ضربه گیر ، این نقاط تبلیغاتی قبل از ویدیوی انتخاب شده توسط بیننده پخش می شوند. همچنین قابل رد شدن نیست.

YouTube bumper ads example ویدیو ضربه گیر تبلیغات بدیهی است که نمی توانند در شش ثانیه یک داستان خوب را بیان کنند ، اما مکمل های فوق العاده ای برای کمپین های ویدئویی بزرگتر در صفحه جدید هستند. راه اندازی یا رویداد roduct فقط مطمئن شوید که از شش ثانیه عاقلانه استفاده کرده و فقط اجزای برند خود را که می خواهید مخاطبان به خاطر داشته باشند ، وارد کنید.

5. تبلیغات همپوشانی

تبلیغات همپوشانی یک بنر تبلیغاتی است که در پایین ویدیو نشان داده می شود ، همانطور که در زیر نشان داده شده است. این نوع تبلیغات برای تکمیل سایر کمپین های ویدیویی در جریان شما ایده آل است. تبلیغات بنری یک راه عالی برای جلوگیری از تبلیغات مزاحم محصول شما است.

YouTube overlay ad example

نحوه تبلیغات در YouTube: راه اندازی کمپین تبلیغاتی

هنگامی که یک ویدیوی بازاریابی ایجاد کردید و می خواهید در YouTube تبلیغ کنید ، وقت آن است که %20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2%20%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C%20%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87%20%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%20 Animoto یا Wistia ، همراه با چند نمونه های عالی از YouTube تبلیغات .

سپس زمان بارگذاری ویدیوی خود در YouTube فرا رسیده است.

How to advertise on YouTube: Upload video اکنون ، شما آماده راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود هستید. ابتدا ، به .%20%D8%A7%DA%AF%D8%B1%20%D9%82%D8%A8%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%A2%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87%20%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AF%20%D8%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%20Google%20Workspace%20(%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%20%DB%8C%D8%A7%20%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C)%20%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20

%0A

%20%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85%20%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86%20%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D9%86%D8%A7%D9%85%20%D8%8C%20%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D9%84%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B5%D9%84%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%86%20%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF.%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%AF” google ads>

هنگام دسترسی به داشبورد ، روی دکمه ای که می گوید “+ کمپین جدید” کلیک کنید.

How to advertise on YouTube: Start campaign

هدف و نوع کمپین

از شما خواسته می شود که هدف و سپس نوع کمپین را انتخاب کنید. هر هدفی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید در زیر نوع کمپین ، « ویدیو

را انتخاب کنید

How to advertise on YouTube: Choose a goal

زیر نوع و استراتژی کمپین

از شما خواسته می شود که یک زیرگونه کمپین را انتخاب کنید: کمپین دسترسی به ویدئو ، خارج از جریان یا دنباله تبلیغات. «کمپین دسترسی به ویدئو» را انتخاب کنید.

How to advertise on YouTube: Choose a campaign subtype

در همان صفحه ، روش خود را برای رسیدن به هدفتان انتخاب کنید: یا “دسترسی کارآمد (ضربه گیر ، قابل عبور در جریان ، یا ترکیبی)” یا “غیر قابل رد شدن در جریان. ”

How to advertise on YouTube: Choose a strategy

نام کمپین

در مرحله بعد ، نام کمپین خود را وارد کنید. استراتژی پیشنهاد را همانطور که هست بگذارید.

How to advertise on YouTube: Choose a campaign name

بودجه

بودجه خود را برای هر روز یا برای کل کمپین تنظیم کنید. تنظیم بودجه روزانه می تواند به شما کمک کند هزینه های روزانه خود را پایین نگه دارید در حالی که مطمئن می شوید پول شما به سرعت تمام نمی شود. تنظیم بودجه کل کمپین می تواند به شما در تعیین مبلغ سرمایه گذاری ثابت کمک کند که Google از آن صرفنظر نمی کند.

پس از آن ، تاریخ شروع و پایان را انتخاب کنید.

How to advertise on YouTube: Set a budget

شبکه ها ، مکان ها و زبان ها

تصمیم بگیرید که کجا می خواهید تبلیغ شما نمایش داده شود.

  • نتایج جستجوی YouTube : آگهی ویدیویی شما در نتایج جستجوها ظاهر می شود و در صفحه اصلی YouTube ، صفحات کانال و صفحات ویدئویی ظاهر می شود.
  • ویدیوهای YouTube : این تبلیغات TrueView را نشان می دهد که قبل یا هنگام پخش در یک ویدیوی YouTube ظاهر می شوند.
  • شرکای ویدئویی در شبکه نمایش : با این گزینه می توانید آگهی ویدیویی خود را قبل یا در اطراف ویدئوها در شبکه نمایش Google نشان دهید.

باید کمپین های جداگانه ای برای نتایج جستجوی YouTube و فیلم های YouTube ایجاد کنید ، زیرا این امر به شما در ردیابی بهتر معیارهای عملکرد کمک می کند. این تبلیغات به افرادی ارائه می شود که فعالیت های بسیار متفاوتی را انجام می دهند و میزان بینش متفاوتی از بیننده نیاز دارد ، بنابراین بهتر است عملکرد را جداگانه کنترل کنید.

در مرحله بعد ، مکان کاربرانی را که می خواهید تبلیغ به آنها نشان داده شود ، تعریف کنید. همچنین می توانید مکان های خاصی را حذف کنید.

در آخر ، زبانهایی را انتخاب کنید که مخاطبان مورد نظر شما صحبت می کنند.

How to advertise on YouTube: Choose networks and locations

محتویات مستثنی و انواع و برچسب های حذف شده

این گزینه ها برای کسانی است که نمی خواهند مارک های خود را در ویدیوهایی که دارای ناسزا یا محتوای جنسی هستند تبلیغ کنند.

بین “ موجودی گسترده ” (شامل ویدئوهایی که دارای ناسزا و محتوای گرافیکی بیش از حد هستند) ، “ موجودی استاندارد ” (شامل ویدئوهای دارای ناسزا و محتوای گرافیکی قوی) ، انتخاب نکنید ، و « موجودی محدود » (شامل ویدئوهای با فحاشی متوسط ​​و محتوای گرافیکی نمی شود).

How to advertise on YouTube: Exclude content if needed

در بخش “ انواع و برچسب های حذف شده ” ، همچنین می توانید از نمایش تبلیغات خود در فیلم های جاسازی شده YouTube و فیلم های پخش مستقیم جلوگیری کنید. علاوه بر این ، می توانید محتوا را بر اساس برچسب های محتوا (G ، PG ، MA ، و غیره) حذف کنید.

ویدیوهای مرتبط

شما می توانید ویدیوهای مرتبط را اضافه کنید تا در زیر آگهی شما ظاهر شوند. می توانید حداکثر پنج مورد را اضافه کنید.

How to advertise on YouTube: Add related videos

Advanced Settings

In the advanced options, you can specify the operating system, device, and carrier for more granular targeting. This is especially useful for mobile app ads, and there’s an option to increase or decrease your bid based on if the video ad is shown to someone on a mobile device.

You can set beginning and ending dates for your campaign, create a custom schedule for when your video ad should be shown, and limit the daily impressions and views for users. This all helps you to get the most return for your ad spend.

Demographics and Audience Segments

Next, define the audience you would like the video to be shown to — options include gender, age, parental status, and household income. You can also target individuals by their interests, such as beauty mavens, cooking enthusiasts, horror movie fans, etc.

Try running multiple campaigns to target different groups of users to discover who is most engaged, rather than including everyone you want to target in one campaign.

How to advertise on YouTube: Choose demographics

Keywords, Topics, and Placements

You can also target individuals by keywords, topics, or placements where you would like your video ad to appear. Keyword targeting with in-display ads can be a powerful tool for finding individuals who are looking for a visual answer to a question. Be sure to do your research, and try testing out different groups of keywords to see which leads to more views, clicks, or conversions.

Additionally, you can use video ads to remarket to people who have been in contact with your brand already. This can help you to re-engage those who are already familiar with your brand.

How to advertise on YouTube: Choose keywords and topics

Bidding

Next, determine the max price you will pay for each view, which you can adjust to increase the number of projected views your video may receive.

How to advertise on YouTube: Bidding

Creating the Video Ad Creative

Last, insert the YouTube link for the video you would like to run the ad for. You will then choose whether you want this to run as an in-stream ad or an in-display ad.

For in-display, you’ll need to include a title and short description, which is entered on two separate lines. Note: Titles are limited to 25 characters, and the description lines are limited to 35 characters each.

In-stream ads provide you with the option to overlap a display URL on top of the video. You should use a vanity URL that directs to another final URL to make it more memorable. You can include advanced URL tracking options. In addition, a companion banner made from images from your video will appear on the right side of the video ad.

How to advertise on YouTube: Add the video creative

Click Done, then click Create Campaign.

How to advertise on YouTube: Create a campaign

Finished! Google will then prompt you to put in your credit card information (if they don’t have it already) so they can begin running your ad.

Linking Your Account

You should link your Google Ads account to the YouTube channel where the video is hosted if you haven’t already. On the top navigation bar, click “Tools & Settings.” Under “Set Up,” go to “Linked accounts.”

Choose YouTube from the screen, and you’ll be prompted to add a channel.

Linking YouTube channel to Google Ads

10 Tips for Optimizing Your Video Ads

Launching a video ad campaign is a great step, but there are some things you should set up prior to starting to pay for views. That way, you make the most of your budget and see the highest return on investment.

1. Define your metrics and goals.

When analyzing the results, there are four main categories of metrics you can track for each video.

Views and Impressions

Under the “views” category, you can better understand what percentage of the ad people viewed and understand how the ad drove earned views. You can also see how it increased views on your brand’s other videos.

YouTube ads views and impressions

Audience

This category can be used to track engagement metrics split up based on age, gender, household income, and parental status.

YouTube ads audience

View Rate

The view rate could signal if the creative and message are interesting or entertaining enough for people to watch the ad. By increasing your view-through rate (VTR), you will lower your cost per view.

YouTube ads view rate

Conversions

Conversions will help you better understand if your ad is driving leads and returning a high ROI for your brand.

YouTube ads conversions

Depending on the goals for the brand, you should determine a few goals based on these metrics and formalize a plan for optimizing creative and trying different targeting criteria to improve results. Your goals should also determine the type of content you will feature in the ad — some metrics are better for branding goals and others will drive leads and conversions.

2. Track low performing placements.

If you’re running in-display ads that will appear across the Google Display Network, you can review where the ad has appeared in by navigating to Video Targeting > Placements > Where ads were Display network from your Google Ads Campaigns dashboard. Review this list to see if any particular sites are contributing to poor performance for your desired metrics. Exclude these sites from your ad campaign moving forward to increase your average CPV.

3. Use a custom thumbnail image.

Design or use a high-quality still image from the video to entice a viewer to click on your video. Remember, this image needs to be legible by users on different devices, including mobile. If your image contains a person, make sure they’re looking into the camera. If you are featuring a product, make sure the background isn’t distracting.

4. Drive people to buy with cards.

A YouTube card is teased with a small “i” symbol, which the viewer can click to expand. You can time this appearance so only users who engaged with the video and content will see the notification.

With cards, you can feature a product related to or featured in the video to drive product purchases. You can also use cards to drive fundraising donations, traffic to a URL, or traffic to other videos as shown in the example below from our YouTube channel. Each format will allow you to customize the card with text, images, and other options.

YouTube video cards examples

5. Create calls-to-action.

When promoting a video on YouTube, you can include call-to-action overlays that link to a URL. You could link to a landing page, product page, information page, career page … whatever you’d like. You could also send people to a favorable report or interview featuring the brand.

6. Create a YouTube end slate.

Create an end screen to drive subscribers to your channel, promote your social networks, or increase interest in your brand. If someone has watched a video until the end, it’s a good sign they enjoy your content and might be interested in subscribing to your channel for future updates.

This end slate by HubSpot increases subscribers and social media fans while also highlighting other interesting topics its host has featured. Once you build the image, you will be able to annotate the end screen in YouTube’s video editor.YouTube video end slate examples

7. Use negative remarketing.

If you are running a campaign for a longer period of time and want to only attract new users to a brand, consider creating a list of people who your ad will not be shown to.

You can stretch your campaign budget and target only unique users by excluding those who have previously viewed the specific video, who have visited your YouTube channel, or who have shared, liked, or commented on any of your videos.

8. Use close captioning to cater to viewers’ needs and wants.

This tip applies to all YouTube videos — but it’s a general best practice that’s not followed by many brands. Include a quality video transcription you’ve generated and approved. Only user-uploaded transcriptions are indexed by Google because YouTube’s automatic captioning can be less than reliable. Depending on your target audience, you may also want to include transcriptions in various other languages. You can also offer users the option to download or visit a site page with the full transcription in your video description.

9. Qualify viewers.

Sometimes, your ad will be seen by people who have no interest in your product. Encourage them to skip the ad if the content isn’t relevant so you don’t have to pay for the view and they don’t waste their time watching irrelevant advertising.

10. Consider making your ad longer.

When it comes to TrueView ads, if the ad is under 30 seconds, you pay only if a viewer watches until the end. If the ad is longer than 30 seconds, you pay if the viewer watches it for at least 30 seconds. In both cases, you pay if the viewer interacts with your ad before it’s over. Consider this when you are coming up with ideas for content for the ad. You may want to put messaging at a certain point so uninterested viewers can skip the ad, or you might provide special offers towards the end of the video.

The Future of Video is Bright

Video content is a must-have part of your content strategy. This is even truer now that YouTube lets marketers target users based on their search histories. YouTube advertising is more targeted than ever, and it’s less competitive real estate than the world of Google Search because video content is newer to the content scene and less popular than blog posts.

Editor’s note: This post was originally published in February 2017 and has been updated for comprehensiveness.

advertising plan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *