سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

تاریخچه سئو و نگاهی اجمالی به آینده آن [نمایش اسلاید]

History of SEO SlideShare تصور جهانی بدون موتورهای جستجو دشوار است. حتی با وجود اینکه فقط دو دهه از عمر آنها می گذرد ، موتورهای جستجو به مردم ابرقدرت با دانش نامحدود در نوک انگشتان خود داده اند. و با این منبع دانش بی پایان ، بسیاری از چیزهای زندگی ما تغییر کرده است.

موتورهای جستجو نحوه کشف اطلاعات را تغییر داده اند. آنها نحوه ارتباط ما با دوستان و خانواده را تغییر داده اند. و مهمتر از همه ، آنها تغییر داده اند که ما به دنبال کالاها و خدمات هستیم. دیگر انتظار نداریم که آگهی تبلیغاتی را بگیریم تا متوجه شویم که به چیزی احتیاج داریم – ما به طور فعال در حال جستجوی اطلاعات آنلاین درباره محصولات و خدماتی هستیم که می خواهیم بخریم.

این تغییر رفتارهای مصرف کننده منجر به رشد چشمگیر در زمینه سئو شده است زیرا کسب و کارها از سرمایه گذاری مشتریان بالقوه برای جستجوی اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات خود به صورت آنلاین سود می برند. امروزه تقریباً یک میلیون نفر در LinkedIn دارای عنوان شغلی در SEO هستند.

اما با پیشرفت SEO ، یک تقسیم فزاینده بین افرادی در بازاریابی که سعی می کنند در دستورالعمل های Google باقی بمانند (به بهترین وجه ممکن) و کسانی که سعی می کنند الگوریتم را شکست دهند ، افزایش یافته است. بنابراین موتورهای جستجو – با تغییر الگوریتم های خود – بارها واکنش نشان دادند. گوگل می خواهد شرکت های پاداش دهنده كه مارك های تجاری را توسعه می دهند و مشتریان خود را در درجه اول قرار دهند. آنها می خواهند کسب و کارها محتوای ارزشمندی ایجاد کنند و سیگنال های تجاری (پیوندها و اشتراک های اجتماعی) کسب کنند. اما هنوز هم عده ای وجود دارند که فکر می کنند تنها راه رسیدن به بالای گوگل ترفندها ، نقشه ها و هرزنامه است.

وضعیت دائمی تغییر در جستجو باعث می شود افراد اصلاً اهمیت SEO را زیر سوال ببرند. همین هفته یک خبر مهم مورد سوال اگر SEO مرده بود .

برای کمک به درک دنیای سئو امروز ، تصمیم گرفتیم به گذشته برگردیم. در SlideShare زیر ، برخی از بزرگترین رویدادهای تاریخ SEO در دو دهه گذشته را ترسیم کرده ایم – همه اینها به شکل گیری صنعت سئو که امروزه می شناسیم کمک کرده است. از اخبار مهم ناشی از به روزرسانی های گوگل ، تا برخی از حقایق کمتر شناخته شده در مورد سئو SEO ، SlideShare به ما نشان می دهد که جستجوگرها چقدر پیش رفته است.

بنابراین امروز SEO چیست؟

با نگاهی به تاریخچه جستجوگرها ، می فهمیم که چه مقدار استراتژی بازاریابی برای انطباق با الگوریتم های موتور جستجو تغییر کرده است. امروز ، گوگل می خواهد به شركت هایی كه كمتر روی الگوریتم های بازی و بیشتر در ایجاد ارزش برای سرنخ و مشتریان خود تمركز می كنند ، پاداش دهد. استراتژی مورد علاقه امروز Google شامل موارد زیر است:

  • وب سایتی با تجربه کاربری شگفت انگیز. یکی از مواردی که باعث می شود افراد بیشتر بخواهند به آنجا بازگردند زیرا با توجه به مشتریان بالقوه و موجود شما توسعه یافته است.
  • محتوایی که برای گروه خاصی از افراد طراحی شده است. افرادی که اهداف ، نقاط درد و چالش های مشترکی دارند (ما به آنها شخصیت های خریداران ). محتوایی که در مکان مناسب و در زمان مناسب موجود است ، بنابراین مفید و مرتبط است ، بدون وقفه است.
  • کانال های اجتماعی که برای برقراری ارتباط با مشتریان برای کمک به آنها و خوشحالی آنها استفاده می شود.

اگر من روی آن موارد تمرکز می کردم ، آیا می توانم یک استراتژی SEO خوب داشته باشم؟ آیا شروع به جذب ترافیک بیشتر از Google می کنم؟ البته من می خواهم ، زیرا من در حال ساختن یک نام تجاری هستم و همه ما می دانیم که اریک اشمیت از Google در مورد مارک ها چه فکر می کند (و اگر این کار را نکنید ، ممکن است بخواهید نگاهی به SlideShare بالا بیندازید ؛).

امروز ، اگر یک آژانس موتور جستجو یا شرکتی هستید که روی بازاریابی ورودی فعالیت می کنید ، تمرکز بر “SEO” به معنای سنتی است که می تواند نتایج شما را به بیراهه ببرد. به آنچه در گذشته همیشه انجام داده اید نگاه کنید و به تصویر بزرگتر فکر کنید:

  • هنگام برنامه ریزی استراتژی کلمات کلیدی خود ، در مورد شخصیت های خریدار خود فکر کنید و چه کلمات کلیدی مربوط به آنها هستند. آنها برای جستجوی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات شما از چه زبانی استفاده می کنند؟ از زبان آن در کپی وب سایت و پست های وبلاگ خود استفاده کنید.
  • درک صحیحی از افرادی که قصد جذب آنها به سایت خود را دارید داشته باشید. این به شما کمک می کند یک تجربه کاربری دوست داشتنی ایجاد کنید. وقت خود را صرف تماشای مناطقی از سایت خود با میزان جذابیت پایین و نرخ پرش بالا کنید. آیا فرصت هایی برای بهبود این وجود دارد؟ میزان ترافیک از دستگاه های تلفن همراه با سرعتی غیرعادی افزایش می یابد. آیا تجزیه و تحلیل خود را بررسی کرده اید تا بفهمید چقدر از تلفن همراه بازدید می کنید؟ اگر قابل توجه است ، باید تجربه کاربری سایت موبایل شما نیز.
  • آیا محتوای شما با توجه مشتریان رویایی شما تولید شده است یا از منابع بی کیفیت برای ایجاد فقط مطالب زیادی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی استفاده می کنید؟ محتوا واقعاً مهم است. محتوای مناسب به حل مشکلات افراد کمک می کند. چیزی با ارزش واقعی در اختیار آنها قرار خواهد داد. آن فراتر از وب سایت شما زندگی خواهد کرد. مردم آن را با شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. آنها آن را نشانه گذاری می کنند و دوستان را به آن ارجاع می دهند. محتوا باید به شما در جذب پیوند ، فروش و کاهش هزینه های تجارت کمک کند.
  • روابط با اینفلوئنسرها بخشی اساسی از هر استراتژی بازاریابی است. صنعت روابط عمومی این موضوع را از سالها قبل می داند ، اما شرکتهای موتور جستجو بیش از این قادرند که این روابط را به روشی کاملاً متفاوت توسعه دهند. ریچارد باکستر (از سایت SEOGadget) فرایند هدفمند تبلیغات برای محتوای شما می تواند منجر به لینک ها ، اشتراک های اجتماعی و مراجعه های زیادی شود.
  • اکنون بازاریابی به ارتباطات مربوط می شود. آیا شما از کانال های اجتماعی برای لذت بردن از مشتریان خود استفاده می کنید؟ این بخش مهمی در توسعه خود به یک برند واقعی است. برای انجام این کار ، بدیهی است که شما به ابزارهای اجتماعی صحیح نیاز دارید.

اگر تاریخچه جستجوگرها به ما چیزی آموخته باشد ، دنیای سئو در حال بزرگتر شدن است – دیگر فقط در مورد کلمات کلیدی مناسب نیست. شرکت های سئو قادر به انجام این تغییر هستند. بسیاری از متخصصان سئو در حال حاضر هستند. شرکت های سئو نیاز به بیدار شدن و بوی قهوه دارند. این یک روز جدید در جستجو است.

صحبت از قهوه است ، اگر می خواهید هر روز یک نکته سریع جستجوگر اینترنتی به صندوق ورودی خود تحویل دهید ، می توانید در سری راهنمایی های تخصصی SEO ما ثبت نام کنید. تفکر کوتاه ، عملی و رو به جلو است – خواندن عالی برای جفت شدن با قهوه صبحگاهی. با کلیک روی دعوت به عمل در زیر ثبت نام کنید.

email expert seo tips

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *