وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO): 8 راه برای شروع

امروزه اکثر تیم های بازاریابی بر جذب ترافیک به سمت وب سایت ها تمرکز کرده اند به این امید که این ترافیک پس از بسته شدن به راهنمای واجد شرایط برای فروش مجدد تبدیل شود. اما این تنها نیمی از نبرد است.

استفاده بیشتر از ترافیک موجود و سرنخ ها (در مقابل ترافیک کاملاً جدید) می تواند شرکت ها را به سمت رشد پایدار و بلند مدت سوق دهد. در اینجاست که بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) مطرح می شود. در این راهنما ، با قدرت CRO آشنا می شوید ، چرا کسب و کار شما باید بر بهبود نرخ تبدیل شما تمرکز کند و چگونه شروع به کار کنید.

Download Now: Free 8-Week Conversion Rate Optimization Planner

نرخ تبدیل چیست؟

نرخ تبدیل عبارت است از درصد بازدیدکنندگانی که یک اقدام دلخواه را انجام می دهند ، مانند تکمیل فرم وب ، ثبت نام برای خدمات یا خرید محصول.

نرخ تبدیل بالا به این معنی است که وب سایت شما به خوبی طراحی شده است ، به طور م formثر قالب بندی شده و برای مخاطبان هدف شما جذاب است. نرخ تبدیل پایین می تواند نتیجه عوامل مختلفی باشد که به عملکرد یا طراحی وب سایت مربوط می شود. زمان بارگذاری کند ، فرم شکسته یا کپی که ارزش پیشنهاد را نشان نمی دهد ، دلایل متداول نرخ تبدیل ضعیف هستند.

نرخ تبدیل خوب چیست؟

نرخ تبدیل “خوب” به عوامل دیگر بستگی به صنعت ، طاقچه ، اهداف ، کانال ترافیک و جمعیت شناسی مخاطبان شما دارد. به عنوان مثال ، میانگین نرخ تبدیل سایت های تجارت الکترونیک در سطح جهانی 2.17٪ در سه ماهه سوم سال 2020 بوده است که از 2.37٪ سال قبل کاهش یافته است. نرخ تبدیل تجارت الکترونیک در ایالات متحده ، با این حال ، 2.57 higher بیشتر بود.

میانگین نه تنها بر اساس سال و کشور متفاوت است – بلکه بر اساس طاقچه نیز متفاوت است. به عنوان مثال ، متوسط نرخ تبدیل سایت های تجارت الکترونیک در بخش غذا و نوشیدنی 5.5 است در حالی که متوسط ​​در بخش مراقبت از مو 3.5 درصد است.

اگر نرخ تبدیل شما پایین تر از آن چیزی است که می خواهید – شاید در صنعت شما کمتر از متوسط ​​باشد ، یا از رقبای برتر شما پایین تر باشد ، یا به سادگی در برابر اهداف خود عملکرد ضعیف داشته باشید – پس زمان بهینه سازی است.

CRO چیست؟

بهینه سازی نرخ تبدیل یا CRO ، فرآیند افزایش وب سایت و محتوای شما برای افزایش تبدیل است.

فرایند بهینه سازی برای تبدیل به شما امکان می دهد تعداد سرنخ های بسیار واجد شرایط خود را افزایش دهید ، درآمد را افزایش دهید ، هزینه خرید را کاهش دهید ، از مشتریان و مشتریان فعلی خود ارزش بیشتری کسب کنید و به سادگی بهتر رشد کنید .

امکان تبدیل در سراسر وب سایت شما وجود دارد: در صفحه اصلی ، صفحه قیمت گذاری ، وبلاگ ، صفحات فرود و موارد دیگر. برای به حداکثر رساندن پتانسیل تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان پولی ، باید هر مکان را بهینه کنید.

قبل از اینکه به مزایای CRO نگاهی بیندازیم ، بیایید نحوه محاسبه نرخ تبدیل سایت خود را بررسی کنیم. به این ترتیب ، درک بهتری از میزان سرمایه گذاری در زمان و منابع در استراتژی CRO خواهید داشت.

نحوه محاسبه نرخ تبدیل

نرخ تبدیل محاسبه می شود با تقسیم تعداد تبدیل بر تعداد بازدیدکنندگان و ضرب این عدد در 100 برای بدست آوردن درصد.

how to calculate conversion rate: conversion rate formula

تا زمانی که می دانید چگونه تبدیل را تعریف می کنید ، محاسبه نرخ تبدیل آسان است. فقط دو مقدار را وصل کرده و در 100 ضرب کنید.

فرض کنید شما یک تبدیل را به عنوان انتخاب خبرنامه تعریف می کنید و در هر صفحه وب سایت خود یک فرم شرکت در انتخاب دارید. در این صورت ، شما باید تعداد کل ارسال های فرم خبرنامه را بر تعداد کل بازدیدکنندگان وب سایت تقسیم کنید و آن را در 100 ضرب کنید. بنابراین اگر در سه ماهه گذشته 500 ارسال و 20000 بازدید کننده داشتید ، نرخ تبدیل شما 2.5 خواهد بود.

می توانید این فرآیند را برای هر فرصت تبدیل در سایت خود تکرار کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که فقط تعداد بازدیدکنندگان را در صفحات وب که پیشنهاد در آن ذکر شده است ، شمارش کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید نرخ تبدیل پیشنهاد کتاب الکترونیکی خود را محاسبه کنید ، تعداد کل بارگیری ها را بر تعداد افرادی که از صفحات وب بازدید کرده اند که پیشنهاد کتاب الکترونیکی در آنها ذکر شده است ، تقسیم کنید.

متناوبا ، می توانید نرخ تبدیل کلی وب سایت خود را با تقسیم تعداد کل تبدیل ها برای هر فرصت تبدیل در سایت خود بر تعداد کل بازدیدکنندگان سایت خود محاسبه کنید.

چگونه وب سایت ها از CRO بهره می برند

در اینجا چهار حوزه از وب سایت شما وجود دارد که می توانند از بهینه سازی نرخ تبدیل تا حد زیادی سود ببرند.

1. صفحه اصلی

صفحات اصلی کاندیداهای اصلی CRO هستند. صفحه اصلی علاوه بر ایجاد اولین تأثیر در بازدیدکنندگان ، فرصتی برای حفظ آنها و راهنمایی بیشتر آنها در وب سایت شما است.

می توانید این کار را با تأکید بر پیوندهای اطلاعات محصول ، ارائه دکمه ثبت نام رایگان یا حتی استفاده از chatbot که در طول تجربه مرور ، س visitorsالات بازدیدکنندگان را در هر مرحله درخواست می کند.

2. صفحه قیمت

صفحه قیمت گذاری وب سایت می تواند نقطه شروع یا شکست بسیاری از بازدیدکنندگان وب سایت باشد. CRO می تواند با تغییر فواصل قیمت گذاری (به عنوان مثال قیمت در سال در مقابل قیمت در ماه) ، و توصیف ویژگی های محصول مربوط به هر قیمت ، از جمله شماره تلفن برای بازدیدکنندگان برای تماس با آنها ، به صفحه قیمت گذاری کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. نقل قول قیمت ، یا افزودن یک فرم پاپ آپ ساده.

به عنوان مثال ، Hotjar ، یک فرم بازشو ساده انتخاب ایمیل در صفحه قیمت گذاری خود و فقط در سه هفته بیش از 400 امتیاز جدید کسب کرد .

how websites benefit from CRO: Hotjar Pricing Page Popup Overlay

3. وبلاگ

یک وبلاگ یک فرصت تبدیل گسترده برای یک وب سایت است. علاوه بر انتشار مطالب مفید و مفید در مورد صنعت شما ، یک وبلاگ می تواند از CRO برای تبدیل خوانندگان به سرنخ استفاده کند.

این فرایند اغلب شامل افزودن فراخوان به عمل (CTA) در طول یک مقاله یا دعوت از خوانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع با ارسال آدرس ایمیل آنها در ازای گزارش الکترونیکی یا گزارش صنعت است.

4. صفحات فرود

از آنجا که صفحات فرود به طور ذاتی برای انجام اقدامات افراد طراحی شده است ، منطقی است آنها دارای بالاترین میانگین نرخ تبدیل همه فرم های ثبت نام 24٪ هستند. به عنوان مثال ، صفحه فرود رویداد را می توان با یک فیلم از رویداد سال گذشته بهینه کرد تا بازدیدکنندگان را تشویق کند تا امسال ثبت نام کنند. یک صفحه فرود که منبع رایگان ارائه می دهد می تواند با پیش نمایش محتوای آن منبع بهینه شود تا بازدیدکنندگان را به دانلود آن ترغیب کند.

اکنون که می دانید کجا می توانید برای تبدیل بهینه سازی کنید ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه می دانید که کسب و کار شما برای شروع فرآیند آماده است.

چه زمانی CRO برای تجارت شما مناسب است؟

پاسخ کوتاه: CRO برای هر تجارت آنلاین مهم است. دلیل این امر این است که ، صرفنظر از اینکه شرکت شما چقدر بزرگ یا بزرگ است ، می خواهید بازدیدکنندگان وب سایت خود را به سرنخ های واجد شرایط ، مشتریان و حامیان نام تجاری تبدیل کنید – و می خواهید این کار را به موثرترین ، تأثیرگذارترین و قابل اطمینان ترین روش انجام دهید.

با بهینه سازی نرخ تبدیل ، از ترافیک موجود وب سایت خود بیشتر بهره مند خواهید شد در حالی که مطمئن هستید سرنخ های واجد شرایط را هدف قرار می دهید.

اگرچه این یک مفهوم ساده است ، اما تعیین هدف تبدیل به آسانی نمی توان گفت: “این صفحه 50 نفر را در این ماه تبدیل کرد ، بنابراین ما می خواهیم ماه آینده 100 نفر را تبدیل کنیم.”

شما فقط 50 تبدیل دیگر را از یک صفحه وب نمی خواهید. در عوض ، شما برای هر X تعداد افرادی که از آن بازدید می کنند ، 50 تبدیل دیگر می خواهید. (این نرخ تبدیل شماست – درصد افرادی که در وب سایت شما بر اساس تعداد افرادی که آن را لمس کرده اند تبدیل می کنند).

برای درک بهتر موقعیت مکانی خود در هر زمان از نظر نرخ تبدیل ، در اینجا سه فرمول متداول وجود دارد که کسب و کار شما می تواند برای درک ، تجزیه و تحلیل و بهبود آنها استفاده کند.

محاسبه CRO 1: نرخ تبدیل

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، برای محاسبه نرخ تبدیل ، باید تعداد تبدیل (یا سرنخهای ایجاد شده) خود را بر تعداد بازدیدکنندگان (یا ترافیک وب) تقسیم کنید و سپس آن عدد را در 100 ضرب کنید تا درصد را بدست آورید.

سرنخهای ایجاد شده Tra ترافیک وب سایت x 100 = نرخ تبدیل٪

محاسبه CRO 2: تعداد مشتریان جدید خالص

برای محاسبه تعداد مشتریان جدید خالص خود ، باید هدف درآمد خالص خود را بر میانگین قیمت فروش خود تقسیم کنید.

هدف درآمد جدید ÷ میانگین قیمت فروش = تعداد مشتریان جدید

محاسبه CRO 3: هدف اصلی

و در آخر ، محاسبه هدف اصلی ، تعداد مشتریان جدید خود را بردارید و آن را بر درصد نزدیک شدن مشتری به مشتری (که تعداد کل هدایتان تقسیم بر تعداد کل مشتریان است) تقسیم کنید.

تعداد مشتریان جدید ÷ نرخ بستن مشتری به مشتری٪ = هدف اصلی

در اینجا نمونه ای از این فرمول ها در حال انجام است:

اگر وب سایت شما ماهانه 10000 بازدیدکننده داشته باشد که 100 سرنخ ایجاد می کند-و متعاقباً 10 مشتری در هر ماه-نرخ تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به سرپرست 1٪ خواهد بود.

اگر می خواهید هر ماه 20 مشتری ایجاد کنید؟

شما می توانید سعی کنید 20000 بازدیدکننده به وب سایت خود وارد کنید و امیدوار باشید که کیفیت ترافیک شما کاهش پیدا نکند – هر چند ، این خطری است که احتمالاً می خواهید از آن اجتناب کنید. بلکه می توانید با بهینه سازی نرخ تبدیل خود از ترافیک موجود سرنخ بیشتری کسب کنید. این خطر کمتری دارد و به احتمال زیاد نتایج بهتری را برای نتیجه نهایی شما ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، اگر نرخ تبدیل خود را از 1 to به 2 increase افزایش دهید ، مشتریان و مشتریان خود را دو برابر می کنید . جدول زیر گواه این امر است – می توانید تأثیر مثبتی را که از افزایش نرخ تبدیل وب سایت شما حاصل می شود مشاهده کنید:

شرکت a B c
ترافیک ماهانه سایت 10.000 10.000 10.000
نرخ تبدیل
امتیازات ایجاد شده 100 200 300
مشتریان جدید 10 20 30

هنگام افزایش نرخ تبدیل به افزایش چشمگیر تعداد مشتریان ایجاد شده و مشتریان جدید خالص توجه کنید.

نه تنها این ، بلکه واضح است که ایجاد ترافیک بیشتر در وب لزوماً رویکرد مناسبی نیست هنگام تلاش برای بهبود نرخ تبدیل – در واقع ، این نمودار به شما نشان می دهد که می توانید بدون افزایش ترافیک ، کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی توسعه دهید.

باورش سخت است؟ به این روش فکر کنید: وانمود کنید که سعی می کردید سطل نشتی را پر کنید. اگر آب بیشتری در سطل بریزید ، دلیل اصلی مشکل را برطرف نمی کنید – در عوض ، مقدار زیادی آب هدر رفته (ناگفته نماند ، سطلی که هرگز تا انتها پر نمی شود) به پایان می رسد. ).

آیا آماده هستید تا اولین قدم ها را به سمت CRO در شرکت خود بردارید؟ استراتژی های زیر را مرور کرده و آزمایش را شروع کنید.

استراتژی های بازاریابی CRO برای امتحان کردن

در اینجا چند استراتژی بازاریابی بهینه سازی نرخ تبدیل برای آزمایش و پیاده سازی در شرکت شما آورده شده است.

1. در پست های وبلاگ CTA های متنی ایجاد کنید.

اگرچه در نظر گرفتن CTA ها در یک پست وبلاگی بهترین عمل تلقی می شود ، اما گاهی اوقات نمی توانند بازدیدکنندگان را مجبور به انجام اقدامات دلخواه شما کنند. چرا؟

بنری کور پدیده ای واقعی است که به مردم عادت می کند به اطلاعات بنر مانند در وب سایت ها توجه نکنند. این عدم توجه همراه با این واقعیت که بازدیدکنندگان سایت همیشه تا انتهای یک پست وبلاگ نمی خوانند (بلکه مطالب را به صورت میان وعده می خوانند) ، به این معنی است که رویکرد متفاوتی مورد نیاز است.

اینجاست که CTA مبتنی بر متن مفید است. در اینجا در HubSpot ، یک تست با CTA های متنی انجام دادیم – یک خط متنی مستقل که به یک صفحه فرود پیوند داده شده و به عنوان H3 یا H4 طراحی شده است – تا ببینید آیا ترافیک بیشتری را نسبت به CTA های معمولی که در انتهای یک صفحه وب قرار دارند به سرنخ تبدیل می کند یا نه.

در آزمایش محدود 10 پست وبلاگ توسط HubSpot ، بنرهای CTA معمولی در انتهای پست به طور متوسط ​​فقط 6 درصد از امتیازات ارسال شده توسط وبلاگ را به همراه داشت ، در حالی که تا 93 درصد از سرنخ های پست از anchor-text بود. CTA به تنهایی.

2. جریانهای سرب را به وبلاگ خود اضافه کنید.

جریان سرب یکی دیگر از عناصر بهینه سازی نرخ تبدیل است که می توانید در سایت خود قرار دهید. جریانهای سرب بازشونده پنجره هایی با قابلیت تبدیل بالا هستند برای جلب توجه و ارائه ارزش.

بسته به پیشنهاد شما ، می توانید از یک جعبه اسلاید ، بنر کشویی یا پنجره بازشو انتخاب کنید. ما اسلاید را آزمایش کردیم در جعبه در وبلاگ HubSpot در سال 2016 و 192٪ نرخ کلیک بیشتر و 27٪ ارسال بیشتر از CTA معمولی در انتهای یک پست وبلاگ به دست آورد.

3. آزمایشات را در صفحات فرود خود انجام دهید.

صفحات فرود بخش مهمی از مجموعه ابزارهای بازاریاب مدرن هستند و همانطور که قبلاً ذکر شد ، جزء بهینه سازی نرخ تبدیل هستند.

به این دلیل است که یک صفحه فرود جایی است که یک بازدید کننده وب سایت تبدیل به یک رهبر می شود یا یک سرنخ موجود عمیق تر با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کند. برای بهینه سازی صفحه فرود ، تست A/B را اجرا کنید تا بهترین طراحی و ویژگی های محتوا برای اعضای مخاطب.

برای مثال ، با آزمایش A/B می توانید به سرعت و به آسانی نسخه های مختلف کپی وب سایت ، پیشنهادات محتوا ، تصاویر ، س formالات فرم و صفحات وب تا مشخص شود که مخاطبان و سرنشینان هدف شما به چه چیزی بهتر پاسخ می دهند.

به لطف آزمایش A/B ، China Expat Health توانست نرخ تبدیل سرب آنها را 79 درصد افزایش می دهند . یکی از تأثیرگذارترین تغییرات ، تغییر عنوان “بیمه درمانی در چین” با “صرفه جویی تا 32 درصد در بیمه درمانی خود در چین” بود که بلافاصله یک پیشنهاد ارزشمند را به بازدیدکنندگان منتقل کرد. این پیشنهاد سپس توسط توصیفات مشتری پشتیبانی شد.

همه چیز را برای شروع تهیه کنید به طور م Aثر A/B وب سایت خود را امروز آزمایش کنید.

4. راهنما بلافاصله به یک رهبر واجد شرایط بازاریابی تبدیل می شود.

گاهی اوقات بازدیدکنندگان می خواهند کار خود را شروع کنند ، بخش هایی از سفر خریدار معمولی را کنار بگذارند و بلافاصله با نماینده فروش صحبت کنند (نه اینکه پرورش داده شوند).

اقدامات خاصی وجود دارد که باید آنها را تشویق به انجام این کارها کنید تا بتوانند به راحتی رهبری واجد شرایط بازاریابی (MQL) – و آنها می توانند از طریق ترکیبی از صفحات وب با دقت طراحی شده ، کپی قانع کننده و واضح و CTA های هوشمند اقدام کنند.

به عنوان مثال ، در HubSpot ، ما متوجه شدیم بازدیدکنندگانی که برای نمایشی از محصولات ثبت نام می کنند نسبت به بازدیدکنندگانی که برای آزمایش رایگان محصول ثبت نام کرده اند با نرخ بالاتری تبدیل می شوند. بنابراین ، ما وب سایت و تبدیل را بهینه کردیم. مسیرهای برای افرادی که نسخه نمایشی یا جلساتی با نماینده فروش رزرو می کنند.

مسلماً این بستگی به محصول و روند فروش شما دارد ، اما بهترین توصیه ما این است که یک سری آزمایشات را انجام دهید تا مشخص شود چه چیزی بیشترین مشتری را ایجاد می کند. سپس ، برای آن فرآیند بهینه سازی کنید. نکته اصلی در اینجا این است که به دنبال راه هایی برای حذف اصطکاک از روند فروش خود باشید.

5. برای فعال کردن تیم خود گردش کار ایجاد کنید.

تعدادی گردش کار خودکار وجود دارد که می توانید ایجاد کنید تا تیم خود را با کمک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی .

برای مثال ، با اتوماسیون بازاریابی ، امکان ارسال ایمیل های خودکار با گردش کار به سپس ، رهبران می توانند با یک کلیک جلسات را با یک کلیک رزرو کنند. در همین حال ، هنگامی که سرنشینان اقدامات هدفمندی مانند مشاهده صفحه قیمت گذاری در وب سایت شما انجام می دهند ، اعلان ها اعلان دریافت می کنند.

یا اگر در تجارت الکترونیک کار می کنید ، می توانید به عنوان یادآوری برای افرادی که سبد خرید خود را رها کرده اند ایمیل ارسال کنید. بر اساس تحقیق Moosend ، ایمیل های سبد خرید رها شده می تواند بسیار مثر باشد. نرخ باز کردن آنها 45 است. از ایمیل هایی که باز می شوند ، 21 درصد روی آنها کلیک می شود. نیمی از افرادی که کلیک کرده اند خرید می کنند.

در اینجا نمونه ای از ایمیل سبد خرید رها شده توسط باشگاه اصلاح دلار است.

cro marketing strategy: abandoned cart email by Dollar Shave Club

منبع تصویر

6. پیامها را به صفحات وب با قابلیت تبدیل بالا اضافه کنید.

از نرم افزار چت زنده برای چت با وب سایت خود استفاده کنید بازدیدکنندگان را در زمان واقعی و در صورت نیاز پشتیبانی و راهنمایی ارائه می دهند. برای افزایش تبدیل ، این ویژگی های پیام رسانی را به صفحات وب با عملکرد بالا-مانند قیمت گذاری و صفحات محصول-اضافه کنید تا سرنخ ها اطلاعات مورد نظر خود را در زمان واقعی دریافت کنند.

همچنین می توانید ربات های پیام رسانی و چت خود را بر اساس عملکرد تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر شخصی بیش از یک دقیقه در صفحه صرف کرده است ، ممکن است بخواهید به طور خودکار به شما کمک کرده و به س questionsالات خود پاسخ دهید (دوباره ، a ابزار چت زنده ، مانند HubSpot ، این کار را آسان می کند).

7. پست های وبلاگ با عملکرد بالا را بهینه کنید.

باز هم ، انتشار مقالات وبلاگ ، فرصتی بزرگ را برای تبدیل شدن باز می کند. حتی اگر محتوای وبلاگ موجود را در سایت خود دارید – در واقع ، در HubSpot ، بیشتر بازدیدها و سرنخ های وبلاگ ماهانه ما از پست هایی است که بیش از یک ماه پیش منتشر شده است.

برای شروع بهینه سازی محتوای وبلاگ خود ، پست های خود را با بالاترین سطوح ترافیک وب اما نرخ تبدیل پایین. (دلایل احتمالی این مشکل ممکن است به SEO ، محتوای پیشنهادی که تبلیغ می کنید یا CTA شما مربوط باشد.)

در یک نمونه ، ما در HubSpot یک قالب اعلامیه ورودی ورودی اضافه کردیم پیشنهاد به یک پست وبلاگ در مورد بیانیه های مطبوعاتی – در نتیجه ، ما شاهد تبدیل 240٪ آن پست بودیم.

علاوه بر این ، به پست های وبلاگ خود با نرخ تبدیل بالا نگاه کنید. شما می خواهید ترافیک وب سایت واجد شرایط بیشتری را به آن پست ها هدایت کنید و می توانید این کار را با بهینه سازی محتوا برای صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) یا به روز رسانی آن در صورت نیاز برای اطمینان از تازه بودن و مرتبط بودن آن.

8. برای جذب مجدد بازدیدکنندگان وب سایت از هدف گیری مجدد استفاده کنید.

مهم نیست که معیار اصلی تبدیل شما چیست: حقیقت سرد و سخت این است که اکثر افراد در وب سایت شما اقدامی را که می خواهید انجام نمی دهند. با استفاده از هدف گیری مجدد در فیس بوک و سایر سیستم عامل ها ، می توانید افرادی را که وب سایت شما را ترک کرده اند دوباره درگیر کنید .

هدف گیری مجدد با ردیابی بازدیدکنندگان از وب سایت شما و ارائه تبلیغات آنلاین به آنها هنگام بازدید از سایت های دیگر در سراسر وب ، انجام می شود. این امر به ویژه هنگامی تأثیرگذار است که افرادی را که از بالاترین صفحات وب شما بازدید کرده اند مورد هدف قرار دهید.

قوانین عادی ورودی هنوز در اینجا اعمال می شود-شما نیاز به یک نسخه خوب ، تصاویر جذاب و یک پیشنهاد قانع کننده برای هدف گیری مجدد در محل کار .

از کمپین هدف گیری مجدد یونایتد استفاده کنید مثلا. با استفاده از بینش های مربوط به کمپین های تبلیغاتی قبلی ، یونایتد بر دستیابی به افرادی که تبلیغات خود را مشاهده کرده اند و در حال حاضر برای رزرو تعطیلات فکر می کنند ، تمرکز کرد. برای این مخاطبان منتخب ، آنها یک ویدئوی 15 ثانیه ای را که به فراخوان به عمل ختم می شد ، تبلیغ کردند.

اگر بینندگان برای رزرو تعطیلات خود از انگیزه کافی برخوردار بودند ، تنها کاری که باید انجام می دادند این بود که روی CTA کلیک کنند تا مستقیماً به وب سایت United منتقل شوند. این موفقیت بزرگی بود. فقط در یک ماه ، 52 درصد از تبدیلات منتسب به YouTube تبدیل مستقیم از طریق تبلیغ از طریق کلیک بوده است.

(اگر مشتری HubSpot هستید ، به نحوه ادغام AdRoll می تواند تلاش های تبدیل شما را بهبود بخشد.)

اکنون ، بیایید در مورد نحوه شروع کار با CRO در شرکت خود صحبت کنیم.

نحوه شروع بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که “با CRO از کجا شروع کنم؟”

وارد کنید: چارچوب PIE . قبل از شروع پروژه CRO ، تلاش خود را با رتبه بندی هر عنصر بر اساس پتانسیل ، اهمیت و سهولت اولویت بندی کنید.

از چارچوب PIE برای پاسخ به س questionsالات زیر برای هر استراتژی که در قسمت قبل بیان شده است ، استفاده کنید. سپس ، نمره ای بین یک تا 10 (یکی کمترین و 10 بالاترین) به هر استراتژی اختصاص دهید.

  • این پروژه چقدر می تواند بهبود کلی را ارائه دهد؟
  • این پیشرفت چقدر ارزشمند خواهد بود؟
  • اجرای این بهبود چقدر پیچیده یا دشوار خواهد بود؟

هنگامی که برای هر استراتژی نمره ای تعیین کردید ، اعداد را جمع کرده و مجموع را بر سه تقسیم کنید – این نمره ای را نشان می دهد که نشان می دهد کدام پروژه بیشترین تأثیر را خواهد داشت. سپس ، ابتدا روی پروژه هایی با بالاترین امتیاز کار کنید.

چارچوب PIE کامل نیست ، اما درک آن آسان ، سیستماتیک است و نقطه شروع همکاری و ارتباط CRO بین همکاران را ارائه می دهد.

سوالات متداول در مورد CRO

در مورد بهینه سازی نرخ تبدیل مطالب زیادی را توضیح داده ایم ، اما همه چیز را نگفته ایم. اگر هنوز س questionsالی دارید ، پاسخ برخی از سوالات متداول زیر را بررسی کنید.

هدف از بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟

هدف از بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) بهبود احتمال بازدیدکنندگان از انجام یک اقدام دلخواه در صفحه وب است.

استراتژی CRO چیست؟

یک استراتژی CRO برای تبدیل بیشتر بازدیدکنندگان شما به مشتریان پولی طراحی شده است. در حالی که هر استراتژی CRO شرکت به شرکت متفاوت است ، مراحل کلی تغییر نمی کند. شما باید معیارهای کلیدی و مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. سپس باید بازخورد کاربران و سایر داده ها را جمع آوری کنید تا تصمیم بگیرید که چه چیزی را آزمایش خواهید کرد. در نهایت ، برای بهبود صفحات و قسمت های مختلف سایت خود برای تبدیل ، آزمایش های A/B را اجرا می کنید.

ابزارهای CRO چیست؟

ابزارهای CRO هستند برای ساده سازی یا خودکارسازی فرآیند بهینه سازی نرخ تبدیل شما طراحی شده است. آنها ممکن است به جذب سرب ، تحقیق ، تجزیه و تحلیل ، ردیابی ماوس و نقشه های حرارتی ، بازخورد یا اجرای آزمایش ها کمک کنند.

آزمایش CRO چیست؟

یک آزمایش CRO شامل افزودن ، مرتب سازی مجدد و طراحی مجدد عناصر در وب سایت شما به منظور افزایش حداکثر تبدیل شما است. آزمون های مختلف CRO ممکن است بر بهینه سازی کپی ، طراحی یا قرار دادن CTA ها یا طول عناوین شما ، در بین سایر عناصر متمرکز باشد.

شروع به استفاده از CRO

کنید

وقتی صحبت از CRO می شود ، بسیاری از “بهترین شیوه ها” وجود دارد ، اما در نهایت ، باید بدانید که مشتریان شما به چه چیزی پاسخ می دهند ، و چه چیزی نتایج > شما را هدایت می کند. کسب و کار.

هنگام شروع کار با CRO امروز این سه اقدام پیگیری را در نظر داشته باشید:

  • از سه فرمول برای شروع مکالمه CRO استفاده کنید.
  • با استراتژی های CRO آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای تجارت شما مفید است.
  • از چارچوب PIE برای اولویت بندی استراتژی خود استفاده کنید.

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در ژانویه 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

Get the 8-Week CRO Planner


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *