بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

بهترین فرمت های ویدیویی در اینستاگرام [داده های جدید]

به عنوان هزاره ، تعجب آور نیست که اینستاگرام یکی از سیستم عامل های مورد علاقه من در شبکه های اجتماعی است. این شبکه سومین محبوب ترین ها است سایت رسانه های اجتماعی برای ژنرال Z و مخاطبان هزار ساله.

در حالی که پیمایش در سایت ساده ترین کار است ، ارسال محتوای مناسب برای مخاطبان شما اینگونه نیست.

به عنوان یک بازاریاب ، احتمالاً فکر کرده اید که چه نوع محتوای اینستاگرام بهترین عملکرد را برای مخاطبان شما دارد. برای کمک به شما ، تصمیم گرفتیم از مصرف کنندگان بپرسیم چه نوع فرمت های ویدیویی را بیشتر تماشا می کنند.

در این پست ، خواهید آموخت که کاربران قالب ویدیو دوست دارند در اینستاگرام تماشا کنند و اندازه ، طول و نسبت ابعاد این فیلم ها باید چه باشد.

New Data: Instagram Engagement Report [2021 Version]

بهترین قالب ویدیویی برای اینستاگرام

اینستاگرام بسیار محبوب است ، اما آیا می دانید بیش از یک نوع قالب ویدیویی وجود دارد که می توانید برای محتوای خود استفاده کنید؟

برای پیدا کردن محبوب ترین موردی که ما بیش از 300 نفر را بررسی کردیم تا ببینیم کدام فیلم ها را بیشتر تماشا می کنند.

در نهایت ، فیلم های Instagram Story محبوب ترین قالب ویدیو برای تماشای در سایت رسانه های اجتماعی بودند ، با 43٪ از افرادی که در این نظرسنجی بیشترین تماشای این نوع محتوای ویدئویی را انجام داده اند.

علاوه بر پاسخ دهندگان نظرسنجی که از اینستاگرام استفاده نکرده اند ، بالاترین فرمت ویدیویی بعدی برای تماشای فیلم های زنده و سپس فیلم های به اشتراک گذاشته شده مستقیم در خوراک است.

کمترین محبوب ترین قالب های ویدیویی برای تماشای در اینستاگرام قرقره های اینستاگرام و IGTV ، به ترتیب فقط 19٪ و 13٪ پاسخ دهندگان آنها را تماشا می کنند.

برای مشاهده نتایج ، به نمودار زیر مراجعه کنید.

Instagram video formats.

منبع داده

اکنون که دانستیم کاربران چه نوع قالب های ویدیویی را دوست دارند ببینند ، بیایید دریابیم که چگونه می توانید بهترین محتوای ویدیویی را در اینستاگرام ارسال کنید.

این کیفیت فیلم مناسب برای پست در فید اینستاگرام . چیزی شبیه تصویر زیر خواهد بود.

Instagram feed video.

برای یک داستان اینستاگرام ، فیلم باید 1080 x 1080 پیکسل باشد ، و نسبت ابعاد آن 9:16 است. حداکثر اندازه پرونده باید 250 مگابایت باشد.

چیزی شبیه به این عکس صفحه خواهد بود:

Instagram Story video

گرچه اینها اصلی ترین ویدئوها برای بارگذاری در اینستاگرام هستند ، شما می توانید سایر مشخصات فنی را در سایت اینستاگرام .

گرچه همه این آمار مهم هستند ، اما یکی از راههای حفظ کاهش اندازه پرونده برای کوتاه کردن ویدیو است. شما نمی توانید فقط 24 ساعت محتوای ویدئویی را در سیستم عامل بارگذاری کنید. اکنون ممکن است از خود بپرسید ، “فیلم های اینستاگرام من تا چه مدت می توانند ادامه داشته باشند؟” بیایید در زیر غواصی کنیم.

فیلم های اینستاگرام چقدر می توانند طولانی شوند؟

  • فید اینستاگرام – 60 ثانیه
  • داستانها – 15 ثانیه
  • ویدیوهای پخش جریانی مستقیم – 60 دقیقه
  • IGTV – 15 ثانیه – 10 دقیقه. حساب های تأیید شده می توانند حداکثر 60 دقیقه فیلم در IGTV ارسال کنند.
  • تبلیغات Feed Instagram – 2 دقیقه
  • تبلیغات ویدیویی Carousel Instagram – 60 ثانیه

ویدیوهای اینستاگرام راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان نسل Z یا هزاره است. با این حال ، مهم است که به نوع محتوای ویدیویی که بهترین عملکرد را در سیستم عامل دارد فکر کنید. علاوه بر این ، دانستن اندازه مناسب و مشخصات فیلم قبل از فیلمبرداری از فیلم ها می تواند به شما کمک کند سریعتر به موفقیت برسید.

instagram statistics

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *