بازاریابی ایمیلی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

بهترین زمان برای ارسال ایمیل [تحقیق]

در اینجا یک تمرین کوچک برای شما وجود دارد: مهر تایم را در ایمیل هایی که در روز گذشته دریافت کرده اید بررسی کنید. چه چیزی پیدا کرده اید؟ برای من ، متوجه شدم که بیشتر ایمیل های من ، به ویژه ایمیل های اشتراک من ، بین ساعت 9-10 صبح یا 5-6 عصر ارسال می شوند.

این هم اتفاقی نیست.

گرچه پاسخ به “ چه زمان مناسبی برای ارسال نامه الکترونیکی به مشتریان من است؟ ” یک علم دقیق نیست ، برخی از یافته های کلیدی است که ما با تحقیقات سنگین کشف کرده ایم و موارد دیگر زمان های ذکر شده در بالا مطابق با آنچه ما پیدا کردیم با توجه به یافته های ما ، به خواندن ادامه دهید تا از بهترین زمان ارسال ایمیل مطلع شوید.

Download Now: Email Marketing Planning Template 

اگر در حال ارسال نامه های الکترونیکی شامل فروش یا تبلیغات هستید ، سعی کنید آنها را در ساعاتی که مخاطبان شما تمایل به استراحت ناهار خود دارند ارسال کنید ، زیرا ممکن است در این زمان احتمال بررسی ایمیل هایشان بیشتر باشد.

اگر می خواهید زمان مشخص و مشخصی مشخص شود که چه زمانی و روزی باید نامه الکترونیکی ارسال کنید ، بهترین روش های مورد تحقیق را پیدا کردیم.

شماره های زیر از GetResponse است ، یک نرم افزار بازاریابی ایمیل که داده های خود را برای گزارشی از معیارهای بازاریابی از طریق ایمیل تهیه کنید. آنها 4 میلیارد ایمیل از 1000 فرستنده فعال را تجزیه و تحلیل کردند.

graph of the best times to send an email

منبع تصویر بالاترین خط نمودار نرخ باز را نشان می دهد. خط بنفش (یعنی خط زیر آن) نرخ کلیک برای باز کردن را نشان می دهد. در زیر آن ، خط آبی تیره ، میزان کلیک را نشان می دهد. داده های تقریباً شفاف تعداد پیام های ارسالی به مقدار درصد را محاسبه می کند.

این بهترین روز برای ارسال از طریق ایمیل است. CampaignMonitor داده های میلیون ها ایمیل مورد استفاده در سرویس خود را جمع آوری کرد. آنها بهترین روز را با توجه به جمع آوری داده ها کنار هم قرار می دهند.
عنصر

visual of best days to send emails

منبع تصویر

از این داده ها ، به نظر می رسد بهترین روزها برای دیدن پتو خوب برای موفقیت در طول هفته کار است. مردم بیشتر اوقات در حال باز کردن و خواندن از طریق ایمیل در اواسط هفته هستند. همچنین بهتر است کمترین نرخ لغو اشتراک را در ذهن داشته باشید: در ابتدای هفته.

به خاطر داشتن مخاطبان نکته خوبی برای مشخص کردن زمان ارسال ایمیل هایتان است. اگر شخص خریدار یک حرفه ای است با داشتن شغل نه به پنج ، ارسال ایمیل در زمان خاموشی ایده آل بهترین است. به عنوان مثال ، HubSpot برای مطابقت با برنامه های روزمره مخاطبان ما بین 8-9: 30 AM ET ایمیل ارسال می کند.

چرا ایمیل برای مشاغل شما مهم است

ایمیل مارکتینگ خودکار فرصتی را برای شما فراهم می کند تا تبدیل فروش – شاید حتی 14٪. این راهی برای ارسال پیشنهادات منحصر به فرد به مشتریان است – مانند فروش محصولات یا به روزرسانی خبرنامه ها – با اطلاعاتی که خواننده شما نمی تواند به جای دیگری برساند.

ایمیل ها باید با آنچه مشتری های شما می خواهند ببینند شخصی سازی شوند و به شما این امکان را می دهد تا یک راه فوری برای برقراری ارتباط با آنها داشته باشید. ایمیل های شما باید حاوی اطلاعاتی باشد که مشتریان شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در آن هستند ، مانند پیشنهادات تخفیف ، به روزرسانی مشاغل یا راه اندازی محصولات / خدمات.

وقتی در ابزار ایمیل خودکار خود به این گزینه می رسید ، احتمالاً مدتی را در این فکر می گذرانید که مخاطب شما دقیقاً چه زمانی مایل است ایمیل شما را دریافت کند ، خصوصاً اگر شامل پیشنهادی با زمان محدود باشد. شما می خواهید مطمئن شوید که بیشترین تعداد مشتری در حال خواندن ایمیل های شما هستند.

نحوه اندازه گیری عملکرد ارسال شده توسط ایمیل شما

اگر در مورد بهترین زمان برای ارسال ایمیل بازاریابی تعجب می کنید ، چیزی است که ابتدا باید بدانید. داده های زیادی در این زمینه وجود دارد که پاسخ های متفاوتی را ارائه می دهد و یک دلیل آن بستگی به مخاطبان شما و مهمتر از همه نحوه اندازه گیری موفقیت است.

به عنوان مثال ، بهترین زمان برای باز کردن ایمیل های شما توسط افراد می تواند با بهترین زمان برای اقدام افراد متفاوت باشد. در اینجا تجزیه و تحلیل مهمترین معیارهای ایمیل وجود دارد:

نرخ کلیک

نرخ کلیک به تعداد افرادی گفته می شود که پیوند یا تصویری را در ایمیل باز می کنند. این تعداد همیشه از تعداد کل ایمیل های باز شده کوچکتر خواهد بود زیرا برخی از افراد ایمیل شما را باز می کنند اما سپس آن را رها می کنند بدون اینکه بیشتر با آن درگیر شوید.

کلیک کنید تا نرخ باز شود

هنگام مقایسه تعداد افرادی که ایمیل شما را باز کرده اند و تعدادی که روی هر پیوندی کلیک کرده اند ، این داده ها نرخ کلیک برای باز کردن نامیده می شوند. این معیار به شما کمک می کند اطلاعات موجود در ایمیل هایتان را برای مصرف کنندگان مرتبط کنید. یافتن CTOR با غواصی CTR در نرخ باز و ضرب آن در 100٪ انجام می شود. به عنوان مثال ، اگر ایمیل شما 200 کلیک دریافت کند و 120 مورد باز شود ، نرخ کلیک برای باز کردن شما 60٪ است.

نرخ باز

بنابراین نرخ باز شده درصدی است که از تعداد مشترکانی که کمپین ایمیل شما را باز کرده اند پیدا شده است. ایمیل هایی که نرخ باز بالایی دارند ، دارای سوژه های کوتاه و مثر هستند. به علاوه ، آنها برای پیش نمایش ها و متن پیش شماره بهینه شده اند.

کارآفرین با داده های GetResponse در بالا موافقت می کند اما آنها را بیشتر تجزیه می کند در مورد نوع مخاطب:

مهمترین چیز در اینجا این است که شما می خواهید مخاطبان B2B خود را حتی بیشتر تقسیم کنید ، شاید با توجه به عملکرد شغلی یا سابقه کار ، برای مطابقت با رفتارها و حالت های مختلف کار با ایمیل ارسال شده شما. حتی ممکن است متوجه شوید زمانهای دیگر برای لیست شما بهتر عمل می کنند.

B2B بسیار عالی است ، اما آیا زمان ارسال ایمیل برای شما در بازاریابی کالاهای مصرفی و شخصی مهم است؟

باز هم بخاطر داشته باشید که مطالعات متفاوت است ، رفتار مصرف کننده همیشه در حال تغییر است و عملکرد براساس متریک شما به عنوان هدف نهایی خود متفاوت است. به آزمایش ادامه دهید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. یکی از راه های این کار استفاده از ابزاری اتوماسیون مانند حس هفتم است که کاملاً تنظیم می شود ایمیل شما با استفاده از هوش مصنوعی ارسال می شود.

بازاریابی از طریق ایمیل می تواند موضوع پیچیده ای باشد. صنایع زیادی وجود دارد که به روش خود از آن بهره می برند و تأثیر می گذارند.

مشترکین شما از قبل به مطالب شما علاقه مند هستند. آنها از آنچه شما به عنوان یک شرکت ارائه می دهید قدردانی می کنند و تا زمانی که نامه های الکترونیکی مربوط به آن را برای آنها ارسال می کنید ، شانس خوبی برای به دست آوردن معیارهای عالی دارید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر 2019 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *