سئو فنی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

برگه تقلب شما برای عوامل رتبه بندی 200 (شناخته شده) گوگل

اگر اهل SEO هستید ، می دانم که می توانید با سناریوی زیر ارتباط برقرار کنید.

شما تحقیق کامل درباره کلمات کلیدی انجام می دهید و محتوای فوق العاده عالی ایجاد می کنید که در نهایت عملکرد خوبی کسب می کند – نمره!

شما در امواج رشد SERP ها سوار هستید و احساس می کنید در بالای دنیا هستید.

و روز بعد ، یک به روز رسانی الگوریتم وجود دارد که ارائه می شود … و دقیقاً به همین ترتیب ، رتبه بندی شما کاهش یافته است.

صرف نظر از اینکه یک به روزرسانی الگوریتم دنیای شما را خراب کند یا نابود کند ، این یک اتفاق اجتناب ناپذیر است. بنابراین وقت آن است که با واقعیت ها روبرو شویم و تغییرات را جدی بگیریم.

به نظر می رسد رتبه بندی در مکان شماره یک آرزو دشوار باشد ، لیستی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به آنجا بروید: 200 عامل رتبه بندی شناخته شده Google.

این لیست به عنوان راهنمای ما در زمینه ای که دائماً در حال پیشرفت است عمل می کند.

در سال 2006 ، Google اعلام کرد که با استفاده از بیش از 200 رتبه بندی ، استفاده کرده است. عوامل گرچه این مطمئناً جامع ترین دیدگاه است ، من همه فاکتورهای شناخته شده رتبه بندی را در یک پست جمع کرده و 10 مورد برتر شخصی خود را به اشتراک گذاشته ام تا کمی تاکتیکی تر باشد.

اما قبل از شروع کار ، درک کنید که همه چیز در SEO قابل بحث است و در مورد این “200 عامل شناخته شده رتبه بندی” اختلاف نظرهایی وجود داشته است. SEO اغلب از نظر دیدگاه در مورد مهمترین فاکتورهای رتبه بندی یا مهم بودن آنها متفاوت است.

با این وجود ، تجربه کاربر یکی از مواردی است که Google به طور مداوم برای کاربران خود بهبود می بخشد. اگر می خواهید محتوای مفیدی برای مخاطبان ایده آل خود بسازید ، ارزش دارد که برای بهبود SEO و استراتژی کلی بازاریابی به این عوامل رتبه بندی مراجعه کنید.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

عامل رتبه بندی در Google چیست؟

عوامل رتبه بندی معیارهایی است که توسط Google (و سایر موتورهای جستجو) هنگام ارزیابی صفحات برای تصمیم گیری در مورد بهترین ترتیب نتایج مربوطه برای بازگشت به جستجوی جستجو استفاده می شود.

درک عوامل رتبه بندی برای سئو موثر لازم است . همه بازاریاب ها ، سازندگان محتوا و استراتژیست های سئو باید با آنها آشنایی داشته باشند – نه به این دلیل که آنها تمام سئو هستند (اینها نیستند) ، بلکه به این دلیل که به ایجاد تجربه کاربری بهتر کمک می کنند ، که اطمینان بیشتر منجر و تبدیل برای کسب و کار شما. بنابراین من اکیداً توصیه می کنم از این عوامل به عنوان راهنما استفاده کنید.

چند عامل رتبه بندی Google وجود دارد؟

200 عامل بیش از وجود دارد که به طور کلی صحیح در نظر گرفته می شوند (اما دوباره قابل بحث است). از سال 2006 ، هزاران بروزرسانی الگوریتم وجود داشته است.

با هر به روزرسانی ، سئوکاران تست می کنند تا ببینند چه تغییراتی انجام شده است. بنابراین ، برخی از این عوامل ثابت شده است ، اما برخی دیگر فقط حدس و گمان هستند.

همه 200 عامل شناخته شده (رتبه بندی)

من با جمع بندی 200 عامل رتبه بندی شروع می کنم ، سپس عمیقاً وارد ده فاکتور برتر می شوم که براساس تجربه من به عنوان مشاور سئو در شرکت های B2B و B2C ، بیشترین تأثیر را دارند.

در اینجا دسته های برتر وجود دارد:

  • عوامل دامنه
  • عوامل سطح صفحه
  • عوامل سطح سایت
  • عوامل لینک دهنده
  • تعامل کاربر
  • قوانین خاص الگوریتم Google
  • علائم تجاری
  • عوامل اسپم وب سایت
  • عوامل اسپم خارج از سایت

عوامل دامنه

فاکتورهای دامنه همه عوامل رتبه بندی هستند که با دامنه شما ارتباط دارند (نسخه اصلی example.com وب سایت شما) ، از جمله:

  1. سن دامنه شما
  2. کلمه کلیدی در دامنه شما
  3. کلمه کلیدی اولین کلمه در دامنه شما است
  4. طول ثبت دامنه
  5. کلمه کلیدی در زیر دامنه
  6. سابقه دامنه
  7. صاحب مجازات مجازات شده
  8. WhoIs عمومی به جای Whois خصوصی

عوامل سطح صفحه

عوامل سطح صفحه عواملی در هر صفحه هستند که می توانید بهینه سازی کنید ، مانند:

  1. وجود کلمه کلیدی در برچسب عنوان
  2. داشتن کلید واژه در ابتدای برچسب عنوان
  3. کلمه کلیدی در برچسب توضیحات متا شما
  4. وجود کلمه کلیدی در برچسب H1
  5. از کلمه کلیدی به طور مکرر در محتوا استفاده می شود
  6. طول مطالب
  7. رتبه بندی تعداد کلمات
  8. وجود یک جدول پیوندی از محتویات
  9. تراکم کلمه کلیدی
  10. وجود کلمات کلیدی مرتبط با معنا
  11. کلید واژه مرتبط با معنا در عنوان و توضیحات متا
  12. محتوای با کیفیت عمیق
  13. محتوای مفید
  14. سرعت بارگیری صفحه از طریق HTML
  15. سرعت بارگیری صفحه در Chrome آزمایش شده است
  16. حیوانات وب اصلی
  17. هیچ محتوای تکراری در همان سایت وجود ندارد
  18. بهینه سازی تصویر از طریق ALT ، عنوان و نام فایل
  19. میزان استفاده از محتوای جدید (هرچه جدیدتر ، بهتر باشد)
  20. سن صفحه
  21. در هنگام به روزرسانی چه تعداد ویرایش در محتوا انجام شده است
  22. داده های تاریخی در به روزرسانی های صفحه
  23. استفاده مناسب از rel = canonical
  24. وجود کلمه کلیدی در برچسب های H2 و H3
  25. وجود کلمه کلیدی در 100 کلمه اول
  26. دستور زبان و هجی
  27. اصالت محتوای صفحه
  28. مسابقه نهاد
  29. تعداد پیوندهای خروجی
  30. قابلیت استفاده و بهینه سازی تلفن همراه
  31. محتوای پنهان در تلفن همراه (ممکن است نمایه نشود)
  32. صفحه بهینه شده برای تلفن همراه
  33. وجود چندرسانه ای ، به عنوان مثال ، تصاویر و فیلم ها
  34. تعداد پیوندهای خروجی
  35. کیفیت پیوندهای خروجی
  36. تم پیوندهای خروجی
  37. وجود محتوای مکمل مفید ، مانند ابزارها و ماشین حساب های رایگان
  38. محتوایی که پشت برگه ها پنهان شده است (ممکن است ایندکس نشده باشد و در قطعه های جستجو نشان داده نشود)
  39. تعداد پیوندهای داخلی که به صفحه اشاره می کنند
  40. کیفیت پیوندهای داخلی
  41. وجود پیوندهای خراب بیش از حد (می تواند قابلیت های رتبه بندی را کاهش دهد)
  42. سطح خواندن صفحه
  43. وجود بسیاری از پیوندهای وابسته
  44. وجود بسیاری از خطاهای HTML
  45. اقتدار / سطح اعتماد دامنه
  46. سطح اقتدار / اعتماد صفحه
  47. پیج رنک
  48. طول URL
  49. نزدیک بودن URL به صفحه اصلی
  50. وجود کلمه کلیدی در URL
  51. نظر ویراستاران انسانی
  52. ارتباط دسته بندی صفحه با صفحه
  53. قالب بندی محتوا برای کاربرپسندی و خوانایی آن
  54. اولویت صفحه در sitemap.xml
  55. سیگنال UX از صفحات رتبه بندی شده برای همان کلمه کلیدی
  56. با استناد به منابع و منابع
  57. استفاده از طرح کاربر پسند
  58. رشته URL در نتایج موتور جستجوی Google
  59. متن لنگر پیوند داخلی به صفحه
  60. استفاده از داده های ساختاریافته

عوامل سطح سایت

فاکتورهای سطح سایت بالاتر از سطح صفحه هستند و نگاهی می اندازند به موارد کل سایت. آنها عبارتند از:

  1. وجود صفحه تماس با ما یا مقدار مناسب اطلاعات تماس
  2. محتوای سایت ارزش یا بینش جدیدی را ارائه می دهد
  3. TrustRank (چقدر سایت شما از نظر پیوند با یک سایت شناخته شده و قابل اعتماد نزدیک است)
  4. به روزرسانی وب سایت برای فاکتور طراوت
  5. معماری سایت
  6. وجود نقشه سایت
  7. خرابی طولانی مدت سایت
  8. محل سرور
  9. HTTP / استفاده از گواهی SSL معتبر
  10. وجود صفحات قانونی (شرایط و ضوابط و سیاست حفظ حریم خصوصی)
  11. فوق داده منحصر به فرد
  12. استفاده از علامت گذاری برای آرد سوخاری
  13. بهینه سازی تلفن همراه در سراسر سایت
  14. کاربرپسند بودن در سراسر سایت (قابلیت استفاده و تعامل)
  15. نرخ گزاف گویی
  16. اختیار دامنه
  17. نظرات کاربران
  18. اعتبار سایت

عوامل لینک دادن

فاکتورهای لینک دادن به سایتهایی که به شما لینک می دهند نگاه می کنند تا تعیین کنند که کجای صفحه خود را رتبه بندی کنید. سایت هایی که سایت های با کیفیت بهتری به آنها لینک می دهند ، وقتی محتوای با کیفیتی داشته باشند ، در رتبه بندی بالاتری قرار می گیرند. عوامل لینک دهنده به شرح زیر است:

  1. سن پیوند دامنه
  2. تعداد دامنه های ارجاع
  3. تعداد پیوندها از IP های جداگانه کلاس c
  4. تعداد صفحات مراجعه کننده
  5. لنگر متن بک لینک ها
  6. برچسب ALT پیوندهای تصویر
  7. تعداد پیوندها از دامنه های .edu و .gov
  8. ضریب اطمینان صفحه پیوند دهنده
  9. ضریب اطمینان اتصال دامنه
  10. وجود پیوندها از طرف رقبا
  11. تعداد پیوندهای سایتهای مورد انتظار در صنعت شما
  12. پیوندها از محله های بد
  13. تعداد پیوندهایی که از تبلیغات نیست
  14. کشور TLD مربوط به دامنه های ارجاع
  15. اختیار دامنه
  16. وجود برخی از پیوندهای nofollow
  17. تنوع نمایه پیوند
  18. متن مطالب محتوای صفحه پیوند دهنده
  19. وجود پیوندهای بیشتر که حامی مالی یا UGC هستند پیگیری کنید
  20. تعداد زیادی لینک به URL با 301 تغییر مسیر هدایت می شوند
  21. متنی که هنگام قرار گرفتن در بالای پیوند نشان داده می شود
  22. محل پیوند را در صفحه پیوند دهید
  23. محل پیوند در محتوا
  24. پیوندها از دامنه های مربوطه
  25. پیوندها از صفحات مربوطه
  26. وجود کلمه کلیدی صفحه خود در عنوان صفحه پیوند دهنده
  27. نرخ رشد طبیعی تعداد پیوندها
  28. سرعت رشد ناخوشایند و غیر طبیعی در تعداد پیوندها
  29. پیوندها از منابع برتر در مورد یک موضوع خاص یا مراکز خاص
  30. تعداد پیوندهای سایتهایی که سایتهای معتبر محسوب می شوند
  31. به عنوان منبع مقاله ویکی پدیا پیوند داده شده است
  32. کلمات اطراف بک لینک شما
  33. سن برگشت لینک
  34. پیوندهای سایتهای واقعی در مقابل وبلاگهای جعلی
  35. نمایه پیوند طبیعی
  36. پیوندهای متقابل بیش از حد
  37. پیوندها در محتوای واقعی در برابر UGC
  38. از صفحه ای با هدایت 301 بک لینک بگیرید
  39. TrustRank از لینک دادن سایت
  40. کمتر لینک خروجی در صفحه پیوند دهنده وجود دارد
  41. پیوندها در محتوای واقعی در مقابل پیوندها در تالارها
  42. تعداد کلمات پیوند دهنده تعداد کلمات
  43. کیفیت پیوند مطالب
  44. پیوندهای سایت = یک پیوند

تعامل کاربر

Google همیشه در اعلامیه های به روزرسانی خود تأکید می کند که ارائه یک تجربه کاربری عالی به بازدیدکنندگان وب سایت از اهمیت برخوردار است. این عوامل تعامل کاربر را برای رتبه بندی صفحه شما براساس آن اندازه گیری می کنند ، از جمله:

  1. برای کلمه کلیدی دقیق میزان نرخ ارگانیک را کلیک کنید
  2. برای همه کلمات کلیدی رتبه بندی نرخ آلی را کلیک کنید
  3. وقت بگذرانید
  4. نرخ گزاف گویی
  5. اندازه گیری نحوه تعامل کاربران در سایت شما بر اساس RankBrain
  6. کل ترافیک مستقیم
  7. درصد بازدیدکنندگان تکراری
  8. سایتهای مسدود شده
  9. درصد بازدیدکنندگانی که پس از کلیک روی بازدید از صفحه شما ، روی سایر صفحات SERP کلیک می کنند
  10. صفحه ای که توسط کاربران Chrome مرتباً علامت گذاری می شود
  11. تعداد نظرات در صفحه

قوانین خاص الگوریتم Google

برخی از قوانین الگوریتم Google مستقیماً به صفحه یا دامنه شما متصل نیستند. آنها شامل عواملی هستند که به شخصی سازی نتایج جستجو برای کاربر یا به طور کلی نتایج جستجو می پردازند. در اینجا برخی از آنها وجود دارد:

  1. نیاز به تنوع در SERP
  2. نیاز به طراوت در SERP
  3. سابقه مرور کاربر
  4. سابقه جستجو کاربر
  5. پاسخ های مختصر ، قالب بندی ، اختیارات صفحه و HTTPS برای قطعه های برجسته
  6. هدف گذاری جغرافیایی
  7. محتوای بزرگسالان یا کلمات نفرین (به جز نتایج جستجوی ایمن)
  8. استانداردهای کیفیت بالای محتوای کلمات کلیدی YMYL
  9. شکایات قانونی DMCA
  10. نیاز به تنوع دامنه در SERP
  11. جستجوهای معاملاتی
  12. نتایج جستجوی محلی
  13. وجود اخبار مربوط به کلمه کلیدی در جعبه Top Stories
  14. قصد جستجو
  15. حضور مارک های بزرگ با محتوای مربوطه (که اغلب رتبه بندی بالاتری دارند)
  16. وجود نتایج بهینه شده برای خرید Google
  17. نتایج تصویر
  18. جستجوی مارک
  19. تخم مرغ های عید پاک و جوک ها و حقه بازی های روز اول آوریل از طرف گوگل (این یکی باعث خنده من می شود)
  20. درخواست های هرزنامه
  21. سایتهای ناخواسته

علائم تجاری

استراتژی برند شما از نظر سئو چقدر عالی است؟ اگر از ذکر نام تجاری و مارک تجاری خود در سراسر اینترنت مراقبت نکرده اید ، باید همین حالا شروع کنید. از آنجا که برخی از عوامل جدی رتبه بندی مربوط به نام تجاری شما وجود دارد:

  1. نام تجاری + جستجوهای کلمات کلیدی (به عنوان مثال ، Hubspot SEO)
  2. متن لنگر مارک دار
  3. نمایه توییتر با دنبال کنندگان
  4. صفحه رسمی LinkedIn
  5. صفحه فیس بوک با تعداد زیادی پسندیدن
  6. جستجوهای مارک دار
  7. نویسنده شناخته شده یا نمایه آنلاین تأیید شده
  8. حساب های واقعی در شبکه های اجتماعی
  9. داستانهای برتر با نام تجاری
  10. نام تجاری بدون پیوند ذکر می شود
  11. مکان فیزیکی دفاتر

وب سایت

برای رتبه بندی بالا در نتایج موتور جستجو ، باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما اسپم نیست و اسپم به نظر نمی رسد – مانند بسیاری از موارد زندگی ، به نظر می رسد در درک ما نقش دارد. در اینجا برخی از عوامل پیرامون آن وجود دارد:

  1. محتوای بی کیفیت
  2. پیوند به محله های بد
  3. تغییر مسیرهای چندگانه و دزدکیانه
  4. آدرس IP سرور پرچم گذاری شده
  5. تبلیغات و پنجره های بازدارنده حواس پرتی
  6. پنجره هایی که هرزنامه هستند و بسته شدن آنها دشوار است
  7. بهینه سازی بیش از حد سایت
  8. محتوای Gibberish
  9. استفاده از صفحات درب ورودی
  10. بسیاری از تبلیغات بالای صفحه و محتوای زیاد
  11. پنهان کردن پیوندهای شرکت وابسته
  12. سایتهای کم محتوای
  13. سایت های وابسته
  14. پر کردن کلمات کلیدی در برچسب های متا
  15. محاسبه محتوای تولید شده
  16. عدم پیگیری همه پیوندهای خروجی

عوامل اسپم خارج از سایت

فاکتورهای اسپم وب خارج از سایت بر اساس آنچه خارج از وب سایت شما انجام می شود و با وب سایت شما ارتباط دارد ، بر اسپم تأثیر می گذارند. آنها عبارتند از:

  1. افزایش غیر طبیعی و ناگهانی لینکها
  2. سایت هک شده
  3. تعداد زیادی بک لینک با کیفیت پایین
  4. درصد بالای پیوندها از وب سایت های غیر مرتبط
  5. پیوندهای دایرکتوری با کیفیت پایین
  6. پیوندهای خودکار در ابزارک ها
  7. پیوندها از سایتهایی با IP سرور یکسان
  8. استفاده از “سم” در متن لنگر خود
  9. اقدامات دستی را در کنسول جستجو نادیده گرفت
  10. فروش پیوندها
  11. طرح های پیوند موقت

پیو ، ما آن را درست کردیم! حتی اگر به نظر می رسد این لیست طاقت فرسا باشد ، من آن را به 10 مورد اصلی خود متراکم کردم تا اوضاع کمی خوشایندتر شود.

10 فاکتور برتر رتبه بندی Google

قبل از اینکه به 10 فاکتور برتر رتبه بندی گوگل بپردازیم ، این را بخاطر بسپارید: همه چیز در سئو قابل بحث است. در حالی که چندین متخصص SEO ممکن است این 10 فاکتور را به عنوان مهمترین فاکتورهای رتبه بندی آنها نیز بپذیرند ، سایر سئوکاران ممکن است اختلاف نظر داشته باشند. اما برای من مهمترین موارد این موارد است.

من 10 مورد برتر خود را بر اساس آنچه تجربه کاربر را بهبود می بخشم ، نرخ تبدیل را بهینه می کند ، قابلیت اطمینان را نشان می دهد ، رتبه خوبی را کسب می کند ، میزان بالایی از ترافیک ماهیانه را به ارمغان می آورد و حفظ و وفاداری مشتری را انتخاب می کند. بیایید غواصی کنیم.

1 محتوایی که بینش ارزشمند و منحصر به فردی را ارائه می دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد ، Google همیشه بر محتوای با کیفیت تأکید کرده است. ارائه محتوایی که ارزش و بینش منحصر به فردی را در هر وب سایت دیگری پیدا کند ، می تواند رتبه شما را بهبود بخشد زیرا مخاطبان از آن لذت می برند.

برای این کار:

  • اطمینان حاصل کنید که در موضوعاتی که می نویسید ، متخصص موضوعی هستید یا طبق تحقیق آن موضوع را عمیقاً می فهمید.
  • کارشناسان موضوعی را برای نوشتن مطالب خود استخدام کنید.
  • اطلاعات واقعی را ارائه دهید که مخاطبان شما را در مورد س questionsالاتی که برای آنها مهمترین است آگاه سازد.
  • کرک ننویس.

2. محتوایی که موضوعی را عمیقاً پوشش می دهد.

آیا می خواهید در صفحه اول رتبه بندی کنید؟ نوشتن مطالب نازک را متوقف کنید. تحقیقات بارها و بارها ثابت کرده است که محتوایی که همه زمینه ها را پوشش می دهد ، چه فرم طولانی و چه کوتاه ، در نتایج جستجو بهتر عمل می کند. آنچه باید انجام شود در اینجا است:

  • محتوای رقبای خود را مطالعه کرده و درباره آنچه از دست داده اند بنویسید.
  • تمام زمینه های مربوطه را پوشش دهید و به تمام س questionsالاتی که ممکن است خوانندگان داشته باشند پاسخ دهید
  • با افزودن عناصری مانند تصاویر ، یک جدول از محتوای قابل کلیک ، پیوندهای پرش و CTA به اطلاعات مربوطه ، متن را قابل خواندن کنید.

3 نرخ کلیک ارگانیک.

میزان کلیک ارگانیک شما به Google کمک می کند تا بفهمد مردم محتوای شما را دوست دارند یا نه. اگر افراد بیشتری روی پست شما در SERP کلیک می کنند ، Google اعتقاد دارد که محتوای شما با آن کلمه کلیدی ارتباط بیشتری دارد و شما را برای آن در رتبه بالاتری قرار می دهد.

برای بهبود نرخ کلیک ارگانیک ، باید یک متا و توضیح متقاعد کننده بنویسید. در اینجا نکاتی برای نوشتن بهترین عنوان و شرح متا آورده شده است:

  • از کلمات قدرتمند استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی شما در عنوان متا قابل مشاهده است.
  • عنوان متای خود را زیر 62 حرف نگه دارید.
  • متا توضیحات خود را در حدود 150 حرف نگه دارید.
  • متا توضیحات شما باید برای خوانندگان مفید باشد (از آن استفاده کنید تا به آنها نشان دهید چگونه از خواندن مطالب شما سود می برند).

توجه داشته باشید که برای رسیدن به نقطه ای که بتوانید نرخ کلیک ارگانیک را بهبود ببخشید ، باید سایر فاکتورهای SEO را برای رتبه بندی بالاتر در اختیار داشته باشید. منظور من به هر حال است ، اگر شما در موقعیت 100 قرار داشته باشید ، بیشتر افراد صفحه شما را برای شروع نمی بینند.

4 کلمات کلیدی در H1.

H1 نشان دهنده محتوای شما است. بنابراین ، کلمه کلیدی خود را در H1 خود وارد کنید. مراقب باشید ، هر چند برخی از سئوکاران می گویند که استفاده از همان جمله در عنوان H1 و متا نشانگر پر کردن کلمات کلیدی است. بنابراین ، ممکن است بخواهید کمی ادویه کنید و در عین حال از وجود کلمه کلیدی خود اطمینان حاصل کنید. این کار را با تمام بهینه سازی های موجود در صفحه (داده های متا ، URL ، عناوین دیگر) انجام دهید.

5. طول محتوا.

طول محتوا موضوعی است که چندین نفر در مورد سئو درباره آن بحث می کنند. برخی معتقدند که 2000 کلمه بالاتر باید استاندارد باشد. با این حال ، همیشه نباید اینگونه باشد. مطمئناً ، به نظر می رسد که محتوای طولانی مدت بیشترین بک لینک را بدست آورد ، اما بسیار مهم است که فقط درصورتی که برای پوشش دادن کل موضوع به آن نیاز دارید ، فرم بلند بنویسید.

همچنین برای بررسی آنچه که رقبا در اختیار دارند بهترین روش است زیرا این می تواند شاخصی از محتوای با کیفیت باشد. اگر همه رقبا بین 2000 تا 4000 کلمه داشته باشند و شما 200 کلمه بنویسید ، به احتمال زیاد در این مدت رتبه بالایی نخواهید داشت.

6. مرجع دامنه وب سایت.

Domain Authority (DA) علیرغم گفته های بسیاری ، عامل رتبه بندی نیست و دلیل ساده آن این است: Google آن را ایجاد نکرده است. وقتی از وی سوال شد که آیا سیگنال است ، جان مولر پاسخ داد ، “… این یک ابزار توسط Moz است”.

اما از دیدگاه من ، خوب است که این نکته را بخاطر داشته باشید زیرا Moz از سیگنالهای خاصی برای ایجاد این امتیاز استفاده می کند (و ابزارهای دیگری مانند SEMrush و Arel = “noopener” target = “_ _ خالی” hrefs) که مشابه فاکتورهای رتبه بندی Google هستند.

وقتی سایت های معتبر بیشتری به سایت شما پیوند می خورند و محتوایی دارید که دارای رتبه خوبی است ، این شاخصی است که باید به شما اعتماد شود ، که به نوبه خود رتبه شما را حتی بیشتر می کند – که همه آنها به عنوان DA بازی می کنند. بنابراین به طور خلاصه ، حتی اگر Google آن را تأیید نکند ، ممکن است بخواهید روی رشد DA خود تمرکز کنید.

7. تعداد کل بک لینک از منابع مربوطه.

تعداد کل پیوندهای برگشتی و دامنه های ارجاع شده شما مهم است ، اما فقط وقتی که از منابع مربوطه باشد. در فوریه 2021 ، جان مولر نظر داد در مورد اهمیت پیوند و که می توانید پیوندهای زیادی ایجاد کنید ، اما اگر Google مرتبط نباشد آنها را نادیده می گیرد.

به جای تمرکز بر ایجاد میلیون ها بک لینک ، روی بک لینک های مرتبط و با کیفیت تر تمرکز کنید.

8. سرعت بارگیری صفحه از طریق HTML.

سال گذشته ، Google اعلام کرد که حیوانات اصلی وب به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل می شوند و این برنامه ریزی شده برای شروع در اواسط ژوئن . هسته وب اصلی بخشی از PageSpeed ​​است و سرعت صفحه بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

اگر بارگیری سایت شما بسیار کند یا تعامل با آن کند است ، Google به احتمال زیاد رتبه شما را کاهش می دهد ، به ویژه هنگامی که رقبای شما از سرعت سایت بالا و محتوای عالی برخوردار باشند.

9. قابلیت استفاده از تلفن همراه.

تجربه کاربر کلید موفقیت در سئو است و کاربران به طور فزاینده ای از طریق تلفن همراه به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. به همین دلیل است که Google وقتی می بیند سایت شما پاسخگو نیست ، اعلان های ثابت دوستی برای موبایل را در Search Console ارسال می کند.

اگر می خواهید با Google امتیاز کسب کنید و از همه مهمتر کاربران خود ، روی قابلیت استفاده از تلفن همراه خود کار کنید.

10. بهینه سازی بیش از حد.

در این کار زیاده روی نکنید – این به شما یادآوری می کند که باید بهینه سازی را برای انسانها در اولویت قرار دهید نه الگوریتم. وقتی صفحات خود را بیش از حد بهینه می کنید ، Google می بیند که شما خیلی سخت تلاش می کنید و ممکن است باور کند که سعی دارید سیستم را بازی کنید. اگر این اتفاق بیفتد ، مجازات می شوید.

در اینجا سایر فاکتورهای مهم رتبه بندی وجود دارد که باعث کاهش 10 مورد برتر نشده است ، اما باید مطمئن شوید که روی آنها نیز کار می کنید:

  1. کیفیت پیوندهای داخلی اشاره به صفحه
  2. معماری سایت
  3. قابلیت استفاده از سایت
  4. پیوندهای متنی
  5. کیفیت پیوند خروجی
  6. وقت بگذرانید
  7. جستجوهای مارک دار
  8. متن متن تصویر

این همه است ، مردم!

شما اکنون 200 عامل شناخته شده رتبه بندی و 10 مورد برتر من را شناختید. از این مقاله به عنوان یک راهنما استفاده کنید ، نه به عنوان قوانین سخت. من گوگل نیستم و فقط گوگل می تواند فاکتورهای دقیق رتبه بندی را تأیید کند. بیشتر این داده ها مربوط به همان چیزی است که من طی سالیان گذشته از کار با چندین وب سایت دیده ام.

به یاد داشته باشید ، تجربه کاربری کلیدی است ، بنابراین به طور مداوم برای مخاطبان هدف خود را بهینه کنید و به شما پاداش مناسب می دهد.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *