بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

برنامه ریزی برای ارسال های اینستاگرام: کاملاً همه مواردی که باید بدانید

اطمینان از اینکه مخاطبان اینستاگرام شما محتوای شما را می بینند احتمال تعامل ، آگاهی از برند ، ترافیک مراجعه و تبدیل را افزایش می دهد.

با این وجود ، گاهی اوقات معلق بودن شما و اعضای تیمتان روی تلفن ها یا لپ تاپ های شما برای ارسال پست در اینستاگرام در زمانی دقیق که فکر می کنید می توانید بیشترین میزان جذب مخاطب را داشته باشید ، بسیار کارآمد نیست.

همچنین ممکن است در طول روز کاری موارد دیگری در جریان باشد که باید بر باز کردن برنامه اینستاگرام و کلیک روی “ارسال” بر روی محتوای خود اولویت داشته باشند.

اینجا جایی است که نرم افزار برنامه ریزی اینستاگرام وارد عمل می شود.

آیا می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

بله! خوشبختانه ، Instagram’s API به کاربران امکان می دهد از ابزارهای بازاریابی مانند HubSpot استفاده کنند. پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید.

به عبارت دیگر ، اگر از نرم افزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی استفاده می کنید ، می توانید محتوای خود را بارگذاری کنید ، زمان پخش آن در اینستاگرام را انتخاب کنید و بدانید که بدون نیاز به بلند کردن انگشت دیگر ، برای مخاطبان شما ارسال می شود.

همانطور که گفته شد ، برای شروع ، به یک ابزار شخص ثالث برای انجام برنامه ریزی نیاز دارید . در زیر چند گزینه مفید برای بررسی شما وجود دارد.

1 نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی HubSpot

قیمت: 0 دلار در ماه (رایگان) ، 45 دلار در ماه (شروع کننده) ، 800 دلار در ماه (حرفه ای) ، 3200 دلار در ماه (شرکت)

use hubspot to schedule instagram posts ahead of time

با ابزار رسانه اجتماعی HubSpot ، که بخشی از مرکز بازاریابی HubSpot است ، می توانید برنامه ریزی و انتشار پست های اجتماعی در Instagram ، Facebook ، توییتر و LinkedIn . از طریق HubSpot ، می توانید پست خود را ویرایش کنید ، آن را برنامه ریزی کنید و برای برچسب گذاری سایر حساب ها و کاربران ،mentions را اضافه کنید.

تصویری را که می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید در HubSpot بارگذاری کنید و سپس آن را بکشید و در پستی که در حال برنامه ریزی آن هستید رها کنید. می توانید قبل از پخش مستقیم پست نهایی ، پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا بتوانید دقیقاً بازدیدکنندگان خود را ببینید.

بعد از اینکه تاریخ و ساعتی را که پست اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته می شود و پیش نمایش آن را انتخاب کردید ، آن را با یک کمپین مربوطه HubSpot برچسب گذاری کنید تا همه پست های اجتماعی شما که با یک کمپین بازاریابی که در حال اجرا هستید مرتبط هستند ، مرتب شوند.

هنگامی که پست خود را برنامه ریزی کردید ، می توانید “برنامه دیگری را انتخاب کنید” را برای برنامه ریزی یک پست اجتماعی دیگر انتخاب کنید – گزینه ای برای کپی و جایگذاری خودکار مطالب از پستی است که به تازگی برنامه ریزی کرده اید ، بنابراین می توانید پست های مشابه را برای موارد مختلف برنامه ریزی کنید تاریخ ها ، زمان ها و سیستم عامل ها.

سرانجام ، اگر از ابزار اجتماعی HubSpot برای برنامه ریزی و انتشار در سیستم عامل های دیگر استفاده می کنید ، گروه های مخاطب خاص را هدف قرار دهید (به عنوان مثال ، می توانید کشورها یا زبانهای خاصی را در فیس بوک هدف قرار دهید).

2. بعدا

قیمت: رایگان ، 12.50 دلار در ماه (شروع کننده) ، 20.83 دلار (رشد) ، 33.33 دلار (پیشرفته)

Screen Shot 2021-06-23 at 10.03.08 AM

بعداً یک برنامه ریز پست در شبکه های اجتماعی اختصاص داده شده به اینستاگرام است. این پلتفرم شامل یک تقویم محتوای اجتماعی کامل ، برنامه ریزی ارسال و رها کردن پست و امکان انتشار خودکار در نمایه کسب و کار اینستاگرام شما است. علاوه بر این ، ویژگی Linkin.bio سرویس به شما امکان می دهد پست های خاصی را به صفحات خاص محصول پیوند دهید .

3 بادگیر

قیمت: رایگان ، 9.99 دلار در ماه (طرفدار) ، 19.99 دلار (پیشرفته) ، 39.99 دلار (حداکثر)

tailwind instagram posting and scheduling platform

Tailwind یک برنامه ریز شبکه اجتماعی و دستیار هوشمند به طور خاص برای اینستاگرام و Pinterest است. با استفاده از ویژگی های هوشمند مانند بارگذاری تصویر به صورت انبوه و هشتگ یاب داخلی ، این ابزار به مشاغل کوچک اجازه می دهد تا به سرعت پست های اینستاگرام خود را شخصی کرده و برنامه ریزی کنند.

این ابزار همچنین به شما امکان می دهد از طریق یک داشبورد ، برنامه پست و نمایش شبکه Instagram خود را بصری برنامه ریزی و پیش نمایش کنید ، بنابراین می توانید ببینید مخاطبان شما قبل از ارسال چه چیزی را مشاهده می کنند.

4 بافر

قیمت: رایگان ، 15 دلار در ماه (طرفدار) ، 65 دلار در ماه (حق بیمه) ، 99 دلار در ماه (تجارت)

buffer for instagram to help with scheduling and posting on instagram

بافر به شما امکان می دهد پست های رسانه های اجتماعی را در شش شبکه اجتماعی برنامه ریزی کنید: فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، LinkedIn ، Pinterest و + Google. بافر برای اینستاگرام مدیریت و برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود را از طریق یک داشبورد آسان می کند.

گزینه ای برای گنجاندن هشتگ در پست اینستاگرام خود در بخش نظرات در مقابل عنوان وجود دارد (برای ساده نگه داشتن پست و زیرنویس تا حد امکان). همچنین می توانید با استفاده از ویژگی تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی Buffer ، پست های اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید چه چیزی در میان مخاطبان شما کار می کند.

علاوه بر یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android ، Buffer همچنین یک افزونه برای مرورگر اینترنت شما ارائه می دهد.

5. Sked Social

sked social instagram scheduling software

قیمت: 25 دلار در ماه (اصول) ، 75 دلار در ماه (لوازم ضروری) ، 135 دلار در ماه (حرفه ای)

Sked Social ابزاری برای برنامه ریزی و ارسال خودکار اینستاگرام برای پست ها و داستان های اینستاگرام ارائه می دهد. می توانید با استفاده از این ابزار ، به صورت خودکار داستان های خود را اعم از داستان عکس یا داستان ویدیویی ارسال کنید تا هرگز مجبور به مداخله یا دریافت یادآوری برای کلیک مجدد روی “ارسال” نشوید.

همچنین می توانید پست های اینستاگرامی خود را از طریق iOS یا Android برنامه ریزی کنید تا بتوانید محتوا را مستقیماً از رول دوربین دستگاه تلفن همراه خود بارگذاری کنید.

6. Sprout Social

قیمت: 99 دلار در ماه (استاندارد) ، 149 دلار در ماه (حرفه ای) ، 249 دلار در ماه (پیشرفته)

sprout social schedule posts to instagram

Sprout Social یک سیستم مدیریت رسانه اجتماعی است که با شش شبکه اصلی اجتماعی از جمله اینستاگرام سازگار است. این یک تقویم محتوای شبکه های اجتماعی دارد که به شما امکان می دهد پست های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و سپس معیارهای مختلف تعامل را به طور مستقیم اندازه گیری کنید.

به راحتی تصویری را که می خواهید در اینستاگرام ارسال کنید بارگذاری کنید ، عنوان و سایر جزئیات پست اینستاگرام (به عنوان مثال مکان) را اضافه کنید ، و سپس آن را برنامه ریزی کنید تا در تاریخ و ساعت انتخاب شما خارج شود.

قابلیت گوش دادن اجتماعی این ابزار همچنین به شما کمک می کند روندهای منحصر به فرد را در محتوای اینستاگرام خود شناسایی کنید و سپس این روندها را برای بقیه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود اعمال کنید.

7. کم لطفی

قیمت: 34 دلار در ماه (پایه) ، 76 دلار در ماه (استاندارد) ، 159 دلار در ماه (پیشرفته) ، 332 دلار در ماه (حق بیمه) ، با ما تماس بگیرید (شرکت)

Loomly یک پلتفرم موفقیت در برند است که دارای ویژگی های مدیریت محتوای و انتشار و برنامه ریزی شبکه های اجتماعی است. پست های رسانه های اجتماعی خود را از قبل برنامه ریزی کنید – گزینه های برنامه ریزی و انتشار خودکار برای انواع سیستم عامل های اجتماعی از جمله اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و گوگل وجود دارد. Loomly همچنین انتشار خودکار آگهی اینستاگرام (و آگهی فیس بوک) را ارائه می دهد.

با این سیستم عامل ، محتوای رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی خود را به راحتی مدیریت کنید – همچنین می توانید هر زمان که یکی از اعضای تیم شما روی یک قطعه از محتوای اجتماعی کار می کند ، برای اعضا اعلانات (از طریق ایمیل ، Slack و موارد دیگر) را دریافت کنید – همکاری گسترده این ابزار توصیه های ارسال پیام رسانه های اجتماعی را بر اساس روندها ، رویدادها ، تعطیلات و بهترین شیوه های بستر اجتماعی ارائه می دهد.

سپس ، بیایید به چگونگی برنامه ریزی پست های اینستاگرام برای یک صفحه کسب و کار در اینستاگرام بپردازیم – به خاطر این پست ، ما از HubSpot به عنوان ابزار برنامه ریزی و انتشار استفاده خواهیم کرد.

1 از دسترسی مدیر به صفحه تجارت فیس بوک خود اطمینان حاصل کنید.

اینستاگرام و فیس بوک ممکن است شخصاً حسابهای جداگانه ای برای شما باشند ، اما مشاغلی که می خواهند برنامه ارسال اینستاگرام خود را به طور خودکار انجام دهند باید هر دو حساب را با هم پیوند دهند. بنابراین ، برای این کار به نام کاربری و رمزعبور حساب کاربری فیس بوک خود نیاز خواهید داشت – به عبارت دیگر ، به صفحه فرود کسب و کار اینستاگرام برای تنظیم حساب خود در صورت نداشتن حساب.

2. در برنامه تلفن همراه Instagram به نمایه کسب و کار خود بروید و این حساب را به Facebook متصل کنید.

اگر حساب شخصی اینستاگرام دارید ، احتمالاً می دانید که می توانید بیش از یک نمایه را از برنامه مدیریت کنید – و نمایه دیگر حساب کاربری شماست (بخاطر داشته باشید که به یک حساب کاربری Instagram نیاز دارید برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام در HubSpot ). برای رفتن به صفحه کسب و کار اینستاگرام خود از صفحه شخصی خود ، به نمایه خود در دستگاه تلفن همراه خود بروید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه خود ضربه بزنید. سپس ، در صفحه بعد ، “تغییر به نمایه کسب و کار” را انتخاب کنید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

Switch to Business Profile option on Instagram mobile app

در بخش “تنظیمات” ، “حسابهای پیوندی” را انتخاب کنید. در اینجا جایی است که می توانید فیس بوک را انتخاب کرده و دو حساب خود را به هم پیوند دهید. ممکن است از شما خواسته شود “با Facebook وارد شوید” ، در آن زمان نام کاربری و رمز ورود حساب کسب و کار خود را وارد خواهید کرد. در غیر این صورت ، “ادامه به عنوان [خودتان]” را انتخاب کنید.

3 HubSpot را باز کنید و از ابزار “اجتماعی” برای ادغام نمایه اینستاگرام خود استفاده کنید.

اکنون که نمایه اینستاگرام شما در فیس بوک متصل شده است ، آماده ادغام آن با برنامه ریز پست خود هستید. همانطور که گفته شد ، برای اهداف خود ، ما از ابزار اجتماعی HubSpot استفاده خواهیم کرد.

HubSpot را باز کنید ، “تنظیمات”> “بازاریابی”> “اجتماعی”> “اتصال حساب”> “فیس بوک و اینستاگرام” را انتخاب کنید.

connect social accounts to hubspot

برای تکمیل این مرحله روی اولین گزینه “Facebook & Instagram” کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید ( که در اینجا با جزئیات بیشتری ذکر شده است ).

4 اولین پست اجتماعی خود را برای حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید.

هنگامی که حساب اینستاگرام شما در HubSpot ادغام شد ، گزینه “ ایجاد پست اجتماعی ” در داشبورد HubSpot خود. روی آن کلیک کنید ، نمادهایی را می بینید که می خواهید با کدام شبکه اجتماعی شروع کنید. نماد اینستاگرام را انتخاب کنید تا اولین پست خود را برای حساب اینستاگرام خود بسازید.

5. یک پیام با دارایی های تصویری ، زیرنویس ها و هشتگ های مورد نظر خود بسازید.

پست اینستاگرام خود را سفارشی کنید و یک تصویر بارگذاری کنید

سپس ، تصویر خود را با متن ، هشتگ ها عنوان کنید و کاربر اشاره می کند که مایلید عکس خود را با آن ارسال کنید ، زیرا باید در اینستاگرام ظاهر شود.

6. تاریخ و زمان ارسال اینستاگرام خود را تنظیم کنید.

درست بالای عکسی که در حال ارسال آن هستید ، فیلدی را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید تاریخ و زمانی را که برنامه شما برای پخش مستقیم برنامه ریزی می شود اضافه کنید . از این قسمت برای تعیین تاریخ دقیق و زمانی که می خواهید پست شما به طور خودکار در پروفایل اینستاگرام شما فعال شود استفاده کنید.

7. برای اطمینان از درست بودن پست خود پیش نمایش کنید.

خطای دستوری دارید؟ آیا همه هشتگ های در نظر گرفته شده شما موجود است؟ آیا تصویر با موفقیت بارگذاری شده است؟ برای اطمینان بررسی کنید ، آماده برنامه ریزی خواهید بود.

8. روی “برنامه ریزی پیام” کلیک کنید.

آیا پست دیگری در اینستاگرام برای شما برنامه ریزی شده است؟ اکنون آنها را پیش نویس کرده و همه آنها را به طور همزمان برنامه ریزی کنید – با HubSpot می توانید پست های اجتماعی خود را به صورت انبوه برنامه ریزی کنید.

هنگامی که هر پستی که می خواهید برنامه ریزی کنید در HubSpot بارگیری شود ، می توانید دکمه “برنامه” را در صفحه بزنید.

پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

برای کارآمدتر کردن گردش کار و اطمینان از محتوایی که باید در مقابل مخاطبان خود دریافت کنید ، این کار را به موقع انجام می دهید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آگوست 2018 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

Box to compose a social post for Instagram via HubSpot

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *