سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

با توجه به تیم جستجوگر HubSpot ، چگونه می توان یک متخصص SEO شد

برادن بکر سفر برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO در HubSpot کمی غیر متعارف است. در کالج ، وی نوشتن و سخنوری را آموخت ، که به او کمک کرد اولین کار خود را به عنوان ویرایشگر کپی در یک نشریه تجاری B2B انجام دهد. همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کرد ، Braden فعالیت خود را در زمینه بازاریابی محتوا آغاز کرد و در آنجا به عنوان سردبیر در یک شرکت SaaS کار کرد و سپس به عنوان مدیر محتوا در بزرگترین شرکت خدمات محیطی جهان فعالیت کرد.

شاید فکر کنید شخصی مانند برادن همچنان از نردبان حرفه ای خلاق در بازاریابی محتوا بالا می رود. اما امروز او در واقع در Ahrefs زمان بیشتری را صرف می کند تا اینکه در Google Docs. از آنجا که منجر بهینه سازی تاریخی در بلاگ تیم HubSpot می شود ، مسئولیت اصلی Braden شناسایی پست های وبلاگی است که در ترافیک ارگانیک قرار دارند و بهینه سازی آنها برای رتبه بندی بالاتر موتورهای جستجو در Google. او حتی SEO های خود را به اندازه کافی تیز کرده است تا بتواند استراتژی SEO را برای همه وبلاگهای HubSpot ایجاد کند.

Access Now: 21 SEO Myths to Leave Behind in 2021

ویژگی های متخصص SEO

به عنوان یک نویسنده و ویراستار در بیشتر فعالیت های خود ، SEO همیشه در حاشیه کارهای Braden بوده است – زیرا موضوعی بود که او درک کاملی داشت اما لزوماً تخصص زیادی در آن نداشت.

هر چند امروزه سئو تمرکز اصلی وی است.

Braden ، به همراه سایر متخصصان جستجوگرها و بهینه سازی تاریخی در HubSpot – آجا فراست ، ویکتور پان ، و فروشندگان آماندا – توصیه های خود را در مورد اینکه برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو و مسیرهایی که طی می کنید لازم است برای رسیدن به آنجا.

برخی از متخصصان سئو با هدف اختصاص دادن حرفه خود به سئو کار را شروع نمی کنند. برخی کاملاً تصادفی شروع می شوند. بیایید ببینیم چگونه متخصصان HubSpot کار خود را شروع کردند و برای شروع خود چه کاری می توانید انجام دهید.

1. مهارت های خود را توسعه دهید.

“دستیابی به شغل در SEO به طور ایده آل به دو چیز نیاز دارد: مهارت ایجاد محتوا و مهارت تجزیه و تحلیل. برادن می گوید. امروزه اکثر متخصصان سئو یکی از آنها را دارند و دیگری را توسعه می دهند.

کارشناسان SEO نویسندگان ماهری با غرایز خلاق هستند. داشتن مهارت نوشتن برای افراد حرفه ای SEO مفید است زیرا برای بهینه سازی محتوا به روشی که هم گوگل و هم مخاطبان آن را درک می کنند ، خلاقیت لازم است. در حقیقت ، بکر خاطرنشان کرده است که سابقه نویسندگی او به او کمک کرده است که در صنعت SEO شروع به کار کند.

“سابقه من در زمینه نوشتن و ویرایش به من کمک کرد تا پایم را به در بیاورم ، اما تمایل به تمرکز بر روی ساختار ، مکانیک و هدف پشت سر نوشتن من همان چیزی است که فکر می کنم نقش من را به عنوان یک متخصص SEO برای HubSpot تضمین می کند.”

داستان Braden در زمینه چرخش از یک حرفه خلاق در بازاریابی محتوا به یک تجزیه و تحلیل آنقدرها که فکر می کنید نادر نیست. قبل از اینکه آجا فراست به عنوان یک استراتژیست ارشد SEO در HubSpot تبدیل شود ، وی سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود .

“آجا می گوید:” من به عنوان سردبیر وبلاگ فروش HubSpot به خودم یاد گرفتم كه چگونه كلید واژه ها و تجزیه و تحلیل رقابتی را انجام دهم. “بازدید از وبلاگ فروش به مدت یك سال و نیم محدود بود – متوجه شدم تنها پست هایی كه به طور مداوم نماهای تولید شده برای ما تمام این بازدیدها را از جستجو دریافت می کردند. بنابراین شروع به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با فروش کردیم که بتوانیم برای افزایش ترافیک ارگانیک رتبه بندی کنیم. “

منابع:

بنابراین ، چگونه مهارت های خود را برای آماده بودن در سئو توسعه می دهید؟ در اینجا آنچه را که آجا در مورد استراتژی خود برای تیز نگه داشتن مهارت های SEO خود داشت ، بیان کرد.

“برای اصلاح تخصص SEO خود ، دائماً می خوانم. من واقعاً به SEO فنی علاقه مند هستم ، بنابراین به دنبال پست های وبلاگ ، مقاله های سفید و تحقیق در مورد معماری سایت و ناوبری ، سرعت وب سایت و هر آنچه در این زمینه استفاده می شود ، از جمله داده های ساخت یافته ، می شوم. ” “ SEO توسط دریا ، Sistrix و پنج ساله نابینا همه منابع SEO عالی فنی هستند ، با (بدون تعجب) وبلاگ مدیر وبلاگ Google . من عضو چند زیرمجموعه SEO (/seo و / bigseo

فعال ترین هستند). و من تعداد زیادی SEO را در توییتر دنبال می کنم – آنها فاکتورهای تصادفی یا بینش های همه را رها می کنند زمان. ”

همانطور که برادن اشاره کرد ، بسیاری از SEO ها با یک مهارت شروع می کنند و مهارت های دیگر را توسعه می دهند. بنابراین ، خواه یک ذهن تحلیلی داشته باشید و بخواهید یک وبلاگ برای تمرین نوشتن ایجاد کنید ، یا یک نویسنده باتجربه باشید که می خواهید ذهن فنی خود را آموزش دهید ، داشتن تعادل در هر دو به شما در حرفه SEO کمک می کند.

2. دوره بگذرانید و گواهینامه بگیرید.

کسب گواهینامه تضمین می کند که دانش مناسبی را در زمینه خاصی دارید تا بتوانید خود به خود تمرین کنید. همچنین هنگام شبکه در سایت های حرفه ای مانند LinkedIn به شما اعتبار می دهد. هنگام انجام تحقیقات اولیه در زمینه سئو ، آجا دوره هایی را یافت که می تواند برای گرفتن گواهینامه SEO جستجو کند که درهای بیشتری را باز می کند. “من یک تن از پست های وبلاگ را خواندم و در نهایت گواهینامه Google Analytics خود را دریافت کردم. “”

اگر تصمیم به گذراندن دوره ای دارید ، کشف کنید کدام یک از مهارت های لازم برای پیشرفت در حرفه SEO خود را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر متوجه شدید که یک دوره خاص در مورد موضوعاتی که به آنها کمک می کنید عمیق نیست ، این دوره برای شما مناسب نیست.

منابع:

3 درک کنید که موتورهای جستجو چگونه محتوا را خزنده و فهرست می کنند.

هدف اصلی SEO افزایش دید در موتورهای جستجو است تا کاربران موتورهای جستجو بتوانند محتوای شما را پیدا کنند. در حالی که محتوا همیشه باید با توجه به بازدیدکنندگان احتمالی وب سایت ایجاد شود ، اگر موتورهای جستجو ندانند از آنها چه چیزی ایجاد کنند ، به محتوای شما نمی رسند.

با توجه به Moz ، موتورهای جستجو سه عملکرد اصلی دارند:

  1. خزیدن – محتوا را پیدا و درک کنید.
  2. فهرست – محتوا را ذخیره و سازماندهی کنید.
  3. رتبه – بهترین محتوا را برای پرسش های مربوط ارائه دهید.

هدف از افزایش دید بسیار مربوط به مورد سوم در آن لیست است. اما در حالی که رتبه مهم است ، پس از موارد شماره 1 و 2 می آید.

به گفته آماندا Sellers ، “متخصص SEO شدن به معنای درک آن عملکردها و بهینه سازی محتوا به گونه ای است که به کاربران خدمات ارائه دهد … در حالی که بهترین روش ها را برای خزیدن و نمایه سازی در نظر داشته باشید.”

منابع:

4. دیدگاهی راجع به موتورهای جستجوگر کسب کنید.

گرچه عملکردهای داخلی هر موتور جستجو متفاوت خواهد بود ، به خاطر داشته باشید که هر یک هدف واحدی در ذهن دارند: همیشه بهترین نتایج را برای هر پرس و جو بازیابی کنید.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند نتیجه خاصی را “بهترین” کند ، اما در بیشتر موارد ، به سه چیز خلاصه می شود:

  • ارتباط به قصد جستجوگر
  • اقتدار وب سایت بر اساس نشانه های محبوبیت است
  • اعتماد و اطمینان موتور جستجو از اینکه وب سایت می تواند پاسخی درست و ارزشمند را ارائه دهد
  • تجربه مثبت برای کاربر هنگام مصرف محتوا

“هرچه این ایده های بزرگ را بهتر درک کنید ، بهتر می توانید از فاکتورهای رتبه بندی و تاکتیک های سئو مطلع شوید. با استفاده از این زمینه ، در اجرای ابتکارات سئو و تشخیص مشکلات در هنگام کارآیی موثرتر خواهید بود. آمد ، “آماندا می گوید.

منابع:

5. استراتژی ها و تاکتیک های SEO و دلیل اهمیت آنها را بفهمید.

“آماندا اضافه می کند:” هنگامی که یک موتور جستجو می تواند یک وب سایت را خزنده و فهرست بندی کند ، سپس از فاکتورها و سیگنال های رتبه بندی برای سنجش میزان ارتباط ، اقتدار ، اعتماد و تجربه استفاده می کند. .

این استراتژی ها و رشته ها به اطلاع تاکتیک های SEO کمک می کنند:

  • سئو فنی – این به عمل بهینه سازی جنبه های فنی وب سایت برای موتورهای جستجو اشاره دارد. این ممکن است شامل تصحیح نقشه سایت و پیوند خطاهای یافت شده در ممیزی سایت فنی باشد. (نمایه سازی و قابلیت خزش)
  • تحقیقات کلمات کلیدی – با تجزیه و تحلیل داده های کلمات کلیدی ، می توانید ایده بهتری از آنچه مخاطبان می خواهند کشف کنند ، بدست آورید ، که می تواند استراتژی شما را در هنگام ایجاد محتوا که بر اساس آن داده ها قابل کشف است ، آگاه سازد. (ارتباط و قصد جستجو)
  • سئوی داخلی – محتوایی که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار جستجوگر قرار می دهد ، در حالی که از آنچه در حال حاضر است فراتر رفته و فراتر رفته است ، به احتمال زیاد رتبه بندی می شود. علاوه بر این ، پیروی از بهترین روشهای SEO در صفحه می تواند به موتور جستجو کمک کند تا تعیین کند که محتوای مورد نظر تا چه اندازه به درخواست مربوط می شود. (ارتباط و هدف جستجو)
  • ایجاد پیوند – موتورهای جستجو از فاکتورهایی برای تعیین محبوبیت یک وب سایت استفاده می کنند و یکی از این موارد تعداد و کیفیت پیوندهای خارجی است که از به اشاره می کنند محتوای آن ، همچنین به عنوان لینک شناخته می شود. (اقتدار و اعتماد)
  • سایر عوامل رتبه بندی – عواملی مانند قابلیت استفاده از تلفن همراه ، سرعت صفحه و … برای موتورهای جستجو مهم هستند زیرا بهترین نتیجه ممکن را می دهند. (تجربه)

“دانستن اصول اولیه هر یک در تعیین اینکه آیا می خواهید در یکی از این رشته ها متخصص SEO یا متخصص SEO باشید ، مهم است و همچنین می تواند تأثیر تلاش های شما را افزایش دهد.”

منابع:

6. در این زمینه تحقیق کنید.

علاوه بر تحقیقات اولیه در مورد SEO ، مهم است که آخرین تغییرات صنعت را به روز کنید ، بنابراین از تکنیک های بهینه سازی قدیمی استفاده نمی کنید که Google نمی فهمد.

به عنوان مثال ، وقتی آجا متوجه شد که ترافیک وبلاگ فروش کم است ، شروع تحقیقات SEO به او کمک کرد تا علت را کشف کند: او محتوای مورد جستجو برای مخاطبان ارائه نمی دهد.

انجام تحقیقات در مورد SEO توسط آجا او را به یافتن راه هایی برای بهبود عملکرد وبلاگ واداشت.

SEO همیشه در حال تغییر است ، بنابراین بسیار مهم است که دانش خود را در مورد موضوع به روز کنید.

ویکتور پان ، رئیس سئو فنی در HubSpot ، برای ایجاد دانش بنیادی خود در زمینه سئو ، از خواندن به عنوان یکی از بهترین عادت هایی که به آن عادت کرده است نام می برد.

“من قبلاً در همه اطلاعاتی که در مورد SEO در دسترس عموم بود ، یک خواننده خسته کننده بودم. من یک خوراک RSS از وبلاگها و وب سایتهای خبری مرتبط با جستجو داشتم که هر روز یک ساعت کامل از آنها عبور می کردم. ” “صرف قرار گرفتن در معرض ایده ها هنگامی که تجارب یا چارچوب های دیگران را برای ساختن دارید ، حل مشکلات ناشناخته در سئو آسان می کند.”

7. روش / ابزاری را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

مشابه یافتن منابعی که برای شما و مجموعه مهارتهای شما مفید باشد ، یافتن روال یا ابزاری برای جستجوگرها که پایه و اساس شما باشد ضروری است. برای تحقیقات کلمات کلیدی ، SEO ها دوست دارند به زرادخانه شخصی ابزارهای خود مراجعه کنند.

بعنوان مثال ، علاوه بر ابزارهای جستجوگر HubSpot ، برخی از متخصصان سئو سایت HubSpot همچنین از ابزارهایی مانند SEMrush برای تحقیقات بیشتر استفاده می کنند.

نیازی نیست که از تک تک ابزارهای موجود برای انجام کارهای SEO خود استفاده کنید ، فقط باید مطمئن شوید که ابزارها به شما در دستیابی به اهداف شما کمک کرده و تمرین دقیقی با این موضوع به شما می دهند.

منابع:

اگر نمی دانید جستجوی ابزار را از کجا یا چگونه شروع کنید ، در اینجا هشت مورد وجود دارد که می توانید بررسی کنید . به یاد داشته باشید ، شما مجبور نیستید به هشت تعهد دهید ، فقط باید به یکی (هایی) که کار شما را انجام می دهد متعهد شوید. از مواردی استفاده کنید که تحقیقات شما را کاملاً گرد ، دقیق و آسان درک می کند.

“خواندن من باعث شد تا SEMrush را تجربه کنم ، AnswerThePublic ، Google Analytics ، کنسول جستجوی Google ، و البته ابزارهای جستجوگر خود HubSpot . من تعداد زیادی پست وبلاگ را خواندم و سرانجام گواهینامه Google Analytics خود را دریافت کردم. “

8. با داده ها آشنا شوید.

هنگامی که شروع به غواصی در ابزارهای جستجوگر خود می کنید ، متوجه خواهید شد که داده های زیادی وجود دارد. بدون این داده ها ، نمی توانید عملکرد ابتکارات خود را بسنجید و دقیقاً بدانید کجا و چگونه بهبود پیدا کنید.

برخی از معیارهای مهم SEO (اما به طور قطع نه همه) شامل موارد زیر هستند:

  • موقعیت یابی – چقدر نزدیک به بالای صفحه شما در SERP نشان داده می شود.
  • برداشت ها – چند بار صفحه شما در SERP مشاهده شده است.
  • کلیک – چند بار روی صفحه شما از SERP کلیک شده است.
  • CTR – درصد نمایش هایی که منجر به کلیک شد.
  • جلسات ارگانیک – تعداد دفعات مشاهده صفحه در یک مرورگر.

به گفته آماندا ، “از آنجا که هر كدام از این موارد جنبه متفاوتی از رفتار جستجو را اندازه گیری می كنند ، می توانید از آنها برای دستیابی به بینش های ارزشمندی كه می تواند استراتژی شما را هدایت كند استفاده كنید. علاوه بر این ، مهم است كه آزمایش و فیلتر كنید تا داده های شما بگوید یک داستان کاملتر. “

منابع:

9. به طور منظم دانش سئو خود را آزمایش کنید.

عملی کردن نظریه به شما دانش عملی و تجربه لازم برای ارتقاء سطح سئو را می دهد. به این ترتیب ، SEO به نوعی مانند ورزش است. شما می توانید همه موارد مربوط به زدن بیس بال یا پرتاب فوتبال را بخوانید ، اما اگر هرگز تمرین نکنید ، هرگز به توانایی کامل خود نخواهید رسید.

برای پیشگیری از انحراف در هر صنعت ، خواندن آخرین اخبار و تحقیقات بسیار سودمند است. اما به عنوان یک SEO ، وقتی همه چیز دائماً در حال تغییر است ، خواندن کافی نیست. برای به دست آوردن تجربه عملی که واقعاً مهارت های SEO شما را به سطح بعدی می رساند ، باید دائماً مفروضات صنعت و ایده های جدید خود را آزمایش کنید.

“من چیزهای زیادی را آزمایش می کنم تا تخصص SEO خود را تقویت کنم. آیا نام تجاری شما باید در برچسب های عنوان شما باشد؟ آیا نوشتن لنگر داخلی برای انجام رتبه بندی در 2020 ارزشمند است؟ چه اتفاقی می افتد هنگام خرید “سیگنال های” جعلی اجتماعی – آیا افزایش ترافیک ارگانیک را مشاهده می کنید؟ ” ویکتور می گوید.

“آزمایش های ناموفق به من همان اندازه موفقیت آموخته ها را یاد می دهد ، و هر زمان که بخواهم در زمینه بهبود محتوا پیشرفت کنم ، از SEO با اطمینان بیشتری برخوردار می شوم. فقط به این دلیل که ، در یک نمونه ، ایجاد یک تغییر منجر به بهبود شد ، به این معنی نیست که تغییر در یک مکان دیگر نیز منجر به بهبود می شود – به همین دلیل است که ما باید علیت را فقط آزمایش و درک کنیم همبستگی. “

منابع:

10. شبکه خود را رشد دهید.

متخصص شدن در سئو همچنین به معنای رشد شبکه همکاران متخصص SEO است. در LinkedIn گروه های SEO وجود دارد که می توانید بپیوندید ، subreddits Aja ذکر شده ، مانند SEO ، و کنفرانس هایی که می توانید در آنها شرکت کنید. گسترش حلقه متخصصین سئو شما باعث افزایش دانش و اعتبار شما در این زمینه می شود.

اگر به اندازه کافی متخصص شوید ، می توانید در کنفرانس های صنعت نیز صحبت کنید. برای مثال ، برادن و ویکتور جلسه ای را در INBOUND هدایت کردند – ارائه آنها “چگونه رشد کنیم (شما Traffic Organic) Better “تغییرات SEO را به شما معرفی می کند ، نحوه سازگاری با آنها و نحوه استفاده از برخی روشهای اساسی SEO برای بهینه سازی محتوا.

برای شروع ساخت شبکه خود ، به منابعی که در دسترس دارید نگاه کنید. اگر حساب LinkedIn دارید ، می توانید ارتباطات صنعتی را شروع کنید. همچنین می توانید برای دریافت نکات سریع در مورد جستجوگرها ، فیلم های YouTube را تماشا کنید و در نظرات با سایر زبان آموزان درگیر شوید تا نکاتی را از همتایان خود دریافت کنید.

بر اساس داستان ها و نکات این متخصصان HubSpot ، متخصص سئو شدن به معنای این نیست که شما باید حرفه خود را به عنوان یک SEO شروع و به پایان برسانید. انتقال از یک نقش به یک نقش SEO و توسعه تخصص شما از آن پس کاملاً امکان پذیر است – شما فقط باید مایل به یادگیری و سازگاری باشید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در مارس 2020 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

New Call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *