بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

با توجه به بازاریابان محصولات HubSpot ، چگونه می توان یک محصول را راه اندازی کرد

مانند درختی که در جنگل می افتد ، اگر محصولی را بدون انتشار این خبر عرضه کنید – آیا کسی از آن استفاده می کند؟ آیا کسی حتی آن را می خواهد کند؟

احتمالاً نه. چه در حال راه اندازی چیزی عظیم ، چه کوچک و یا در حال به روز رسانی پیشنهاد فعلی باشید ، می خواهید آمادگی خود را خیلی زودتر از تاریخ راه اندازی آغاز کنید.

این شامل تعیین موقعیت و پیام رسانی شما ، به اشتراک گذاری آن با تیم های کلیدی و ذینفعان ، لیست تمام فعالیت های راه اندازی ، ایجاد دارایی ها و محتوا ، آماده سازی همه افرادی است که در راه اندازی فعالیت می کنند و غیره.

→ Download Now: Free Product Marketing Kit [Free Templates]

از آنجا که قسمت های متحرک زیادی در این فرایند وجود دارد ، عرضه محصول شما به بازار می تواند ترسناک و مشکل باشد.

برای کمک به شما ، یک لیست گام به گام برای معرفی موفق محصول تهیه کرده ایم و بهترین نکات راه اندازی محصول را از بازاریاب محصولات HubSpot گردآوری کرده ایم.

بعلاوه ، نحوه بررسی زمان تأخیر در راه اندازی محصول را بررسی می کنیم.

1. درباره مشتری خود بیاموزید.

این که شما آن را “تحقیقات بازار” یا “توسعه مشتری” می نامید ، مهم است که بدانید مشتری شما چه چیزی را هدایت می کند. شناسایی اهداف ، انگیزه ها و نقاط دردناک آنها می تواند شما را به سمت توسعه و بازاریابی یک راه حل ارزشمند سوق دهد.

برای آگاهی از مشتری خود ، نیازی به انجام سالها تحقیق جدی ندارید. در واقع ، ما پیشنهاد می کنیم فقط با 12 تا 15 مشتری فعلی یا احتمالی صحبت کنید.

هنگام صحبت با آنها ، وقتی جمله هایی را با عبارت “ای کاش یک محصول این عملکرد را داشت …” یا “چرا محصولات نمی توانند این کار را انجام دهند؟” شروع می کنند ، توجه بیشتری داشته باشید. وقتی آنها این اظهارات را ارائه می دهند ، با س questionsالات عمیق تر پاسخ دهید ، مانند “آیا می توانید در این مورد بیشتر توضیح دهید؟” اگر آنها هیچ نکته دردی را نشان ندادند ، از آنها بپرسید چند س specificال خاص که آنها را تشویق می کند تا پاسخ های عمیق تری بدهند.

این مکالمات به شما یک ایده جامع می دهد که بزرگترین درد آنها چیست و چگونه می توانید راه حلی برای آنها ارائه دهید. هنگامی که این جزئیات کلیدی را در مورد مشتریان خود فرا گرفتید ، می توانید شخصیت خریدار را ایجاد کنید که تیم شما می تواند بر خدمت متمرکز شود.

2. بیانیه موقعیت یابی بنویسید.

گزاره ای بنویسید که بتواند به وضوح و مختصر به این سه س answerال پاسخ دهد:

  • محصول برای چه کسانی است؟
  • محصول چه کاری انجام می دهد؟
  • چرا با سایر محصولات موجود متفاوت است؟

اگر می خواهید عمیق تر شوید ، بیانیه ای ایجاد کنید که به س questionsالات زیر پاسخ دهد:

  • مخاطبان مورد نظر شما چیست؟
  • به احتمال زیاد کدام بخش از مخاطبان مورد نظر محصول را خریداری می کنند؟
  • چه نام تجاری را برای محصول یا خدمات خود قرار می دهید؟
  • محصول شما در کدام دسته از محصولات یا خدمات قرار دارد؟
  • تفاوت آن با رقبای هم رده چیست؟
  • چه شواهد یا مدارکی برای اثبات متفاوت بودن محصول شما دارید؟

هنوز در مورد نحوه نوشتن بیانیه موقعیت یابی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید؟ این الگو را بررسی کنید.

3. موقعیت خود را به ذینفعان ارائه دهید.

هنگامی که بیانیه موقعیت خود را تعیین کردید ، آن را به ذینفعان شرکت خود ارائه دهید تا همه در یک صفحه باشند.

اگر کارکنان شما برای خرید محصول مشکل داشته باشند ، مشتریان شما نیز ممکن است. اگر تیم شما آن را دوست دارد ، ممکن است نشانه خوبی باشد که راه اندازی محصول خوب پیش می رود.

4. استراتژی خود را برای بازار برنامه ریزی کنید.

این استراتژی ای است که برای راه اندازی و تبلیغ محصول خود استفاده خواهید کرد. در حالی که برخی از مشاغل ترجیح می دهند استراتژی قیف ایجاد کنند ، برخی دیگر روش چرخ فلک را ترجیح می دهند.

صرف نظر از اینکه کدام روش را انتخاب می کنید ، این فرآیند شامل قسمت های متحرک زیادی است. برای ایجاد یک استراتژی سازماندهی شده برای راه اندازی محصول ، می توانید از الگویی مانند استفاده کنید.

هنگام ایجاد استراتژی ، همچنین در نظر بگیرید که از چه نوع محتوائی برای جلب توجه مشتری احتمالی در طول مرحله آگاهی ، ملاحظه و تصمیم خرید . در مرحله بعد باید این محتوا را تولید کنید.

5. برای راه اندازی هدف تعیین کنید.

قبل از شروع به اجرای استراتژی خود ، مطمئن شوید که اهداف خود را برای راه اندازی یادداشت کرده اید.

الکس ژیرارد ، مدیر بازاریابی محصول در HubSpot ، می گوید: “اهداف خاصی را برای موفقیت راه اندازی ایجاد کنید. با در نظر داشتن این اهداف به شما کمک می کند تا تلاش های خود را بر روی تاکتیک های راه اندازی متمرکز کنید که به شما در دستیابی به این اهداف کمک می کند.”

به عنوان مثال ، اهداف راه اندازی محصول شما می تواند ایجاد یک نام محصول جدید ، ایجاد آگاهی یا ایجاد فرصت های فروش باشد.

یکی از بهترین راه ها برای تعیین اهداف برای تیم راه اندازی شما این است که آنها را مانند اهداف هوشمند . هدف SMART خاص ، قابل اندازه گیری ، دست یافتنی ، مرتبط و محدود به زمان است.

6. محتوای تبلیغاتی ایجاد کنید.

پس از برنامه ریزی استراتژی برو به بازار و نوشتن اهداف SMART خود ، شروع به تولید کنید محتوا که از آن تلاش های تبلیغاتی پشتیبانی کرده و با آنها هماهنگ می شود. این می تواند شامل پست های وبلاگ مربوط به محصول یا صنعت شما باشد ، نسخه های نمایشی و آموزشی ، و صفحات فرود.

الگوی رفتن به بازار نیز به شما در تعیین محتوای مورد نیاز کمک می کند برای هر مرحله از سفر خریدار مشتری احتمالی خود ایجاد کنید.

7. تیم خود را آماده کنید.

مطمئن شوید که شرکت و ذینفعان اصلی شما آماده راه اندازی و شروع بازاریابی محصول هستند. با شرکت از طریق ارائه های داخلی ، Slack یا ایمیل ارتباط برقرار کنید تا شرکت خود را در جریان برنامه راه اندازی خود قرار دهید.

8. محصول را راه اندازی کنید

پس از اتمام تمام مراحل بالا ، می توانید محصول را راه اندازی کنید.

9. ببینید چقدر خوب به اهداف خود دست یافته اید.

پس از راه اندازی محصول خود ، نحوه عملکرد استراتژی رفتن به بازار را پیگیری کنید. آماده حرکت یا تنظیم جنبه های برنامه خود باشید ، اگر برنامه بدون مشکل پیش رود.

علاوه بر این ، اهدافی را که قبل از راه اندازی تعیین کرده اید فراموش نکنید. ببینید چقدر خوب به آن اهداف دست یافته اید. اگر راه اندازی انتظارات را برآورده نکرد ، می توانید در استراتژی رفتن به بازار تجدید نظر کرده و از آنجا تنظیم کنید.

هزینه راه اندازی محصول جدید بطور قابل توجهی متفاوت است. به عنوان مثال ، یک کارآفرین هزینه های بسیار متفاوتی را برای راه اندازی یک محصول در آمازون خواهد دید که یک شرکت تجاری برای راه اندازی یک محصول در بازار میلیون دلاری ممکن است ببیند.

بیایید دو مثال را برای بررسی بیشتر این موضوع در نظر بگیریم.

در مثال اول ، فرض کنید شما یک کارآفرین هستید که یک برنامه طراحی اختراع کرده اید که امیدوارید بتوانید آن را بصورت آنلاین بفروشید. ممکن است تحقیقات بازار را انجام دهید تا مشخص شود کدام استراتژی های بازاریابی برای اهداف شما بهتر عمل می کند ، کدام پیام ها بیشترین تاثیر را بر مخاطبان شما می گذارد و کدام عناصر طراحی برای چشم اندازهای مورد نظر شما جذاب است. اگر از چند گروه تمرکز برای تعیین این پاسخ ها استفاده می کنید ، ممکن است انتظار داشته باشید تقریباً 5000 دلار هزینه کنید.

وقتی برنامه جدیدی را به بازار می آورید ، باید بهترین بازاریابی را انتخاب کنید استراتژی برای نیازهای شما. صرف نظر از استراتژی انتخاب شده ، همه آنها هزینه دارند. به عنوان مثال ، اگر به طراحانی که به شما کمک می کنند پرداخت می کنید ، مارک تجاری محصول می تواند تقریباً 1000 دلار هزینه داشته باشد و در صورت پرداخت هزینه یکبار به طراح وب ، طراحی وب سایت بین 500 تا 3000 دلار هزینه دارد.

این هزینه ها شامل هزینه ای نیست که باید به خودتان و سایر کارمندان بپردازید ، اگر این یک کار تمام وقت است. همچنین شامل هزینه های استخدام مهندس برای به روزرسانی ویژگی های برنامه و اطمینان از عملکرد صحیح برنامه نمی شود.

با این مثال ساده ، شما تقریباً $ 8،000 را مشاهده می کنید. البته ، اگر خودتان بخواهید هریک از این وظایف را انجام دهید ، می توانید برخی از هزینه ها را کاهش دهید ، اما ممکن است با ایجاد تجربه ای کمتر از مشتری مواجه شوید.

در سوی دیگر طیف ، بیایید یک شرکت بزرگ را در نظر بگیریم که محصول جدیدی را روانه بازار می کند. در اینجا ، احتمالاً بیش از 30،000 دلار – 50،000 دلار برای تحقیقات بازار پرداخت خواهید کرد.

شاید 15000 دلار برای تعیین موقعیت تجاری و مواد بازاریابی لازم برای تمایز خود در برابر رقبا ، و ممکن است مبلغی بالغ بر 30،000 دلار برای تمام طراحی محصول و بسته بندی نام تجاری پرداخت کنید. در نهایت ، تیم بازاریابی شما ممکن است برای SEO ، تبلیغات پولی ، اجتماعی ، ایجاد محتوا و غیره به بودجه ای تقریبا 20،000 دلار نیاز داشته باشد.

همه موارد گفته شده و انجام شده ، راه اندازی محصول در برابر سایر رقبای سازمانی می تواند تقریباً 125،000 دلار هزینه داشته باشد. باز هم ، این شامل هزینه هایی نیست که برای تیم های بازاریابی ، توسعه محصول و مهندسی خود پرداخت می کنید.

نحوه راه اندازی محصول بصورت آنلاین

برای راه اندازی آنلاین محصول خود ، باید مطمئن شوید که مراحل بالا را دنبال کرده اید. با این حال ، چند مرحله اضافی وجود دارد که می خواهید دنبال کنید تا در درجه اول آنلاین مورد توجه قرار بگیرید.

1. داستانی را که می خواهید در مورد هدف بزرگتر محصول خود بیان کنید ، مشخص کنید.

چه داستانی را می خواهید در بسترهای اجتماعی ، صفحات فرود و ایمیل بیان کنید؟ این شبیه به بیانیه موقعیت یابی شما است ، اما باید کاملاً به مخاطبان هدف شما توجه داشته باشد. س questionsالاتی مانند ، چرا باید محصول شما را خریداری کنند؟ و چگونه محصول یا خدمات شما زندگی آنها را بهتر می کند؟

برقراری ارتباط متقابل ، مواد ارتباطی مورد استفاده شما را در کانالهای مختلف آنلاین تضمین می کند-که در ایجاد محصول جدید در بازار بسیار مهم است.

برای مثال ، در نظر بگیرید که چگونه Living Proof محصول جدید خود ، Advanced Clean Dry Shampoo ، را در صفحه اینستاگرام خود معرفی کرد. داستان حول یک مزاحمت ساده رایج با اکثر شامپوهای خشک دیگر می چرخد-چگونه مصرف کنندگان هنوز این حس تازه را می خواهند ، حتی در هنگام استفاده از شامپو خشک.

Living Proof's new Instagram post, highlighting its new product launch

منبع تصویر

با تمرکز بر این که محصول چگونه از طریق قصه گویی به نفع مصرف کنندگان خواهد بود و با استفاده از هشتگ جدید #بدون شستشوی بدون اتلاف ، Living Proof برای محصول جدید خود هیجان و تقاضا ایجاد می کند.

2. توصیفات مشتری ، مطالعات موردی و سایر شواهد اجتماعی را برای نمایش مثبت محصول جدید خود نمایش دهید.

مصرف کنندگان می خواهند ببینند که سایر مصرف کنندگان قبلاً ریسک کرده اند و محصول جدید شما را قبل از خرید خود خریداری کرده اند. اینجاست که اثبات اجتماعی مطرح می شود.

در هفته های منتهی به عرضه محصول یا مدت کوتاهی پس از عرضه آن ، شروع به ارسال توصیفات مشتری ، نظرات و مطالعات موردی کنید تا نشان دهید چگونه محصول جدید شما قبلاً به دیگران کمک کرده است. این کار را یک قدم جلوتر بردارید و از افراد تأثیرگذار استفاده کنید تا در مورد محصول شما نیز صحبت کنند ، اگر برای نام تجاری شما مناسب است.

مصرف کنندگان آنقدر باهوش هستند که بدانند نباید به هر تبلیغی که می بینند اعتماد کنند – اما می توانند به مصرف کنندگان دیگر اعتماد کنند. بنابراین از اعتماد از طریق روش های اثبات اجتماعی استفاده کنید.

3. یک کمپین اجتماعی و ایمیل ایجاد کنید.

ایجاد یک کمپین رسانه های اجتماعی برای افزایش علاقه و آگاهی نسبت به محصول جدید خود.

از تبلیغات پولی برای دسترسی به مخاطبان جدید استفاده کنید ، ویدئوهای کامل توضیح محصول را برای استفاده در کانال های اجتماعی خود ایجاد کنید ، و از ایمیل برای دسترسی به مشتریان فعلی و ارائه یک ویژگی منحصر به فرد محصول جدید خود استفاده کنید.

علاوه بر این ، ممکن است میزبانی یک جریان مستقیم را برای ارتباط مستقیم با مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی در نظر بگیرید و از متخصصان تیم توسعه محصول خود برای توضیح ویژگی های جدید محصول خود دعوت کنید.

توجه به این نکته ضروری است – در این مرحله ، شما می خواهید به نحوه تعامل مصرف کنندگان با مواد ارتباطی در مورد محصول جدید خود توجه کنید. نگرانی ها و بازخورد را با تیم توسعه محصول به اشتراک بگذارید – مهم است که به مصرف کنندگان خود اعتماد کنید و از بازخورد آنها برای تقویت محصول خود استفاده کنید.

4. گزینه پیش خرید داشته باشید.

اگر مصرف کننده ای از خرید محصول جدید شما هیجان زده است ، او را مجبور نکنید منتظر بماند-گزینه ای را برای پیش خرید محصول یا خدمات قبل از در دسترس بودن ارائه دهید. این امر به گسترش تقاضا کمک می کند ، در حالی که مصرف کنندگان را قادر می سازد تا هر زمان که تمایل بیشتری به این محصول دارند ، محصول را خریداری کنند.

راه اندازی محصول بهترین شیوه های صنعت

1. نحوه راه اندازی محصول دیجیتال

هنگام راه اندازی یک محصول دیجیتالی ، می خواهید با یک استراتژی بازاریابی محتوا قوی ، انتظارات خود را آغاز کنید. از پست های وبلاگ ، بازاریابی ایمیلی ، رسانه های اجتماعی و سایر کانال های توزیع برای افزایش علاقه و تقاضا برای محصول دیجیتالی خود استفاده کنید.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که از استراتژی های تولید سرنخ برای دستیابی به مشتریان و مشتریان احتمالی.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما در حال راه اندازی یک دوره آنلاین در زمینه SEO هستید. در هفته های منتهی به راه اندازی ، ممکن است محتوای وبلاگی مرتبط با SEO ایجاد کنید تا به مشترکان ایمیل خود ارسال کنید و گزینه ای برای پیوستن به لیست انتظار دوره SEO داشته باشید. این به شما کمک می کند تا اثربخشی مطالب بازاریابی خود را بسنجید و در عین حال به مخاطبی دست پیدا کنید که قبلاً به برند شما علاقه نشان داده است.

نحوه راه اندازی محصول در آمازون

هرکسی که تا به حال از آمازون خرید کرده است اهمیت فهرست خوب محصولات را می داند. در هفته منتهی به راه اندازی ، برای ایجاد یک لیست محصول قوی و با قابلیت تبدیل بالا وقت بگذارید-از جمله گرفتن عکس های با وضوح بالا از محصول خود ، نوشتن توضیحی که ویژگی های متمایز محصول شما را مشخص می کند و استفاده از کلمات کلیدی برای رتبه محصول در آمازون .

علاوه بر این ، بررسی محصولات در آمازون فوق العاده مهم است ، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که قبل از اینکه محصول خود را در آمازون راه اندازی کنید ، بررسی ها آماده هستند. برای انجام این کار ، اطمینان حاصل کنید که ابتدا محصول خود را در وب سایت خود راه اندازی کرده اید (که به شما زمان می دهد تا قبل از راه اندازی در آمازون نظرات خود را کسب کنید) ، یا محصول خود را قبل از راه اندازی کامل به گروهی از خریداران علاقه مند ارسال کنید و جمع آوری کنید بررسی هایی از آنها

در نهایت ، با بررسی موجودی ، مطمئن شوید که برای راه اندازی محصول آمازون آماده هستید. شما هرگز نمی دانید که محصول شما چقدر سریع می تواند در فروشگاه فوق العاده تجارت الکترونیک مورد توجه قرار گیرد ، بنابراین مطمئن شوید که محصول کافی برای انجام سریع سفارشات آمازون دارید.

به The Ultimate HubSpot نگاهی بیندازید راهنمای فروش در آمازون در سال 2021 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آمازون.

نحوه راه اندازی محصول SaaS

برای راه اندازی یک محصول SaaS ، می خواهید با تحقیق در مورد رقبا و درک بازار کلی کار خود را آغاز کنید. تقاضای زیادی برای محصولات SaaS وجود دارد ، زیرا بیش از 38٪ از شرکت ها تقریباً به طور کامل کار می کنند در SaaS . با این حال ، صنعت SaaS نیز به خوبی اشباع شده است ، بنابراین قبل از عرضه محصول SaaS ، باید تفاوت محصول خود را با سایر صنایع در این صنعت تعیین کنید.

برای ایجاد موفقیت آمیز محصول ، باید تحقیقات بازار و گروه های متمرکز را برای تعیین مزایا و تمایزهای واقعی محصول انجام دهید.

در مرحله بعد ، شما می خواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا قوی برای افزایش دید وب سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما در نتایج جستجو برای موضوعات مربوط به محصول شما ظاهر می شود.

از آنجا که شما یک محصول فیزیکی را راه اندازی نمی کنید ، تلاش های بازاریابی شما باید مشاغل را متقاعد کند که محصول شما می تواند برای نیازهای آنها حل کند. برای مثال ، نگاهی به نحوه قرار دادن HubSpot در محصول Operations Hub در این ویدئوی مقدماتی:

علاوه بر این ، ممکن است بخواهید برای مشاغل کوچکتر با بودجه کمتر ، آزمایشی رایگان یا یک گزینه رایگان ارائه دهید تا پیشنهادات خود را قبل از ارتکاب آزمایش کنید.

برای مرور کامل SaaS ، به راهنمای نهایی نرم افزار HubSpot به عنوان یک سرویس (SaaS) .

نحوه راه اندازی یک محصول غذایی

برای راه اندازی یک محصول غذایی ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که برای هزینه های لازم برای انجام این کار آماده هستید – از جمله هزینه بسته بندی و ذخیره محصول (شامل بسته بندی ، انبار و توزیع) ، و هزینه فروش محصول (شامل مارک تجاری و بازاریابی دیجیتال) چقدر است.

در مرحله بعد ، می خواهید مقررات غذایی فدرال و ایالتی . به عنوان مثال ، باید اطمینان حاصل کنید که از قوانین بخش بهداشت برای سطوح آماده سازی غذا ، سردخانه و سرویس بهداشتی پیروی می کنید.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که برچسب گذاری که روی بسته بندی محصول خود استفاده می کنید دقیق است ، این امر باعث می شود که محصول غذایی خود را برای تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه ارسال کنید و با تجارت دولتی خود مشورت کنید تا ببینید در صورت نیاز به چه چیزی نیاز دارد به برچسب های تغذیه

هنگام عرضه یک محصول غذایی ، احتمالاً می خواهید یک کارگزار غذا استخدام کنید. یک دلال غذا می تواند روابط خود را با فروشگاه های مواد غذایی ملی یا محلی تقویت کند و یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کند تا به محض رسیدن غذای شما به قفسه ها ، فروش را افزایش دهد.

به طور معمول ، یک سوپرمارکت محصول شما را برای چند ماه آزمایش می کند تا تعیین کند که آیا علاقه مصرف کننده به اندازه کافی برای ذخیره کردن آن وجود دارد – به همین دلیل است که یک کارگزار غذا می تواند برای استفاده از هوش تجاری و دانش صنعت برای اطمینان از یک غذای موفق فوق العاده مفید باشد. راه اندازی محصول.

نکات راه اندازی محصول

برای یادگیری بهترین شیوه ها برای معرفی موفق محصول ، دوباره با الکس ژیرارد صحبت کردم.

مدیر بازاریابی محصول HubSpot گفت که او سه نکته اصلی برای راه اندازی موفق محصول دارد:

  • موقعیت یابی محصول شما باید نشان دهنده تغییری باشد که در جهان مشاهده می کنید ، و اینکه چگونه محصول شما به مشتریان شما کمک می کند از این تغییر استفاده کنند.
  • برای بررسی و اطمینان از اینکه همه شما در یک صفحه هستید ، یک برنامه تکراری برای شما و ذینفعان اصلی برای راه اندازی ایجاد کنید.
  • مطمئن شوید که تیم محصول را در جریان برنامه های بازاریابی خود قرار دهید. تیم محصول می تواند بینش هایی داشته باشد که کمپین بازاریابی کلی شما را اطلاع دهد.

با این حال ، گاهی اوقات ، عوامل خارجی ممکن است بر توانایی شما در راه اندازی محصول تأثیر بگذارند. وقتی این اتفاق می افتد ، ممکن است لازم باشد راه اندازی خود را به تأخیر بیندازید.

نحوه اطلاع از زمان تاخیر در راه اندازی محصول

برای اینکه بفهمید چه موقع و چرا ممکن است عرضه محصول را متوقف کنید ، ژیرارد به من گفت سه دلیل اصلی وجود دارد که ممکن است بخواهید راه اندازی محصول را به تأخیر بیندازید ، از جمله:

  • وقتی خود محصول شما آماده نیست و باید برای ایجاد بهترین تجربه مشتری ، جدول زمانی خود را تغییر دهید.
  • اگر موقعیتی پیش بیاید که مشتریان فعلی شما تجربه کمتری از یکی از محصولات فعلی شما داشته باشند. قبل از راه اندازی و تبلیغ محصول جدید ، باید مطمئن شوید که مشتریان فعلی شما از ارائه محصول موجود شما راضی هستند.
  • اگر اتفاقی در سطح بین المللی ، ملی ، ایالتی یا محلی رخ دهد که باعث می شود مخاطبان شما اولویت های خود را تنظیم کرده و تمرکز خود را از شرکت شما و معرفی محصول خود دور کنند. اطمینان حاصل کنید که وقتی زمان راه اندازی فرا می رسد ، مخاطبان هدف شما آماده یادگیری درباره محصول جدید شما هستند.

اگر به دنبال الگوهایی برای هماهنگی تلاش های تیم خود و همسویی شرکت خود با پیام های محصول جدید خود هستید ، کیت بازاریابی محصول رایگان ما را در زیر بارگیری کنید.

توجه ویراستار: این پست در ابتدا در نوامبر 2015 منتشر شد و برای جامعیت به روز شده است.

Product Marketing Kit

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *