بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

امتیازدهی پیشگویی پیشرو: چیست و چرا مهم است

اگر تیم بازاریابی شما و سیستم هایی که برای جذب سرنخ در نظر گرفته اید به درستی کار می کند ، احتمالاً هر هفته بین 10 تا 1000 هزار امتیاز جدید مشاهده می کنید. اگر تیم فروش قوی دارید ، ممکن است بتوانند ظرف چند ساعت با تک تک سرنشینان تماس بگیرند.

با این حال ، اگر شما مانند اکثر شرکت ها هستید ، تیم فروش شما باید اولویت بندی کند تا بتواند به سرعت به “بهترین” مشتریان دست پیدا کند ، در حالی که چشم اندازهای “کم احتمال” را برای آخرین بار ذخیره می کند. این بدان معنا نیست که نمی توان آنها را تبدیل کرد ، فقط شانس کمتری برای تأمین این مشتریان به عنوان مشتری وجود دارد.

Download Now: Free Sales & Marketing Lead Goal Calculator

زمان صرف شده برای معاشرت با مشتری اشتباه نه تنها تمرینی بیهوده است ، بلکه زمان زیادی را از فروشندگان شما می گیرد و آنها را از بستن فروش و کسب درآمد شرکت شما باز می دارد. پس چگونه می توانید کار را برای فروشندگان خود آسان تر (و سودآورتر) کنید؟

نمره دهی سرب پیش بینی کننده می تواند از حدس و گمان پیروی از سرنخ ها جلوگیری کند. بیایید نگاهی بیندازیم که چیست و چگونه می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند.

امتیاز دهی سرب پیش بینی چیست؟

قبل از تعریف امتیازدهی پیش بینی کننده پیشرو ، درک امتیازدهی سنتی و محدودیت های آن مهم است.

چندین دهه است که مشاغل با اولویت بندی پیگیری سرنخ مشکل دارند. در بسیاری از موارد ، فروشندگان به حال خود رها می شوند و با بهترین قضاوت خود تصمیم می گیرند که چه کسی ابتدا با آنها تماس می گیرد. بازاریابان و فروشندگان از داده هایی مانند اطلاعات دموگرافیک (سن ، وضعیت تاهل ، صنعت ، نقش) برای رتبه بندی مشتریان بالقوه در مورد احتمال خرید آنها استفاده می کنند. ابتدا با کسانی که در این مقیاس رتبه بالایی دارند تماس گرفته می شود ، در حالی که آخرین نفر با دیگران تماس می گیرد ، یا اگر زمان اجازه نمی دهد ، اصلاً با آنها تماس نمی گیرد.

مشکل این فرایند ذهنی این است که … ذهنی است. فروشندگان مجبورند برای اتخاذ این تصمیم به “احساسات روده” تکیه کنند و در تجربه تاریخی خود نقش داشته باشند. هیچ یک از این دو ثابت نمی کند که باعث می شود کیفیت منجر به لغزش در شکاف ها شود زیرا آنها به دنبال خریدهای غیرممکن هستند.

نمره دهی پیش بینی کننده یادگیری ماشین است که این نظریه را با استفاده از الگوریتم های مدل سازی پیش بینی کننده برای تجزیه و تحلیل داده های مشتریان گذشته و چشم اندازهای فعلی برای پیش بینی نتایج آینده ، یک قدم جلوتر می برد. به بیان دیگر ، امتیاز دهی پیش بینی کننده توانایی ایجاد نمایه “مشتری ایده آل” بر اساس رفتار خرید گذشته را دارد و سپس مشخص می کند که کدام یک از مشتریان فعلی به بهترین نحو با آن مشخصات مطابقت دارد. این امکان خطای انسانی یا سوگیری را حذف می کند و در عوض برای پیش بینی خود به داده های سخت متکی است.

مزایای امتیازدهی پیش بینی کننده سرب

اگر تیم های بازاریابی و فروش شما با شناسایی سرنخ های برتر مشکل داشته اند و نمی توانند با همه افرادی که وارد پایگاه داده شما می شوند پیگیری کنند ، امتیاز دهی پیش بینی کننده دقیقاً همان چیزی است که شرکت شما به آن نیاز دارد. با مزایای فراوان ، مانند استخدام بخش دیگری برای کمک به جذب مشتری جدید است.

مزایای نمره دهی سرب پیش بینی شامل موارد زیر است:

1. ایجاد هماهنگی بین بازاریابی و فروش

وقتی تعداد زیادی سرنخ وارد می شود اما تعداد زیادی فروش بسته نمی شود ، ممکن است این دو بخش به یکدیگر روی آورند. بخش بازاریابی نمی داند چگونه آنها تعداد زیادی از مشتریان را ارائه می دهند که فروش نمی تواند آنها را ببندد. و بخش فروش معتقد است که کمیت مهمتر از کیفیت است و آنها خوب هدایت نمی کنند.

درج نمره پیش بینی سرب به این دو بخش کمک می کند تا با هم کار کنند و بیشتر تولید کنند.

2. صرفه جویی در وقت

یک سیستم امتیازدهی سرب اتوماتیک به این معنی است که تیم های بازاریابی و فروش شما دیگر مجبور نیستند وقت خود را برای بررسی مشتریان احتمالی هدر دهند. می توان زمان آنها را برای آوردن سرنخ های بیشتر و پیگیری موارد مناسب صرف کرد.

3. حذف خطای انسانی

صرفنظر از میزان خوب (و سریع) کارکنان شما در بررسی مشتریان احتمالی ، همیشه یک سوگیری ذاتی وجود خواهد داشت. مردم بدون استفاده از خاطرات گذشته نمی توانند به موقعیتی نزدیک شوند. مهم نیست که آنها چقدر هدفمند هستند ، این تعصب در هر تصمیمی که می گیرند خزنده خواهد بود. استفاده از الگوریتم رایانه برای اتخاذ این تصمیمات احتمال خطای انسانی یا قضاوت را حذف می کند.

4. نتایج رعد و برق سریع

در حالی که راه اندازی کمی زمان می برد ، هنگامی که امتیاز دهی پیش بینی کننده شروع به کار کرد ، نتایج را به مراتب سریعتر از زمانی که فردی در حال انجام کار بود دریافت خواهید کرد. شما قبل از اینکه یک کارمند انسانی حتی بتواند قهوه خود را بخورد ، هدایای با کیفیت و داده محور دریافت می کنید.

5. به بهبود مستمر

مراجعه کنید

با بستن و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان ، داده های بیشتری جمع آوری می کنید. هرچه داده های بیشتری داشته باشید ، امتیازدهی پیش بینی بهتر پیش بینی می شود و باید با نقاط بیشتری کار کنید.

نمره دهی پیش بینی کننده آماده کار برای شما است و تیم های بازاریابی و فروش شما را کارآمدتر می کند.

نحوه گنجاندن امتیاز پیش بینی کننده در کسب و کار شما

اکنون که امتیاز دهی پیش بینی شده را درک کرده اید و چگونه می تواند تجارت شما را متحول کند ، چگونه شروع می کنید؟

HubSpot نرم افزار پیش بینی /a> که با CRM Enterprise شما ادغام می شود و یادگیری ماشینی را ارائه می دهد که هزاران نقطه داده را در پایگاه مخاطبین شما بررسی می کند تا بهترین راهنمای شما را شناسایی کند.

این نقاط داده از تجزیه و تحلیل (وب سایت و رفتار ایمیل) ، اطلاعات فیرموگرافی در مورد شرکت مخاطب و روابط آنها در HubSpot و تعاملاتی که در CRM ثبت شده است ، گرفته شده است.

برای استفاده از این ویژگی:

  1. روی نماد تنظیمات در نوار پیمایش اصلی حساب HubSpot خود کلیک کنید.
  2. از منوی نوار کناری سمت چپ ، به CRM> Properties بروید.
  3. در اطلاعات تماس گروه ویژگی احتمال بستن و اولویت تماس را جستجو کنید.

احتمال بسته شدن نمره ای است که نشان دهنده احتمال بسته شدن مخاطب به عنوان مشتری در 90 روز آینده است. برای پیش بینی این مورد از ویژگی ها و رفتار استاندارد تماس استفاده کرد. اگر نمره یا مقدار احتمال 22 باشد ، بدین معنی است که 22٪ احتمال دارد در 90 روز آینده به عنوان مشتری بسته شوید.

اولویت تماس از احتمال بستن نمره برای فیلتر کردن بخشهایی از بهترین و بدترین امتیازات شما استفاده می کند.

با جمع آوری داده های بیشتر ، سیستم خود را بهبود می بخشد ، حتی پیش بینی های بهتری ارائه می دهد و شما را به سمت مهمترین راهنمایی ها راهنمایی می کند. از آنجا که برنامه برای انجام وظیفه خود به داده نیاز دارد ، تا زمانی که به 100 مخاطب نرسیده اید ، مقادیر اولویت تماس را مشاهده نمی کنید.

اگر می خواهید شاهد رشد سازمان خود و شکوفایی اعضای تیم خود باشید ، امتیاز دهی پیش بینی کننده ضروری است. تصور کنید که مشاغل شما در پنج ، 10 یا 15 سال آینده چگونه خواهد بود وقتی سیستم مورد استفاده برای جذب و جذب مشتریان جدید کاملاً بهینه شده است.

به تیم های بازاریابی و فروش خود پایبند باشید و همین امروز امتیازات پیش بینی کننده را امتحان کنید.

How to Calculate Your Lead Goal

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *