بازاریابی اینستاگرام, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

استودیو سازندگان اینستاگرام چیست؟ [+ نحوه استفاده بازاریابان از آن]

به عنوان یک برند ، تأثیرگذار یا خالق در Instagram ، می دانید که مدیریت نمایه خود در برنامه و در دستگاهی که در جیب شما قرار دارد چقدر راحت است. با این حال ، اگر می خواهید آن را در صفحه بزرگتر مانند دسکتاپ خود مشاهده کنید ، احتمالاً مجبور بودید از یک ابزار شخص ثالث خارجی استفاده کنید.

وارد Instagram Creator Studio شوید ، جایی که می توانید حساب ها را با استفاده از ابزارهای درون برنامه ای آشنا اما در دسکتاپ خود مدیریت کنید. بعلاوه ، یک امتیاز: توانایی برنامه ریزی پست ها. در این پست نحوه استفاده از Instagram Creator Studio برای مدیریت نمایه خود ، از زمان بندی محتوا تا درک تجزیه و تحلیل خود تا کسب درآمد از محتوای خود را بیاموزید.

Click here to access a month's worth of Instagram tips & free templates.

به طور خاص ، بازاریابان می توانند از Creator Studio برای موارد زیر استفاده کنند:

  • مشاهده همه محتویات حساب خود (IGTV ، عکس ها ، داستانها و غیره) در یک رایانه.
  • همه مطالب اینستاگرام خود را برای ارسال بعداً برنامه ریزی کنید تا بتوانید پیوسته در فید خود فعال باشید.
  • برای اطمینان از ایجاد محتوایی که مخاطبان از آن لذت می برند ، اطلاعات آماری برای نمایه و پست های خود ، مانند معیارهای عملکرد ، داده های دنبال کننده و نوع تعامل را درک کنید.
  • حسابهای واجد شرایط با بیش از 10 هزار دنبال کننده می توانند از محتوا درآمدزایی کرده و همکاری های تجاری را مدیریت کنند.

در زیر همه مواردی را که باید برای شروع استفاده از استودیوی Creator Instagram برای مدیریت نمایه خود بدانید ، بیان می کنیم.

نحوه اتصال Instagram به Creator Studio

توجه به این نکته ضروری است که برای استفاده باید Business یا حساب Creator داشته باشید Creator Studio و حساب خود را به یک صفحه مربوطه در فیس بوک متصل کنید. وقتی همه این کارها را انجام دادید ، نحوه اتصال حساب Instagram خود به Creator Studio به شرح زیر است:

1 به وب سایت Creator Studio بروید.

2 نماد اینستاگرام را در بالای صفحه (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است) انتخاب کنید.

red arrow pointing to the instagram login icon on instagram creator studio homepage منبع تصویر

3 روی دکمه سبز ورود به Instagram کلیک کنید و دستورالعمل های موجود در پنجره بازشو را دنبال کنید تا وارد حساب خود شوید.

4 همانطور که در بالا ذکر شد ، باید حساب خود را به صفحه مربوطه در فیس بوک متصل کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا حساب را به حساب خود وصل کنید.

هنگامی که حساب خود را با موفقیت پیوند دادید ، زمان استفاده از پلت فرم فرا رسیده است.

نحوه استفاده از استودیو Creator Instagram

می توانید از Instagram Creator Studio برای ارسال محتوا ، زمان بندی محتوا و دریافت اطلاعات حساب خود استفاده کنید. در زیر نحوه انجام همه این کارها را توضیح می دهیم.

هنگامی که برای اولین بار حساب خود را متصل می کنید ، وارد داشبورد Creator Studio می شوید (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است) ، در آنجا نمای کلی کتابخانه محتوای نمایه خود را مشاهده خواهید کرد ، از جمله فیلم ، عکس ، چرخ فلک ، داستانها ، و محتوای IGTV. برای مشاهده هر نوع محتوا به صورت جداگانه ، می توانید بر روی برگه های خاصی کلیک کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که صفحه شما باید همه پست ها و محتوای شما را نشان دهد. این فقط یک مثال است.

example of instagram creator studio dashboard of profile content

منوی سمت چپ صفحه (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است) دارای گزینه های زیر است: کتابخانه محتوا ، تقویم ، اطلاعات آماری (در مورد بیشتر مورد بحث قرار گرفت) زیر ) ، و کسب درآمد.

left-hand menu bar on instagram creator studio

در برگه تقویم ، نمای کلی پست هایی را که برای آینده برنامه ریزی کرده اید مشاهده خواهید کرد. در ادامه بیشتر ، در مورد نحوه زمانبندی پستها به منظور نمایش آنها در تقویم بحث خواهیم کرد.

در برگه درآمدزایی ، می توانید همکاری های تجاری خود را مدیریت کنید. برای دسترسی به این ویژگی ، به یک حساب عمومی فعال ، 10 هزار دنبال کننده ، مشارکت مداوم در یک ماه گذشته و عدم سابقه نقض محتوا نیاز دارید.

برگه دیگر در داشبورد Creator Studio دکمه ایجاد پست است و نحوه استفاده از آن را در زیر مورد بحث قرار می دهیم.

نحوه ارسال در استودیوی سازندگان Instagram

1 روی دکمه سبز ایجاد پست در گوشه سمت چپ بالای منوی Creator Studio ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، کلیک کنید و نوع پستی را که ایجاد می کنید انتخاب کنید: Instagram Feed یا IGTV.

red rectangle emphasizing the create post button on instagram creator studio

2 در صورت انتخاب Instagram Feed ، باید پنجره بازشو را مشاهده کنید که در تصویر زیر نمایش داده شده است. عکسی را که می خواهید پست کنید بارگذاری کنید و توضیحی را به تصویر خود اضافه کنید.

example of pop-up window to upload content to your feed in instagram creator studio

3 اگر می خواهید نظرات پست خود را خاموش کنید ، تنظیمات پیشرفته را در سمت راست صفحه خود انتخاب کنید و دکمه خاموش کردن نظر دادن را به موقعیت روشن تغییر دهید .

turn of post commenting on instagram creator studio in the advanced setting menu

افزودن Alt Text در استودیو Creator Instagram

ویژگی های دسترسی در برنامه Instagram نیز در Creator Studio موجود است. برای افزودن متن جایگزین به محتوای خود ، مراحل بالا را برای بارگذاری نوع محتوای دلخواه خود دنبال کنید.

قبل از انتشار یا زمان بندی پست در فید اینستاگرام خود ، به قسمت Accessibility در برگه تنظیمات پیشرفته ، همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است ، بروید و متن جایگزین خود را اضافه کنید.

how to add alt text to your posts on instagram creator studio in advanced settings

4 وقتی از بارگذاری خود راضی هستید ، دکمه آبی انتشار را در پایین سمت راست پنجره بازشو انتخاب کنید.

برای بارگذاری یک ویدیوی IGTV در Creator Studio ، این مراحل را دنبال کنید:

1 روی دکمه سبز ایجاد پست در گوشه سمت چپ بالای داشبورد Creator Studio کلیک کنید و IGTV را از منوی کشویی انتخاب کنید. باید پنجره بازشو را مشاهده کنید که در تصویر زیر با کادر بارگذاری ، عنوان و توضیحات نشان داده شده است.

example pop-up window to post igtv on instagram creator studio

2 ویدیوی دلخواه خود را بارگذاری کرده و عنوان و توضیحات را اضافه کنید.

3 اگر می خواهید ویدئوی IGTV را در فید خود به اشتراک بگذارید ، کادر را که اشتراک پیش نمایش برای تغذیه در زیر انتخاب کنید پست شما در کجا ظاهر می شود انتخاب کنید.

example of share preview to feed button on instagram creator studio to post IGTV videos on your feed

4 برگه تصویر روی جلد را در سمت راست صفحه خود انتخاب کنید و انتخاب کنید که آیا می خواهید اینستاگرام یک تصویر ایجاد شده به صورت خودکار ایجاد کند ، قاب سفارشی شما را بارگذاری کند یا از پیش نمایش قاب ویدیویی استفاده کند.

6 وقتی از همه انتخاب های خود راضی هستید ، روی دکمه آبی انتشار در سمت چپ پایین صفحه خود کلیک کنید تا پست خود را در Instagram به اشتراک بگذارید.

مراحل ذکر شده در بالا به شما کمک می کند پست را بلافاصله پس از بارگذاری در Instagram به اشتراک بگذارید. در زیر نحوه بارگذاری محتوا و زمان بندی آن را برای ارسال بعداً در Creator Studio بررسی می کنیم.

نحوه زمانبندی پست ها در استودیوی سازندگان Instagram

برای برنامه ریزی پست در Instagram Creator Studio ، همان مراحل را دنبال کنید که گویی قصد دارید محتوا را در فید Instagram خود یا یک ویدیوی IGTV بارگذاری کنید. سپس ،

1 به دکمه آبی انتشار در پایین سمت راست صفحه بروید و پیکان رو به پایین را انتخاب کنید.

2 در پنجره بازشو ، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید و تاریخ و ساعتی را که می خواهید پست شما پست شود انتخاب کنید.

3 پس از رضایت ، روی دکمه آبی برنامه زمانبندی کلیک کنید و پست خود را زمان بندی کنید. سپس باید فهرستی از پست های برنامه ریزی شده خود را در کتابخانه محتوای خود مشاهده کنید ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

example of scheduled posts list in instagram creator studio

پس از اشتراک گذاری محتوای خود ، می خواهید از طریق بینش های خود به موفقیت محتوای خود پی ببرید. در زیر توضیحاتی را که می توانید بدست آورید و نحوه دسترسی به آنها را توضیح می دهیم.

چگونه می توان از استودیو Creator Instagram اطلاعات آماری دریافت کرد

برگه Creator Studio Insights اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان و نحوه تعامل آنها با پست های شما به شما می دهد. در اینجا معیارهای خاصی را دریافت خواهید کرد:

  • مخاطب: اطلاعاتی درباره پیروان و جنسیت ، محدوده سنی و موقعیت آنها (کشورها و شهرهای برتر). همچنین هنگامی که آنها بیشترین فعالیت را دارند به شما نشان داده می شود ، بنابراین می توانید پستهای خود را زمانی که بیشترین فعالیت را در پلت فرم دارند برنامه ریزی کنید.
  • فعالیت: اطلاعاتی درباره نحوه تعامل افراد با حساب شما. این شامل دسترسی به پست های شما ، تعداد نمایش آنها و اقداماتی است که افراد انجام داده اند (کلیک روی وب سایت ، ضربه زدن برای دریافت مسیرها و غیره).

1 برگه Insights را در سمت راست داشبورد Creator Studio ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است ، انتخاب کنید.

instagram creator studio insights tab highlighted in blue

2 Activity یا Audience را از منوی کشویی انتخاب کنید.

3 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت در فعالیت در نمایه خود ، از هر دو برگه بروید.

به عنوان مثال ، اگر Activity را انتخاب کنید ، باید تعداد اقدامات انجام شده در حساب خود را در طول هفت روز ، از جمله بازدید از وب سایت ، بازدید از نمایه ، ایمیل ها ، حساب های رسیده ، و کل نمایش ها را مشاهده کنید. تصویر زیر نمونه ای از صفحه اطلاعات آماری مربوط به Creator Studio است.

example of instagram activity insights on instagram creator studio

اگر Audience را انتخاب کنید ، یک نمودار میله ای مشاهده می کنید که سن و جنسیت پیروان شما را هنگام فعال بودن در برنامه نشان می دهد و دو تفکیک مکان.

example of instagram audience analytics on instagram creator studio

استودیو Creator Instagram دارای ویژگی منحصر به فردی است که در برنامه تلفن همراه ارائه نمی شود: زمان بندی پست ها. اگر امیدوارید از مدیریت دستگاه تلفن همراه خود به دسکتاپ تغییر دهید ، از نکات موجود در این لیست برای شروع استفاده از ابزار استفاده کنید.

30 days of instagram

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *