طراحی وب سایت, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

آیا وب سایت شما در سال 2021 نمره می گیرد؟

چندی پیش (مانند 13 سال پیش) اولین وب سایت گریدر را. هدف ساده بود: به هرکسی که دارای یک وب سایت است کمک کنید تا اثر آن را در جذب مخاطبان از خریداران علاقه مند و مرتبط ارزیابی کند.

ما HubSpot را در سال 2006 تأسیس کردیم و در سال 2008 وب سایت Grader را ایجاد کردیم زیرا معتقد بودیم که روش ورودی – ایجاد روابط معنی دار و پایدار با چشم اندازها و مشتریان – نه تنها یک روش موثرتر برای رشد تجارت است ، بلکه روش صحیحی برای رشد تجارت و ما می دانستیم که استفاده از وب سایت های خود برای جذب بازدید کننده و ارتباط با مشتری برای رشد چقدر مهم است.

How strong is your website? Grade it using HubSpot's free Website Grader.

سریع به سال 2021 منتقل شوید و وب سایت ها کارهای بیشتری نسبت به جذب بازدید کننده انجام می دهند.

وب سایت شما نمایندگی فروش است و چشم اندازهایی را با ویژگی ها و قیمت پیشنهادی شما ارائه می دهد. و به آنها کمک کنید تا برای کسب اطلاعات بیشتر جلسه ای را رزرو کنند.

وب سایت شما بخشی از تیم خدمات مشتری شما است که از طریق پایگاه دانش یا chatbot به س questionsالات مربوط به محصولات و خدمات شما پاسخ می دهد.

وب سایت شما عضو تیم منابع انسانی شما است ، و اطلاعاتی راجع به فرهنگ شرکت و موقعیت های باز شما به اشتراک می گذارد.

این لیست ادامه دارد …

به صراحت بگویم: وب سایت شما واقعاً مهم است! امروز ، 86٪ افراد تجارت خود را بصورت آنلاین پیدا خواهید کرد. وب سایت شما اولین برداشت شما است ، سخنگوی اصلی شما ، تیم فروش ورودی روزانه شما است – شما نظر من را می گیرید. این یکی از مهمترین داراییهای تجارت شماست.

جای تعجب نیست که ما می بینیم کسب و کارها اینقدر در وب سایت های خود سرمایه گذاری می کنند. در مطالعه تحقیق HubSpot ، 63٪ از بازاریابان اظهار داشتند که قصد دارند وب سایت خود را امسال به روز کنند.

به روزرسانی وب سایت می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • عملکرد: سرعت صفحه ، زمان بارگذاری ، درخواستهای صفحه ، اندازه صفحه و موارد دیگر
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO): فهرست صفحه ، توضیحات متا ، پلاگین های محتوا و متن پیوندی توصیفی
  • طراحی: طراحی پاسخگو ، اندازه قلم خوانا و اهداف ضربه
  • امنیت: HTTPS و کتابخانه های جاوا اسکریپت امن

از سال 2008 ، ما بیش از 1 میلیون وب سایت منحصر به فرد را در چهار عامل فوق درجه بندی کرده ایم. با این همه سرمایه گذاری ، آیا آنها واقعاً بهتر می شوند؟ آیا مشاغل بر روی ارتقا website مناسب وب سایت متمرکز شده اند؟ به عنوان مثال ، آیا وب سایت ها امنیت بهتری را برای بازدید کنندگان خود فراهم می کنند. آیا آنها سرعت بیشتری را برای دسترسی سریع ارائه می دهند؟ در مورد قابلیت دسترسی به تلفن همراه و بهترین روش های جستجوگرها ؟

بیایید نگاهی بیندازیم به عملکرد متوسط ​​در سال 2015 در مقایسه با این سال تا ببینیم چه تغییر کرده است.

داده های عملکرد وب سایت (2015 در مقابل 2021)

Website Performance data from 2015 to 2021 HubSpot Research

آنچه بیش از همه در مورد این داده ها من را شگفت زده می کند این است که پیشرفت های فناوری در پنج سال گذشته منجر به همان بهبود عملکرد وب سایت نشده است. میانگین نمره کلی در مدت کمی بیش از 5 سال فقط 17.1٪ بهبود یافته است و عملکرد در واقع 23.3٪ کاهش یافته است. میانگین نمره وب سایت در سال 2020 D + است (69.1 از 100). مادرم خوشحال نخواهد شد اگر من با چنین درجه ای به خانه بیایم.

ما همچنین دریافتیم که فقط 3.8٪ از وب سایت ها نمره کلی 90 یا بیشتر دارند. اگر امتیاز وب سایت شما بالاتر از 90 است ، به پشت خود بزنید. در اینجا دامنه های صدک از داده های ما وجود دارد:

  • 80 نمره کلی: صدک 82 ام
  • 85 نمره کلی: صدک 91.
  • نمره کلی 90: صدک 96

در اینجا برخی از مشاهدات نمره معیارهای فردی وجود دارد:

عملکرد وب سایت در نیم دهه گذشته کاهش یافته است.

بارگذاری وب سایت ها باید در سال 2021 نسبت به سال 2015 سریعتر انجام شود – اما عکس این درست است. عملکرد تنها معیار محک بود که طی 5 سال کاهش یافت. این شامل آزمایش اندازه صفحه ، درخواست صفحه ، سرعت صفحه و پنج تست اضافی است که درجه بندی عملکرد جامعی را ارائه می دهد.

نتیجه؟ امروز وب سایت ها نسبت به سال 2015 کندتر هستند.

این خطری برای مشاغل است: هرچه بازدیدکنندگان بیشتر منتظر بارگیری صفحه شما باشند ، احتمال ترک صفحه شما بیشتر است.

برای هر ثانیه که وب سایت شما بارگیری می کند ، افراد تجارت شما را ترک می کنند. هنگام بهبود وب سایت ، عملکرد خوب باید در اولویت باشد. عملکرد وب سایت شما چگونه مقایسه می شود ؟

بهینه سازی موتور جستجو بزرگترین برنده است.

در یک نظر سنجی در سال 2020 ، ما دریافتیم که 64٪ از بازاریابان به طور فعال در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سرمایه گذاری کنید و رشد ارگانیک آنها را افزایش دهید.

بازاریابان به SEO اهمیت می دهند و این از سال 2015 باعث پیشرفت چشمگیر در معیار SEO شده است – 51.9٪ پیشرفت. بهینه سازی موتور جستجو برای کشف آنلاین ضروری است. خوب است که بسیاری از وب سایت ها بهترین روش های جستجوگرها را برای بهبود کشف کسب و کار خود دنبال می کنند. SEO شما چگونه مقایسه می شود

؟

امنیت دومین سود بزرگ را به دست آورد ، اما میانگین کل در این زمینه کم است.

معیار امنیتی ما نشان می دهد که وب سایت ها طی 5 سال 142.3٪ امنیت خود را بهبود بخشیده اند. این یک سود بزرگ است اما هنوز جای پیشرفت زیادی دارد – میانگین امتیاز 2021 فقط 6.3 از 10 است.

وجود امنیت در سایت برای محافظت از داده های مشتری ضروری است. اگر وب سایت شما ایمن نباشد ، بازدیدکنندگان شما ممکن است اعتماد به کسب و کار شما را از دست دهند ، به ویژه هنگام خرید از سایت شما. ما متوجه شدیم که 85٪ از افراد در صورت عدم امنیت سایتی بازدید نمی کنند.

علاوه بر این ، امنیت قابلیت کشف را بهبود می بخشد. با شروع از سال 2019 ، Google نمایش وب سایت ها با HTTPS را در نتایج جستجو اولویت بندی کرده است. Website Grader بررسی می کند که وب سایت شما از HTTPS استفاده می کند و دارای کتابخانه های جاوا اسکریپت ایمن است.

این دو عامل امنیتی برای ارائه تجربه ای ایمن برای بازدیدکنندگان شما بسیار مهم است. امنیت وب سایت شما چگونه مقایسه می شود؟ /

وب سایت های بهینه سازی شده برای موبایل به میزان اندکی بهبود یافته اند.

در اواسط سال 2010 ، احساس می شد که هر وب سایت پاسخگو است – یعنی سرمایه گذاری در طراحی وب سایت برای اولین بار توسط تلفن همراه. منطقی بود.

به هر کجا که نگاه می کردم ، مردم تلفن هایشان را پایین گرفته بودند و آخرین پست فیس بوک را می خواندند یا یک ویدیوی ویروسی YouTube می دیدند. و ، اوضاع تغییر زیادی نکرده است. خوب ، آنها دارند ، اما اکنون مردم در حال پیمایش در اینستاگرام هستند یا در حال مرور آخرین چالش رقص TikTok هستند.

پاسخگویی فقط یک روند نبود – در سه ماهه اول سال 2021 ، دستگاه های تلفن همراه (به استثنای تبلت ها) تولید کردند 54.8٪ از ترافیک وب سایت جهانی. بنابراین چگونه وب سایت ها در صفحه های کوچک جمع می شوند؟

متوجه شدیم که معیار طراحی تلفن همراه ما طی 5 سال 8٪ بهبود یافته است. امروزه ، به طور متوسط ​​وب سایت ها از طراحی موبایل نمره 21.6 از 30 را کسب می کنند. یک پیشرفت عالی ، اگرچه دوست دارم که این تعداد حتی بیشتر شود.

به عنوان مثال اینستاگرام ، وب سایتی است که عملکرد بسیار خوبی در نحوه طراحی و بهینه سازی تجربه موبایل کاربران دارد. این یک ویژگی خرید یکپارچه از طریق موبایل را دارد تا مشاغل بتوانند محصولات را مستقیماً از طریق وب سایت موبایل یا برنامه خود بفروشند.

mobile optimized website for shopping on Instagram and Facebook

منبع تصویر

یک مطالعه توسط گوگل نشان داد که 59٪ از خریداران این نظرسنجی گفتند که خرید از طریق تلفن همراه هنگام تصمیم گیری از کدام مارک یا خرده فروش مهم است.

این بخش عظیمی از افراد به وب سایت شما از طریق تلفن همراه نگاه می کنند و تصمیم می گیرند که آیا از شما خرید می کنند یا نه. طراحی موبایل نه تنها بر تجربه افراد با سایت شما تأثیر می گذارد ، بلکه بر پست های شبکه های اجتماعی و رتبه بندی شما در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

نمره طراحی تلفن همراه خود را در بررسی کنید گریدر وب سایت .

از اینجا کجا می رویم؟

هدف ما از Web Grader اصلی این بود که به هر کسی که دارای یک وب سایت است – توسعه دهنده ، بازاریاب یا کارآفرین – کمک کنیم تا به سرعت عملکرد وب سایت خود را ارزیابی کند. ما بازخورد خوبی از کاربران خود دریافت کرده ایم ، اما همیشه در حال رشد و تکامل هستیم.

بنابراین از خود پرسیدیم ، چگونه می توانیم Website Grader را بهتر کنیم؟

نظرات کاربران ما موضوع مشترکی داشت. آنها سایت خود را درجه بندی کردند. آنها دیدند که وب سایت هایشان کجا کوتاه شده است. اما دیگر کوتاه آموختیم که چگونه آنها را بهبود ببخشیم:

  • “اطلاعات بیشتر در مورد نحوه حل مشکلات وب سایت”
  • “دستورالعمل هایی در مورد چگونگی دستیابی به عملکرد بهتر و جستجوگرها برای بالا بردن امتیاز خود”
  • “قرار دادن توضیحات و رهنمودها برای مبتدیان چطور؟”

معرفی گریدر وب سایت جدید
شما صحبت کردید ما گوش دادیم. ما نه تنها سیستم نمره دهی و فناوری پایه وب گریدر را برای به دست آوردن نمره دقیق تر به روز کرده ایم ، بلکه یک دوره ویدیویی پنج درسی نیز ایجاد کرده ایم که به شما کمک می کند نمره خود را ارتقا دهید. همه به صورت رایگان.

شما می توانید از ابتدا شروع کنید به دوره بهینه سازی وب سایت در داخل Website Grader امروز.

آخرین سوال: HubSpot.com چگونه امتیاز گرفت؟

نمره HubSpot از نظر تاریخی بهترین نبوده است. در یک برهه ، ما به طور متوسط ​​70-80 در وب سایت Grader Grader داشتیم. سالها به روزرسانی بازاریابی با گذشت زمان روند کار را کندتر کرد.

از آن زمان ، ما سخت کار کرد برای بهبود طراحی و عملکرد HubSpot.com در پنج سال گذشته برای بازدیدکنندگان و مشتریان ما. طراحی شده توسط HubSpot CMS Hub ، وب سایت ما اکنون 97 از 100 را در گریدر وب سایت – شوخی ندارد. این چیزی است که ما بسیار به آن افتخار می کنیم.

HubSpot Website Grader 2021 grade

وب سایت شما یکی از مهمترین دارایی های شما در جذب مشاغل است. یک تجربه بد کاربر می تواند علاقه مشتری را از دست بدهد ، اما اگر اقدامات لازم برای بهینه سازی آن را انجام دهید ، این اتفاق نمی افتد. اگر کنجکاو هستید که ببینید اندازه سایت شما چگونه اندازه گیری می شود ، آن را از طریق Website Grader ما اجرا کنید و بفهمید چگونه می توانید سایت خود را بیشتر لذت بخش کنید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژوئن سال 2020 منتشر شده و برای جامعیت به روز شده است.

Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this  audit.  

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *