بینش کسب و کار, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

آیا شرکت ها در سال 2021 شاهد رکود تابستانی هستند؟ ما 103000 مشاغل را برای کشف آنالیز کردیم

تا همین اواخر ، بسیاری از ما تقریباً همه کارها را از خانه انجام داده ایم ، بدون آنکه امید فوری به بیرون رفتن حضوری داشته باشیم.

اما ، تابستان امسال – با بازگشایی کل کشورها – افرادی که درون آنها گیر کرده اند بالاخره نفس راحتی می کشند. در همان زمان ، برخی از رهبران شرکت ها برعکس عمل می کنند.

چرا؟ در سال های گذشته ، کل صنایع رکود در تابستان – یا افت فصلی در فروش و یا بازدید از وب را مشاهده کرده اند. امسال ، رهبران مشاغل با مسافرت بیشتر و یا قطع برق از برق ، انتظار کاهش شدیدتری دارند. آنها همچنین با درخواستهای مکرر منابع انسانی از کارکنانی که ماهها منتظر تعطیلات خود بودند سر و کار دارند.

علاوه بر چالش های فوق ، انجمن مدیریت منابع انسانی گزارش می دهد که 41٪ کارکنان احساس فرسودگی می کنند در حالی که 48٪ احساس خستگی ذهنی دارند در نهایت ، بسیاری از رهبران نگرانند که روندهای تابستانی بالا می تواند بر نتیجه نهایی آنها تأثیر بگذارد.

برای کمک به مشاغل در جهت یابی چشم انداز در حال تغییر ، به ترافیک وب 2021 وارد می شویم و داده های بسته از بیش از 103،000 مشتری ناشناس HubSpot را در سراسر جهان بررسی می کنیم. سپس ، نتایج تابستان آنها را با معیارهای قبل از همه گیری از تابستان 2019 مقایسه کردیم.

در زیر برخی از یافته های اصلی ما آورده شده است.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

با توجه به داده های HubSpot روندهای تابستانی تماشا

توجه: هنگام مشاهده نمودارها و داده های زیر ، معیار بازدید یا معاملات هر سال برابر با شماره آوریل آن است. بنابراین ، اگر در ژوئن 2019 صنایع 10٪ زیر معیار بودند ، از آوریل 2019 با افت 10 درصدی روبرو بودند.

ترافیک وب شاهد رکود تابستانی است

تا کنون در سال 2021 ، ترافیک جهانی تقریباً در همه صنایع و بخش ها در حال کاهش است. در مقایسه با سال 2019 ، وب سایت ها همچنین رشد کلی بازدید کمتری دارند.

آیا با دیدن این نمودار مشکلی دارید؟ برای PDF اینجا را کلیک کنید .

در این مرحله ، تنها صنعتی که رکود نمی بیند ، Leisure and Hospitality است که بین آوریل و ژوئن سال 2021 با افزایش چشمگیر 17.72٪ افزایش ترافیک روبرو شده است. این تقریباً برعکس آنچه در سال 2019 شاهد بودیم وقتی که میزان ترافیک کاهش یافت وب سایتهای موجود در صنعت با 13.27٪ از آوریل تا ژوئن.

گرچه اوقات فراغت و مهمان نوازی الگوی رفت و آمد قابل توجهی است ، اما با این وجود رسانه های خبری همچنان از افزایش در سفرها ، گردش ها و مسافرت های مربوط به تابستان امسال خبر می دهند و تعجب آور نیستند.

آیا با دیدن این نمودار مشکلی دارید؟ برای PDF اینجا کلیک کنید .

تعدادی از صنایعی که بیشترین افت ترافیک را از آوریل تا ژوئن 2021 شاهد هستند عبارتند از: ساخت و ساز (-12٪) ، فعالیت های مالی (-11٪) ، ساخت (7/7٪) و تجارت ، حمل و نقل و تاسیسات () -7.1٪)

در مقایسه با سال 2019 ، برخی از بخشهایی که شاهد افت ترافیک بیشتری در سال جاری هستند ، تجارت ، حمل و نقل و تاسیسات هستند – که از آوریل تا ژوئن در سال 2019 رشد 3.7 درصدی و در همان زمان در سال 2021 7.11 درصد ضرر داشته اند. خدمات آموزشی و بهداشتی – که در سال 2019 رشد 17.52 درصدی را تجربه کرده است ، اما در سال 2021 2.7 درصد ضرر داشته است. و ساخت و ساز – که تا ژوئن 2019 فقط 0.16 decrease کاهش یافت اما در سال 2021 12.06 loss از دست داد.

percentage of traffic gained or lost from April to June 2019 vs. 2021 bar chart

گذشته از اوقات فراغت و مهمان نوازی ، بخشهایی که کمترین کسری را در ترافیک تابستان مشاهده می کنند خدمات حرفه ای و تجاری با افت کمتر از 1٪ و خدمات آموزشی و بهداشتی فقط 2.7٪ افت هستند.

از نظر جغرافیایی ، این روندهای ترافیکی در همه مکان ها اتفاق می افتد ، به جز در آسیا – که رشد مداوم را تجربه می کند.

آیا با دیدن این نمودار مشکلی دارید؟ برای PDF اینجا را کلیک کنید .

گرچه مشخص نیست که چرا ترافیک وب آسیا در حال افزایش است ، اما این رشد مداوم می تواند به دلیل قفل شدن و سفارشات در خانه در مناطق مختلف آسیا باشد که هنوز هم برخورد با COVID-19 و انواع آن . در طی Q2 و Q3 2020 2020 ، یونایتد ایالت ها و دیگر سرزمین های جهان شاهد ترافیک مشابهی بودند زیرا شهروندان در خانه برای سرگرمی یا اتصال آنها به دیگران تنها در خانه گیر کرده بودند.

معاملات در حال افزایش است

بله شما درست خواندید در حالی که میزان ترافیک در تابستان با کندی مواجه است ، بسته شدن معاملات در صنایع در حال افزایش است.

صنایعی که بیشترین رشد را از آوریل تا ژوئن سال 2021 داشته اند شامل اوقات فراغت و مهمان نوازی (+44.7٪) ، صنایع تولیدی (13.65٪+) ، تجارت ، حمل و نقل و خدمات عمومی (+10.62٪) است ، در حالی که بخشهایی با کندترین رشد روبرو هستند. فعالیت های ساختمانی و مالی هستند که هر دو نسبت به معیارهای آوریل خود کمتر از 2 درصد افزایش دارند.

بنگاهها همچنین نسبت به بسته شدن معاملات نسبت به آوریل تا ژوئن سال 2019 بیشتر می بینند – زمانی که پنج مورد از هشت بخش مورد مطالعه ما حداقل 3.5 درصد در بسته شدن معاملات افت کردند.

برای دیدن این نمودار مشکل دارید؟ برای PDF اینجا را کلیک کنید .

در حالی که بسته شدن معاملات در ماه ژوئن افزایش یافته بود ، همچنان برای رهبران شرکت مهم است که در این مرحله از تابستان محتاط باشند.

اگرچه معاملات در حال افزایش است ، اما مشاغل همچنان در ماه های پایانی تابستان به دلیل ادامه مصرف مسافران ، تعطیلات کارکنان یا احساس فشار کمتر تیم ها برای بستن معاملات در ابتدای سه ماهه جدید ، شاهد افت هستند. با این حال ، یک نکته خوش بینانه که باید در نظر گرفت این است که بسته شدن معاملات در ماه ژوئن 2019 ، هنگامی که بسیاری از صنایع واقعاً فرو ریختن ، شاهد افزایش مشابهی نبودند.

در نهایت ، با ادامه تابستان ، نظارت بر ترافیک ، معاملات ایجاد شده ، سرنخ های واجد شرایط و بسته شدن معاملات برای مشاهده کامل عملکرد برند شما بسیار مهم است.

اگر تیم شما بسته شدن معاملات بیشتری را مشاهده می کند ، اما در تابستان امسال منجر به ثبت نام ، ثبت نام یا معامله کمتر واجد شرایط می شود ، ممکن است دلیلی برای وحشت نباشد. با این حال ، هنگامی که کسب و کار شما از هر نوعی کاهش یا تغییر را نشان می دهد ، اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت در آینده انجام دهید.

نحوه آماده سازی و پاسخگویی به روندهای تابستانی کسب و کار

1. هر زمان که می توانید برای شیفت کاری آماده شوید.

از آنجا که فقط در نیمه راه تابستان مانده ایم ، کسب و کارها همچنان می توانند زمان لازم را برای پیش بینی و آمادگی برای آنچه در آینده خواهد بود اختصاص دهند.

آلیشیا باتلر پیر ، میزبان Business Infrastructure Podcast و مدیر عامل شرکت Equilibria ، Inc می گویند: “دو روش عمده برای پیش بینی ، تشخیص و / یا آماده سازی کسب و کارها برای رکود فصلی وجود دارد: برنامه ریزی منابع و برنامه ریزی احتمالی. “

input process outputs flowchart showing how data should be involved in all planning phases

تصویر با مجوز از آلیشیا باتلر پیر

داده ها نشان می دهد که یک برنامه قوی می تواند با شروع کسب و کار مفید باشد. در سال 2020 ، هنگامی که مصرف کنندگان به سرعت به فروشگاه های آنلاین برای لوازم ضروری مراجعه کردند ، مشاغلی که آنلاین نبودند برای ایجاد فروشگاه های آنلاین عجله داشتند ، در حالی که فروشگاه های آنلاین در تلاش بودند تا سفارشات با تقاضای بالا را به موقع انجام دهند. تقریباً در این زمان ، بیش از 50٪ از خریداران خرید محصولات از مارک ها را انتخاب کردند با در دسترس بودن محصول بیشتر از مارک هایی که در اصل به آنها وفادار بودند.

“باتلر پیر می گوید:” من به شدت طرفدار تجارت در بهبود زیرساخت های كاری خود در هنگام ركود فصلی هستم. در حالی كه همه چیز سریع پیش می رود ، ایجاد مشكل انجام می شود ، زیرا تمام دستها روی عرشه است و می خواهند سفارشات خود را انجام دهند و مهلت های پروژه را رعایت كنند. .

Quote from Alicia Butler Pierre on why businesses should use slow times to plan for busier times when its harder to make improvements

“بهبودها می تواند شامل مواردی مانند ارتقاء فناوری و تجهیزات ، اتوماسیون فرایند و پیکربندی مجدد (یا جابجایی) محل کار فیزیکی شما باشد. با این پیشرفت ها ، شرکت شما می تواند از طریق هرج و مرجی که می تواند با افزایش فصلی همراه باشد بدون به خطر انداختن کیفیت کار کند. و خدمات عالی به مشتریان ، “باتلر پیر می افزاید.

2. اجرای نمایش های تقاضا.

“امی جوناسن” ، معاون اصلی خرید HubSpot ، می گوید: “متأسفانه ، هنگامی که با روندهای کلان در بازار روبرو هستید ، بسیاری از کنترل شما خارج است.” “به عنوان مثال ، اگر مشتریان احتمالی از سایت شما بازدید نکنند یا با نمایندگان صحبت نکنند ، زیرا همه آنها در تعطیلات هستند ، نمی توانید کارهای زیادی انجام دهید.”

در حالی که ممکن است نتوانید الگوهای تجاری فصلی را حل کنید ، یوناسن می گوید در حال حاضر می توانید برای کوتاه مدت و بلندمدت کارهایی انجام دهید:

  • عبور از رکود: هنگامی که با یک دوره تقاضای کند روبرو هستید ، هرگونه افزایش تدریجی در بالای قیف می تواند کمک زیادی کند. در چنین مواقعی تعدیلاتی را در نظر بگیرید که می توانید در کوتاه مدت انجام دهید تا در کوتاه مدت کمک کند. به عنوان مثال ، آیا می توانید هزینه های پولی خود را موقت افزایش دهید؟ آیا می توانید فیلدی را در فرم سرنخ خود برای مدتی برای بهبود CVR حذف کنید؟ آیا می توانید با کمپین یا پیشنهادی که ارزش به موقع و منحصر به فردی را ارائه می دهد ، مقداری از تقاضا را ایجاد کنید؟
  • بیشترین استفاده از آنچه را که دارید: در دوره های تقاضای نرم ، می خواهید مطمئن شوید که چیزی روی میز نمی گذارید. یکی از راه های انجام این کار ، انجام ممیزی از محرک های اصلی خرید و سرمایه گذاری در بهینه سازی است. به عنوان مثال ، اگر بتوانید رتبه بندی جستجو و نرخ تبدیل صفحه های اصلی را بهبود ببخشید ، به شما در تولید تقاضای فزاینده کمک می کند. سرمایه گذاری در این نوع بهینه سازی ها همچنین شما را در موقعیت بسیار بهتری برای جذب تقاضا هنگامی که ترافیک شروع به افزایش می کند ، قرار می دهد.
  • ضد آب در طولانی مدت : دوره های تقاضای کند می توانند به ما کمک کنند تا سوراخ های موجود در موتورهای تولید تقاضا را ببینیم. از این زمان برای تعیین محل حفره های موتور خود استفاده کنید و برنامه هایی را تنظیم کنید که در آینده آنها را وصله کند. به عنوان مثال ، اگر نرخ تبدیل دسک تاپ شما نسبت به نرخ تبدیل تلفن همراه شما عملکردی بهتر دارد زیرا در سایتی بهینه سازی شده توسط تلفن همراه سرمایه گذاری نکرده اید ، اکنون می تواند زمان خوبی برای شروع برنامه ریزی آن پروژه باشد.

3 از داده ها برای هدایت استراتژی خود استفاده کنید.

اگرچه ممکن است کاهش بازدید از وب سایت شما را نگران کند ، اما افت ترافیک در تابستان امری غیرمعمول نیست. اما ، می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای آماده سازی و پاسخگویی به آنها استفاده کنید.

در تیم بلاگ HubSpot ، ما از ابزاری مانند بهینه سازی تاریخی محتواهای واکنش گرا که می تواند در صورت فصلی بودن موتورهای جستجو تحت تأثیر ترافیک سریع قرار گیرد.

اگرچه کسادی تابستانی زمان مناسبی برای بررسی و پاسخگویی به تلفات غیر منتظره ترافیک است ، اما یادآوری این نکته نیز مهم است که برخی از کاهش ها از کنترل شما خارج می شوند و بیشتر به دلیل فصلی بودن هستند. علاوه بر این ، اگر رهبر هستید ، باید به غیر از ترافیک ، به داده های دیگر نیز نگاه کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید نگاهی گسترده تر به KPI ها مانند سرنخ های آنلاین ، رشد مشترکین ایمیل ، فروش آنلاین و ایجاد معامله داشته باشید تا بدانید چه میزان تلفات ترافیک وب بلافاصله بر شما تأثیر می گذارد. اگر ترافیک کم است ، اما منجر به معاملات یا معاملات شما افزایش می یابد ، ممکن است لازم نباشد کل استراتژی خود را محکم کنید. اگر همه چیز رو به پایین است – آن وقت است که ممکن است بخواهید نگاهی عمیق به روند کلی خود بیندازید.

سرانجام ، همانند برنامه ریزی فرآیند ، جستجوی تجزیه و تحلیل تحلیلی که در دسترس دارید به شما کمک می کند تا بهترین روش برای مقابله با کسری یا جذب ترافیک را تعیین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد یک استراتژی تجزیه و تحلیل م effectiveثر وب به طور خاص ، این پست را بررسی کنید .

4. مشتریان فعلی خود را فراموش نکنید.

در حالی که در حال حاضر معاملات در حال افزایش است ، برخی از صنایع مانند فعالیت های ساختمانی و مالی در طول تابستان شاهد افت یا رشد کندتر هستند. خوشبختانه ، هنگامی که تجارت کند است ، شما همچنان می توانید زمان لازم را برای حفظ و به طور بالقوه کسب و کار بیشتری از مشتری فعلی خود اختصاص دهید.

از دیدگاه رهبری فروش ، دان تایر ، مدیر HubSpot ، می گوید که مدیران و تیم ها باید “به دنبال روشهای فروش و فروش متقابل مشتریان جدید از شش ماه اول سال “یا” از زمان استفاده برای برنامه ارجاع خود استفاده کنید. ”

“من دوست دارم در ماه جولای با مشتریان برتر تماس بگیرم تا وضعیت ما را بررسی کنند و ببینند آیا بخش ها یا اتصالات دیگری وجود دارد که می توانند از کمک های مشابه استفاده کنند.”

علاوه بر این ، رهبران و شرکت ها می توانند زمان بیشتری را برای اطمینان از اینکه روند کار و عملکرد آنها در هنگام کندی کسب و کار تضمین می کند ، اختصاص دهند.

صرف نظر از اینکه شما در جذب مشتری جدید یا حفظ لیست مشتری خود متمرکز هستید ، ابزارهایی مانند فروش HubSpot یا هاب سرویس ها با اجازه دادن به شما برای پیگیری ایجاد معامله ، فعالیت های تماس و سوالات خدمات می توانند به شما کمک کنند . همچنین می توانید از این ابزارها برای ارتباط با مشتریان و مشتریان احتمالی در بسترهای مختلف مانند ایمیل ، WhatsApp و Facebook Messenger استفاده کنید.

5. ارتباطات تیمی را تقویت کنید.

در حالی که می خواهید در مواقع رکود یا رونق کسب و کار با مشتریان بالقوه و مشتریان در ارتباط باشید ، ارتباط با تیم شما نیز فوق العاده حیاتی خواهد بود. در حالی که ارتباطات ضعیف می تواند فرآیندها را به طور کامل متوقف کند ، ارتباطات عالی می تواند سرعت پروژه هایی که درآمد بالایی دارند را تسریع کند.

صرف نظر از اینکه شغل شما چقدر شلوغ است ، وقت خود را صرف کنید تا از طریق جلسات ، سیستم عامل هایی مانند Slack یا Zoom یا به روزرسانی های ایمیل با تیم های خود تماس بگیرید.

علاوه بر این ، برای اینکه همه در طول تابستان شلوغ از برنامه های یکدیگر مطلع شوند ، باید اطمینان حاصل کنید که تقویم ها با زمان جلسات ، بلوک هایی برای کارهای انفرادی سربه سر و زمان مرخصی .

6. نتیجه تعادل با رفاه کارمندان است.

با متغیر شدن روندهای تابستانی ، برای مدیران و تیمها آسان است که کار خود را آغاز کرده و صرف زمان برای جدا کردن . و همزمان با بازگشایی اقتصاد و دستیابی کارمندان به توانایی سفر ، تعادل بین مراقبت از خود و بهره وری برای رهبران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

“تایر توضیح می دهد:” امسال ممکن است دور از دفتر کار کمی بارزتر باشد ، اما منحصر به فرد نیست. کلید هر فرآیند مدیریت انتظارات و درک اینکه چه کسی در دسترس است برای حفظ ثبات در روند فروش ، “توضیح می دهد. “مدیریت سطح استرس و مرخصی گرفتن برای همه مزیت دارد. در بسیاری از موارد ، جمعه بدون جلسه یا کار در خانه جمعه می تواند بهره وری فروشندگان را افزایش دهد.”

مدیر ارشد بازاریابی محصول الکس ژیرارد به طور مشابه می گوید: “ابتدا ، من فکر می کنم درک ارزش استراحت مهم است. وقتی کارکنان از تعطیلات خود استفاده می کنند ، با طراوت برمی گردند و می توانند بهترین کار خود را انجام دهند. “

“دوم ، اطمینان حاصل کنید که کار مهمی را که تأثیر واقعی داشته باشد ، در اولویت قرار می دهید” ، ژیرارد اضافه می کند. “اگر تیم شما مرخصی می گیرد ، اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم درمورد آنچه مهم است ، آنچه که مهم نیست و آنچه بعداً به تعویق می افتد همسو هستند. این باعث می شود در دوره هایی از زمان تعطیلات بالا کارها را ادامه دهید.”

ابزارهایی برای کمک به شما در حرکت در تابستان یا سقوط هواپیما

  • در HubSpot را نرم افزار کسب و کار است : در
  • Google Workspace یا Microsoft Outlook : این برنامه ها به تیم ها اجازه می دهد تا تمام اسناد ، تقویم ها ، و ایمیل ها در یک مجموعه از ابزارها که می توانند ارتباطات ، مدیریت پروژه و ایجاد فرآیندهای جدید را که برای رشد کسب و کار حیاتی هستند ، ساده سازی کنند.
  • ابزارهای مدیریت وظیفه: اگر در این تابستان با چندین هم تیمی کار می کنید یا چندین پروژه را مدیریت می کنید ، ابزارهایی مانند HubSpot ، Trello ، آسانا ، و سرو ابزارهای ارتباطی: سرانجام ، اگر در مناطق تیم پراکنده مانند بسیاری از HubSpotters ، می خواهید از یک بستر ارتباطی مانند سستی ، تیم های Microsoft ، یا بزرگنمایی برای ماندن در تماس با همه افرادی که با آنها کار می کنید – حتی زمانی که زمان کافی برای برنامه ریزی جلسه یا ورود به سیستم وجود ندارد.

یادداشت سردبیر: داده های پایگاه مشتری HubSpot بازتاب دهنده شرکت هایی است که در حضور آنلاین سرمایه گذاری کرده اند و از ورودی به عنوان بخشی اصلی از استراتژی رشد خود استفاده می کنند. از آنجا که داده ها جمع شده اند ، لطفاً بخاطر داشته باشید که ممکن است مشاغل خاص از جمله HubSpot بر اساس بازارهای خود ، مشتری ، صنعت ، جغرافیا ، مرحله و یا سایر عوامل متفاوت باشند.

چگونه از حریم خصوصی اطلاعات مشتریان خود محافظت می کنیم

ما از تکنیک های ناشناخته سازی زیر برای حذف یا تغییر اطلاعات قابل شناسایی شخصی استفاده می کنیم ، بنابراین داده ها نمی توانند با هیچ یک از افراد مرتبط شوند:

  • سرکوب ویژگی به حذف یک قسمت کامل از داده در یک مجموعه داده اشاره دارد. قبل از به اشتراک گذاری داده های مشتری ، سرکوب هر ویژگی داده ای که به تنهایی یک فرد را مشخص می کند (به عنوان مثال نام ، نام شرکت) یا به یک فرد اختصاص داده شده است.
  • تعمیم شامل کاهش عمدی دقت داده ها مانند تبدیل اندازه شرکت به دامنه اندازه شرکت است. ما تعمیم را برای شناسه های غیرمستقیم اعمال می کنیم. این ویژگی های داده ای است که به تنهایی افراد را شناسایی نمی کند ، اما در صورت ترکیب با سایر اطلاعات می تواند یک فرد را شناسایی کند. ما از مدل k-anonymity به عنوان راهنما استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شناسه های مستقیم و / یا غیرمستقیم هر سابقه توسط حداقل k (تنظیم شده در 100) -1 رکورد دیگر به اشتراک گذاشته می شود ، از اطلاعات مشتری ما در برابر حملات پیوند دهنده محافظت می کند. لی>
  • تجمع به تبدیل یک مجموعه داده از لیست سوابق به مقادیر خلاصه شده اشاره دارد. ما با نمایش مقادیر متوسط ​​یا متوسط ​​یک گروه برای یک واحد ، تجمع را اعمال می کنیم.

state of marketing

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *