بینش تجاری, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

آیا شرکت ها در سال 2021 شاهد رکود تابستانی هستند؟ ما 103000 کسب و کار را برای کشف این موضوع تجزیه و تحلیل کردیم

تا همین اواخر ، بسیاری از ما تقریباً همه کارها را از خانه انجام داده ایم ، بدون آنکه امید فوری به گردش های حضوری داشته باشیم.

اما ، تابستان امسال – با بازگشایی کل کشورها – افرادی که درون آنها گیر کرده اند بالاخره نفس راحتی می کشند. در همان زمان ، برخی از رهبران شرکت ها برعکس عمل می کنند.

چرا؟ در سال های گذشته ، کل صنایع رکود در تابستان – یا افت فصلی در فروش و یا بازدید از وب را مشاهده کرده اند. امسال ، رهبران مشاغل با مسافرت بیشتر و یا قطع برق از برق ، انتظار کاهش شدیدتری دارند. آنها همچنین با درخواستهای مکرر منابع انسانی از کارکنانی که ماهها منتظر تعطیلات خود بودند سر و کار دارند.

علاوه بر چالش های فوق ، انجمن مدیریت منابع انسانی گزارش می دهد که 41٪ کارکنان احساس فرسودگی می کنند در حالی که 48٪ احساس خستگی ذهنی دارند سرانجام ، بسیاری از رهبران نگرانند که روندهای تابستانی بالا بتواند نتیجه نهایی آنها را تحت تأثیر قرار دهد.

برای کمک به مشاغل در جهت تغییر چشم انداز ، ما به ترافیک وب در سال 2021 می پردازیم و داده های بسته شدن بیش از 103000 مشتری ناشناس HubSpot در سراسر جهان را مدیریت می کنیم. سپس ، نتایج تابستان آنها را با معیارهای قبل از همه گیری از تابستان 2019 مقایسه کردیم.

در زیر برخی از یافته های اصلی ما آورده شده است.

Download Now: State of Marketing in 2021 Report

با توجه به داده های HubSpot روندهای تابستانی تماشا

توجه: هنگام مشاهده نمودارها و داده های زیر ، معیار بازدید یا معاملات هر سال برابر با شماره آوریل آن است. بنابراین ، اگر در ژوئن 2019 صنایع 10٪ زیر معیار بودند ، از آوریل 2019 با افت 10 درصدی روبرو بوده اند.

ترافیک وب شاهد رکود تابستانی است

تاکنون در سال 2021 ، میزان ترافیک جهانی تقریباً در همه صنایع و اقشار کاهش یافته است. در مقایسه با سال 2019 ، وب سایت ها همچنین رشد کلی بازدید کمتری دارند.

آیا با دیدن این نمودار مشکلی دارید؟ برای PDF اینجا را کلیک کنید .

در این مرحله ، تنها صنعتی که رکود نمی بیند ، Leisure and Hospitality است که بین آوریل و ژوئن 2021 با افزایش چشمگیر 17.72٪ افزایش ترافیک روبرو شده است. این تقریباً برعکس آنچه در سال 2019 شاهد بودیم ، زمانی که میزان ترافیک کاهش یافت وب سایت های موجود در صنعت با 13.27٪ از آوریل تا ژوئن.

گرچه اوقات فراغت و مهمان نوازی الگوی رفت و آمد قابل توجهی است ، اما با این وجود خبرگزاری ها همچنان گزارش می دهند که در سفرهای تابستانی ، مسافرت ها و مسافرت های مربوط به بازگشایی مجدد ، میزان جهش در مسافرت ها بسیار زیاد است.

آیا با دیدن این نمودار مشکلی دارید؟ برای PDF اینجا را کلیک کنید .

تعدادی از صنایعی که بیشترین افت ترافیک را از آوریل تا ژوئن 2021 شاهد هستند عبارتند از: ساخت و ساز (-12٪) ، فعالیت های مالی (-11٪) ، ساخت (7/7٪) و تجارت ، حمل و نقل و تاسیسات () -7.1٪)

در مقایسه با سال 2019 ، برخی از بخشهایی که شاهد افت ترافیک بیشتری در این سال هستند ، تجارت ، حمل و نقل و تاسیسات هستند – که از آوریل تا ژوئن در سال 2019 رشد 3.7 درصدی و در همان زمان در سال 2021 7.11 درصد ضرر داشته اند. خدمات آموزشی و بهداشتی – که در سال 2019 رشد 17.52 درصدی را تجربه کرده است ، اما در سال 2021 2.7 درصد ضرر داشته است. و ساخت و ساز – که فقط تا ژوئن 2019 کاهش 0.16 درصدی را تجربه کرد اما در سال 2021 شاهد افت 12.06 درصدی بود.

percentage of traffic gained or lost from April to June 2019 vs. 2021 bar chart

گذشته از اوقات فراغت و مهمان نوازی ، بخشهایی که کمترین کسری را در ترافیک تابستان مشاهده می کنند عبارتند از: خدمات حرفه ای و تجاری با افت کمتر از 1٪ و خدمات آموزشی و بهداشتی فقط با افت 2.7 درصدی.

از نظر جغرافیایی ، این روندهای ترافیکی در همه مکان ها اتفاق می افتد ، به جز در آسیا – که رشد مداوم را تجربه می کند.

آیا با دیدن این نمودار مشکلی دارید؟ برای PDF اینجا را کلیک کنید .

اگرچه مشخص نیست که چرا ترافیک وب آسیا در حال افزایش است ، اما این رشد مداوم می تواند به دلیل قفل شدن و سفارشات در خانه در مناطق مختلف آسیا باشد که هنوز هم برخورد با COVID-19 و انواع آن . در طی Q2 و Q3 2020 2020 ، یونایتد ایالت ها و دیگر سرزمین های دنیا با وجود اینكه شهروندان در خانه تنها با اینترنت برای سرگرمی یا اتصال آنها به دیگران گیر كرده اند ، شاهد انبوهی از ترافیك بوده اند.

معاملات در حال افزایش است

بله درست خواندید در حالی که میزان ترافیک در تابستان با کندی مواجه است ، بسته شدن معاملات در صنایع در حال افزایش است.

صنایعی که از آوریل تا ژوئن سال 2021 بیشترین رشد را داشته اند عبارتند از: اوقات فراغت و مهمان نوازی (44/7 درصد) ، تولید (65/13 درصد) و تجارت ، حمل و نقل و تاسیسات (62/10 درصد) ، در حالی که بخش هایی با کمترین رشد روبرو هستند فعالیت های ساختمانی و مالی هستند که هر دو نسبت به معیارهای آوریل کمی کمتر از 2٪ افزایش دارند.

مشاغل همچنین نرخ بسته شدن معاملات بالاتر از ماه آوریل تا ژوئن سال 2019 را مشاهده می کنند – زمانی که پنج بخش از هشت بخش مورد مطالعه ما حداقل 3.5٪ افت در بسته شدن معاملات داشتند.

آیا با دیدن این نمودار مشکلی دارید؟ برای PDF اینجا را کلیک کنید .

در حالی که بسته شدن معاملات در ماه ژوئن افزایش یافته بود ، همچنان برای رهبران شرکت مهم است که در این مرحله از تابستان محتاط باشند.

اگرچه معاملات در حال صعود است ، اما به دلیل ادامه مسافرت مصرف کنندگان ، تعطیلات کارمندان یا تیم هایی که برای بستن معاملات در ابتدای سه ماهه جدید فشار کمتری دارند ، مشاغل همچنان در ماه های آخر تابستان دچار افت می شوند. با این حال ، یک نکته خوش بینانه که باید در نظر گرفت این است که بسته شدن معاملات در ماه ژوئن 2019 ، هنگامی که بسیاری از صنایع واقعاً شاهد فرو رفتن بودند ، شاهد افزایش مشابهی نبودیم.

سرانجام ، با ادامه تابستان ، نظارت بر میزان بازدید و همچنین معاملات ایجاد شده ، آگهی های واجد شرایط و معاملات بسته شده برای بررسی کامل عملکرد برند شما مهم خواهد بود.

اگر تیم شما بسته شدن معاملات بیشتری را مشاهده می کند ، اما در تابستان امسال منجر به ثبت نام ، ثبت نام یا معامله کمتر واجد شرایط می شود ، ممکن است دلیلی برای وحشت نباشد. با این حال ، هنگامی که کسب و کار شما از هر نوعی کاهش یا تغییر را نشان می دهد ، اقدامات زیادی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از موفقیت در آینده انجام دهید.

نحوه آماده سازی و پاسخگویی به روندهای تابستانی کسب و کار

1 هر زمان که می توانید برای شیفت کاری آماده شوید.

از آنجا که فقط در نیمه راه تابستان مانده ایم ، کسب و کارها همچنان می توانند زمان لازم را برای پیش بینی و آمادگی برای آنچه در آینده خواهد بود اختصاص دهند.

آلیشیا باتلر پیر ، میزبان Business Infrastructure Podcast و مدیر عامل شرکت Equilibria ، Inc می گویند: “دو روش عمده برای پیش بینی ، تشخیص و / یا آماده سازی کسب و کارها برای رکود فصلی وجود دارد: برنامه ریزی منابع و برنامه ریزی احتمالی. ”

input process outputs flowchart showing how data should be involved in all planning phases

با مجوز از آلیشیا باتلر پیر

داده ها نشان می دهد که یک طرح قوی می تواند پاداش دهد زمانی که تجارت شروع به کار می کند. در سال 2020 ، همانطور که مصرف کنندگان به سرعت به فروشگاه های آنلاین برای موارد ضروری مراجعه می کردند ، مشاغلی که آنلاین نبودند برای ساخت فروشگاه های آنلاین هجوم می آوردند ، در حالی که فروشگاه های آنلاین برای انجام به موقع سفارشات پر تقاضا تلاش می کردند. تقریباً در این زمان ، بیش از 50٪ از خریداران خرید محصولات از مارک ها را انتخاب کردند با در دسترس بودن محصول بیشتر از مارک هایی که در اصل به آنها وفادار بودند.

“باتلر پیر می گوید:” من به شدت طرفدار تجارت در بهبود زیرساخت های كاری خود در هنگام ركود فصلی هستم. در حالی كه همه چیز به این سرعت پیش می رود ، ایجاد مشكل انجام می شود ، زیرا همه دستها روی عرشه است و سعی در انجام دستورات و رعایت ضرب الاجل های پروژه دارند. ” .

Quote from Alicia Butler Pierre on why businesses should use slow times to plan for busier times when its harder to make improvements

“این پیشرفت ها می تواند شامل مواردی مانند به روزرسانی فن آوری و تجهیزات ، اتوماسیون فرآیند ، و پیکربندی مجدد (یا تغییر مکان) مکان فیزیکی کار شما باشد. با این پیشرفت ها ، شرکت شما می تواند از طریق هرج و مرج که می تواند با افزایش فصلی همراه باشد ، بدون به خطر انداختن کیفیت کار کند. و خدمات عالی به مشتری ، “باتلر پیر اضافه می کند.

2. نمایش های تقاضا را راه اندازی کنید.

“امی جوناسن” ، معاون اصلی خرید HubSpot ، می گوید: “متأسفانه ، هنگامی که با روندهای کلان در بازار روبرو هستید ، بسیاری از کنترل شما خارج است.” “به عنوان مثال ، اگر افراد از سایت شما بازدید نمی کنند یا با متخصصان صحبت نمی کنند ، کار زیادی نمی توانید انجام دهید زیرا همه آنها در تعطیلات هستند.”

گرچه ممکن است نتوانید الگوهای فصلی کسب و کار را حل کنید ، Jonassen می گوید اکنون می توانید کارهایی انجام دهید که بتوانید به کوتاه مدت و بلند مدت کمک کنید:

  • عبور از رکود: هنگامی که با یک دوره تقاضای کند روبرو هستید ، هرگونه افزایش تدریجی در بالای قیف می تواند کمک زیادی کند. در چنین مواقعی تنظیماتی را که می توانید در کوتاه مدت انجام دهید در نظر بگیرید تا در کوتاه مدت کمک کنید. به عنوان مثال ، آیا می توانید هزینه پرداختی خود را به طور موقت افزایش دهید؟ آیا می توانید برای بهبود CVR برای مدتی یک قسمت را در فرم سرب خود حذف کنید؟ آیا می توانید با کمپین یا پیشنهادی که ارزش به موقع و منحصر به فردی را ارائه می دهد ، مقداری از تقاضا را ایجاد کنید؟
  • بیشترین استفاده از آنچه را که دارید: در دوره های تقاضای نرم ، می خواهید مطمئن شوید که چیزی روی میز نمی گذارید. یکی از راه های انجام این کار انجام حسابرسی از محرک های اصلی خرید و سرمایه گذاری در بهینه سازی است. به عنوان مثال ، اگر بتوانید رتبه بندی جستجو و نرخ تبدیل صفحه های اصلی را بهبود ببخشید ، به شما در تولید تقاضای فزاینده کمک می کند. سرمایه گذاری در این نوع بهینه سازی ها همچنین شما را در موقعیت بهتری برای جذب تقاضا در هنگام افزایش ترافیک قرار می دهد.
  • ضد آب در طولانی مدت : دوره های تقاضای کند می توانند به ما کمک کنند تا سوراخ های موجود در موتورهای تولید تقاضا را ببینیم. از این زمان برای تعیین محل حفره های موتور خود استفاده کنید و برنامه هایی را تنظیم کنید که در آینده آنها را وصله کند. به عنوان مثال ، اگر نرخ تبدیل دسک تاپ شما نسبت به نرخ تبدیل تلفن همراه شما عملکردی بهتر دارد زیرا در یک سایت بهینه شده برای تلفن همراه سرمایه گذاری نکرده اید ، اکنون می تواند زمان خوبی برای شروع برنامه ریزی آن پروژه باشد.

3 برای هدایت استراتژی خود از داده ها استفاده کنید.

اگرچه ممکن است کاهش بازدید از وب سایت شما را نگران کند ، اما افت ترافیک در تابستان غیر معمول نیست. اما ، می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای آماده سازی و پاسخگویی به آنها استفاده کنید.

در تیم بلاگ HubSpot ، ما از ابزاری مانند بهینه سازی تاریخی استفاده می کنیم محتوای پاسخگو به روند که وقتی موتورهای جستجو تحت تأثیر فصلی قرار بگیرند ، می توانند به سرعت در ترافیک شایع شوند.

اگرچه کسادی تابستانی زمان مناسبی برای بررسی و پاسخگویی به تلفات غیر منتظره ترافیک است ، اما همچنین لازم به یادآوری است که برخی از کاهش ها ممکن است خارج از کنترل شما باشد و بیشتر به دلیل فصلی بودن است. علاوه بر این ، اگر یک رهبر هستید ، باید به غیر از ترافیک ، به سایر داده ها نیز نگاه کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید KPI های گسترده تری مانند سرنخ های آنلاین ، رشد مشترکان ایمیل ، فروش آنلاین و ایجاد معامله را بررسی کنید تا بدانید که فوراً ضررهای ترافیک وب بر شما تأثیر می گذارد. اگر ترافیک کم است ، اما منجر به معاملات یا معاملات شما افزایش می یابد ، ممکن است لازم نباشد کل استراتژی خود را محکم کنید. اگر همه چیز رو به پایین است – آن وقت است که ممکن است بخواهید نگاهی عمیق به روند کلی خود بیندازید.

سرانجام ، همانند برنامه ریزی فرآیند ، جستجوی تجزیه و تحلیل تحلیلی که در دسترس دارید به شما کمک می کند تا بهترین روش برای مقابله با کسری یا جذب ترافیک را تعیین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد یک استراتژی م effectiveثر برای تجزیه و تحلیل وب ، به طور خاص ، این پست را بررسی کنید .

4 مشتریان فعلی خود را فراموش نکنید.

در حالی که در حال حاضر معاملات در حال افزایش است ، برخی از صنایع مانند فعالیت های ساختمانی و مالی در طول تابستان شاهد افت یا رشد کندتر هستند. خوشبختانه ، هنگامی که تجارت کند است ، شما همچنان می توانید زمان لازم را برای حفظ و به طور بالقوه کسب و کار بیشتری از مشتری فعلی خود اختصاص دهید.

از دیدگاه رهبری فروش ، دان تایر ، مدیر HubSpot ، می گوید مدیران و تیم ها باید “به دنبال روشهای فروش یا فروش متقابل مشتریان جدید از شش ماه اول سال “یا” استفاده از زمان برای کار برنامه ارجاع خود. “

“تایر اضافه می کند:” من دوست دارم در ماه ژوئیه با مشتریان برتر تماس بگیرم تا وضعیت روابط ما را بررسی کنند و ببینند آیا بخش ها یا اتصالات دیگری وجود دارد که می توانند از کمک مشابهی استفاده کنند. “/ تایر

علاوه بر این ، رهبران و شرکت ها می توانند زمان بیشتری را برای اطمینان از اینکه روند کار و عملکرد آنها در هنگام کندی کسب و کار تضمین می کند ، اختصاص دهند.

صرف نظر از اینکه شما در جذب مشتری جدید یا حفظ لیست مشتری خود متمرکز هستید ، ابزارهایی مانند فروش HubSpot یا هاب سرویس ها با اجازه دادن به شما برای پیگیری ایجاد معامله ، فعالیت های تماس و سوالات خدمات می توانند به شما کمک کنند . همچنین می توانید از این ابزارها برای برقراری ارتباط با مشتریان و چشم اندازهای مختلف در سیستم عامل های مختلف مانند ایمیل ، WhatsApp و Facebook Messenger استفاده کنید.

5. ارتباطات تیمی را تقویت کنید.

اگرچه شما می خواهید در زمان رکود اقتصادی و یا رونق کسب و کار با مشتریان احتمالی در ارتباط باشید ، ارتباط با تیم شما نیز بسیار حیاتی است. در حالی که ارتباطات ضعیف می تواند فرآیندها را به طور کامل متوقف کند ، ارتباطات عالی می تواند سرعت پروژه هایی که درآمد بالایی دارند را تسریع کند.

صرف نظر از اینکه شغل شما چقدر شلوغ است ، وقت خود را صرف کنید تا از طریق جلسات ، سیستم عامل هایی مانند Slack یا Zoom یا به روزرسانی های ایمیل با تیم های خود تماس بگیرید.

علاوه بر این ، برای اینکه همه در طول تابستان شلوغ از برنامه های یکدیگر مطلع شوند ، باید اطمینان حاصل کنید که تقویم ها با زمان جلسات ، بلوک هایی برای کارهای انفرادی سربه سر و زمان مرخصی .

6. نتیجه تعادل با رفاه کارمندان است.

با نوسان روند تابستان ، می توان برای مدیران و تیم ها راحت کار خود را شروع کرد و فراموش کرد وقت خود را برای جدا کردن از برق صرف کنید . و همزمان با بازگشایی اقتصاد و دستیابی کارمندان به توانایی سفر ، تعادل بین مراقبت از خود و بهره وری برای رهبران از اهمیت بیشتری برخوردار است.

“تایر توضیح می دهد:” امسال ممکن است دور از دفتر کار کمی بارزتر باشد ، اما منحصر به فرد نیست. کلید هر فرآیند مدیریت انتظارات و درک اینکه چه کسی برای حفظ ثبات در روند فروش در دسترس است ، است. ” “مدیریت فشارهای روحی پایین و مرخصی گرفتن برای همه مزیت دارد. در بسیاری از موارد ، جمعه بدون جلسه یا کار در خانه جمعه می تواند بهره وری فروشندگان را افزایش دهد.”

مدیر ارشد بازاریابی محصولات الکس ژیرارد به طور مشابه می گوید ، “اول ، من فکر می کنم درک ارزش در زمان مرخصی بسیار مهم است. وقتی کارمندان از وقت خود استفاده می کنند ، با شادابی و توانایی انجام بهترین کار خود برمی گردند. ”

“دوم ، اطمینان حاصل کنید که کار مهمی را که تأثیر واقعی داشته باشد ، در اولویت قرار می دهید” ، ژیرارد اضافه می کند. “اگر تیم شما مرخصی می گیرد ، اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم درمورد آنچه مهم است ، آنچه که مهم نیست و آنچه بعداً به تعویق می افتد همسو هستند. این باعث می شود که در دوره هایی با تعطیلات بالا کارها را ادامه دهید.”

ابزارهایی برای کمک به شما در حرکت در تابستان یا سقوط هواپیما

  • در HubSpot را نرم افزار کسب و کار

است : در

  • Google Workspace یا Microsoft Outlook : این برنامه ها به تیم ها اجازه می دهد تا تمام اسناد ، تقویم ها ، و ایمیل ها در یک مجموعه از ابزارها که می توانند ارتباطات ، مدیریت پروژه و ایجاد فرآیندهای جدید را که برای رشد کسب و کار حیاتی هستند ، ساده سازی کنند.
  • ابزارهای مدیریت وظیفه: اگر در این تابستان با چندین هم تیمی کار می کنید یا چندین پروژه را مدیریت می کنید ، ابزارهایی مانند HubSpot ، Trello ، Asana و سرو ابزارهای ارتباطی: سرانجام ، اگر در مناطق تیم پراکنده مانند بسیاری از HubSpotters ، شما می خواهید از یک بستر ارتباطی مانند سستی ، تیم های Microsoft بزرگنمایی تا در تماس با همه افرادی که با آنها کار می کنید – حتی وقتی زمان کافی برای برنامه ریزی جلسه یا ورود به سیستم وجود ندارد.

    یادداشت سردبیر: داده های پایگاه مشتری HubSpot بازتاب دهنده شرکت هایی است که در حضور آنلاین سرمایه گذاری کرده اند و از ورودی به عنوان بخشی اصلی از استراتژی رشد خود استفاده می کنند. از آنجا که داده ها جمع شده اند ، لطفاً بخاطر داشته باشید که ممکن است مشاغل خاص ، از جمله HubSpot ، براساس بازارهای خودشان ، مشتری ، صنعت ، جغرافیا ، مرحله و یا سایر عوامل متفاوت باشد.

    چگونه از حریم خصوصی اطلاعات مشتریان خود محافظت می کنیم

    ما از تکنیک های ناشناخته سازی زیر برای حذف یا تغییر اطلاعات قابل شناسایی شخصی استفاده می کنیم تا داده ها نتوانند با هیچ یک از افراد مرتبط شوند:

    • سرکوب ویژگی به حذف کل قسمت داده در یک مجموعه داده اشاره دارد. قبل از به اشتراک گذاشتن داده های مشتری ، ما سرکوب هر ویژگی داده ای را که به تنهایی شخصی را شناسایی می کند (مثلاً نام ، نام شرکت) یا به شخصی اختصاص داده شده است اعمال می کنیم.
    • تعمیم شامل کاهش عمدی دقت داده ها مانند تبدیل اندازه شرکت به دامنه اندازه شرکت است. ما تعمیم را برای شناسه های غیرمستقیم اعمال می کنیم. این ویژگی های داده ای است که به تنهایی افراد را شناسایی نمی کند ، اما در صورت ترکیب با سایر اطلاعات می تواند یک فرد را شناسایی کند. ما از مدل k-anonymity به عنوان راهنما استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که شناسه های مستقیم و / یا غیرمستقیم هر سابقه توسط حداقل k (تنظیم شده در 100) -1 رکورد دیگر به اشتراک گذاشته می شود ، از اطلاعات مشتری ما در برابر حملات مرتبط محافظت می کند. لی>
    • تجمع به تبدیل یک مجموعه داده از لیست سوابق به مقادیر خلاصه شده اشاره دارد. ما با نمایش مقادیر متوسط ​​یا متوسط ​​یک گروه برای یک واحد ، تجمع را اعمال می کنیم.

    state of marketing

  • نوشته ها مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *