سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

آیا به بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری نیاز دارید؟ بازگشت به اصول اولیه

website_visitors چه تازه وارد این بلاک باشید و چه یک بازاریاب باسابقه ، از نظر مفهومی می دانید که اولین قدم در هر استراتژی موفقیت آمیز ورودی جذب غریبه ها برای بازدید از سایت شما است. اما در عمل عملی کردن آن می تواند سخت باشد. شما نگران بسیاری از موارد دیگر مانند به دست آوردن نتایج نهایی یا مطابقت با آخرین روند بازاریابی هستید ، بنابراین فراموش کردن آن مرحله اولیه آسان است.

اما نباید قسمت فراموش شده بازاریابی شما باشد. نکته اصلی در اولویت قرار دادن آن در استراتژی بازاریابی این است که دیگر باور نکنید که ایجاد ترافیک غیرممکن است. افزایش بازدید از وب سایت و بازدید کنندگان مانند بازی رولت نیست – چند روش واقعی و آزمایش شده برای انجام این کار وجود دارد. برای اطمینان از اینکه از این نکات مطلع هستید ، ما در پست زیر برخی از بهترین روش هایی که می توانید باعث ایجاد ترافیک در وب سایت خود شوید را تجزیه کرده ایم.

1) وب سایت خود را برای “جستجوگران” بهینه کنید

وقتی اصطلاح “SEO” یا “بهینه سازی موتور جستجو” را می شنوید ، فکر می کنید که برای چه کسی سایت خود را بهینه می کنید؟ خوب ، من به شما یک نکته می گویم: موتورهای جستجو نیست . در واقع ، وب سایت های بزرگ برای موتورهای جستجو بهینه نشده اند- آنها برای افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند بهینه شده است.

اما این یک خبر خوب است: موتورهای جستجو سایت های بهینه شده برای جستجوگران را نیز کاملاً بهینه سازی شده می دانند. بنابراین با بهینه سازی وب سایت خود برای افراد واقعی که به آن مراجعه می کنند ، شما دو پرنده را با یک سنگ می کشید و همزمان آن را برای موتورهای جستجو نیز بهینه می کنید.

بنابراین وقتی به فکر ایجاد یک تجربه وب سایت هستید که بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند ، مطمئن باشید که ابتدا به فکر خود جستجوگران هستید. آنها می خواهند چه چیزی را ببینند؟ آنها به دنبال چه کمکی هستند؟ چگونه می توانید به بهترین وجه به آنها خدمت کنید؟ در صورت ایجاد وب سایت بهینه شده برای جستجوگران ، موتورهای جستجو دنبال می شوند.

2) با استفاده از کلمات کلیدی مناسب محتوا ایجاد کنید.

کلمات کلیدی شما مانند پل هستند. آنها به این دلیل هستند که جستجوگران ناشناس می توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. اما برای اینکه جستجوگران بتوانند در آن پل ها حرکت کنند و در واقع از سایت شما دیدن کنند ، باید به محتوای پشت لیست جستجو علاقه مند شوند.

بهترین راه برای دانستن خواسته های آن جستجوگران ، شناختن شخصیت های شماست – زیرا این افراد شما هستند که جستجو می کنید. کلمات کلیدی متمرکز بر مشکلاتی که افراد شما با آن روبرو هستند یا اهدافی که آنها امیدوارند به آنها برسند همان چیزی است که شما باید در مورد آنها محتوا ایجاد کنید. چرا؟ زیرا مردم به طور فعال به دنبال راه حل هایی برای این مشکلات هستند. اگر محتوایی دارید که به حل مشکلات آنها کمک می کند ، جستجوگران سایت شما را پیدا کرده و از آن دیدن می کنند.

3) اطمینان حاصل کنید که سایت شما یک تجربه روان شناختی را ارائه می دهد.

تصور کنید که به دنبال یافتن یک وکیل برای کمک به ثبت اختراع جدیدترین اختراع خود هستید. شما به Google مراجعه کرده و “وکلای حقوقی ثبت اختراع Boston MA” را در نوار جستجو تایپ می کنید.

قبل از کلیک روی “جستجو” ، متوقف شوید. تصور می کنید وب سایت آن وکلای ثبت اختراع چگونه خواهد بود؟ تصویری که در سر شما وجود دارد احتمالاً یکی از سایت های بهم ریخته و مجهز به رنگ های نئونی و قلم های سرگرم کننده نیست. در عوض ، وقتی تصور می کنید وب سایت وکلای ثبت اختراع خوب و قابل اعتمادی چگونه به نظر می رسد ، احتمالاً از زنگ های بی صدا ، فونت تمیزتر استفاده می کند و فرصت هایی را برای شما در اختیار شما قرار می دهد تا خدمات مختلفی را که این عمل به ذهن می آورد ، جستجو کنید.

مطمئناً ، پس از انجام تحقیقات خود ، وکیل ثبت اختراعی که در نهایت استخدام می کنید احتمالاً دارای وب سایتی است که بسیار شبیه به مفهوم شناختی اولیه شما در مورد این است که وب سایت وکیل خوب باید چگونه باشد.

این مفهوم به عنوان تسلط شناختی شناخته می شود: وب سایت هایی که بازدید بیشتری را به خود جلب می کنند ، تجربه ای شبیه ایده های بازدید کنندگان از شکل ظاهری وب سایت را ارائه می دهند.

یک راه حل ساده برای بهبود تسلط شناختی سایت شما این است که در واقع از اشخاص خود (معمولاً مشتریان فعلی) بپرسید که انتظار دارند در سایتی مانند سایت شما چه چیزی ببینند. آنها انتظار چه سبک و قالب بندی را دارند؟ چه محتوایی باید جلو و مرکز باشد؟ سپس ، اگر وب سایت شما با خواسته های آنها مطابقت ندارد ، ممکن است زمان آن فرا برسد که استراتژی های اضافی برای بهینه سازی وب سایت را بررسی کنید .

4) ارسال پست های وبلاگ در مورد موضوعاتی که افراد به آنها نیاز دارند.

این فقط صفحات وب سایت نیستند که می توانند به شما در جذب بازدید به سایت کمک کنند – وبلاگ شما می تواند یکی از قدرتمندترین ابزارهایی باشد که شما می توانید بازدیدکنندگان جدیدی را به خود اختصاص دهید. همانطور که باید صفحات وب سایت خود را در مورد کلمات کلیدی که افراد خریدار شما در جستجوی آنها هستند بهینه سازی کنید ، باید همین کار را با پست های وبلاگ خود نیز انجام دهید. پرسش های متداول پرسونای شما چیست؟ آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند و از طریق اینترنت در جستجوی کمک هستند؟ اینها موضوعات ارسال وبلاگ شما هستند.

پست های وبلاگ را که مربوط به شخص شماست بنویسید و به س questionsالات آنها پاسخ دهید تا وقتی شخص شما این عبارات را جستجو می کند ، سایت شما در مقابل آنها ظاهر شود. این امر نه تنها به شما کمک می کند تا وب سایت و تجارت شما در دفعه بعدی که جستجوگر به دنبال کمک است ، سرآمد باشد ، بلکه به ایجاد اعتماد با خریداران بالقوه شما نیز کمک می کند.

5) برای هر یک از مرتبط ترین کلمات کلیدی خود یک پست جداگانه ایجاد کنید.

رد پای کلمات کلیدی شما کمی شبیه رد پای کربن شماست ، مگر در اینترنت. ردپای کلمات کلیدی شما فهرست کلمات کلیدی است که وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند – اساساً چقدر علامت بزرگی را در اینترنت به جا می گذارید. برخلاف ردپای کربنی ، داشتن یک رد پای کلمه کلیدی بزرگ در واقع کار بسیار خوبی است! چرا؟ از آنجا که داشتن ردپای کلمات کلیدی بزرگ به این معنی است که وب سایت شما دارای کلمات کلیدی مختلف و مرتبط با آن است – و هر یک از آن کلمات کلیدی فرصتی برای کشف وب سایت شما است.

از آنجا که هر پست وبلاگی که می نویسید توسط موتورهای جستجو به عنوان صفحه وب سایت شخصی خود مشاهده می شود ، هرچه پست های وبلاگ با کیفیت تری در مورد کلمات کلیدی که بیشترین ارتباط را با شخصیت شما دارند بنویسید ، شانس بیشتری برای رتبه بندی آن کلمات کلیدی دارید و در صفحات نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود. پست های وبلاگ به رشد ردپای کلمات کلیدی شما و در نتیجه فرصت یافتن و جذب بازدید کننده به سایت شما کمک می کند.

6) انتشار محتوای وبلاگ به طور منظم.

فقط نوشتن وبلاگ در مورد کلمات کلیدی مرتبط با شخصیت شما کافی نیست: اگر می خواهید بازدیدکنندگان را جذب کنید تا ترافیک پایدار را به سمت خود هدایت کنید ، باید وبلاگ نویسی را به طور مداوم ادامه دهید.

در گزارش بازاریابی ورودی 2013 2013 ، دریافتیم که کسب و کارهایی که روزانه وبلاگ می نویسند تقریباً 70٪ بیشتر از بازدهی مثبت نسبت به مشاغلی که فقط یک بار در ماه وبلاگ می نویسند گزارش می دهند. آنچه برای شما معنی دارد این است که بلاگ نویسی به صورت منظم می تواند مزایای بزرگی به همراه داشته باشد – مزایایی در قالب بازدیدکننده ، راهنما و حتی مشتری بیشتر.

بلاگ نویسی به صورت منظم به موتورهای جستجو این دلیل را می دهد که به طور منظم وب سایت شما را جستجو کنند – دوباره این فرصت را برای شما فراهم می کند تا موتورهای جستجو بتوانند صفحات شما را کشف کنند ، آنها را فهرست بندی کرده و آن صفحات را در نتیجه موتور جستجو قرار دهند. صفحات.

7) به سوالات مشتریان احتمالی در رسانه های اجتماعی با استفاده از محتوای وبلاگ پاسخ دهید.

آیا تابحال کسی را دیده اید که در توییتر یا فیس بوک از شما مشاوره بخواهد؟ شاید آنها در توییتر درخواستی برای پیشنهاد برای مکانی برای خوردن در شهر شما ارسال کرده اند یا سوالی در مورد مارک خمیر دندان برای خرید ارسال کرده اند. در مورد شخصی که از یک گروه LinkedIn که شما عضو آن هستید س askingال می پرسد؟ به احتمال زیاد ، آنها را دیده اید … اما آیا به آنها پاسخ داده اید؟

اگر کسی همان س questionsالات را شخصاً از شما بپرسد ، چه می کردید؟ آیا دور می شوید و وانمود می کنید که هرگز آنها را نشنیده اید؟ نه – شما به آنها پاسخ می دهید! شما می توانید اطلاعاتی را که فرد در جستجوی آن است ارائه دهید و به عنوان منبعی برای او عمل کنید.

همین مفهوم می تواند در رسانه های اجتماعی نیز کاربرد داشته باشد: اگر یک فرد غریبه یا فرد احتمالی به دنبال کمک است ، فقط از نظر یا سوال او صرف نظر نکنید – به آنها کمک کنید! فرصتهایی را جستجو کنید که دانش صنعت شما می تواند به شما کمک کند. به ارسال ها و پرسش های شبکه های اجتماعی پاسخ دهید ، اما یک قدم جلوتر بروید و مقالات مربوط به وبلاگ یا صفحات وب سایت را در آن پاسخ ها بگنجانید. به این ترتیب ، آن افراد غریبه و غیر منتظره نه تنها کمکی را که به دنبال آن بودند دریافت می کنند ، بلکه بازدید کننده جدیدی از وب سایت خود را نیز پیدا می کنید. تا زمانی که شما فقط افراد را با پیوندهای وب سایت خود اسپم نکنید – در واقع به آنها کمک می کنید – این می تواند یک تاکتیک عالی باشد.

8) کلمات کلیدی مرتبط را در رسانه های اجتماعی زیر نظر داشته باشید و اگر می توانید کمک کنید مشارکت کنید.

اگر نمی دانید آنها به دنبال آن هستند ، نمی توانید محتوای مفید را با غریبه ها یا افراد احتمالی در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بنابراین ، از نظارت بر شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا کلمات کلیدی را که برای کسب و کار شما مهم هستند تحت نظر داشته باشید – و ببینید چگونه می توانید به افرادی که از آنها استفاده می کنند کمک کنید. (اگر مشتری HubSpot هستید که از صندوق ورودی اجتماعی استفاده می کنید ، حتی می توانید هشدارها را دریافت کنید هر زمان که افراد این موارد را توییت کنند) کلمات کلیدی.)

در بزرگترین مشکلاتی که شخصیت شما با آن روبرو است ، در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی گوش دهید. وقتی می بینید آن مکالمه ها در حال انجام است ، به دنبال فرصت هایی برای درگیر شدن باشید – دقیقاً مانند آنچه در سناریوی قبلی می پرسیدید. با گوش دادن به کلمات کلیدی که برای تجارت شما مهمتر هستند ، می توانید دو سنت (و محتوا) خود را در مکان مناسب و در زمان مناسب کمک کنید.

با پیروی از این استراتژیهای ساده ، می توانید افراد غریبه درست – شخصیت خریدار خود را برای بازدید از وب سایت خود جذب کنید. و هنگامی که شما این بازدیدکنندگان را داشتید ، خوب ، فقط یک زمان است که آنها را به مشتریان اصلی تبدیل کنید ، آنها را به مشتریان تبدیل کرده و آنها را به مشتری تبدیل کنید و آنها را به تبلیغ کننده ها خوشحال کنید. اما به یاد داشته باشید: همه چیز با داشتن ترافیک مناسب

شروع می شود

آیا می خواهید در مورد هر یک از تاکتیک های فوق بیشتر بدانید یا در استراتژی های دیگر برای جذب بازدیدکنندگان مناسب به سایت خود عمیق تر باشید؟ برنامه رایگان صدور گواهینامه ورودی HubSpot Academy را بررسی کنید !

hubspot academy inbound certification

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *