سئو, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

آیا به بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری نیاز دارید؟ بازگشت به اصول

website_visitors چه تازه وارد این بلاک باشید و چه یک بازاریاب باسابقه ، از نظر مفهومی می دانید که اولین قدم در هر استراتژی ورودی داخلی موفق ، جذب افراد غریبه برای بازدید از سایت شما است. اما در واقع به کار بردن آن می تواند سخت باشد. شما نگران بسیاری از موارد دیگر مانند به دست آوردن نتایج نهایی یا مطابقت با آخرین روند بازاریابی هستید ، بنابراین فراموش کردن آن مرحله اولیه آسان است.

اما نباید قسمت فراموش شده بازاریابی شما باشد. نکته اصلی در اولویت قرار دادن آن در استراتژی بازاریابی شما این است که دیگر باور نکنید که ایجاد ترافیک غیرممکن است. افزایش بازدید از وب سایت و بازدید کنندگان مانند بازی رولت نیست – چند روش واقعی و آزمایش شده برای انجام این کار وجود دارد. برای اطمینان از اینکه این نکات را بدانید ، ما در پست زیر بهترین روشهایی را که می توانید برای ایجاد ترافیک به وب سایت خود ایجاد کنید ، شکسته ایم.

1) وب سایت خود را برای “جستجوگران” بهینه کنید

وقتی اصطلاح “SEO” یا “بهینه سازی موتور جستجو” را می شنوید ، فکر می کنید چه کسی به این معنی است که باید سایت خود را بهینه کنید؟ خوب ، من به شما نکته ای می دهم: موتورهای جستجو نیست . در واقع ، وب سایت های عالی برای موتورهای جستجو بهینه نشده اند – آنها بهینه شده برای افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند .

اما این یک خبر خوب است: موتورهای جستجو سایت های بهینه شده برای جستجوگران را نیز کاملاً بهینه سازی شده می دانند. بنابراین با بهینه سازی وب سایت خود برای افراد واقعی که به آن مراجعه می کنند ، شما دو پرنده را با یک سنگ می کشید و به طور همزمان آن را برای موتورهای جستجو نیز بهینه می کنید.

بنابراین وقتی به فکر ایجاد یک تجربه وب سایت هستید که بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند ، مطمئن باشید که ابتدا به فکر خود جستجوگران هستید. آنها می خواهند چه چیزی را ببینند؟ آنها به دنبال چه کمکی هستند؟ چگونه می توانید به بهترین وجه به آنها خدمت کنید؟ اگر یک وب سایت بهینه شده برای جستجوگران ایجاد کنید ، موتورهای جستجو از آن پیروی می کنند.

2) با استفاده از کلمات کلیدی مناسب محتوا ایجاد کنید.

کلمات کلیدی شما مانند پل هستند. آنها دلیلی هستند که جستجوگران ناشناس می توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. اما برای اینکه جستجوگران در آن پل ها سفر کنند و در واقع از سایت شما بازدید کنند ، باید به محتوای لیست جستجو علاقه مند شوند.

بهترین راه برای دانستن خواسته های آن جستجوگران ، شناختن شخصیت های شما است – زیرا این افراد شما هستند که جستجو می کنید. کلمات کلیدی متمرکز بر مشکلاتی که شخص شما با آن روبرو هستند یا اهدافی که امیدوارند به آن برسند ، مواردی است که باید در مورد آنها ایجاد کنید. چرا؟ زیرا مردم به طور فعال به دنبال راه حل برای این مشکلات هستند. اگر محتوایی دارید که به رفع مشکلات آنها کمک می کند ، جستجوگران سایت شما را پیدا می کنند و از آن بازدید می کنند.

3) اطمینان حاصل کنید که سایت شما یک تجربه روان شناختی را ارائه می دهد.

تصور کنید که به دنبال یافتن یک وکیل برای کمک به ثبت اختراع جدیدترین اختراع خود هستید. شما به Google مراجعه کرده و “وکلای حقوقی ثبت اختراع Boston MA” را در نوار جستجو تایپ می کنید.

قبل از کلیک روی “جستجو” ، متوقف شوید. تصور می کنید وب سایت های آن وکلای حقوقی ثبت اختراع چگونه باشد؟ تصویری که در سر شما وجود دارد احتمالاً یکی از سایت های بهم ریخته و مجهز به رنگ های نئونی و قلم های سرگرم کننده نیست. در عوض ، وقتی تصور می کنید وب سایت وکلای ثبت اختراع خوب و قابل اعتمادی چگونه به نظر می رسد ، احتمالاً از زنگ های بی صدا ، فونت تمیزتر استفاده می کند و فرصت هایی را برای شما در اختیار شما قرار می دهد تا خدمات مختلفی را که این عمل به ذهن شما خطور می کند ، جستجو کنید.

مطمئناً ، پس از انجام تحقیقات خود ، وكیل ثبت اختراعاتی كه در آخر استخدام كرده اید ، احتمالاً دارای وب سایتی است كه شباهت زیادی به مفهوم شناختی اولیه شما از آنچه وب سایت وكیل خوب باید داشته باشد ، دارد.

این مفهوم به عنوان تسلط شناختی شناخته می شود: وب سایت هایی که بازدید بیشتری را به خود جلب می کنند تجربه ای شبیه ایده های بازدیدکنندگان از شکل ظاهری وب سایت را ارائه می دهند.

یک راه حل ساده برای بهبود تسلط شناختی سایت شما این است که در واقع از شخصیت های خود (معمولاً مشتریان فعلی) بپرسید که انتظار دارند در سایتی مانند سایت شما ببینند. آنها از چه سبک و قالب بندی انتظار دارند؟ چه محتوایی باید جلو و مرکز باشد؟ سپس ، اگر وب سایت شما با خواسته های آنها مطابقت ندارد ، ممکن است وقت آن باشد که استراتژی های اضافی برای بهینه سازی وب سایت را بررسی کنید .

4) ارسال پست های وبلاگ در مورد موضوعاتی که افراد به آنها نیاز دارند.

این فقط صفحات وب سایت نیستند که می توانند به شما در جذب ترافیک به سایت شما کمک کنند – وبلاگ شما می تواند یکی از قدرتمندترین ابزارهایی باشد که برای جذب بازدیدکنندگان جدید دارید. همانطور که باید صفحات وب سایت خود را در اطراف کلمات کلیدی مورد جستجو در نظر بگیرید ، خریدار شما نیز باید همین کار را با پست های وبلاگ خود انجام دهید. پرسش های متداول پرسوناژ شما چیست؟ آنها با چه مشکلاتی روبرو هستند و از طریق اینترنت در جستجوی کمک هستند؟ اینها موضوعات ارسال وبلاگ شما هستند.

پست های وبلاگ را که مربوط به اشخاص شماست بنویسید و به س questionsالات آنها پاسخ دهید تا وقتی شخص شما این عبارات را جستجو می کند ، سایت شما در مقابل آنها ظاهر شود. این امر نه تنها به شما کمک می کند تا وب سایت و تجارت شما در دفعه بعدی که جستجوگر به دنبال کمک است ، سرآمد باشد ، بلکه به ایجاد اعتماد با خریداران بالقوه شما نیز کمک می کند.

5) برای هر یک از مرتبط ترین کلمات کلیدی خود یک پست جداگانه ایجاد کنید.

رد پای کلمات کلیدی شما کمی شبیه رد پای کربن شماست ، مگر در اینترنت. رد پای کلمات کلیدی شما کاتالوگ کلمات کلیدی است که وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند – اساساً چقدر علامت در اینترنت می گذارید. برخلاف ردپای کربنی ، داشتن یک رد پای کلمه کلیدی بزرگ در واقع کار بسیار خوبی است! چرا؟ از آنجا که داشتن رد پای کلمات کلیدی بزرگ به معنای رتبه بندی وب سایت شما است و با بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط است – و هر یک از این کلمات کلیدی فرصتی برای کشف وب سایت شما است.

از آنجا که هر پست وبلاگی که می نویسید توسط موتورهای جستجو به عنوان صفحه وب سایت اختصاصی خود مشاهده می شود ، هرچه پست های وبلاگ با کیفیت بیشتری درباره کلمات کلیدی که بیشترین ارتباط را با شخصیت شما دارند بنویسید ، شانس بیشتری برای رتبه بندی برای این کلمات کلیدی دارید و در صفحات نتیجه موتور جستجو نمایش داده شود. پست های وبلاگ به رشد ردپای کلمات کلیدی شما و در نتیجه فرصت یافتن و جذب بازدید کننده به سایت شما کمک می کند.

6) محتوای وبلاگ را به طور منظم منتشر کنید.

کافی نیست فقط در مورد کلمات کلیدی مرتبط با شخصیت های خود وبلاگ نویسی کنید: اگر می خواهید بازدیدکنندگان را جذب کنید تا ترافیک پایدار را به سمت خود هدایت کنند ، باید وبلاگ نویسی خود را به طور مداوم ادامه دهید.

در گزارش وضعیت بازاریابی ورودی 2013 ، متوجه شدیم که مشاغل روزانه وبلاگ تقریباً 70٪ بیشتر از بازدهی مثبت نسبت به مشاغلی که فقط یک بار در ماه وبلاگ می نویسند گزارش می دهند. آنچه برای شما معنی دارد این است که بلاگ نویسی به صورت منظم می تواند فواید بزرگی به همراه داشته باشد – مزایایی در قالب تعداد بازدید کننده ، راهنما و حتی مشتری بیشتر.

بلاگ نویسی به صورت منظم به موتورهای جستجو این دلیل را می دهد که به طور منظم وب سایت شما را جستجو کنند – دوباره این فرصت را برای شما فراهم می کند تا موتورهای جستجو بتوانند صفحات شما را کشف کنند ، آنها را فهرست بندی کرده و آن صفحات را در نتیجه موتور جستجو قرار دهند. صفحات.

7) با استفاده از محتوای وبلاگ به س questionsالات احتمالی در شبکه های اجتماعی پاسخ دهید.

آیا تا به حال شخصی را دیده اید که در توییتر یا فیس بوک از شما مشاوره بخواهد؟ شاید آنها در توییتر درخواستی برای پیشنهاد برای مکانی برای خوردن در شهر شما ارسال کرده اند یا سوالی در مورد مارک خمیر دندان برای خرید ارسال کرده اند. در مورد کسی که در یک گروه LinkedIn که شما عضو آن هستید س askingال می پرسد؟ به احتمال زیاد ، آنها را دیده اید … اما آیا به آنها پاسخ داده اید؟

اگر کسی همان س questionsالات را شخصاً از شما بپرسد ، چه می کردید؟ آیا دور می شوید و وانمود می کنید که هرگز آنها را نشنیده اید؟ نه – شما به آنها پاسخ می دهید! شما می توانید اطلاعاتی را که فرد در جستجوی آن است ارائه دهید و به عنوان منبعی برای او عمل کنید.

همین مفهوم می تواند در شبکه های اجتماعی کارساز باشد: اگر فرد غریبه یا فرد احتمالی به دنبال کمک است ، فقط از اظهار نظر یا س theirال او کوتاهی نکنید – به او کمک کنید! فرصتهایی را جستجو کنید که دانش صنعت شما می تواند به شما کمک کند. به ارسال ها و پرسش های شبکه های اجتماعی پاسخ دهید ، اما یک قدم جلوتر بروید و مقالات مربوط به وبلاگ یا صفحات وب سایت را در آن پاسخ ها بگنجانید. به این ترتیب ، آن افراد غریبه و غیر منتظره نه تنها کمکی را که به دنبال آن بودند دریافت می کنند ، بلکه بازدید کننده جدیدی از وب سایت خود را نیز پیدا می کنید. به شرطی که فقط با پیوند به وب سایت خود به افراد اسپم نکنید – در واقع به آنها کمک می کنید – این می تواند یک تاکتیک عالی باشد.

8) کلمات کلیدی مرتبط را در شبکه های اجتماعی رصد کنید و اگر می توانید کمک کنید در این کار شرکت کنید.

اگر نمی دانید آنها به دنبال آن هستند ، نمی توانید محتوای مفید را با غریبه ها یا افراد احتمالی در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بنابراین ، از نظارت بر شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا کلمات کلیدی را که مهمترین مشاغل شما هستند ، تحت نظر داشته باشید – و ببینید چگونه می توانید به افرادی که از آنها استفاده می کنند کمک کنید. (اگر مشتری HubSpot هستید که از صندوق ورودی اجتماعی استفاده می کنید ، حتی می توانید هشدارها را دریافت کنید هر زمان که افراد این موارد را توییت کنند) کلمات کلیدی.)

در بزرگترین مشکلاتی که شخصیت شما با آن روبرو است ، در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی گوش دهید. وقتی می بینید آن مکالمه ها در حال انجام است ، به دنبال فرصت هایی برای درگیر شدن باشید – دقیقاً مانند آنچه در سناریوی قبلی می پرسیدید. با گوش دادن به کلمات کلیدی که بیشترین اهمیت را برای تجارت شما دارند ، می توانید دو سنت (و محتوای) خود را در زمان مناسب در مکان مناسب کمک کنید.

با پیروی از این استراتژی های ساده ، می توانید افراد غریبه درست – شخصیت خریدار خود را برای بازدید از وب سایت خود جذب کنید. و همین که این بازدیدکنندگان را داشتید ، فقط وقت است که آنها را به سرنخ تبدیل می کنید ، آنها را به مشتری تبدیل می کنید و آنها را می بندید و آنها را به عنوان مروج خوشحال می کنید. اما به یاد داشته باشید: همه چیز از داشتن ترافیک مناسب شروع می شود .

آیا می خواهید در مورد هر یک از تاکتیک هایی که در بالا بحث شد بیشتر بیاموزید یا بیشتر در استراتژی های دیگر برای جذب بازدید کنندگان مناسب به سایت خود فرو بروید؟ برنامه رایگان صدور گواهینامه ورودی HubSpot Academy را بررسی کنید !

hubspot academy inbound certification

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *