بازار یابی, وبسایت و پروفایل شخصی داود جمیری

آزمایش تجارت اجتماعی توییتر: آنچه بازاریابان باید بدانند

وقتی به مقاصد خرید آنلاین فکر می کنید ، ممکن است توییتر اولین جایی نباشد که به ذهن شما خطور می کند. با این حال ، با فروش تجارت الکترونیک ادامه صعود تا حدی به دلیل همه گیری COVID-19 ، پلتفرم های اجتماعی می خواهند در مورد عمل.

در اینستاگرام ، صاحبان مشاغل می توانند ویژگی “فروشگاه” را به نمایه خود اضافه کنند و به کاربران این امکان را می دهد تا مستقیماً از نمایه مارک های مورد علاقه خود خرید کنند. به طور مشابه ، TikTok یکی از ویژگی های فروشگاه آینده و ادغام با Shopify را در اوایل سال جاری معرفی کرد. اکنون توییتر استراتژی های جدیدی را برای ادغام تجربیات خرید آنلاین با تجربه کاربر آزمایش می کند.

Download Now: Social Media Trends in 2021 [Free Report]

این پلت فرم قبلاً دکمه “اکنون بخرید” را قبل از بازنشستگی این ویژگی در سال 2017 برای تمرکز بر سایر راهها داشت. در حال حاضر به نظر می رسد توییتر با این ایده در حال چرخش است و به دارندگان حساب های تجاری ابزارهای جدیدی برای تبدیل مشتریان در بستر تبدیل می کند که به طور بالقوه توییتر را به فضایی تبدیل می کند که در آن خریداران می توانند محصولات جدیدی را در حین مکالمه با مارک ها و جوامع کشف کنند.

در اینجا آنچه راجع به آزمایشات تجاری توییتر می دانیم ، آمده است.

چرا توییتر ویژگی های تجارت الکترونیک را آزمایش می کند

در اوایل سال 2021 ، مدیران توییتر هدف خود را از دو برابر شدن درآمد به 7.5 میلیارد دلار و دستیابی به 315 میلیون کاربر فعال توسط پایان سال 2023 .

توییتر در تلاش برای دستیابی به چنین اهداف بلندپروازانه ، به دنبال معرفی جریانهای جدید درآمدی است تا به رشد و کسب درآمد از کاربران خود کمک کند – و یکی از این جریانهای کلیدی یک بازی تجارت الکترونیک است که به کسب و کار ابزار مورد نیاز برای هدایت فروش محاوره ای را طراحی کرده است.

طی توییتر تماس سرمایه گذار 2021 بروس فالک ، سرپرست محصول درآمد در توییتر گفت:

“ما همچنین در حال بررسی راه هایی برای حمایت بهتر از تجارت در توییتر هستیم. تلاش های MAP (برنامه برنامه تلفن همراه) به ما کمک می کند تا نحوه انجام معاملات کاربران خود را در پلت فرم درک کنیم. نصب برنامه از طریق تبلیغات در خود یک نوع تجارت است. ما می دانیم که مردم برای تعامل با مارک ها و بحث درباره محصولات مورد علاقه خود به توییتر می آیند.

در واقع ، ممکن است حتی متوجه برخی از مشاغل شده باشید که در حال توسعه روش های خلاقانه برای فعال سازی فروش در پلت فرم ما هستند. این تقاضا به ما اطمینان می دهد که از قدرت ترکیب مکالمات در زمان واقعی با مخاطبان درگیر و عمدی برخوردار هستیم. “

اساساً ، این پلتفرم در دو سال آینده اهداف تجاری تهاجمی دارد و تجارت را راهی مناسب برای افزایش فرصت های مشارکت و درآمد خارج از تبلیغات سنتی می داند.

آزمایش تجارت الکترونیک توییتر

ماژول فروشگاه

در جولای 2021 ، توییتر یک آزمایش تجارت الکترونیک قوی را راه اندازی کرد: ماژول فروشگاه.

در Twitter's announcement of The Shop Module

منبع تصویر

ماژول فروشگاه به برندها اجازه می دهد تا محصولات را در قالب چرخ فلک در بالای نمایه نمایش دهند. هنگامی که یک کاربر از حساب توییتر یک مارک تجاری بازدید می کند ، می تواند تعداد انگشت شماری از محصولات را مرور کند ، این قابلیت را داشته باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر محصول وارد بازار شده و در نهایت خرید کند.

این آزمایش اولیه برای تعیین قابلیت خرید نمایه های توییتر طراحی شده است. اگرچه مصرف کنندگان معمولاً برای ارتباط مستقیم با مارک ها برای سوالات و درخواست خدمات مشتری از توییتر دیدن می کنند ، توییتر به دنبال این است که بفهمد رفتارهای درون برنامه ای چگونه می تواند کاربران را به خرید سوق دهد. با جمع آوری داده های بیشتر ، جالب خواهد بود که ببینیم آیا توییتر می تواند ارتباط واضحی بین موضوعات مکالمه و فروش محصولات مرتبط از طریق پلت فرم مشاهده کند.

توییتر این ویژگی را برای تعداد کمی از مارک های مختلف در صنایع مستقر در ایالات متحده ارائه کرده است و کاربران توییتر مستقر در ایالات متحده که از برنامه انگلیسی در دستگاه های iOS استفاده می کنند در حال حاضر می توانند آن را به صورت زنده مشاهده کنند.

با استفاده از این ویژگی در نمایه های تجاری که محصولات بسیار متفاوتی را ارائه می دهند ، توییتر همچنین در حال آزمایش این است که کدام محصولات عمودی از پلتفرم به فروش می رسند. در زیر به ماژول فروشگاه مراجعه کنید.

در Twitter's Shop Module as seen on the GameStop Twitter Profile

منبع تصویر

کارت های قابل خرید توییتر

در مارس 2021 ، توییتر همچنین آزمایش ویژگی های تجارت برای توییت های ارگانیک را آغاز کرد. در اصل ، توییت هایی که دارای پیوند مستقیم به یک صفحه یا محصول خرید هستند ، می توانند یک کارت Twitter جدید با دکمه “خرید” و جزئیات محصول خودکار ایجاد کنند.

در Twitter Shopping Card

در منبع تصویر

وقتی کاربر دکمه فروشگاه را کلیک می کند ، مستقیماً به صفحه محصول وب سایت حساب منتقل می شود. کارت توییتر قابل خرید بسیار شبیه به توییت های تبلیغاتی است. با این ویژگی ، توییتر زنده بودن تجارت از طریق سهام ارگانیک را آزمایش می کند.

در زمان انتشار ، این ویژگی هنوز آزمایشی است و برای همه کاربران توییتر قابل استفاده نیست. گزارش شده است که کارت توییتر قابل خرید توسط کاربران بین المللی و در دستگاه های Android دیده شده است.

چگونه مارک ها می توانند از تجارت اجتماعی در توییتر استفاده کنند

حتی اگر به نمایه شرکت شما امکان دسترسی به این ویژگی های جدید داده نشده است ، اکنون زمان مناسبی برای ایجاد یک استراتژی است تا بتوانید آماده استفاده از ابزارهای تجاری Twitter به نفع خود باشید.

1. ایجاد مکالمه ارگانیک در مورد محصولات و خدمات.

مصرف کنندگان با مارک های تجاری در توییتر در ارتباط هستند تا سوالات خود را مطرح کرده و درخواست خدمات مشتری را مطرح کنند. شروع به همسویی ارگانیک محتوای خود در توییتر با محصولات و خدماتی کنید که می خواهید در این فضا برجسته کنید تا مخاطبان خود را برای آنچه در آینده با این ویژگی های تجاری جدید آماده می شود آماده کنید.

به عنوان مثال ، یک شرکت مراقبت از پوست می تواند در مورد ایجاد روال ایده آل مراقبت از پوست با مخاطبان خود در توییتر گفت و گو را آغاز کند. مشخصات شرکت می تواند موضوعی را با توییت های آموزشی درباره هر مرحله ضروری از روتین مراقبت از پوست موثر و مفید بودن هر مرحله آغاز کند.

مخاطبان به احتمال زیاد به مکالمه می پردازند و مراحل معمول مراقبت از پوست خود را به اشتراک می گذارند و توصیه های مربوط به محصول را درخواست می کنند و فضا را برای برند ایجاد می کند تا اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات خود با مخاطبان درگیر به اشتراک بگذارد.

با تقویت مخاطبان با این نوع تعاملات ، هنگامی که نام تجاری مراقبت از پوست به ویژگی های تجاری توییتر دسترسی پیدا کرد ، می تواند محصولات مورد بحث و اندازه گیری پاسخ مخاطبان (از طریق کلیک و خرید) را شروع کند.

2. انواع محصولات را برای نمایش در The Shop Module انتخاب کنید.

اگر به نمایه شرکت شما اجازه دسترسی به The Shop Module داده شد ، از آن به عنوان فرصتی برای انجام تحقیقات در مورد اینکه چه محصولاتی بیشتر برای مخاطبان توییتر شما استفاده می شود ، استفاده کنید. سعی کنید محصولات متنوعی را با قیمتهای مختلف ترکیب کنید و مرتباً ارزیابی کنید که کدام محصولات بیشترین کلیک و خرید را داشته اند.

3. از روش تجربی استفاده کنید.

در مراحل اولیه ، زیاد بر استفاده از این ویژگی های جدید برای افزایش فروش تکیه نکنید. در عوض ، برای سنجش عملکرد با مخاطبان ، رویکرد تجربی تری را اتخاذ کنید و هنگامی که مجموعه داده های قوی تری دارید ، استراتژی خود را اصلاح کنید.

هنگام عرضه این ویژگی های جدید ، توییتر به وضوح اعلام کرده است که برای درک بهتر رفتار کاربران ، مواردی را آزمایش می کند. بازاریابان باید از همین رویکرد استفاده کنند تا بدانند چه چیزی برای مخاطبان منحصر به فرد آنها صدق می کند.

با وجود بسترهای رسانه های اجتماعی که به برندها فرصت بیشتری برای فروش از طریق بسترهای خود می دهند ، بازاریابان می توانند روشهای ابتکاری برای ارتباط ارگانیک مصرف کنندگان با محصولات و خدمات مورد علاقه خود بیابند.

New call-to-action

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *